Burgerquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:02 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Celica is wel leuk vind ik.
175 pk
Bovendien heb ik al een burgerbak
Inderdaad, dat is een "ik ben een burger met een midlife-crisis"-bak OF een "burger met een niet ver genoeg weggedrukte sjonnen-gedachtengang"-bak .quote:
Bij ons op kantoor staat een amerikaanse special edition die er puik uitziet... er rijdt alleen een "management assistente" van eind 30, begin 40 inquote:
doet de meter vaag of doet de motor vaag en registreert de temp. meter alleen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:44 schreef ijsmeis het volgende:
Mwech. Temperatuurmeter doet ook vaag.
Ik ben de CRX nu al schijtzat.
Nou, ik weet het niet hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:46 schreef vlad het volgende:
[..]
doet de meter vaag of doet de motor vaag en registreert de temp. meter alleen?![]()
Nee. Trouwens, alle leuke vrouen die ik ken hebben een relatie.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:47 schreef ijsmeis het volgende:
Hallo Alex. Alweer verliefd?
Ja, dat heb ik ook. Alleen dan met mannen. Of nouja, één man in deze.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee. Trouwens, alle leuke vrouen die ik ken hebben een relatie.
Die heeft een relatie met jouquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook. Alleen dan met mannen. Of nouja, één man in deze.
Whehehehehe.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:44 schreef ijsmeis het volgende:
Mwech. Temperatuurmeter doet ook vaag.
Ik ben de CRX nu al schijtzat.
Dude. Je bent echt gestoord.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb eventueel ook nog 1 plekje in de auto over de 28e s avond richting FryslânHaal FB en Dribbel_ ff op uit LImburg
MAAR HIJ RIJDT WEL LEKKER. HA!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whehehehehe.
Whehehehehehehehehehehehehe
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!
dat vond ik van mijn vriendin ook, maar dat werd ook nietsquote:
Fuckbuddies zijn is toch ook goed?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:59 schreef vlad het volgende:
[..]
dat vond ik van mijn vriendin ook, maar dat werd ook niets![]()
![]()
In jouw ogen vast niet nee.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nog nooit in een fatsoenlijke auto gereden zeker?
Ben je d'r zoeen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Fuckbuddies zijn is toch ook goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |