Ok, misschien was ik iets te hard, maar ik bedoelde niet jou persoonlijk. Het gaat mij meer om dat de F1 aan het uitsterven is als het zo blijft doorgaan. Ik ben gewoon niet blij met al die regels maar ik denk ook niet dat ik de enige ben. Sorryquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:47 schreef sexbierum het volgende:Reageer de volgende keer trouwens even normaal. Of ben je altijd gefrustreerd wanneer iemand anders het beter weet?
Die heeft echt geluk dat het maar vrijdag was. Alhoewel hij wel minder tijd had om een set up te zoeken nu, door dit incident en de rode vlag.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:18 schreef sanger het volgende:
Oftewel, Coulthard gaat geen 10 plaatsen terug.
Volgens mij ging zijn versnellingsbak vorig jaar stukquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 08:10 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Die heeft echt geluk dat het maar vrijdag was. Alhoewel hij wel minder tijd had om een set up te zoeken nu, door dit incident en de rode vlag.
DC op Turkije is geloof ik nog niet echt dat je zegt goed. 2 jaar terug eraf gecrasht en vorig jaar was er dacht ik ook iets![]()
Op GrandPrix.com komt er ook nog een zinnetje achteraan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:44 schreef Googolplexian het volgende:
Weer een min-puntje Alonso, imo
[..]
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:40 schreef WEST het volgende:
ojee tom walkinshaw is terug op de paddock![]()
Sakonquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:20 schreef Automatic_Rock het volgende:
Yamamoto doet het redelijk goed dit weekend
Nee joh, Alonso die zijn frustratie bot viert op de achterkant van Lewis en hem er recht inparkeertquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:03 schreef Treveo het volgende:
Het was spannend, mooie strijd gezien, nu maar hopen dat Kimi morgen bij de start Lewis meteen kan pakken
Nog beter!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:42 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Nee joh, Alonso die zijn frustratie bot viert op de achterkant van Lewis en hem er recht inparkeert![]()
Dat zou mooi zijn!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:42 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Nee joh, Alonso die zijn frustratie bot viert op de achterkant van Lewis en hem er recht inparkeert![]()
Inderdaadquote:
NEE, dat mag in de laatste wedsrtijd gebeuren als er nog 4 rijders kans hebben op het kampioenschap. Nu mag dat nietquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:57 schreef Googolplexian het volgende:
Of Hamilton die Massa te grazen neemt bij bocht 1
En dat de Ferrari's dan allebei exploderen ofzo.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:57 schreef Googolplexian het volgende:
of voor mij ?!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:34 schreef Automatic_Rock het volgende:
Is er iemand die morgen het interview met Button voor mij kan capturen??
Zou een leuk podium zijn, alleen slecht voor mijn manager.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:03 schreef TJDoornbos het volgende:
1. Nick
2. Kubica
3. Heiki
Massa krijgt pech en Alonso knalt er samen met Lewis en Kimi af
OOK voor 'ons' misschien?!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:21 schreef NoizEkick het volgende:
En weer die shampoo, zalfjes en weet ik veel wat reclame's...
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:57 schreef Googolplexian het volgende:
klopt ze hebben in de windtunnel gestaan en het scheelt 0,001 secondequote:Op zondag 26 augustus 2007 13:19 schreef Atreidez het volgende:
Heeft revolutionair onderzoek aangetoond dat een baard tegenwoordig sneller is in F1?Eerst heidfeld, toen zag ik al Alonso en nu is ook Button ze gazon flink aan t uitbreiden.
Ach, een kewle helm erop en je ziet er nix meer van!quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:19 schreef Atreidez het volgende:
Heeft revolutionair onderzoek aangetoond dat een baard tegenwoordig sneller is in F1?Eerst heidfeld, toen zag ik al Alonso en nu is ook Button ze gazon flink aan t uitbreiden.
Het is meer mensen opgevallenquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:19 schreef Atreidez het volgende:
Uiteraardquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:59 schreef Treveo het volgende:
Go go Ferrari!
En gelukkig is dit een heel ander ciricuitquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:01 schreef -Hans- het volgende:
uuhhm McLaren staat duidelijk op een andere strategie.. Ferrari beiden op zacht en de Mclarens op hard. Dat hebben we eerder gezien op Silverstone, dacht ik, en toen pakte het niet goed uit voor McLaren.
Gelukkig welquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:02 schreef NoizEkick het volgende:
En gelukkig is dit een heel ander ciricuit![]()
mijn beeld is goedquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:07 schreef Altijd_Lastig het volgende:
Ligt het aan @home of is jullie beeld ook zo slecht. schookerig als de pest... Niet leuk om naar te kijken
quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:07 schreef Altijd_Lastig het volgende:
Ligt het aan @home of is jullie beeld ook zo slecht. schookerig als de pest... Niet leuk om naar te kijken
Dat ligt aan @home denk ik. Multikabel heeft gewoon goed beeld...quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:07 schreef Altijd_Lastig het volgende:
Is Sporza(belgie) ook slecht bij je ?quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:07 schreef Altijd_Lastig het volgende:
Die is beter..quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is Sporza(belgie) ook slecht bij je ?
moet nog groeien daar in turkijequote:Op zondag 26 augustus 2007 14:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hmm... het leeft allemaal niet erg in Turkije of wel?
Tribunes achterop zijn compleet verlaten...![]()
Achteraan welquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hmm... het leeft allemaal niet erg in Turkije of wel?
Tribunes achterop zijn compleet verlaten...![]()
Misschien kan ie m even stil houdenquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:30 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Blijft toch gaaf, die helmcamera bij een pitstop
Nee, dat mogen ze niet. Af en toe vergeten ze de stream wel eens uit te zetten, maar nu dus nietquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:48 schreef bork het volgende:
HidiHo, dat heb ik ook, is er ook ergens een live stream?
Al beeld?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |