Moet je ff lekker gaan poepen, de zenuwen er uit poepen. (serieus)quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:41 schreef Xtreem het volgende:
[..]
IK BEN GODVERDOMME ZENUWACHTIG.
T minus 80 minuten![]()
gewoon chill, ze kunnen je niets maken joh. Even je praatje doen, hebben ze commentaar gewoon alles toelichten hoe jij het ziet en waarom je het zo ziet en alles komt goedquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:41 schreef Xtreem het volgende:
[..]
IK BEN GODVERDOMME ZENUWACHTIG.
T minus 80 minuten![]()
Heb al 2 keer gescheten vandaag. Werkt niet bij mij.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:42 schreef Dangel het volgende:
[..]
Moet je ff lekker gaan poepen, de zenuwen er uit poepen. (serieus)
Ik hoef (gelukkig!) geen praatje te houden, ze gaan alleen een (ruim?) half uur vragen stellen....quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:43 schreef Fugie het volgende:
[..]
gewoon chill, ze kunnen je niets maken joh. Even je praatje doen, hebben ze commentaar gewoon alles toelichten hoe jij het ziet en waarom je het zo ziet en alles komt goed
nah dan, je weet toch waar je over praat dus wat kan er dan misgaan. Zolang je alles kan onderbouwen is er niets aan de handquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:45 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik hoef (gelukkig!) geen praatje te houden, ze gaan alleen een (ruim?) half uur vragen stellen....
En daar dreigt het dus fout te gaanquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:46 schreef Fugie het volgende:
[..]
Zolang je alles kan onderbouwen is er niets aan de hand
quote:
Dus 2/3 van nederland is een mietje?quote:Viercilinders, Voorwielaandrijving, Diesels en Automaten zijn voor mietjes.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:35 schreef Xtreem het volgende:
Bouwjaar 1998 en dan nog maar 200 350 351 euro waard![]()
![]()
quote:
bedoelde dat je met een trage diesel meer tijd hebt om van de omgeving te genietenquote:
Ik weet precies hoe elk grassprietje staat van bergen op zoom naar bredaquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:40 schreef vlad het volgende:
[..]
bedoelde dat je met een trage diesel meer tijd hebt om van de omgeving te genieten![]()
is je vastenperiode afgelopen? even flink bij je baas geschranst om de zwarte periode af te sluiten?![]()
dat is genieten he?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik weet precies hoe elk grassprietje staat van bergen op zoom naar breda![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:48 schreef vlad het volgende:
[..]
dat is genieten he?![]()
Nu nog op LPG en je ziet ze groener worden![]()
Moet jij je ouders niet eens gezelschap houden?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:48 schreef vlad het volgende:
[..]
dat is genieten he?![]()
Nu nog op LPG en je ziet ze groener worden![]()
wat ik vergeet koop ik wel, hoef ik het niet meer mee te nemen ookquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:47 schreef lipje het volgende:
vergeet je zondag de helft niet mee te nemen naar Rotterdam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |