Toch maar een schotel nemen dan?quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:15 schreef Treveo het volgende:
Ik haat Casema....
Lol pubertje ga huilen man,, ALONSO !!!!quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:16 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Alonso heeft altijd geluk. De meest overschatte wereldkampioen in de F1. Op Hill na.
Wat dacht je van Lewis? Altijd als ie een pech heeft dan valt het altijd enorm mee....quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:16 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Alonso heeft altijd geluk. De meest overschatte wereldkampioen in de F1. Op Hill na.
iddquote:
Ik hoorde het.quote:
Lewis een overschatte wereldkampioen noemen is een overschatting op zichzelfquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:27 schreef Treveo het volgende:
[..]
Wat dacht je van Lewis? Altijd als ie een pech heeft dan valt het altijd enorm mee....
Had er ook veel meer van verwacht.. Volgende race Monza een circuit waar Ferrari het altijd goed doet. Gaat nog een aardig einde van het seizoen worden.quote:
Dat waren nog 's tijden! En dan doel ik op Jur, niet Ruud.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:48 schreef Toewan het volgende:
Wat een saaie race zeg, ik ben op een gegeven moment maar gestopt met kijken.
En mag AUB Huub Stapel en die andere "presentator" weg, wat een aanfluiting. Ik heb vroeger Ruud ter Weijden vaak vervloekt maar dat was toptelevisie in plaats van deze twee clowns... Jur Raatjes moet weer terug!
En dan graag Jan Lammers ook terug..quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:48 schreef Toewan het volgende:
Wat een saaie race zeg, ik ben op een gegeven moment maar gestopt met kijken.
En mag AUB Huub Stapel en die andere "presentator" weg, wat een aanfluiting. Ik heb vroeger Ruud ter Weijden vaak vervloekt maar dat was toptelevisie in plaats van deze twee clowns... Jur Raatjes moet weer terug!
Goed idee! (dat in 2004 dus al uitgevoerd is).quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:47 schreef HiDiHo het volgende:
Launch control moeten ze afschaffen idd![]()
Vraagje,quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:01 schreef voyeur het volgende:
[..]
Goed idee! (dat in 2004 dus al uitgevoerd is).
dat is TC Traction Control.., LC bestaat niet meer.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vraagje,
Waarom gebruiken ze het nu weer dan?
Het zou geen kwaad kunnen als een paar fossielen plaats zouden maken voor wat jong bloed.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:34 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Dit kan wel 's het laatste jaar van Fisico kunnen zijn.
Van de sitequote:Op zondag 26 augustus 2007 16:16 schreef WEST het volgende:
[..]
dat is TC Traction Control.., LC bestaat niet meer.dus ze gebruiken het niet
Achsja feit,, het is gewoon de mening van een aantal jankerds,, (en helemaal die bolle kut Olaf die nergens de balle verstand van heeft die dikke homo-zeekoe,, vadsige homo hoort objectief te zijn),,, want dat zijn jullie juist in NL, die gewoon op de een of andere manier altijd moeten zeiken over spanjaarden,, Ik snap eerlijk gezegd die afgunst jegens spanjaarden niet zo van NL'ers,, het lijkt wel of ze meer een hekel aan spanjaarden dan aan duitsers hebbenquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:31 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik hoorde het.
En terecht: het is gewoon een feit geworden, geen persoonlijke mening meer. Leuke coureur, maar ongehoorde jankerd als kampioen.
Solliciteertip misschien?!quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En dan graag Jan Lammers ook terug..![]()
Huidige presentatie trio (Huub / Froukje (super drama) en die krullenbol) van RTL 7 is inderdaad weinig boeiend.![]()
Te veilig, Robert Kubica die 75G ondergaat en helemaal niks heeft. Dan is de auto veilig zat imo en dan is het jammer van de snelheid die de F1 auto's hebben moeten inleveren voor de veiligheidquote:Op zondag 26 augustus 2007 17:23 schreef Sally het volgende:
Zie: de veiligheid van een F1-wagen wordt nog steeds verbeterd!
Het is verwarrend ja, maar in de sporting regulations staat dat:quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Van de site![]()
Electronic systems which can automatically detect the race start signal are forbidden. Launch control systems must include a signal to prove exactly when the system was activated.
Zou dan niet alle electronische shit eruit moeten?quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:37 schreef voyeur het volgende:
[..]
Het is verwarrend ja, maar in de sporting regulations staat dat:
"59) The driver must drive the car alone and unaided."
Dat overruled de technical regulation die jij aanhaalt.
Met unaided bedoelen ze dat de auto niet door een ander (vanuit de fabriek of vanaf de pitmuur) bestuurd mag worden.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:37 schreef voyeur het volgende:
[..]
Het is verwarrend ja, maar in de sporting regulations staat dat:
"59) The driver must drive the car alone and unaided."
Dat overruled de technical regulation die jij aanhaalt.
En wie heeft JOU nou weer gebeten dat je dit soort vage en compleet beledigende opmerkingen maakt, dom schaap???quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:14 schreef DAMH het volgende:
[..]
Achsja feit,, het is gewoon de mening van een aantal jankerds,, (en helemaal die bolle kut Olaf die nergens de balle verstand van heeft die dikke homo-zeekoe,, vadsige homo hoort objectief te zijn),,, want dat zijn jullie juist in NL, die gewoon op de een of andere manier altijd moeten zeiken over spanjaarden,, Ik snap eerlijk gezegd die afgunst jegens spanjaarden niet zo van NL'ers,, het lijkt wel of ze meer een hekel aan spanjaarden dan aan duitsers hebbenwaarom ik dit hier post,, geen idee..
Alonso > boehoe
Nadal > Boehoe
Real Madrid > Boehoe
Beetje triest, maar dat is dat maaiveld principe waar jullie het vaak over hebben,, de echte top waarderen jullie niet, omdat je het zelf niet hebt![]()
En wat wil je hiermee zeggen dan???quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:34 schreef Treveo het volgende:
[..]
Te veilig, Robert Kubica die 75G ondergaat en helemaal niks heeft. Dan is de auto veilig zat imo en dan is het jammer van de snelheid die de F1 auto's hebben moeten inleveren voor de veiligheid
Ik ga lekker tv kijken nu, dus maak je over mij maar niet druk.quote:
Weet je wat ik jammer vind? Nou, dat Kimi na afloop van de race roept dat de race al tijdens de kwalificatie was beslist in het voordeel van Massa. Dat Alonso en Hamilton (geldt ook voor Kimi) roepen dat inhalen tegenwoordig haast niet te doen is omdat je teveel downforce verliest als je te dicht achter iemand zit. Alonso die op een gegeven moment 0.300 achter Heidfeld zit en een paar bochten later is het ineens weer 0.800, waarschijnlijk alleen maar vanwege het verliezen van de downforce.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:34 schreef Treveo het volgende:
Te veilig, Robert Kubica die 75G ondergaat en helemaal niks heeft. Dan is de auto veilig zat imo en dan is het jammer van de snelheid die de F1 auto's hebben moeten inleveren voor de veiligheid
En daar heeft ie gelijk in. Moet ie niet zeuren en beter kwalificeren.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Weet je wat ik jammer vind? Nou, dat Kimi na afloop van de race roept dat de race al tijdens de kwalificatie was beslist in het voordeel van Massa.
Vraag mij echt serieus af wat op welke criteria de huidige presentatoren zijn aangenomen. Verstand van F1? uuuhhm... Waarschijnlijk is er vooral gekeken naar het uiterlijk en of ze een beetje een vlotte babbel hebben. Vind het wel goed dat CA aanwezig is, maar ook hem zie je regelmatig denken " wtf zijn dit voor gastenquote:Op zondag 26 augustus 2007 17:23 schreef Sally het volgende:
Solliciteertip misschien?!
De banen liggen voor het oprapen, als je maar een beetje creatief fantaseert!
OT:
Hamilton bracht 'm wel erg netjes en rustig die pit weer in! Er is weinig mis met zijn stuurmanskunst.![]()
![]()
En echte mazzel idd, dat er niet een veel groter ongeluk van kwam. Zie: de veiligheid van een F1-wagen wordt nog steeds verbeterd!
Kunnen we voortaan de race dus wel schriftelijk afdoen, toch? Ik vind het echt te suf voor woorden dat de startpositie tegenwoordig al voor een groot gedeelte de uitslag van de race bepaalt. Jammer.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:44 schreef Fir3fly het volgende:
En daar heeft ie gelijk in. Moet ie niet zeuren en beter kwalificeren.
Mij gebeten,, nou die losers die alleen maar op Alonso kunnen zeiken, die gast heeft 2jaar op rij Schumi van de titel gehouden maar dat was natuurlijk alleen maar geluk.. rot toch op,, en wat betreft die olaf das gewoon een irritante dikke HOMO jahquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:36 schreef Sally het volgende:
[..]
En wie heeft JOU nou weer gebeten dat je dit soort vage en compleet beledigende opmerkingen maakt, dom schaap???
Blaaaaaaaaaaaaaaaaat!!!
Er gaan dus vele (domme) makke schapen in één hok?! Blijkbaar wel, PUBER.
P.S.![]()
Ik vraag me ineens af of je misschien zelf een homo bent, maar nog steeds niet uit die donkere kast durft te komen?!![]()
![]()
Is al jaren zo.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kunnen we voortaan de race dus wel schriftelijk afdoen, toch? Ik vind het echt te suf voor woorden dat de startpositie tegenwoordig al voor een groot gedeelte de uitslag van de race bepaalt. Jammer.
In principe wel. Zie mijn uitgebreidere antwoord in het tactiek en techniek vragen topic.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou dan niet alle electronische shit eruit moeten?
Lieve Sally, je praat nu over 1994, toen hadden ze nog geen sterke materiaal, nog geen HANS en nog veel meer dingen. In 2004/2005 waren de F1 auto's vreselijk snel (Bijna alle lap records waren verbeterd) en er waren ook vreselijke crashes met weinig gevolgen. Sindsdien is het alleen maar langzamer en saaier geworden. Dat is niet waar ik als F1 fan op zit te wachten...quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:00 schreef Sally het volgende:
--- cut ---
Juist, je snapt precies wat ik bedoel!quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Weet je wat ik jammer vind? Nou, dat Kimi na afloop van de race roept dat de race al tijdens de kwalificatie was beslist in het voordeel van Massa. Dat Alonso en Hamilton (geldt ook voor Kimi) roepen dat inhalen tegenwoordig haast niet te doen is omdat je teveel downforce verliest als je te dicht achter iemand zit. Alonso die op een gegeven moment 0.300 achter Heidfeld zit en een paar bochten later is het ineens weer 0.800, waarschijnlijk alleen maar vanwege het verliezen van de downforce.
Ik lig niet wakker dat de wagens zoveel PK minder hebben, nee ik wil gewoon weer meer gevechten op de baan zien. Ook dit was weer een suffe optocht en dat terwijl je goed zou kunnen inhalen op dit circuit. Ik maak mij hier toch wel lichtelijk zorgen over want je hoort de coureurs steeds vaker zeggen dat je teveel downforce verliest als je dicht achter iemand rijdt.
Systemen die automatsch de start van de race detecteren mogen niet worden gebruikt. Ofwel, er moet iemand actie ondernemen op het moment dat het licht uitgaat. En je mag geen systeem op de auto bouwen die zelf ziet dat het licht uitgaat.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Van de site![]()
Electronic systems which can automatically detect the race start signal are forbidden. Launch control systems must include a signal to prove exactly when the system was activated.
Tijd om er dan wat aan te gaan doen (om ook maar even een one-liner te gebruiken)quote:
Ach in 2000 verloor je ook al veel grip als je achter iemand aanreedt. Door de verbeterde aerodinamica is het nu een beetje erger. Maar ik vind het niet erg, zolang er maar verder niets gestandaardiseerd wordt.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tijd om er dan wat aan te gaan doen (om ook maar even een one-liner te gebruiken)
Want ik kan mij de begin jaren 2000 herinneren waar het allemaal een stuk minder extreem was. 't begint toch wel zorgelijk te worden en dat zou je ook moeten constateren (uit '88 kom jij dus ik weet niet vanaf welk jaar jij de F1 volgt). Meende dat de FIA de boel meer wilde standaardiseren (achtervleugels enzo), maar daar hoor je niet veel meer over.
Eens. En er is niets mis met een discussie, maar het moet wel een beetje fair gespeeld worden. Met argumenten om standpunten te onderbouwen, niet door anderen af te kraken. En natuurlijk is er niets mis met een persoonlijke meningquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:58 schreef Sally het volgende:
We zijn in de racetopics Formule 1-fans... Iedereen met zijn eigen voorkeuren, passies en ideeen.
Leven en laten leven?!
Weinig aan toe te voegen, behalve dat ik wat anders denk over het standaardiseren van bijv. achtervleugels (beetje het A1 idee)quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:00 schreef Fir3fly het volgende:
Ach in 2000 verloor je ook al veel grip als je achter iemand aanreedt. Door de verbeterde aerodinamica is het nu een beetje erger. Maar ik vind het niet erg, zolang er maar verder niets gestandaardiseerd wordt.
quote:En ik volg F1 ongeveer sinds (hoe wrang ook) de crash van Senna.
Tja, ik luister niet voor niets graaaaaag Sporza.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vraag mij echt serieus af wat op welke criteria de huidige presentatoren zijn aangenomen. Verstand van F1? uuuhhm... Waarschijnlijk is er vooral gekeken naar het uiterlijk en of ze een beetje een vlotte babbel hebben. Vind het wel goed dat CA aanwezig is, maar ook hem zie je regelmatig denken " wtf zijn dit voor gasten".
Die Huub is trouwens ook een drama zeg! " hebben we daar een fragment van? " Gaan we nu naar het fragment kijken? " " Ook daar hebben we een fragmentje van " en die krullenbol naast hem zie je ook zo kijken van uuuhm okay..
Spreekt Albers Spaans dan??quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:14 schreef DAMH het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd die afgunst jegens spanjaarden niet zo van NL'ers,, het lijkt wel of ze meer een hekel aan spanjaarden dan aan duitsers hebbenwaarom ik dit hier post,, geen idee..
Alonso > boehoe
Nadal > Boehoe
Real Madrid > Boehoe
Ik volg 't al vanaf 1988 (en daarvoor ook al sporadisch), wel met uitzondering van de laatste jaren dat Schumacher zo heerste. In de eerste jaren dat ik keek, werd er nog regelmatig ingehaald tijdens de race. De laatste jaren is het vrij uitzonderlijk geworden dat er nog inhaalacties zijn.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:33 schreef Treveo het volgende:
[..]
Lieve Sally, je praat nu over 1994, toen hadden ze nog geen sterke materiaal, nog geen HANS en nog veel meer dingen. In 2004/2005 waren de F1 auto's vreselijk snel (Bijna alle lap records waren verbeterd) en er waren ook vreselijke crashes met weinig gevolgen. Sindsdien is het alleen maar langzamer en saaier geworden. Dat is niet waar ik als F1 fan op zit te wachten...
Ik volg de F1 al van voor 1978 (crash Peterson op Monza), en ik geef je gelijk dat er vroeger veel meer werd ingehaald. Dat komt doordat het toen makkelijker was om te slipstreamen en er voorbij te rijden.quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik volg 't al vanaf 1988 (en daarvoor ook al sporadisch), wel met uitzondering van de laatste jaren dat Schumacher zo heerste. In de eerste jaren dat ik keek, werd er nog regelmatig ingehaald tijdens de race. De laatste jaren is het vrij uitzonderlijk geworden dat er nog inhaalacties zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |