Die liggen al een paar jaar onder de zoden - Lolo Ferrari enzoquote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waarom weet jij Wiets haar cupmaat?
wens haar sterkte, pauperkroeg.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:59 schreef Fugie het volgende:
vriendin van mij werkt in de drie gezusters in groningen
Ze is vergeten te melden wat de reputatie van die kroeg(en) is?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:59 schreef Fugie het volgende:
vriendin van mij werkt in de drie gezusters in groningen
ja. maar met gevulde auto. iig fruabitch en dribbel dus, weet niet wie er nog meer blijven logerenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:05 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ze is vergeten te melden wat de reputatie van die kroeg(en) is?
Trouwens lexxx, jij bent dan met de auto en gaat terug richting Leeuwarden?
Niks maar door die opmerking moest ik serieus lachenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jezus Bara. Wat heb je tegen mij
?
Die fase ben je toch al lang gepasseerd?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:04 schreef BaraCuda het volgende:
Mijn opel logo van m'n crossa lag vanmorgen op de grond![]()
Zo van de grill getieft![]()
Zal dit het begin van het einde zijn?![]()
Right...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:08 schreef ook_gek het volgende:
paladijn zijn ze van wiets gegroeid dan. Laatste keer waren ze gewoon 75A
dat is een feitquote:
Wat jij wiltquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is een "ik ben een burger met een midlife-crisis"-bak OF een "burger met een niet ver genoeg weggedrukte sjonnen-gedachtengang"-bak .
quote:
quote:
**hap**quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:43 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Wat jij wilt
Zonder spoilers en toestanden in mijn ogen gewoon een geinige auto met redelijk veel vermogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |