De MG F is ook geen rare keus inderdaad, zolang je de 1.8i VVC neemt. Deze is echter standaard veel 'sportiever' afgesteld (ook qua geluidquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:20 schreef k_man het volgende:
Je zou ook een Alfa Spider of een MG F kunnen overwegen?
Oke de Mg f/tf is een leuke auto, maar heb je er ooit ingezeten ? dat ding is echt klein.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:06 schreef Paladijn het volgende:
[..]
De MG F is ook geen rare keus inderdaad, zolang je de 1.8i VVC neemt. Deze is echter standaard veel 'sportiever' afgesteld (ook qua geluiden standaard met sportstoelen) dan de MX-5. En voor er weer iemand begint te piepen dat de onderdelen niet (meer) leverbaar zijn, dat zijn ze nog wel. Bovendien gebruikt de 'nieuwe' Chinese MG TF dezelfde onderdelen als de TF (verschil tussen de F en TF is met name de styling, iets meer power en een iets ander onderstel).
En de Alfa spider, tya... fraaie auto's, maar de spiders staan nou niet bepaald bekend als de meest betrouwbare Alfa's.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:32 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik ben 1.92 en pas redelijk in een NA en NC. Nooit echt problemen gehad met het lezen van de meters, wel met het zien van stoplichten met de kap dicht, maar dat heb ik in elke auto - wat dat betreft is een cabrio/roadster met dak open een uitkomst
Een mazda MX-5 vind ik echt een wijvenauto , BMW z3 vind ik wel mooi.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:33 schreef Roellie80 het volgende:
Ik heb een auto nodig,
budget tot 10.000
Wat aan te schaffen; BMW Z3 of een Mazda MX-5?
Ik neig meer richting de BMW qua uiterlijk en zithouding.. Maar heb geen zin om teveel aan onderhoud te moeten betalen.
tips?
en, zijn deze roadster's in de winter misschien goedkoper in de aanschaf dan nu mid-zomer?
Z3 is ook een vrouwenauto, maar niet echt een reden om een auto meteen af te schrijven!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:23 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Een mazda MX-5 vind ik echt een wijvenauto , BMW z3 vind ik wel mooi.
Ik zou dus voor de BMW gaan.
nope,quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:17 schreef Mex_ het volgende:
ts, ondertussen al gereden?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Het voorlaatste model wel ja, die met 175pk, daarna is het hard achteruit gegaan met de MR2.
Ik zou voor de MX5 gaan, die heeft ook een prima wegligging en is een leuk autootje om mee te spelen
Vond je die fijn rijden?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:47 schreef Roellie80 het volgende:
Vandaag een proefrid gehad in een Audi 80 cabrio![]()
* Roellie80 is stiekum wel een beetje verliefd geworden![]()
het rijd voor geen meter, het is niet meer rijden maar varenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:00 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Vond je die fijn rijden?
Ik zou toch iig. een MX-5 of Z3 proberen: beide totaal anders/veel beter dan de Audi 80.
Maar idd. als cabrio is de 80 een prima ding, met ergens ook wel tijdloze styling. Als auto vind ik het een (erg) onplezierig ding om in te rijden (persoonlijke mening natuurlijk)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |