Dat kon ik ook wel doen in Rotterdam, maarquote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:22 schreef Jarno het volgende:
Ik ga de iMac echt zo verschrikkelijk gewoon in de winkel halen he.. In dat ge-emmer en gezenuw over levertijden heb ik echt geen zin.
.
Eind September is er een show in Parijs, geloof ik.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:43 schreef Jarno het volgende:
Staan er trouwens nog events geplanned binnenkort? Het is nu bijna eind augustus, als ze over max. 2 maanden Leopard willen releasen zal er toch nog wel een aankondiging moeten komen oid?
Om mij uit te schelden of voor een biertje?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik wilde hem net posten!
Gelukkig was je eerder, dan belt hij jou morgen op je werk.
Ik heb net een maximumbod van 150 euro gedaan op een Mofse Mini G4 1,25 1GB.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:31 schreef Anthraxx het volgende:
Wat bied je op die van mij?
in die van mij zit 512 Mbquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb net een maximumbod van 150 euro gedaan op een Mofse Mini G4 1,25 1GB.
Er zit trouwens geen airport kaart in. De reden voor mij dat ik het weinig gebruik sinds alles draadloos is hierquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:46 schreef Sjoewe het volgende:
Ok, bod ingetrokken. Ik zal geduldig wachten.
Want ik wil je Mini graag overnemen.
Au3 en ik willen een servertje. En nu is dat een Hackingtosh. Maar liever een echte mac
Ik heb nog kilometers UTPquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Er zit trouwens geen airport kaart in. De reden voor mij dat ik het weinig gebruik sinds alles draadloos is hier
Krijgen we een bitchfight tussen Walter en Sjoewe?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:51 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
oh, 100 euro. Waar af te halen dan?![]()
die van mij is out for delivery. ik zal unboxing foto's maken als ik eraan denk!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:50 schreef nietzman het volgende:
Oh hai.
Kan de eerste de beste die een nieuwe iMac krijgt even opletten hoe dat kreng in de doos zat? Ik wou 'm gister meeslepen naar een homie om wat spelletjes te spelen, maar ik kreeg 'm niet meer goed in de doos..
Door schade wijs geworden laat ik tegenwoordig meestal dingen bezorgen op mijn werk.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:15 schreef Xilantof het volgende:
Mijne probeerde ze vandaag af te leverenmaarja, ben niet thuis. dus zag al staan:
"22 aug 2007 09:33 Rotterdam Not Home On Delivery Attempt To Residential Address "
straks bellen dat ze morgen weer langs moeten komen. Heb vrij geregeld
Doe ik ook met veel spul. Maar ik zit nu in een bouwkeet, die is wat moeilijk te vinden misschien (hebben wel adres/postcode... maar toch). En daar een 24" iMac laten bezorgen... mwahquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:19 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Door schade wijs geworden laat ik tegenwoordig meestal dingen bezorgen op mijn werk.
24" extreme besteld?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:39 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Doe ik ook met veel spul. Maar ik zit nu in een bouwkeet, die is wat moeilijk te vinden misschien (hebben wel adres/postcode... maar toch). En daar een 24" iMac laten bezorgen... mwahik weet niet
Net gebeld, en morgen komen ze weer langs!
En ik heb even vrij geregeld
Ik wel, maar ik vrees dat ie er voorlopig nog niet is.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:26 schreef Daklem het volgende:
[..]
24" extreme besteld?
leuk beestje![]()
![]()
![]()
Heb de "goedkopere" 24" besteld met alleen processor upgrade naar de 2,8 extreme.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:26 schreef Daklem het volgende:
[..]
24" extreme besteld?
leuk beestje![]()
![]()
![]()
Zeker weten dat je niet gewoon Bachelor bent?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:11 schreef Tijn het volgende:
Ja hallo, vanaf nu mogen jullie me ingenieur Tijn noemen
Ik mag het allebei voeren en ingenieur is natuurlijk veel tofferquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Zeker weten dat je niet gewoon Bachelor bent?
Zal ik een naamswijziging naar 'Baboon' voor je aanvragen? Da's ook de enige reden waarom ik nog een master wil gaan doen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:11 schreef Tijn het volgende:
Ja hallo, vanaf nu mogen jullie me ingenieur Tijn noemen
Ing. Baboon zou best leuke kloon zijn, jaquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:13 schreef nietzman het volgende:
[..]
Zal ik een naamswijziging naar 'Baboon' voor je aanvragen? Da's ook de enige reden waarom ik nog een master wil gaan doen.
Voor universitaire master unitsquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:15 schreef nietzman het volgende:
Wat was een ir. dan ookalweer?
Dus ik kan niet eens een ir. worden als "Master of arts"?!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:16 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ingenieur, maar dan wetenschappelijk onderwijs.
Ja hallo, net was ik nog blij met m'n titelquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:17 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik heb twee masters en een PhD![]()
Ja kloptquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:16 schreef Tijn het volgende:
Maar wat ik nu heb is ook vet tof!
Scusi: proficiat!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja hallo, net was ik nog blij met m'n titel
Toch nog goed dat je het vandaag gemeldt hebt hoor, want morgen is het een iMac-uitpakfest..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja hallo, net was ik nog blij met m'n titel
Civiele techniek gok ik...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:25 schreef Tomasso het volgende:
Ik word ing. Tomasso. Maar wel een compleet andere studie als ik zo kijk naar die van jullie. Wel Bachelor of Engineering
Opleiding: HBO Luchtvaarttechnologiequote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:28 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Civiele techniek gok ik...
En dat komt dan in mijn straatje terecht
Ba! Dan moet ik altijd denken aan de A-Team aflevering waar Murdock dat tegen B.A. zegtquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:32 schreef Sjoewe het volgende:
Nog een paar maanden voor m'n Ba en dan nog minstens een jaar door voor de Ma.
Bachelor of Arts, bitchquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:34 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ba! Dan moet ik altijd denken aan de A-Team aflevering waar Murdock dat tegen B.A. zegt
Ik begin over 2 weken met werken en ik heb d'r zin an!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:32 schreef Sjoewe het volgende:
Nog een paar maanden voor m'n Ba en dan nog minstens een jaar door voor de Ma.
Ik ben ook nog geen Masterquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ga jij de basisschool eens over doen, nep-master die je bent
Dan ben ik wel de uitzondering op de regel: heb het 2 jaar op zo'n HBO uitgehouden en ben toen snel wat nuttigs met m'n leven gaan doen. (niet inkoppen he)quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:24 schreef Tijn het volgende:
Wat een hoogopgeleide kliek is dit eigenlijk
Het blijkt maar eens waar:
[afbeelding]
Dat is nog 2 jaar meer HBO dan mij.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dan ben ik wel de uitzondering op de regel: heb het 2 jaar op zo'n HBO uitgehouden en ben toen snel wat nuttigs met m'n leven gaan doen. (niet inkoppen he)
Ik zag school trouwens ook meer als een meeting point dan iets waar je per se de hele dag moest zjin he.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat is nog 2 jaar meer HBO dan mij.
Owhquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:34 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Opleiding: HBO Luchtvaarttechnologie
Dat doe ik ook J. Ik betaal goftedomme elk jaar belasting..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:56 schreef Jarno het volgende:
Ga toch eens werken, tuig!
Nog twee weekies.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:56 schreef Jarno het volgende:
Ga toch eens werken, tuig!
Mooi! Ik wil de mijne ook!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:45 schreef Guppyfriend het volgende:
hier een eerste berichtje vanaf mijn nieuwe iMac 24" 2,8 extreme.
hij is zo perfect, ik kan werkelijk nergens een aanmerking op maken. behalve de MM dan, maar de computer zelf, en het toetsenbord!!! I love it allready.
helaas moet ik nu gaan werkenmaar morgen ben ik lekker de hele dag vrij. kan ik alles proberen, ontdekken en doen. ik heb er zin in!!
rofl; impulsaankoopquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:02 schreef Jarno het volgende:
[TK] Nieuwe MacBook Pro 2,2Ghz, 2GB, 15" LED Glossy .
Zeg, die Mini van jou.....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:09 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb in een semi-impuls een kat gekocht. Is dat net zo erg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |