Het is geen impulsaankoop, imac was nog niet uit toen ik deze kocht.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:01 schreef Jarno het volgende:
Impulsaankopen van bijna 2000 euro. Alleen in Nederland.
Keep on dreamingquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
1000 euro geboden
Ik snap sowiezo niet dat je niet gewoon de koop ontbind. NIemand, maar dan ook niemand zal je vraagrprijs geven. Zo zit V&A en hun gebruikers niet in elkaar.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:28 schreef Bealeo het volgende:
[..]
Keep on dreaming![]()
Logisch nadenken, waarom zou 900 euro verlies maken als ik ook de volledige bedrag van Apple terug kan krijgen ? Het duurt alleen wat langer....
Bieden heeft geen zin.
Ja, waarom doe je dat dan niet?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:28 schreef Bealeo het volgende:
Logisch nadenken, waarom zou 900 euro verlies maken als ik ook de volledige bedrag van Apple terug kan krijgen ?
Just kidding: ik heb de 24" iMac 2.8 Ghz zelf nl. ook al besteld.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:28 schreef Bealeo het volgende:
[..]
Keep on dreaming![]()
Logisch nadenken, waarom zou 900 euro verlies maken als ik ook de volledige bedrag van Apple terug kan krijgen ? Het duurt alleen wat langer....
Bieden heeft geen zin.
En ik snap niet waarom sommige mensen zo moeilijk vinden om te lezen...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:30 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik snap sowiezo niet dat je niet gewoon de koop ontbind. NIemand, maar dan ook niemand zal je vraagrprijs geven. Zo zit V&A en hun gebruikers niet in elkaar.
Dus, koop ontbinden voordat je zichttermijn afloopt.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, waarom doe je dat dan niet?
Voor de volle mep bestel ik hem liever zelf bij Apple.
Nee, heb ik al met Apple over gebeld. Eerst MBP terug, geld retour en dan pas iMac bestellen. Of nu iMac bestellen en betalen maar ik heb het geld niet voor.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:41 schreef StrayDog het volgende:
Je kunt hem toch ook terugsturen en laten omruilen voor de imac?
Glossy scherm is BTO ja.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:43 schreef Jarno het volgende:
Ik weet niet of het een BTO is, maar bij de meeste Mac winkels zijn de standaard modellen wel op voorraad hoor.
Dan zak ik weer tot 1250,-quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:45 schreef Jarno het volgende:
Ik zie mezelf al zitten. Dichte doos, met daarin een spiksplinternieuwe MBP.. Geheid dat die doos open zou gaan hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |