nu al eigelijk, normaal wordt het wat later gestort geloof ik. Maar ik weet het niet precies want dit is pas me tweede loon bij mijn nieuwe baasquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:34 schreef lipje het volgende:
nu pasIk had t maandag al
daarom hoefde ik niet bij de baas te eten![]()
hap 1quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
[..]
Dus 2/3 van nederland is een mietje?![]()
hap 2quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:34 schreef lipje het volgende:
nu pasIk had t maandag al
daarom hoefde ik niet bij de baas te eten![]()
Niets mis met een potente 4-cilinder, afgezien van het geluidquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:04 schreef M5 het volgende:
ik ga dan ook hard mijn best doen om de volgende auto of 4x4 te houden, of RWD, geen 4 cilinder, geen diesel (wordt moeilijk) en iig geen automaat.
Aan de andere kant is het knap als onze rolstoelverkoper er 600 voor weet te vangen, nietwaar? Is helaas standaard in autoverkoperslandquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Zeg, PeuRac, vuile naaier, 600 euro voor dat barrel van je te vragen
http://www.marktplaats.nl(...)0-1-4-dl-aut-s6.html
Verse APK is idd best wel een voorwaarde als ik m ga kopenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:51 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Aan de andere kant is het knap als onze rolstoelverkoper er 600 voor weet te vangen, nietwaar? Is helaas standaard in autoverkopersland
Maar lexxx, die ruitenwissers![]()
![]()
En hij moet over twee maandjes voor de apk
Geen CRX-velgenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Zeg, PeuRac, vuile naaier, 600 euro voor dat barrel van je te vragen
http://www.marktplaats.nl(...)0-1-4-dl-aut-s6.html
Verse apk op een auto van 200 euro kun je vergetenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Verse APK is idd best wel een voorwaarde als ik m ga kopenEn STEL ikkoop m... Danis het eerste wat ik doe parkeren bij de MacDonalds in Lemmer... En die gedochten van die ruitenwissers afhalen
Maar ik wacht eerst de reactie op mn bod op die Samara af. Die leek me in wat een betere staat.
als ze er een verse APK op zetten heb ik er 250 euro voorover... APK kost 40 euro, en ik heb 210 geboden, dus als het een goede auto is, hebben ze daar geen problemen meequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:56 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Verse apk op een auto van 200 euro kun je vergetenDie deuk is volgens mij geen APK-afkeur trouwens, maar gaat wel roesten... Het zou op zich wel een cool ringbakje zijn, alleen een beetje weinig power
Waarschijnlijk wel, ik ging hier al kijken waar het was, maar lolomgwtfpwned @ dat. Zie het nu echter wel op liwadders.nl staan, dus weet iig waar ik moet zijnquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Ga jijvanmiddag ook naar Hallum btw Paal?
Als je voor 13:00 bij mij voor de deur bent, kun je met mij meerijden, hoef je je auto ook niet op ht zelfde terrein te zetten als waar ook proefrondjes gereden wordenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:58 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, ik ging hier al kijken waar het was, maar lolomgwtfpwned @ dat. Zie het nu echter wel op liwadders.nl staan, dus weet iig waar ik moet zijn
mmmk, ik kom anders wel rond een uur of 12:30 die kant uitquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je voor 13:00 bij mij voor de deur bent, kun je met mij meerijden, hoef je je auto ook niet op ht zelfde terrein te zetten als waar ook proefrondjes gereden worden
Ok, tof. Neem je wel een klaptstoeltje mee?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:02 schreef Paladijn het volgende:
[..]
mmmk, ik kom anders wel rond een uur of 12:30 die kant uit
Lijkt me wel zo praktisch jaquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ok, tof. Neem je wel een klaptstoeltje mee?
Hamburgerontbijt op het corssterreinquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:11 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Lijkt me wel zo praktisch ja
Nog ff ontbijten
Brunchquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hamburgerontbijt op het corssterrein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |