En tóch posten hequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:23 schreef Witchfynder het volgende:
Hier is het wel druk.. Damn it!
.
Ach, dan heb je lekker de tijd om alles rustig in te halenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:27 schreef quincy het volgende:
Hier is het nu ook erg rustig alleen doordat ik nu terug ben van vakantie ligt m'n bureau helemaal vol.
Z.!!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:35 schreef Lynx666 het volgende:
Straks even kijken of er nog werk voor me ligt..
Ik heb ze nog niet uitgezetquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:43 schreef DeToXiC het volgende:
Mogguh,
White nog niet gezien, dus we zijn hier nog vrij van schuddende avatars
Ik had ze uitgezet...en ik zag bijvoorbeeld teardrop zijn avatar niet. Maar wel die van jou, mij en Whitelightning...quote:
9 uur is vroeg zat om te beginnen.quote:
Mijn avatar wat doe je !quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:49 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik had ze uitgezet...en ik zag bijvoorbeeld teardrop zijn avatar niet. Maar wel die van jou, mij en Whitelightning...
Denk dat dat hier ook zo gaat zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:05 schreef Dylanesque het volgende:
Zo hee, dit wordt wisselen tussen werken en fokken vandaag
Langzaam inkomen richting drukkere tijdenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Denk dat dat hier ook zo gaat zijn.
Hahaha hoor wie iemand beschuldigd van andere bezigheden dan werk op de werkvloerquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
Er lopen hier nu 2 schoonmaaksters rond hiero.
Zijn echt 2 van die typisch Utregse vrouwtjes met zo'n ranzig accent.
snap niet waarom ze hier zijn want ze staan meer bij het koffieapparaat te lullen met elkaar dan dat ze aan het schoonmaken zijn
Whehe die van WL is gewoon onvermijdelijk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:49 schreef DeToXiC het volgende:
Ik had ze uitgezet...en ik zag bijvoorbeeld teardrop zijn avatar niet. Maar wel die van jou, mij en Whitelightning...
Helaas komen die er ook wel weer aan denk ik jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:07 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Langzaam inkomen richting drukkere tijden![]()
Zie nu echt twee van die Tineke Schoutens voor mequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
Er lopen hier nu 2 schoonmaaksters rond hiero.
Zijn echt 2 van die typisch Utregse vrouwtjes met zo'n ranzig accent.
snap niet waarom ze hier zijn want ze staan meer bij het koffieapparaat te lullen met elkaar dan dat ze aan het schoonmaken zijn
Zo'n accent hebben ze inderdaadquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:10 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Zie nu echt twee van die Tineke Schoutens voor me![]()
[afbeelding]
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:08 schreef Sequencial het volgende:
Whehe die van WL is gewoon onvermijdelijk.
haha , ik kan denk al raden welke dat wasquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:20 schreef Dylanesque het volgende:
godver
welke wat was? ik uitte gewoon even mijn ongenoegen dat ik nu 3 x moest gaan posten om die boobs niet meer in beeld te hebben bouncenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha , ik kan denk al raden welke dat was
ik snap je even helemaal niet meerquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:25 schreef WhiteLightning het volgende:
hmm vraag me af of dat thuis met dreamscene werkt
Denk niet dat ze nog zo mooi zijn als je ze uitrekt tot wallpaperproportiesquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:28 schreef WhiteLightning het volgende:
dat zit onder vista, dan kan je bewegende achtergronden instellen , filmpjes zeg maar.
bouncing boobies als desktop dus![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:28 schreef WhiteLightning het volgende:
dat zit onder vista, dan kan je bewegende achtergronden instellen , filmpjes zeg maar.
bouncing boobies als desktop dus![]()
![]()
![]()
ja ben hem vergeten te veranderen. 1000 maal mn excuses.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
Zeg WhiteLightning
Kun je geen andere avatar nemen, iets met minder beweging, hij is leuk hoor, maar gruwelijk irritant na 1 dag
Altijd in de ochtend hequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:33 schreef DavyE het volgende:
jullie zijn allemaal weer goed bezig
goeiemorgen allemaal![]()
Doe datquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ben hem vergeten te veranderen. 1000 maal mn excuses.
zal ik hem maar verwijderen dan ?
Stel hem zo in dat hij tussen 18.00 en 07.00 in deze verandert...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ben hem vergeten te veranderen. 1000 maal mn excuses.
zal ik hem maar verwijderen dan ?
7Tees....!!!!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:35 schreef Seventees het volgende:
Goeiemorgen werkschuw tuig
Koffie, thee, warme chocolademelk?
ik denk ook dat ik zometeen aan het werk moet. Iedereen is hier zo`n beetje terug van vakantie.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:29 schreef Teardrop-nl het volgende:
Zo daar was ik ook weer. Moest ff aan het werk
Nu is het weer stil
Ik ben niet werkschuwquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:35 schreef Seventees het volgende:
Goeiemorgen!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:35 schreef Seventees het volgende:
ja dan maar dolfijnen sexquote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:39 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Beter bekend hier als de met-de-stripper-skinnydipper
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dan maar dolfijnen sex
je moet toch wat!
of je moet liever skippy zien ?
Nou, blijkbaar niet anders zaten we niet in dit topicquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:33 schreef DavyE het volgende:
jullie zijn allemaal weer goed bezig
Gelikkig maarquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:42 schreef WhiteLightning het volgende:
volgens het plaatje slaapt ie
Sleeping%20skippy.jpg
Access Denied (content_filter_denied)quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:40 schreef DeToXiC het volgende:
ik haal mijn avatars hier vandaan: http://avatars.jurko.net/
teveel...
ik ben meer voor Seabert eigenlijks...
Echt geen mango? Dan weet je nooit wat er gaat gebeurenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:44 schreef Seventees het volgende:
Café crème voor DeToXiC![]()
Roosvicee Shrek voor Dylanesque![]()
Cappucino voor WL![]()
Ik neem (heel saai) thee.
Bosvruchten vandaag. Minder gevaarlijk.
Verwend joch!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:44 schreef Rekkie het volgende:
Thuis werken roeleert.....
volgens mij heeft hij onze plaatjes of FOK gezien. Hij denkt ook voordat ik ook met zo`n bordje op straat zitquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:43 schreef Dylanesque het volgende:
Hee Chuck Deely, Neerlands beste straatmuzikant, zit nog steeds voor de deur! Normaal issie om 9 uur al richting Bijenkorf volgens mij
Ik zou ook best thuis willen werken hoor.. dan had ik een beetje telefoontjes kunnen opnemen vanuit m'n warme bedjequote:
Haha ja de happy homelessquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:46 schreef DavyE het volgende:
[..]
volgens mij heeft hij onze plaatjes of FOK gezien. Hij denkt ook voordat ik ook met zo`n bordje op straat zit
Ga ik maar meer gitaar spelen![]()
Verwend?quote:
Denk dat we gewend zijn aan mango.. Eens wat anders proberenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:45 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Echt geen mango? Dan weet je nooit wat er gaat gebeuren![]()
Maar dankjewel. Ik dacht even dat je alweer de benen had genomen.![]()
'Verwend' als in: de mogelijkheid hebben omquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:48 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Verwend?
Ik heb vorige week 60 uur gewerkt in 4,5 dag exclusief reizen (auto, vliegtuig)
Ik vond dat ik wel een dagje thuis kon werken. Aangezien ik donderdag en vrijdag curus moet geven, leek me dit wel een goede, rustige voorbereiding
Hou je me op de hoogte van de resultatenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:48 schreef Seventees het volgende:
[..]
Denk dat we gewend zijn aan mango.. Eens wat anders proberen
Neenee, da's onze Groninger Motiquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:43 schreef Dylanesque het volgende:
Chuck Deely, Neerlands beste straatmuzikant
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:49 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Neenee, da's onze Groninger Moti![]()
mail naar huis, kan je thuis kijken... het is niet alleen maar bouncing...het is meer normale nette Avatars zoals Dylanesque, Seventees, Teardrop en ikquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization: "Adult/Mature Content;Software Downloads"
For assistance, contact your network support team.
aargh
je maakt me wel nieuwsgierig zo
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:49 schreef Seventees het volgende:
[..]
'Verwend' als in: de mogelijkheid hebben om
![]()
mja af en toe ben ik een beetje stoutquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:51 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
mail naar huis, kan je thuis kijken... het is niet alleen maar bouncing...het is meer normale nette Avatars zoals Dylanesque, Seventees, Teardrop en ik
Moti?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:49 schreef Sequencial het volgende:
[..]
wie is dat dan. Zo`n mafkees zoals otziquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:49 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Doe dan tussen 19.00 en 07.00quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:36 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Stel hem zo in dat hij tussen 18.00 en 07.00 in deze verandert...![]()
Smaakt het naar die perenijsjes van ola??quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:49 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hou je me op de hoogte van de resultatenM'n Shrekpeer smaakt prima. Gewoon een tip, als je na werk boodschappen doet, haal Shrekpeer in huis!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |