abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52236664
ik ging voor de bimmer, maar dat is omdat ik niet van jappen hou
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_52239185
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 16:20 schreef k_man het volgende:
Je zou ook een Alfa Spider of een MG F kunnen overwegen?
De MG F is ook geen rare keus inderdaad, zolang je de 1.8i VVC neemt. Deze is echter standaard veel 'sportiever' afgesteld (ook qua geluid en standaard met sportstoelen) dan de MX-5. En voor er weer iemand begint te piepen dat de onderdelen niet (meer) leverbaar zijn, dat zijn ze nog wel. Bovendien gebruikt de 'nieuwe' Chinese MG TF dezelfde onderdelen als de TF (verschil tussen de F en TF is met name de styling, iets meer power en een iets ander onderstel).

En de Alfa spider, tya... fraaie auto's, maar de spiders staan nou niet bepaald bekend als de meest betrouwbare Alfa's.
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_52239299
Ik hou niet van BMW, maar nog minder van Mazda. Ik vond de Z3 wel erg lekker rijden.. Alleen het vermogen valt tegen. Zelfs de 3.0 6 cilinder. Maar die heeft wel een heeeeel bruut geluid
pi_52248520
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 21:06 schreef Paladijn het volgende:

[..]

De MG F is ook geen rare keus inderdaad, zolang je de 1.8i VVC neemt. Deze is echter standaard veel 'sportiever' afgesteld (ook qua geluid en standaard met sportstoelen) dan de MX-5. En voor er weer iemand begint te piepen dat de onderdelen niet (meer) leverbaar zijn, dat zijn ze nog wel. Bovendien gebruikt de 'nieuwe' Chinese MG TF dezelfde onderdelen als de TF (verschil tussen de F en TF is met name de styling, iets meer power en een iets ander onderstel).

En de Alfa spider, tya... fraaie auto's, maar de spiders staan nou niet bepaald bekend als de meest betrouwbare Alfa's.
Oke de Mg f/tf is een leuke auto, maar heb je er ooit ingezeten ? dat ding is echt klein.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 10:40:15 #55
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_52250987
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:32 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Ik ben 1.92 en pas redelijk in een NA en NC. Nooit echt problemen gehad met het lezen van de meters, wel met het zien van stoplichten met de kap dicht, maar dat heb ik in elke auto - wat dat betreft is een cabrio/roadster met dak open een uitkomst
Herkenbaar Ik lig soms bijna plat om het te kunnen zien
Ik heb zelf een 14 jaar oud mx5je die heerlijk rijd. Alleen vind ik dat hij pas echt lekker rijd als je hoog in de toeren gaat rijden. Dan reageerd hij bloed snel. Maar in de lage toeren is het allemaal wat slomer

Ik heb ook een Z3 paar keer gereden. Maar ik vind het niet een sportief gevoel geven. Het is zeker geen fun wagen. De MX5 ligt als een blok op de weg en bochten er mee nemen is heerlijk. Soms even kontje laten weg schieten
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_52261191
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 08:33 schreef Roellie80 het volgende:
Ik heb een auto nodig,
budget tot 10.000

Wat aan te schaffen; BMW Z3 of een Mazda MX-5?
Ik neig meer richting de BMW qua uiterlijk en zithouding.. Maar heb geen zin om teveel aan onderhoud te moeten betalen.

tips?

en, zijn deze roadster's in de winter misschien goedkoper in de aanschaf dan nu mid-zomer?
Een mazda MX-5 vind ik echt een wijvenauto , BMW z3 vind ik wel mooi.
Ik zou dus voor de BMW gaan.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_52267916
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 16:23 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Een mazda MX-5 vind ik echt een wijvenauto , BMW z3 vind ik wel mooi.
Ik zou dus voor de BMW gaan.
Z3 is ook een vrouwenauto, maar niet echt een reden om een auto meteen af te schrijven!
pi_52273131
WTF is dat gezeik over vrouwenauto's? Het zijn beide auto's met ballen!
pi_52279476
ts, ondertussen al gereden?
pi_52283193
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 11:17 schreef Mex_ het volgende:
ts, ondertussen al gereden?
nope,

Deze hardwerkende man heeft eigenlijk nooit tijd, Maar vanmiddag ga ik denk ik een rit proberen te maken in een Z3.
pi_52288471
Vandaag een proefrid gehad in een Audi 80 cabrio

* Roellie80 is stiekum wel een beetje verliefd geworden
pi_52288519
Is wel totaal iets anders he
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 18:52:38 #63
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_52288572
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 09:42 schreef vosss het volgende:

[..]

Het voorlaatste model wel ja, die met 175pk, daarna is het hard achteruit gegaan met de MR2.

Ik zou voor de MX5 gaan, die heeft ook een prima wegligging en is een leuk autootje om mee te spelen
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 19:00:17 #64
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_52288731
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 18:47 schreef Roellie80 het volgende:
Vandaag een proefrid gehad in een Audi 80 cabrio

* Roellie80 is stiekum wel een beetje verliefd geworden
Vond je die fijn rijden?
Ik zou toch iig. een MX-5 of Z3 proberen: beide totaal anders/veel beter dan de Audi 80.
Maar idd. als cabrio is de 80 een prima ding, met ergens ook wel tijdloze styling. Als auto vind ik het een (erg) onplezierig ding om in te rijden (persoonlijke mening natuurlijk)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_52626971
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 19:00 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Vond je die fijn rijden?
Ik zou toch iig. een MX-5 of Z3 proberen: beide totaal anders/veel beter dan de Audi 80.
Maar idd. als cabrio is de 80 een prima ding, met ergens ook wel tijdloze styling. Als auto vind ik het een (erg) onplezierig ding om in te rijden (persoonlijke mening natuurlijk)
het rijd voor geen meter, het is niet meer rijden maar varen
Dit is echter iets wat ik wel leuk vind, heb ook jaren lang taxi gevaren in oude E-classes

Het is dus uiteindelijk ook toch een audi cabrio geworden. De styling vind ik geweldig, toch iets meer auto voor m'n geld en dat het weggedrag dan minder is vind ik helemaal prima

toch bedank allemaal voor de reacties en tips

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 23-08-2007 17:32:53 ]
pi_52632956
Dan wens ik je een behouden vaart.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 21:36:40 #67
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_52632979
bij dat S tekentje op je gril moet je natuurlijk wel zilveren spiegels hebben
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_52633149
Toch verbaast dat je dit soort auto's voor 10k op de kop kan tikken eerlijk gezegd.

Nu heb ik er ook nooit serieus naar gekeken omdat ik dacht ze ~17k zouden moeten gaan kosten
Built for Speed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')