dat is TC Traction Control.., LC bestaat niet meer.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vraagje,
Waarom gebruiken ze het nu weer dan?
Het zou geen kwaad kunnen als een paar fossielen plaats zouden maken voor wat jong bloed.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:34 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Dit kan wel 's het laatste jaar van Fisico kunnen zijn.
Van de sitequote:Op zondag 26 augustus 2007 16:16 schreef WEST het volgende:
[..]
dat is TC Traction Control.., LC bestaat niet meer.dus ze gebruiken het niet
Achsja feit,, het is gewoon de mening van een aantal jankerds,, (en helemaal die bolle kut Olaf die nergens de balle verstand van heeft die dikke homo-zeekoe,, vadsige homo hoort objectief te zijn),,, want dat zijn jullie juist in NL, die gewoon op de een of andere manier altijd moeten zeiken over spanjaarden,, Ik snap eerlijk gezegd die afgunst jegens spanjaarden niet zo van NL'ers,, het lijkt wel of ze meer een hekel aan spanjaarden dan aan duitsers hebbenquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:31 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik hoorde het.
En terecht: het is gewoon een feit geworden, geen persoonlijke mening meer. Leuke coureur, maar ongehoorde jankerd als kampioen.
Solliciteertip misschien?!quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En dan graag Jan Lammers ook terug..![]()
Huidige presentatie trio (Huub / Froukje (super drama) en die krullenbol) van RTL 7 is inderdaad weinig boeiend.![]()
Te veilig, Robert Kubica die 75G ondergaat en helemaal niks heeft. Dan is de auto veilig zat imo en dan is het jammer van de snelheid die de F1 auto's hebben moeten inleveren voor de veiligheidquote:Op zondag 26 augustus 2007 17:23 schreef Sally het volgende:
Zie: de veiligheid van een F1-wagen wordt nog steeds verbeterd!
Het is verwarrend ja, maar in de sporting regulations staat dat:quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Van de site![]()
Electronic systems which can automatically detect the race start signal are forbidden. Launch control systems must include a signal to prove exactly when the system was activated.
Zou dan niet alle electronische shit eruit moeten?quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:37 schreef voyeur het volgende:
[..]
Het is verwarrend ja, maar in de sporting regulations staat dat:
"59) The driver must drive the car alone and unaided."
Dat overruled de technical regulation die jij aanhaalt.
Met unaided bedoelen ze dat de auto niet door een ander (vanuit de fabriek of vanaf de pitmuur) bestuurd mag worden.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:37 schreef voyeur het volgende:
[..]
Het is verwarrend ja, maar in de sporting regulations staat dat:
"59) The driver must drive the car alone and unaided."
Dat overruled de technical regulation die jij aanhaalt.
En wie heeft JOU nou weer gebeten dat je dit soort vage en compleet beledigende opmerkingen maakt, dom schaap???quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:14 schreef DAMH het volgende:
[..]
Achsja feit,, het is gewoon de mening van een aantal jankerds,, (en helemaal die bolle kut Olaf die nergens de balle verstand van heeft die dikke homo-zeekoe,, vadsige homo hoort objectief te zijn),,, want dat zijn jullie juist in NL, die gewoon op de een of andere manier altijd moeten zeiken over spanjaarden,, Ik snap eerlijk gezegd die afgunst jegens spanjaarden niet zo van NL'ers,, het lijkt wel of ze meer een hekel aan spanjaarden dan aan duitsers hebbenwaarom ik dit hier post,, geen idee..
Alonso > boehoe
Nadal > Boehoe
Real Madrid > Boehoe
Beetje triest, maar dat is dat maaiveld principe waar jullie het vaak over hebben,, de echte top waarderen jullie niet, omdat je het zelf niet hebt![]()
En wat wil je hiermee zeggen dan???quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:34 schreef Treveo het volgende:
[..]
Te veilig, Robert Kubica die 75G ondergaat en helemaal niks heeft. Dan is de auto veilig zat imo en dan is het jammer van de snelheid die de F1 auto's hebben moeten inleveren voor de veiligheid
Ik ga lekker tv kijken nu, dus maak je over mij maar niet druk.quote:
Weet je wat ik jammer vind? Nou, dat Kimi na afloop van de race roept dat de race al tijdens de kwalificatie was beslist in het voordeel van Massa. Dat Alonso en Hamilton (geldt ook voor Kimi) roepen dat inhalen tegenwoordig haast niet te doen is omdat je teveel downforce verliest als je te dicht achter iemand zit. Alonso die op een gegeven moment 0.300 achter Heidfeld zit en een paar bochten later is het ineens weer 0.800, waarschijnlijk alleen maar vanwege het verliezen van de downforce.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:34 schreef Treveo het volgende:
Te veilig, Robert Kubica die 75G ondergaat en helemaal niks heeft. Dan is de auto veilig zat imo en dan is het jammer van de snelheid die de F1 auto's hebben moeten inleveren voor de veiligheid
En daar heeft ie gelijk in. Moet ie niet zeuren en beter kwalificeren.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Weet je wat ik jammer vind? Nou, dat Kimi na afloop van de race roept dat de race al tijdens de kwalificatie was beslist in het voordeel van Massa.
Vraag mij echt serieus af wat op welke criteria de huidige presentatoren zijn aangenomen. Verstand van F1? uuuhhm... Waarschijnlijk is er vooral gekeken naar het uiterlijk en of ze een beetje een vlotte babbel hebben. Vind het wel goed dat CA aanwezig is, maar ook hem zie je regelmatig denken " wtf zijn dit voor gastenquote:Op zondag 26 augustus 2007 17:23 schreef Sally het volgende:
Solliciteertip misschien?!
De banen liggen voor het oprapen, als je maar een beetje creatief fantaseert!
OT:
Hamilton bracht 'm wel erg netjes en rustig die pit weer in! Er is weinig mis met zijn stuurmanskunst.![]()
![]()
En echte mazzel idd, dat er niet een veel groter ongeluk van kwam. Zie: de veiligheid van een F1-wagen wordt nog steeds verbeterd!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |