Daar heb ik vanmiddag ook extra geheugen gekocht. Ik heb er al eens eerder wat besteld en dat ging toen lekker soepeltjes.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:13 schreef Xilantof het volgende:
ik zit ff te twijfelen waar ik geheugen zal bestellen voor m'n aankomende iMac...
Er is veel te krijgen... is mail-a-mac beetje oke? lijkt me wel toch?
thnx!quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:00 schreef broer het volgende:
[..]
Daar heb ik vanmiddag ook extra geheugen gekocht. Ik heb er al eens eerder wat besteld en dat ging toen lekker soepeltjes.
Ik heb hem al gekocht, maar dan samen met iLife '08. En aangezien die laatste verpakt zit in een nieuwe iMac moet ik nog even wachten.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:20 schreef iruub het volgende:
Nu? in de zomer? Nog ff een maandje of 2 wachten en dan is het Oktoberfest bij de buren. Genoeg
bier en braadworst zou ik zeggen.
Wie heeft al iWork08 uitgeprobeerd/gekocht? Ik vind hem erg vet! Hele vooruitgang met de vorige editie.
Ik heb je gemist, stiekem.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:20 schreef iruub het volgende:
Nu? in de zomer? Nog ff een maandje of 2 wachten en dan is het Oktoberfest bij de buren. Genoeg
Wie heeft al iWork08 uitgeprobeerd/gekocht? Ik vind hem erg vet! Hele vooruitgang met de vorige editie.
IBM daarentegen...quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:25 schreef Geqxon het volgende:
Wat een hoop repeterende witte dozen heeft Apple toch gemaakt. Of mag ik dat niet zeggen?
Idd, ik vind witte dozen nog appetijtelijkerquote:
Wieviel oiro?quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:52 schreef Svyatagor het volgende:
Nou, inmiddels een andere 160gb SATA 2,5" schijf besteld.
Iemand nog interesse in een Lacie mobile drive van 160 gb?
USB-powered.
[afbeelding]
Jij wilde dat ding in je MacBook stoppen?quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:52 schreef Svyatagor het volgende:
Nou, inmiddels een andere 160gb SATA 2,5" schijf besteld.
Iemand nog interesse in een Lacie mobile drive van 160 gb?
USB-powered.
[afbeelding]
Hmm, mijn LCII staat er niet bij, maar was eigenlijk een gemodificeerde LC, ofnie.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
Oh, ik had de laatste...
[afbeelding]
Vorig topic
Apple. Slowchat. Nummer 170. Enzo.
Duurde iets langer dan normaal inderdaad.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
Oh, ik had even geen rekening gehouden met de <Appeltje> <F>'ers, nu zit iedereen onverhoopt op "apple" te zoeken..
VirtualDub, slinger Parallels of Fusion maar aan.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:30 schreef Geqxon het volgende:
Iemand hier die toevallig een hip tooltje kent waarmee ik een MPEG2 bestand frame voor frame kan bekijken, en dit frame naar JPEG kan exporteren? Quicktime zegt dat het geen filmpje is.
Ik heb één Macbook gezien bij Loney, Dear. Maar dat was dan ook wel alles.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:19 schreef Evil_Koekje het volgende:
Lowlands was tof, weer aardig wat MacBookprotjes gezien ook.
Battles sowieso (veeeet is dat trouwens, al vond ik 't optreden wat minder), en nog wat DJ's her en der.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:27 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ik heb één Macbook gezien bij Loney, Dear. Maar dat was dan ook wel alles.
Waarvoor mijn dank.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:26 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
VirtualDub, slinger Parallels of Fusion maar aan.![]()
De inhoud ervan ja. Bij een paar IBM-laptops ook gedaan, en dat gaat prima. Vaak zijn die externe dingen in een aanbieding, bovendien heb je dan meteen een behuizing voor de kleinere schijf die je uit de laptop haalt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:07 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Jij wilde dat ding in je MacBook stoppen?
Hm, ik heb 'm gisteren nieuw gekocht bij de Mediamarkt voor 89 euro (bon heb ik nog). Dus veel minder dan 85 moet het toch niet worden, denk ik.quote:
Oktoberfest is in Septemberquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:20 schreef iruub het volgende:
Welkom in de Express-wereld. Ik heb twee keer hetzelfde gehad: eerste keer net in de garantie, tweede keer er net buiten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:19 schreef Anthraxx het volgende:
Blegh, word je wakker. Is je Airport Express AP overleden. Geen lampjes meer en geen contact. Ding is nog niet eens een half jaar oud (mijn andere op mijn studentenhok leeft al 1.5 jaar). Moet ik Apple zelf e-mailen of terug naar MacHouse?
Ook buiten de garantie?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:26 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Welkom in de Express-wereld. Ik heb twee keer hetzelfde gehad: eerste keer net in de garantie, tweede keer er net buiten.
Ik heb gewoon Apple gebeld en die stuurde vrij snel een nieuwe op. Ik had de AE dan ook online besteld.
Zeker nog nooit een nieuwe auto gekocht?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:14 schreef Jarno het volgende:
Nog steeds 57 werkdagen 'leverklaar' op de iMacs, zelfs op de standaard modellen. Je zou denken dat die voorraden op een gegeven moment wel op peil zouden moeten komen toch? Nouja, misschien zaterdag dan maar eens bij de A-Mac gaan kijken. Heb een hekel aan dit soort bedragen uitgeven en dan weken te moeten wachten.
Hoezo zou dat niet kunnenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:11 schreef DutchErrorist het volgende:
Yay als je unreal tournamet speelt op een mac (multiplayer) dan kan je tegen iemand met windows spelen...
Vet
Ah, du lebst noch!!!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:22 schreef Sjoewe het volgende:
hai
Nah, kom op, de oude imacs waren toch ook gewoon binnen 24 uur leverbaar, mits geen BTO?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Zeker nog nooit een nieuwe auto gekocht?
Na 38 uur aan een stuk wakker te zijn geweestquote:
BTO? Maar goed, geen idee die beestjes zijn tegenwoordig donders populair? Die kleine Taiwanese handjes kunnen de werkdruk niet aan...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nah, kom op, de oude imacs waren toch ook gewoon binnen 24 uur leverbaar, mits geen BTO?
Ach ja, had ook niets anders verwacht..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:39 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Na 38 uur aan een stuk wakker te zijn geweest
Ah, op die fiets. Maar worden die extra dinger niet apart in NL in een service center gedaan? Paar keer dingen besteld dat ze gewoon rechstreeks vanuit een voorraadplek in NL werden gestuurd, tenminste gezien de stickers op de verpakking. Ook wel een aantal dingen via Ierland, HK, Singapore en Dubai binnen gekregen. Geen idee wat Apple en UPS allemaal doet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:45 schreef Jarno het volgende:
BTO = Built to Order. Dus maatwerk, dwz, een grotere HD erin ofzo.
Prachtig altijd laatste nacht op Lowlands. Nachtje doorhalen, op de camping opzoek naar dronken en gedrogeerde koekwauwsen en dan met de eerste bus weer naar huis.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ach ja, had ook niets anders verwacht..
In AoE krijg je al bovengemiddeld veel errors als 't Intel vs. PowerPC isquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:22 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Kon niet met Age of Empires 3 ... iets met mismatch
Bij updates overschrijf je gewoon 't hele programma. Meestal.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:37 schreef Remzz het volgende:
Al de hele dag aan het zoeken naar dit topic "Apfel"
Maar die belachelijk grote updates van iTunes zijn dat echt updates of is dat gewoon het complete programma?
Omdat Intel beter dan PowerPC is. Duh.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:57 schreef Maidenfan het volgende:
[..]
In AoE krijg je al bovengemiddeld veel errors als 't Intel vs. PowerPC is![]()
Tevens TVP
MacPar.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:22 schreef Knoekie het volgende:
Weet iemand een goed rar programma? Van Winrar op de Mac snap ik geen ene flikker.
Ow, ffs people, get a life!!! or shoot yourselves in the head!!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:41 schreef Jarno het volgende:
http://www.nu.nl/news/120(...)nties_van_Apple.html.
Wat pas sneu is, is dat Apple meteen die slogan van zijn site heeft gehaald. Bang voor een lawsuit natuurlijk, weer een fijn staaltje Amerikaanse zelfcorrectie.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ow, ffs people, get a life!!! or shoot yourselves in the head!!
Gewoon te sneu voor woorden..
Stel je voor zeg. Vinger in de keel omdat je net zo dun wilt zijn, een pot mascara omdat je rond je ogen ook een mooie zwarte rand wilt en je schaamlippen laten corrigeren omdat je ook zo'n nauwe sleuf wilt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
Godsamme, welk onzeker naief pubermeisje gaat zich nou vergelijken met een computer, Oh kijk die iMac zo dun zijn, ik wou dat ik zo dun was..
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:55 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Stel je voor zeg. Vinger in de keel omdat je net zo dun wilt zijn, een pot mascara omdat je rond je ogen ook een mooie zwarte rand wilt en je schaamlippen laten corrigeren omdat je ook zo'n nauwe sleuf wilt.
Whehe..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:47 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Wat pas sneu is, is dat Apple meteen die slogan van zijn site heeft gehaald. Bang voor een lawsuit natuurlijk, weer een fijn staaltje Amerikaanse zelfcorrectie.
Probeer eens de UPS website? Laat maar, Jij hebt een andere carrier... en TNT werkt ook niet omdat je assigned carrier us KUEHNE & NAGEL is. Kijk eens of die andere order code ook dezelfde assigned carrier heeft?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:00 schreef Guppyfriend het volgende:
hee!![]()
ik heb tracking codes van apple gekregen! waar ik er gisteren nog maar één had, heb ik er nu twee... ik heb de 10cijferige code die met 80 begint, en een nieuwe code die met RTML begint. bij mijn assigned carrier staat nu KUEHNE & NAGEL.
de 10cijferige code die met 80 begint kan ik hier tracken http://www.apecode.com/appletrack/, maar niet bij TNT. daar werkt ie (nog?) niet. kan je die andere code nou ook tracking??
ik zie door de codes het bos niet helemaal meer hoor!
hoe kan ik nou een zo up to date mogelijke indicatie krijgen van waar mn iMac is?
welke order code bedoel je? één van de twee tracking codes? op de apple site staat dit:quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Probeer eens de UPS website? Laat maar, Jij hebt een andere carrier... en TNT werkt ook niet omdat je assigned carrier us KUEHNE & NAGEL is. Kijk eens of die andere order code ook dezelfde assigned carrier heeft?
Als het zover is dan heb je em vast komende week binnen..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:10 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
welke order code bedoel je? één van de twee tracking codes? op de apple site staat dit:
Our Delivery Reference Number
80********
Carrier Tracking Number
RTML00******
Assigned Carrier
KUEHNE & NAGEL
dat nummer onder Our Delivery Reference Number was eerst de track code, en toen stond er bij assigned carrier NL DISTRIBUTION CENTER
I have a very blonde feeling...
dat hoop ik wel jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Als het zover is dan heb je em vast komende week binnen..
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:55 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Stel je voor zeg. Vinger in de keel omdat je net zo dun wilt zijn, een pot mascara omdat je rond je ogen ook een mooie zwarte rand wilt en je schaamlippen laten corrigeren omdat je ook zo'n nauwe sleuf wilt.
Weet je laat maar hangen, die discussie heb ik afgelopen week al te vaak gezien en nu dus weer..quote:
Hey dat is Rubens museum.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:03 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Iemand deze al gezien...?
En die MM gewoon ff met een nat doekje scrollen.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:03 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Iemand deze al gezien...?
En die MM gewoon ff met een nat doekje scrollen.
Mijne doet al maanden niet meer, alles geprobeerd. Het is dat ik er niet het geld voor heb, anders was er allang een nieuwe. Allang.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:24 schreef super-muffin het volgende:
de Mighty Mouse scrollt niet meer naar beneden.
Ah, ik habe das nicht gewust, aber bitte sehr..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:07 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ganz schön das ihr mal an mir denkt, weil ich in meine deutsche Kurs bin.
Dat kon ik ook wel doen in Rotterdam, maarquote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:22 schreef Jarno het volgende:
Ik ga de iMac echt zo verschrikkelijk gewoon in de winkel halen he.. In dat ge-emmer en gezenuw over levertijden heb ik echt geen zin.
.
Eind September is er een show in Parijs, geloof ik.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:43 schreef Jarno het volgende:
Staan er trouwens nog events geplanned binnenkort? Het is nu bijna eind augustus, als ze over max. 2 maanden Leopard willen releasen zal er toch nog wel een aankondiging moeten komen oid?
Om mij uit te schelden of voor een biertje?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik wilde hem net posten!
Gelukkig was je eerder, dan belt hij jou morgen op je werk.
Ik heb net een maximumbod van 150 euro gedaan op een Mofse Mini G4 1,25 1GB.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:31 schreef Anthraxx het volgende:
Wat bied je op die van mij?
in die van mij zit 512 Mbquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb net een maximumbod van 150 euro gedaan op een Mofse Mini G4 1,25 1GB.
Er zit trouwens geen airport kaart in. De reden voor mij dat ik het weinig gebruik sinds alles draadloos is hierquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:46 schreef Sjoewe het volgende:
Ok, bod ingetrokken. Ik zal geduldig wachten.
Want ik wil je Mini graag overnemen.
Au3 en ik willen een servertje. En nu is dat een Hackingtosh. Maar liever een echte mac
Ik heb nog kilometers UTPquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Er zit trouwens geen airport kaart in. De reden voor mij dat ik het weinig gebruik sinds alles draadloos is hier
Krijgen we een bitchfight tussen Walter en Sjoewe?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:51 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
oh, 100 euro. Waar af te halen dan?![]()
die van mij is out for delivery. ik zal unboxing foto's maken als ik eraan denk!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:50 schreef nietzman het volgende:
Oh hai.
Kan de eerste de beste die een nieuwe iMac krijgt even opletten hoe dat kreng in de doos zat? Ik wou 'm gister meeslepen naar een homie om wat spelletjes te spelen, maar ik kreeg 'm niet meer goed in de doos..
Door schade wijs geworden laat ik tegenwoordig meestal dingen bezorgen op mijn werk.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:15 schreef Xilantof het volgende:
Mijne probeerde ze vandaag af te leverenmaarja, ben niet thuis. dus zag al staan:
"22 aug 2007 09:33 Rotterdam Not Home On Delivery Attempt To Residential Address "
straks bellen dat ze morgen weer langs moeten komen. Heb vrij geregeld
Doe ik ook met veel spul. Maar ik zit nu in een bouwkeet, die is wat moeilijk te vinden misschien (hebben wel adres/postcode... maar toch). En daar een 24" iMac laten bezorgen... mwahquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:19 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Door schade wijs geworden laat ik tegenwoordig meestal dingen bezorgen op mijn werk.
24" extreme besteld?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:39 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Doe ik ook met veel spul. Maar ik zit nu in een bouwkeet, die is wat moeilijk te vinden misschien (hebben wel adres/postcode... maar toch). En daar een 24" iMac laten bezorgen... mwahik weet niet
Net gebeld, en morgen komen ze weer langs!
En ik heb even vrij geregeld
Ik wel, maar ik vrees dat ie er voorlopig nog niet is.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:26 schreef Daklem het volgende:
[..]
24" extreme besteld?
leuk beestje![]()
![]()
![]()
Heb de "goedkopere" 24" besteld met alleen processor upgrade naar de 2,8 extreme.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:26 schreef Daklem het volgende:
[..]
24" extreme besteld?
leuk beestje![]()
![]()
![]()
Zeker weten dat je niet gewoon Bachelor bent?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:11 schreef Tijn het volgende:
Ja hallo, vanaf nu mogen jullie me ingenieur Tijn noemen
Ik mag het allebei voeren en ingenieur is natuurlijk veel tofferquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Zeker weten dat je niet gewoon Bachelor bent?
Zal ik een naamswijziging naar 'Baboon' voor je aanvragen? Da's ook de enige reden waarom ik nog een master wil gaan doen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:11 schreef Tijn het volgende:
Ja hallo, vanaf nu mogen jullie me ingenieur Tijn noemen
Ing. Baboon zou best leuke kloon zijn, jaquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:13 schreef nietzman het volgende:
[..]
Zal ik een naamswijziging naar 'Baboon' voor je aanvragen? Da's ook de enige reden waarom ik nog een master wil gaan doen.
Voor universitaire master unitsquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:15 schreef nietzman het volgende:
Wat was een ir. dan ookalweer?
Dus ik kan niet eens een ir. worden als "Master of arts"?!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:16 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ingenieur, maar dan wetenschappelijk onderwijs.
Ja hallo, net was ik nog blij met m'n titelquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:17 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik heb twee masters en een PhD![]()
Ja kloptquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:16 schreef Tijn het volgende:
Maar wat ik nu heb is ook vet tof!
Scusi: proficiat!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja hallo, net was ik nog blij met m'n titel
Toch nog goed dat je het vandaag gemeldt hebt hoor, want morgen is het een iMac-uitpakfest..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja hallo, net was ik nog blij met m'n titel
Civiele techniek gok ik...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:25 schreef Tomasso het volgende:
Ik word ing. Tomasso. Maar wel een compleet andere studie als ik zo kijk naar die van jullie. Wel Bachelor of Engineering
Opleiding: HBO Luchtvaarttechnologiequote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:28 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Civiele techniek gok ik...
En dat komt dan in mijn straatje terecht
Ba! Dan moet ik altijd denken aan de A-Team aflevering waar Murdock dat tegen B.A. zegtquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:32 schreef Sjoewe het volgende:
Nog een paar maanden voor m'n Ba en dan nog minstens een jaar door voor de Ma.
Bachelor of Arts, bitchquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:34 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ba! Dan moet ik altijd denken aan de A-Team aflevering waar Murdock dat tegen B.A. zegt
Ik begin over 2 weken met werken en ik heb d'r zin an!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:32 schreef Sjoewe het volgende:
Nog een paar maanden voor m'n Ba en dan nog minstens een jaar door voor de Ma.
Ik ben ook nog geen Masterquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ga jij de basisschool eens over doen, nep-master die je bent
Dan ben ik wel de uitzondering op de regel: heb het 2 jaar op zo'n HBO uitgehouden en ben toen snel wat nuttigs met m'n leven gaan doen. (niet inkoppen he)quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:24 schreef Tijn het volgende:
Wat een hoogopgeleide kliek is dit eigenlijk
Het blijkt maar eens waar:
[afbeelding]
Dat is nog 2 jaar meer HBO dan mij.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dan ben ik wel de uitzondering op de regel: heb het 2 jaar op zo'n HBO uitgehouden en ben toen snel wat nuttigs met m'n leven gaan doen. (niet inkoppen he)
Ik zag school trouwens ook meer als een meeting point dan iets waar je per se de hele dag moest zjin he.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat is nog 2 jaar meer HBO dan mij.
Owhquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:34 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Opleiding: HBO Luchtvaarttechnologie
Dat doe ik ook J. Ik betaal goftedomme elk jaar belasting..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:56 schreef Jarno het volgende:
Ga toch eens werken, tuig!
Nog twee weekies.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:56 schreef Jarno het volgende:
Ga toch eens werken, tuig!
Mooi! Ik wil de mijne ook!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:45 schreef Guppyfriend het volgende:
hier een eerste berichtje vanaf mijn nieuwe iMac 24" 2,8 extreme.
hij is zo perfect, ik kan werkelijk nergens een aanmerking op maken. behalve de MM dan, maar de computer zelf, en het toetsenbord!!! I love it allready.
helaas moet ik nu gaan werkenmaar morgen ben ik lekker de hele dag vrij. kan ik alles proberen, ontdekken en doen. ik heb er zin in!!
rofl; impulsaankoopquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:02 schreef Jarno het volgende:
[TK] Nieuwe MacBook Pro 2,2Ghz, 2GB, 15" LED Glossy .
Zeg, die Mini van jou.....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:09 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb in een semi-impuls een kat gekocht. Is dat net zo erg?
Ligt eraan. Is het een iKat?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:09 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb in een semi-impuls een kat gekocht. Is dat net zo erg?
Welke debiel koopt er nou een MBP met een GLOSSY scherm?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:02 schreef Jarno het volgende:
Tof.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:46 schreef Anthraxx het volgende:
Nee. Hij heet Evert en het is een dikke goedzak knuffelkat van 6 jaar oud. Achtergelaten in een sloot en onderkoeld bij het asiel binnengekomen zonder overlevingskans. Nu een week of 2 later springlevend en vrijdag bij mij een mooi huisje.
[afbeelding]
[afbeelding]
Idd.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Niks mis met een glossy scherm
Awwwwquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:46 schreef Anthraxx het volgende:
Nee. Hij heet Evert en het is een dikke goedzak knuffelkat van 6 jaar oud. Achtergelaten in een sloot en onderkoeld bij het asiel binnengekomen zonder overlevingskans. Nu een week of 2 later springlevend en vrijdag bij mij een mooi huisje.
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat sommige mensen hun huisdieren aandoenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:46 schreef Anthraxx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is erg triestquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:57 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Wat sommige mensen hun huisdieren aandoen
125 gebodenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Sjoewe krijgt hem mee voor 100 euro dus helaas, hij is al weg.
Omdat Bill Gates wilt dat je zijn theme gebruikt.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:15 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Vreemd probleem met Fusion. Ik draai XP SP2 en gebruik het 'Klassieke Thema' (ipv dat lelijke groen/blauw), maar elke keer als ik opstart komt ie terug in het lelijke groen-blauwe XP thema.
Onder Bootcamp draai ik gewoon onder Klassiek Menu en blijft ie wel op klassiek staan.
Impuls...bwahaha..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:02 schreef Jarno het volgende:
Die van mij is zojuist 'klaargemaakt voor verzending'. Hopelijk schiet het nu opquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:29 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik vrees dat ie er voorlopig nog niet is.
Morgen van die van mijquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:19 schreef JoMo0 het volgende:
Wanneer komen er foto's van de nieuwe iMacs hiero![]()
M.i. zijn er al legio voorbij gekomen.. Beetje opletten hequote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:19 schreef JoMo0 het volgende:
Wanneer komen er foto's van de nieuwe iMacs hiero![]()
Ook foto's ?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:51 schreef ihugster het volgende:
[..]
M.i. zijn er al legio voorbij gekomen.. Beetje opletten he![]()
tsssskkkk...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:49 schreef Jarno het volgende:
Ik las ook maar wat op van Google heur.
zoiets dacht ik ook.. alleen werd mijn lege schijf gewoon steeds uitgespuugd en kwam er dus helemaal geen icoontje.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:07 schreef Geqxon het volgende:
Is het niet een questie van de bestandjes naar het CD-Rom icoon slepen?
Net zoals ik net een geniaal moment had. Hoe krijg ik een PI icoon? π. Alt+P dus. Té simpel.
dat weet geen mens. Maar het is al 2 jaar geleden dat apple kwam met een nieuwe ipod met hdd. De kans is dus groot dat er binnenkort een nieuw model zal verschijnen, alhoewel je het bij apple nooit met zekerheid kan zeggen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:18 schreef Erotica_ het volgende:
Komen er nog nieuwe iPod's? Ben van plan om een iPod Video te kopen.
De iPhone is namelijk te groot en te klein qua geheugen.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:53 schreef Daklem het volgende:
[..]
dat weet geen mens. Maar het is al 2 jaar geleden dat apple kwam met een nieuwe ipod met hdd. De kans is dus groot dat er binnenkort een nieuw model zal verschijnen, alhoewel je het bij apple nooit met zekerheid kan zeggen.
Nee wipkip die zijn hier niet voorbij gekomen , anders vraag ik het niet. Beetje opletten hequote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:51 schreef ihugster het volgende:
[..]
M.i. zijn er al legio voorbij gekomen.. Beetje opletten he![]()
http://gathering.tweakers(...)ge/28604596#28604596quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:08 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Nee wipkip die zijn hier niet voorbij gekomen , anders vraag ik het niet. Beetje opletten he![]()
Maar ik wacht het rustig af hier in Frankrijk wanneer de eerste foto van een 24" verschijnt.
Whehehe, ik kan me de tijd nog herinneren dat je op alles kotste wat maar naar Macs riektequote:
Nietz heeft al foto's gepost een paar topics terug. Dunno of dat 24" is tho.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:08 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Nee wipkip die zijn hier niet voorbij gekomen , anders vraag ik het niet. Beetje opletten he![]()
Maar ik wacht het rustig af hier in Frankrijk wanneer de eerste foto van een 24" verschijnt.
Rellen om het rellen is okay, Tijn.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Whehehe, ik kan me de tijd nog herinneren dat je op alles kotste wat maar naar Macs riekte
Dat was namelijk heel kort geleden, whehehehehe
Dat was een mooie tijd.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Whehehe, ik kan me de tijd nog herinneren dat je op alles kotste wat maar naar Macs riekte
Dat was namelijk heel kort geleden, whehehehehe
Ja die omslag was ook radicaal en volledig.... in een dagquote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:16 schreef Q. het volgende:
J. is wel het allermooiste voorbeeld van een goede convert moet ik zeggen.
Dan ga je er twee kopen?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:17 schreef Jarno het volgende:
Als jullie zo naar doen ga ik zaterdag geen iMac kopen heur!
Nee, een Dell. Met Vista.quote:
En integraal zijn argumenten hier quotenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:22 schreef Q. het volgende:
Laten we de J-convert-topics eens gaan zoeken. Lijkt me tof.
Nee nee, een ACER! HA!quote:
quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:12 schreef Jarno het volgende:
[..]
Bedankt. Nu weet ik weer waarom Apple het nooit zal worden in de echte wereld. Wat een producten maakt MS toch ook.
Sharepoint..
SQL 2005..
Komt Apple aan met z'n mp3 gadgets en notebookjes.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:37 schreef Jarno het volgende:
Ach, en voor mij het belangrijkste, waarom zou ik als Windows professional, developer, beheerder, trainee, etc, etc, voor een níet MS OS kiezen? Dan zou ik het mezelf nodeloos ingewikkeld maken. Maar dat is natuurlijk allemaal erg persoonlijk.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:03 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ach... gezeik. Zoals ik al zei, ik kan me het laatste blauwe scherm in XP geeneens herinneren. Daarnaast, prutsen en freubelen is m'n werk, en niet voor niks.
Overigens is voor alle drie de punten nog steeds wat te zeggen. Zó raar zijn ze niet.quote:
Nietusquote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
Overigens is voor alle drie de punten nog steeds wat te zeggen. Zó raar zijn ze niet.
Ik had geen zin om veel verder terug te gaan in de tijd.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
Overigens is voor alle drie de punten nog steeds wat te zeggen. Zó raar zijn ze niet.
Maar wat was je punt nou precies?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik had geen zin om veel verder terug te gaan in de tijd.
Dat Vista kut is. Duh!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:43 schreef Jarno het volgende:
[..]
Maar wat was je punt nou precies?
dank jequote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:26 schreef Jarno het volgende:
Dem.
Dat ziet er strak uit heur. *jeuk* Welke variant had jij nou?
Hoe kun je in godsnaam van SharePoint houden? Misshien draait mijn school een oude versie, maar my god, wat een baggersoftware! Het is maar goed dat er een searchengine in zit!quote:
De nieuwe Sharepoint is écht, écht, écht heelquote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:29 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Hoe kun je in godsnaam van SharePoint houden? Misshien draait mijn school een oude versie, maar my god, wat een baggersoftware! Het is maar goed dat er een searchengine in zit!
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Een screenshot met mijn posts op een nieuwe iMac
Ik hoor er meer over dat het toffe software is, maarre, wat is het eigenlijk?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:34 schreef Jarno het volgende:
[..]
De nieuwe Sharepoint is écht, écht, écht heel.
2007? Net als Office? Dan gok ik dat mijn school op 2003 draait. Zelfs frontpage draait nog betere websites in elkaar.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:34 schreef Jarno het volgende:
[..]
De nieuwe Sharepoint is écht, écht, écht heel.
Ja, dat vraag ik me eigenlijk ook al een tijd afquote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik hoor er meer over dat het toffe software is, maarre, wat is het eigenlijk?
Mooi! De mijne is nog steeds 'klaar voor verzending', kan niet wachten, zeker als ik dit zo zie.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:14 liet Guppyfriend zijn nieuwe iMac zien
PMS als in "rare fouten, traag en niet werkende software komt periodiek terug" met als gevolg een systeembeheerder met koppijn?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:19 schreef Swetsenegger het volgende:
sharepoint is een DMS, CMS en PMS in 1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |