quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
Jawohl mein Herr!!quote:
mwah niet echtquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:50 schreef vlad het volgende:
[..]
Jawohl mein Herr!!
En alles ook goed aan die kant? nog toffe auto's op het oog?![]()
Koop een sprinterquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:52 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
mwah niet echt
de Corolla gaat weg en der komt een wss. Tjabbo Celica 2.0 GT voor in de plaats, ben er nog mee bezig.
begint het nu al?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:52 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
mwah niet echt
de Corolla gaat weg en der komt een wss. Tjabbo Celica 2.0 GT voor in de plaats, ben er nog mee bezig.
toyota sprinter, boefjequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:56 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
goed voorbeeld doet goed volgen![]()
Wat moet ik met zo'n ding?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:59 schreef lipje het volgende:
[..]
toyota sprinter, boefje![]()
[afbeelding]
zat vast gas inquote:
Sierra-achtige rituelen uithalenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:00 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Wat moet ik met zo'n ding?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:56 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Celica is wel leuk vind ik.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:00 schreef lipje het volgende:
je wou toch een burgerbak
Bouw er de ultieme sleeper van
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:56 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Burgerquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:02 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Celica is wel leuk vind ik.
175 pk
Bovendien heb ik al een burgerbak
Inderdaad, dat is een "ik ben een burger met een midlife-crisis"-bak OF een "burger met een niet ver genoeg weggedrukte sjonnen-gedachtengang"-bak .quote:
Bij ons op kantoor staat een amerikaanse special edition die er puik uitziet... er rijdt alleen een "management assistente" van eind 30, begin 40 inquote:
doet de meter vaag of doet de motor vaag en registreert de temp. meter alleen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:44 schreef ijsmeis het volgende:
Mwech. Temperatuurmeter doet ook vaag.
Ik ben de CRX nu al schijtzat.
Nou, ik weet het niet hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:46 schreef vlad het volgende:
[..]
doet de meter vaag of doet de motor vaag en registreert de temp. meter alleen?![]()
Nee. Trouwens, alle leuke vrouen die ik ken hebben een relatie.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:47 schreef ijsmeis het volgende:
Hallo Alex. Alweer verliefd?
Ja, dat heb ik ook. Alleen dan met mannen. Of nouja, één man in deze.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee. Trouwens, alle leuke vrouen die ik ken hebben een relatie.
Die heeft een relatie met jouquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook. Alleen dan met mannen. Of nouja, één man in deze.
Whehehehehe.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:44 schreef ijsmeis het volgende:
Mwech. Temperatuurmeter doet ook vaag.
Ik ben de CRX nu al schijtzat.
Dude. Je bent echt gestoord.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb eventueel ook nog 1 plekje in de auto over de 28e s avond richting FryslânHaal FB en Dribbel_ ff op uit LImburg
MAAR HIJ RIJDT WEL LEKKER. HA!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whehehehehe.
Whehehehehehehehehehehehehe
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!
dat vond ik van mijn vriendin ook, maar dat werd ook nietsquote:
Fuckbuddies zijn is toch ook goed?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:59 schreef vlad het volgende:
[..]
dat vond ik van mijn vriendin ook, maar dat werd ook niets![]()
![]()
In jouw ogen vast niet nee.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nog nooit in een fatsoenlijke auto gereden zeker?
Ben je d'r zoeen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Fuckbuddies zijn is toch ook goed?
ik denk in de ogen van 99% van de nederlandse bevolkingquote:
Dat zal wel meevallenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:03 schreef vlad het volgende:
[..]
ik denk in de ogen van 99% van de nederlandse bevolking
dus je wilt mijn fuckbudie niet zijn?quote:
Nee.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:04 schreef vlad het volgende:
[..]
dus je wilt mijn fuckbudie niet zijn?![]()
werk je langs de keileweg ofzo?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen. Ik zit elke week wel zo'n beetje in een andere auto.
Komen er ook fokkers uit Groningen die ik ken of alleen limbo's?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Weet je btw al of je met de Groningen meet bij me blijft logeen?
Die's wel erg onder de gordel Vladquote:
Mja, met gefrummel boven de gordel verdienen ze niets.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:09 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Die's wel erg onder de gordel Vlad
zaterdag 29 septquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:08 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Komen er ook fokkers uit Groningen die ik ken of alleen limbo's?
dat is best een hele lijstquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zaterdag 29 sept
Het aanmelden is begonnen
Dagje Groningen
Begint om 14.00
Verzamelen: Station Groningen
Berenanus
Bils, Ruzie & shadow196
Boem-Dikkie
cablegunmaster
ChipsZak.
Deoxyribonucleic
Dribbel_
Drummer-Itchy
Elixabete
enter
fiets
fraubitch
guitarist.nl
juiced
Kogelmagneet
Memento-Mori
outsidr
remlof
Pien85
Sebasser
TheSorrow
Vork
Komers avond 19.00
Kroeg: De Drie Gezusters
Alexxxxx
Armageddon
Aryon
Berenanus
Bils, Ruzie & shadow196
Boem-Dikkie
Brechtje
ChipsZak.
Disciple_of_Guinness
Dribbel_
Drummer-Itchy
Elixabete
enter
fiets
fraubitch
guitarist.nl
Isabeau
iteejer en yvonne
juiced
Kogelmagneet
Memento-Mori
motorbloempje
nietzman
Nikky
0ttie
outsidr
Paramnesia
Pien85
Q+
QuoRocks
remlof
Sebasser
The_Terminator
TheSorrow
Vork
Wiets
WurM
Misschieners:
Isabeau
Afwazig
bersenka
Biogarde
Chowi
El_Rolando
erwinbey
eRrrrJeee
Frumzel
Het_Biertje
Kaneelstokje
longinus
Mathijz & Domi90
MissHobje
moemoe
Purpled00s
pussydeluxe
RealZeus
SnowDoggg
Sunchaser
Tangarine
TARAraboemdijee & freecell
teigan
ijsmeis
Duderinnetje & ArtyShock
UIO_AMS
Jekoos
Herken maar een paar nicks, hoewel Wiets tegen die tijd wel zal gaan zeuren dat ik ook langs moet komenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zaterdag 29 sept
Het aanmelden is begonnen
Wietsquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:23 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Herken maar een paar nicks, hoewel Wiets tegen die tijd wel zal gaan zeuren dat ik ook langs moet komen
De helft zal wel weer afzeggen trouwens...
welk formaat?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:52 schreef BoJo het volgende:
tieten
75Bquote:
die moet nodig ontlucht wordenquote:
das een dik wijf met kleine tietenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:14 schreef BoJo het volgende:
[..]
u weet niet wat een volle C cup is zie ik![]()
Waarom weet jij Wiets haar cupmaat?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:00 schreef Paladijn het volgende:
[..]
75B
Maar goed, ik zie nog wel of ik ga lexxx - hoor je tegen die tijd wel
Die liggen al een paar jaar onder de zoden - Lolo Ferrari enzoquote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waarom weet jij Wiets haar cupmaat?
wens haar sterkte, pauperkroeg.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:59 schreef Fugie het volgende:
vriendin van mij werkt in de drie gezusters in groningen
Ze is vergeten te melden wat de reputatie van die kroeg(en) is?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:59 schreef Fugie het volgende:
vriendin van mij werkt in de drie gezusters in groningen
ja. maar met gevulde auto. iig fruabitch en dribbel dus, weet niet wie er nog meer blijven logerenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:05 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ze is vergeten te melden wat de reputatie van die kroeg(en) is?
Trouwens lexxx, jij bent dan met de auto en gaat terug richting Leeuwarden?
Niks maar door die opmerking moest ik serieus lachenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jezus Bara. Wat heb je tegen mij
?
Die fase ben je toch al lang gepasseerd?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:04 schreef BaraCuda het volgende:
Mijn opel logo van m'n crossa lag vanmorgen op de grond![]()
Zo van de grill getieft![]()
Zal dit het begin van het einde zijn?![]()
Right...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:08 schreef ook_gek het volgende:
paladijn zijn ze van wiets gegroeid dan. Laatste keer waren ze gewoon 75A
dat is een feitquote:
Wat jij wiltquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is een "ik ben een burger met een midlife-crisis"-bak OF een "burger met een niet ver genoeg weggedrukte sjonnen-gedachtengang"-bak .
quote:
quote:
**hap**quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:43 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Wat jij wilt
Zonder spoilers en toestanden in mijn ogen gewoon een geinige auto met redelijk veel vermogen.
Nee doen we niet aanquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:16 schreef hermandeperman het volgende:
Feeeeeeestje?
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee doen we niet aan
Oke weekend ga ik me lam zuipen![]()
vanavond komen mijn ouders, zusje en haar vriend eten. Dus moet ik gaan koken![]()
Nee nee,quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]![]()
Wat ga je maken? Aangebrande hamburger met curry en ketchup over de datum in te hard afgebakken brood?
Klinkt goed. Ik schuif even aanquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee nee,
Bij binnen komst zal er kleine hapjes op tafel te vinden zijn waar onder toast met tonijn of gerookte zalm.
Vooraf zullen mijn gasten genieten van een heerlijke Hollandse garnalen cocktail
Dan herten biefstuk in een heerlijke zoete sous met spruiten
En als dessert zullen ze een grote spiegel op tafel vinden met verschillende kleine hapjes.
Waar onder, kleine citroen taartjes, chocolade taartje, crème brulé en witte of bruine chocolade mousse
Welke cateraar heb je gebelt?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee nee,
Bij binnen komst zal er kleine hapjes op tafel te vinden zijn waar onder toast met tonijn of gerookte zalm.
Vooraf zullen mijn gasten genieten van een heerlijke Hollandse garnalen cocktail
En als dessert zullen ze een grote spiegel op tafel vinden met verschillende kleine hapjes.
Waar onder, kleine citroen taartjes, chocolade taartje, crème brulé en witte of bruine chocolade mousse
Als ik in tilburg woon en ik nog wat geld over hebquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:13 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Die fase ben je toch al lang gepasseerd?
Wanneer komt er een fatsoenlijk hok op vier wielen voor terug?
[..]
Right...
moeders staat me bijquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:05 schreef Fugie het volgende:
toch zou ik het niet vertrouwen als ook_gek kookt![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:42 schreef Fugie het volgende:
[..]
kom wel ff langs dan, ben toch in de buurt
Nu ben ik erg boosquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
**hap**![]()
Ik blijf het gewoon een dom ding vinden![]()
welk gas systeem komt erin?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:27 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Nu ben ik erg boos![]()
Weet je wel welke versie het is? Of doe je gewoon een wilde gok
Klinkt als AH kant en klaar ingredienten met wat opmaakquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee nee,
eentje die brandquote:
de rest wil je heel houden?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
sorry![]()
maar alleen in een Peugeot 404 mag gas.
Peugeots zijn sloopwagensquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:49 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
404 wordt er speciaal voor aangepast![]()
en dan nog gaat het stuk
dank u dank u maar wat doe jij hierquote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:18 schreef hermandeperman het volgende:
hahaha boeie dronken!
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:18 schreef hermandeperman het volgende:
hahaha boeie dronken!
Lichtelijk X, lichtelijk.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:08 schreef Richboy het volgende:
Herm, hoofdpijn?
Mooi.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]![]()
[..]
Lichtelijk X, lichtelijk.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:24 schreef Sjoewe het volgende:
hai
Waarom nou weer mooi? Lamme haas!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:26 schreef Richboy het volgende:
[..]
Mooi. [afbeelding]
Morgenavond afstudeerborrel.... Ik gok dat ik zaterdag ook brak ben![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
[..]
Waarom nou weer mooi? Lamme haas!
Borrels zijn goed! Ik heb vanavond en morgenavond feestjes, zaterdagavond housewarming van een vriend van mij, en zondag en maandag ook feestjes. Ik denk dat ik nog wel even hoofdpijn heb ja
Morgenquote:Maar wanneer studeer je nu echt af?
Zit nu nog in Finland, maar vanaf volgende week kom ik rolstoelen verkopen in Utrechtquote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Relaxed
Oja kut, morgenmiddag heb ik ook nog een afstudeerfeestje
Precies, de zus van een vriendin van een dochter van een CEO van een groot bedrijf in pedaal emmer zakken aan de haak slaan. En dat dan blijkt dat je je eigen bastaard zus bezwangerd hebt en de baby de anti-christ blijkt te zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:49 schreef Richboy het volgende:
[..]
Zit nu nog in Finland, maar vanaf volgende week kom ik rolstoelen verkopen in Utrecht
Een goed begin van het collegejaar is het halve werkquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:50 schreef Richboy het volgende:
[..]
Maar ja, wel relaxed.... Zou nu alleen m'n verdediging moeten voorbereiden...
The anti-christ, noooooooooooooooooooooooooooooohquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Precies, de zus van een vriendin van een dochter van een CEO van een groot bedrijf in pedaal emmer zakken aan de haak slaan. En dat dan blijkt dat je je eigen bastaard zus bezwangerd hebt en de baby de anti-christ blijkt te zijn.![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
The anti-christ, nooooooooooooooooooooooooooooooh
Maar hij heeft wel een Betley Vanquishquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Precies, de zus van een vriendin van een dochter van een CEO van een groot bedrijf in pedaal emmer zakken aan de haak slaan. En dat dan blijkt dat je je eigen bastaard zus bezwangerd hebt en de baby de anti-christ blijkt te zijn.![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Een goed begin van het collegejaar is het halve werk
En doe dat eens dan!
I feel you brother.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:01 schreef Richboy het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel een Betley Vanquish
Waarom zou je daar op 'wachten'? Je kunt dat soort processen ook managen!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
I feel you brother.
Precies ik woon ook alleen maar samen omdat ik op de erfenis van m'n schoonvader zit te wachten.![]()
Heb je al een samenlevingscontract?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
I feel you brother.
Precies ik woon ook alleen maar samen omdat ik op de erfenis van m'n schoonvader zit te wachten.![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:09 schreef Richboy het volgende:
[..]
Waarom zou je daar op 'wachten'? Je kunt dat soort processen ook managen!
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je al een samenlevingscontract?
Ik heb er 6 maand aan gewerkt. Een half uurtje meer of minder doet 't 'm echt nietquote:
Verstandig.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
![]()
Nee alleen zo'n papiertje van als het misgaat is de bank van mij en de tafel van jou enzo
Zeg je dat morgen ook tegen je prof?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:12 schreef Richboy het volgende:
[..]
Ik heb er 6 maand aan gewerkt. Een half uurtje meer of minder doet 't 'm echt niet
Nee. Die overbluf ik met m'n enorme hoeveelheid parate kennis en diepgaand kennis over dit onderzoeksveld.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zeg je dat morgen ook tegen je prof?
Ik ben ook heel verstandig. Ik lekker zomerzegels plakken en kortingscoupons uitknippen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Verstandig.
http://www.youtube.com/watch?v=I_4ru5Hk0MU&eurl= Geniaal
Enorme burgerquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ben ook heel verstandig. Ik lekker zomerzegels plakken en kortingscoupons uitknippen.
Tuurlijk niet, wat denk je zelf. Beetje zegels plakkenquote:
Toppunt van schraalheidquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, wat denk je zelf. Beetje zegels plakken![]()
Nee da is bekerss uit de vuilnisbak rapen op Lowlandsquote:
Och god ja die luiquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee da is bekerss uit de vuilnisbak rapen op Lowlands
als je wakker word met koppijn of je extreem brak voelt. Even 1 drankje en je bent weer tip top in orde.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
[..]
Waarom nou weer mooi? Lamme haas!
Borrels zijn goed! Ik heb vanavond en morgenavond feestjes, zaterdagavond housewarming van een vriend van mij, en zondag en maandag ook feestjes. Ik denk dat ik nog wel even hoofdpijn heb ja
Maar wanneer studeer je nu echt af?
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:53 schreef Fugie het volgende:
ik krijg misschien een opdracht in den haag
Dat zijn de geluidenquote:
dan moet ik werkenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:32 schreef Fugie het volgende:
ja ja ik ben 8 september ook in den haag ouwe, naar het mtv the city is ours festival ofzo
weet ik maar ik sta open die dag. Begin ik om 14uur tot 00uurquote:
Tatraquote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:01 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=9i_KyLkKjWE&NR=1
voor Alexxxxx![]()
zit je voor het raam te rukkenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:34 schreef Fugie het volgende:
tietedetering hoere
Al die eerstejaars studentes die hier in rotterdam rondlopen met eureka week![]()
quote:
Jaquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]![]()
die is wel echt heel erg lelijk
Dat lijkt me nog best een prima raghok.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh wacht, die is inderdaad NOG lelijker
Ik heb een bod op deze gedaan....
Juistquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat lijkt me nog best een prima raghok.![]()
Een cabrio!111quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:22 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)Q%253D%26fta_ind%3D7
Bod gedaan
Auto's die zo ondergewardeerd zijn dat ze geen drol kostenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:35 schreef Xtreem het volgende:
Bouwjaar 1998 en dan nog maar 200 350 euro waard![]()
![]()
De Visa gaat op stal?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:41 schreef Alexxxxx het volgende:
En ook boden gedaan op een Marbella, Panda, 340 en ZX diesel
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:43 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
Ja het was leuk op lowlands
Onderdelenauto demonteren, Visa schorsen en restaureren. En ik vind de Marbella gaafquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:56 schreef Paladijn het volgende:
[..]
De Visa gaat op stal?
En waarom in godsnaam een pinda/marbella?Je bent geen huisvrouw...
Heee, Richbo... Xtreem, moet je je scriptie verdedigen?quote:
Vanmiddag jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Heee, Richbo... Xtreem, moet je je scriptie verdedigen?
Ben je al terug van je ban?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:28 schreef Xtreem het volgende:
Wat 1 post in een Ferrari topic al niet kan doen
sorry lexxx![]()
Wat heb jou ooit aangedaan dat je mij niet lief vind?quote:
Ik vind je wel liefquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:26 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Wat heb jou ooit aangedaan dat je mij niet lief vind?
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh wacht, die is inderdaad NOG lelijker
Ik heb een bod op deze gedaan....
ja, geniaalquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die halve tank benzine doet het hem?
![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:31 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik vind je wel lief![]()
Ik heb die hele post van je ook niet gezien, alleen een anonieme TR
![]()
Dat Ford Fiësta topic is geniaal btw
Moet je ff lekker gaan poepen, de zenuwen er uit poepen. (serieus)quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:41 schreef Xtreem het volgende:
[..]
IK BEN GODVERDOMME ZENUWACHTIG.
T minus 80 minuten![]()
gewoon chill, ze kunnen je niets maken joh. Even je praatje doen, hebben ze commentaar gewoon alles toelichten hoe jij het ziet en waarom je het zo ziet en alles komt goedquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:41 schreef Xtreem het volgende:
[..]
IK BEN GODVERDOMME ZENUWACHTIG.
T minus 80 minuten![]()
Heb al 2 keer gescheten vandaag. Werkt niet bij mij.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:42 schreef Dangel het volgende:
[..]
Moet je ff lekker gaan poepen, de zenuwen er uit poepen. (serieus)
Ik hoef (gelukkig!) geen praatje te houden, ze gaan alleen een (ruim?) half uur vragen stellen....quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:43 schreef Fugie het volgende:
[..]
gewoon chill, ze kunnen je niets maken joh. Even je praatje doen, hebben ze commentaar gewoon alles toelichten hoe jij het ziet en waarom je het zo ziet en alles komt goed
nah dan, je weet toch waar je over praat dus wat kan er dan misgaan. Zolang je alles kan onderbouwen is er niets aan de handquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:45 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik hoef (gelukkig!) geen praatje te houden, ze gaan alleen een (ruim?) half uur vragen stellen....
En daar dreigt het dus fout te gaanquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:46 schreef Fugie het volgende:
[..]
Zolang je alles kan onderbouwen is er niets aan de hand
quote:
Dus 2/3 van nederland is een mietje?quote:Viercilinders, Voorwielaandrijving, Diesels en Automaten zijn voor mietjes.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:35 schreef Xtreem het volgende:
Bouwjaar 1998 en dan nog maar 200 350 351 euro waard![]()
![]()
quote:
bedoelde dat je met een trage diesel meer tijd hebt om van de omgeving te genietenquote:
Ik weet precies hoe elk grassprietje staat van bergen op zoom naar bredaquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:40 schreef vlad het volgende:
[..]
bedoelde dat je met een trage diesel meer tijd hebt om van de omgeving te genieten![]()
is je vastenperiode afgelopen? even flink bij je baas geschranst om de zwarte periode af te sluiten?![]()
dat is genieten he?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik weet precies hoe elk grassprietje staat van bergen op zoom naar breda![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:48 schreef vlad het volgende:
[..]
dat is genieten he?![]()
Nu nog op LPG en je ziet ze groener worden![]()
Moet jij je ouders niet eens gezelschap houden?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:48 schreef vlad het volgende:
[..]
dat is genieten he?![]()
Nu nog op LPG en je ziet ze groener worden![]()
wat ik vergeet koop ik wel, hoef ik het niet meer mee te nemen ookquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:47 schreef lipje het volgende:
vergeet je zondag de helft niet mee te nemen naar Rotterdam?
nu al eigelijk, normaal wordt het wat later gestort geloof ik. Maar ik weet het niet precies want dit is pas me tweede loon bij mijn nieuwe baasquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:34 schreef lipje het volgende:
nu pasIk had t maandag al
daarom hoefde ik niet bij de baas te eten![]()
hap 1quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
[..]
Dus 2/3 van nederland is een mietje?![]()
hap 2quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:34 schreef lipje het volgende:
nu pasIk had t maandag al
daarom hoefde ik niet bij de baas te eten![]()
Niets mis met een potente 4-cilinder, afgezien van het geluidquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:04 schreef M5 het volgende:
ik ga dan ook hard mijn best doen om de volgende auto of 4x4 te houden, of RWD, geen 4 cilinder, geen diesel (wordt moeilijk) en iig geen automaat.
Aan de andere kant is het knap als onze rolstoelverkoper er 600 voor weet te vangen, nietwaar? Is helaas standaard in autoverkoperslandquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Zeg, PeuRac, vuile naaier, 600 euro voor dat barrel van je te vragen
http://www.marktplaats.nl(...)0-1-4-dl-aut-s6.html
Verse APK is idd best wel een voorwaarde als ik m ga kopenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:51 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Aan de andere kant is het knap als onze rolstoelverkoper er 600 voor weet te vangen, nietwaar? Is helaas standaard in autoverkopersland
Maar lexxx, die ruitenwissers![]()
![]()
En hij moet over twee maandjes voor de apk
Geen CRX-velgenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Zeg, PeuRac, vuile naaier, 600 euro voor dat barrel van je te vragen
http://www.marktplaats.nl(...)0-1-4-dl-aut-s6.html
Verse apk op een auto van 200 euro kun je vergetenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Verse APK is idd best wel een voorwaarde als ik m ga kopenEn STEL ikkoop m... Danis het eerste wat ik doe parkeren bij de MacDonalds in Lemmer... En die gedochten van die ruitenwissers afhalen
Maar ik wacht eerst de reactie op mn bod op die Samara af. Die leek me in wat een betere staat.
als ze er een verse APK op zetten heb ik er 250 euro voorover... APK kost 40 euro, en ik heb 210 geboden, dus als het een goede auto is, hebben ze daar geen problemen meequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:56 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Verse apk op een auto van 200 euro kun je vergetenDie deuk is volgens mij geen APK-afkeur trouwens, maar gaat wel roesten... Het zou op zich wel een cool ringbakje zijn, alleen een beetje weinig power
Waarschijnlijk wel, ik ging hier al kijken waar het was, maar lolomgwtfpwned @ dat. Zie het nu echter wel op liwadders.nl staan, dus weet iig waar ik moet zijnquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Ga jijvanmiddag ook naar Hallum btw Paal?
Als je voor 13:00 bij mij voor de deur bent, kun je met mij meerijden, hoef je je auto ook niet op ht zelfde terrein te zetten als waar ook proefrondjes gereden wordenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:58 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, ik ging hier al kijken waar het was, maar lolomgwtfpwned @ dat. Zie het nu echter wel op liwadders.nl staan, dus weet iig waar ik moet zijn
mmmk, ik kom anders wel rond een uur of 12:30 die kant uitquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je voor 13:00 bij mij voor de deur bent, kun je met mij meerijden, hoef je je auto ook niet op ht zelfde terrein te zetten als waar ook proefrondjes gereden worden
Ok, tof. Neem je wel een klaptstoeltje mee?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:02 schreef Paladijn het volgende:
[..]
mmmk, ik kom anders wel rond een uur of 12:30 die kant uit
Lijkt me wel zo praktisch jaquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ok, tof. Neem je wel een klaptstoeltje mee?
Hamburgerontbijt op het corssterreinquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:11 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Lijkt me wel zo praktisch ja
Nog ff ontbijten
Brunchquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hamburgerontbijt op het corssterrein
de 3e week na mijn vakantiequote:
idd meesterlijkquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:31 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik vind je wel lief![]()
Ik heb die hele post van je ook niet gezien, alleen een anonieme TR
![]()
Dat Ford Fiësta topic is geniaal btw
jullie rare jongens...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat is een feit![]()
vraag maar aan peterpower
toch krijgen ze het weer voor elkaar om er een set afzichtelijke koplampen in te zetten.. daar waar ze bij de XK en de concept mooi zijn.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:01 schreef Paladijn het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
potente vierclinders.. ja gisteren reed ik nog achter een Lotus Elise.. die hield ik toch niet helemaal bij.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:26 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Niets mis met een potente 4-cilinder, afgezien van het geluid
Gezien het Diesel verhaal blijf je gewoon in je eigen auto rijden voor je werk begrijp ik? Dan hoop ik dat de onkostenvergoeding genoeg compenseert
Ligt beetje aan uitlaat, Exige van m'n oom klinkt als pure pornoquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:51 schreef M5 het volgende:
[..]
potente vierclinders.. ja gisteren reed ik nog achter een Lotus Elise.. die hield ik toch niet helemaal bij.en dat geluid is hard, maar niet spectaculair imo.
voorlopig blijft de passat nog wel ff ja.
gefeliciteerdquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:38 schreef Xtreem het volgende:
Oh, en jullie mogen me feliciteren....
Ik ben afgestudeerd![]()
wietsquote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:38 schreef Xtreem het volgende:
Oh, en jullie mogen me feliciteren....
Ik ben afgestudeerd![]()
Eitjequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:15 schreef Fugie het volgende:
[..]
nog veel problemen gehad tijdens je verdediging of was het een eitje![]()
relaxtquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:21 schreef Xtreem het volgende:
[..]
EitjeZe waren heel aardig voor me... De vragen die ze stelden waren erg makkelijk te beantwoorden... Dat ging echt lekker soepel.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:27 schreef Fugie het volgende:
[..]
relaxt
je ging op vakantie nu toch ? of ben ik in de war
Ze moeten in zo'n Exige/Elise een 5 cilinder turbo van Volvo hangenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ligt beetje aan uitlaat, Exige van m'n oom klinkt als pure pornode elise van een kennis klinkt ook als pure porno
![]()
Url werkt niet geloof ikquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:02 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn ouders hebben de TV besteld.
Klik.
Ik ben benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |