Zit nu nog in Finland, maar vanaf volgende week kom ik rolstoelen verkopen in Utrechtquote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Relaxed
Oja kut, morgenmiddag heb ik ook nog een afstudeerfeestje
Precies, de zus van een vriendin van een dochter van een CEO van een groot bedrijf in pedaal emmer zakken aan de haak slaan. En dat dan blijkt dat je je eigen bastaard zus bezwangerd hebt en de baby de anti-christ blijkt te zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:49 schreef Richboy het volgende:
[..]
Zit nu nog in Finland, maar vanaf volgende week kom ik rolstoelen verkopen in Utrecht
Een goed begin van het collegejaar is het halve werkquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:50 schreef Richboy het volgende:
[..]
Maar ja, wel relaxed.... Zou nu alleen m'n verdediging moeten voorbereiden...
The anti-christ, noooooooooooooooooooooooooooooohquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Precies, de zus van een vriendin van een dochter van een CEO van een groot bedrijf in pedaal emmer zakken aan de haak slaan. En dat dan blijkt dat je je eigen bastaard zus bezwangerd hebt en de baby de anti-christ blijkt te zijn.![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
The anti-christ, nooooooooooooooooooooooooooooooh
Maar hij heeft wel een Betley Vanquishquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Precies, de zus van een vriendin van een dochter van een CEO van een groot bedrijf in pedaal emmer zakken aan de haak slaan. En dat dan blijkt dat je je eigen bastaard zus bezwangerd hebt en de baby de anti-christ blijkt te zijn.![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Een goed begin van het collegejaar is het halve werk
En doe dat eens dan!
I feel you brother.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:01 schreef Richboy het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel een Betley Vanquish
Waarom zou je daar op 'wachten'? Je kunt dat soort processen ook managen!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
I feel you brother.
Precies ik woon ook alleen maar samen omdat ik op de erfenis van m'n schoonvader zit te wachten.![]()
Heb je al een samenlevingscontract?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
I feel you brother.
Precies ik woon ook alleen maar samen omdat ik op de erfenis van m'n schoonvader zit te wachten.![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:09 schreef Richboy het volgende:
[..]
Waarom zou je daar op 'wachten'? Je kunt dat soort processen ook managen!
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je al een samenlevingscontract?
Ik heb er 6 maand aan gewerkt. Een half uurtje meer of minder doet 't 'm echt nietquote:
Verstandig.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
![]()
Nee alleen zo'n papiertje van als het misgaat is de bank van mij en de tafel van jou enzo
Zeg je dat morgen ook tegen je prof?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:12 schreef Richboy het volgende:
[..]
Ik heb er 6 maand aan gewerkt. Een half uurtje meer of minder doet 't 'm echt niet
Nee. Die overbluf ik met m'n enorme hoeveelheid parate kennis en diepgaand kennis over dit onderzoeksveld.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zeg je dat morgen ook tegen je prof?
Ik ben ook heel verstandig. Ik lekker zomerzegels plakken en kortingscoupons uitknippen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Verstandig.
http://www.youtube.com/watch?v=I_4ru5Hk0MU&eurl= Geniaal
Enorme burgerquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ben ook heel verstandig. Ik lekker zomerzegels plakken en kortingscoupons uitknippen.
Tuurlijk niet, wat denk je zelf. Beetje zegels plakkenquote:
Toppunt van schraalheidquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, wat denk je zelf. Beetje zegels plakken![]()
Nee da is bekerss uit de vuilnisbak rapen op Lowlandsquote:
Och god ja die luiquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee da is bekerss uit de vuilnisbak rapen op Lowlands
als je wakker word met koppijn of je extreem brak voelt. Even 1 drankje en je bent weer tip top in orde.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
[..]
Waarom nou weer mooi? Lamme haas!
Borrels zijn goed! Ik heb vanavond en morgenavond feestjes, zaterdagavond housewarming van een vriend van mij, en zondag en maandag ook feestjes. Ik denk dat ik nog wel even hoofdpijn heb ja
Maar wanneer studeer je nu echt af?
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:53 schreef Fugie het volgende:
ik krijg misschien een opdracht in den haag
Dat zijn de geluidenquote:
dan moet ik werkenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:32 schreef Fugie het volgende:
ja ja ik ben 8 september ook in den haag ouwe, naar het mtv the city is ours festival ofzo
weet ik maar ik sta open die dag. Begin ik om 14uur tot 00uurquote:
Tatraquote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:01 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=9i_KyLkKjWE&NR=1
voor Alexxxxx![]()
zit je voor het raam te rukkenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:34 schreef Fugie het volgende:
tietedetering hoere
Al die eerstejaars studentes die hier in rotterdam rondlopen met eureka week![]()
quote:
Jaquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]![]()
die is wel echt heel erg lelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |