Lewis een overschatte wereldkampioen noemen is een overschatting op zichzelfquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:27 schreef Treveo het volgende:
[..]
Wat dacht je van Lewis? Altijd als ie een pech heeft dan valt het altijd enorm mee....
Had er ook veel meer van verwacht.. Volgende race Monza een circuit waar Ferrari het altijd goed doet. Gaat nog een aardig einde van het seizoen worden.quote:
Dat waren nog 's tijden! En dan doel ik op Jur, niet Ruud.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:48 schreef Toewan het volgende:
Wat een saaie race zeg, ik ben op een gegeven moment maar gestopt met kijken.
En mag AUB Huub Stapel en die andere "presentator" weg, wat een aanfluiting. Ik heb vroeger Ruud ter Weijden vaak vervloekt maar dat was toptelevisie in plaats van deze twee clowns... Jur Raatjes moet weer terug!
En dan graag Jan Lammers ook terug..quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:48 schreef Toewan het volgende:
Wat een saaie race zeg, ik ben op een gegeven moment maar gestopt met kijken.
En mag AUB Huub Stapel en die andere "presentator" weg, wat een aanfluiting. Ik heb vroeger Ruud ter Weijden vaak vervloekt maar dat was toptelevisie in plaats van deze twee clowns... Jur Raatjes moet weer terug!
Goed idee! (dat in 2004 dus al uitgevoerd is).quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:47 schreef HiDiHo het volgende:
Launch control moeten ze afschaffen idd![]()
Vraagje,quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:01 schreef voyeur het volgende:
[..]
Goed idee! (dat in 2004 dus al uitgevoerd is).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |