Nee doen we niet aanquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:16 schreef hermandeperman het volgende:
Feeeeeeestje?
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee doen we niet aan
Oke weekend ga ik me lam zuipen![]()
vanavond komen mijn ouders, zusje en haar vriend eten. Dus moet ik gaan koken![]()
Nee nee,quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]![]()
Wat ga je maken? Aangebrande hamburger met curry en ketchup over de datum in te hard afgebakken brood?
Klinkt goed. Ik schuif even aanquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee nee,
Bij binnen komst zal er kleine hapjes op tafel te vinden zijn waar onder toast met tonijn of gerookte zalm.
Vooraf zullen mijn gasten genieten van een heerlijke Hollandse garnalen cocktail
Dan herten biefstuk in een heerlijke zoete sous met spruiten
En als dessert zullen ze een grote spiegel op tafel vinden met verschillende kleine hapjes.
Waar onder, kleine citroen taartjes, chocolade taartje, crème brulé en witte of bruine chocolade mousse
Welke cateraar heb je gebelt?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee nee,
Bij binnen komst zal er kleine hapjes op tafel te vinden zijn waar onder toast met tonijn of gerookte zalm.
Vooraf zullen mijn gasten genieten van een heerlijke Hollandse garnalen cocktail
En als dessert zullen ze een grote spiegel op tafel vinden met verschillende kleine hapjes.
Waar onder, kleine citroen taartjes, chocolade taartje, crème brulé en witte of bruine chocolade mousse
Als ik in tilburg woon en ik nog wat geld over hebquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:13 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Die fase ben je toch al lang gepasseerd?
Wanneer komt er een fatsoenlijk hok op vier wielen voor terug?
[..]
Right...
moeders staat me bijquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:05 schreef Fugie het volgende:
toch zou ik het niet vertrouwen als ook_gek kookt![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:42 schreef Fugie het volgende:
[..]
kom wel ff langs dan, ben toch in de buurt
Nu ben ik erg boosquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
**hap**![]()
Ik blijf het gewoon een dom ding vinden![]()
welk gas systeem komt erin?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:27 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Nu ben ik erg boos![]()
Weet je wel welke versie het is? Of doe je gewoon een wilde gok
Klinkt als AH kant en klaar ingredienten met wat opmaakquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee nee,
eentje die brandquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |