Het is geen impulsaankoop, imac was nog niet uit toen ik deze kocht.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:01 schreef Jarno het volgende:
Impulsaankopen van bijna 2000 euro. Alleen in Nederland.
Keep on dreamingquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
1000 euro geboden
Ik snap sowiezo niet dat je niet gewoon de koop ontbind. NIemand, maar dan ook niemand zal je vraagrprijs geven. Zo zit V&A en hun gebruikers niet in elkaar.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:28 schreef Bealeo het volgende:
[..]
Keep on dreaming![]()
Logisch nadenken, waarom zou 900 euro verlies maken als ik ook de volledige bedrag van Apple terug kan krijgen ? Het duurt alleen wat langer....
Bieden heeft geen zin.
Ja, waarom doe je dat dan niet?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:28 schreef Bealeo het volgende:
Logisch nadenken, waarom zou 900 euro verlies maken als ik ook de volledige bedrag van Apple terug kan krijgen ?
Just kidding: ik heb de 24" iMac 2.8 Ghz zelf nl. ook al besteld.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:28 schreef Bealeo het volgende:
[..]
Keep on dreaming![]()
Logisch nadenken, waarom zou 900 euro verlies maken als ik ook de volledige bedrag van Apple terug kan krijgen ? Het duurt alleen wat langer....
Bieden heeft geen zin.
En ik snap niet waarom sommige mensen zo moeilijk vinden om te lezen...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:30 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik snap sowiezo niet dat je niet gewoon de koop ontbind. NIemand, maar dan ook niemand zal je vraagrprijs geven. Zo zit V&A en hun gebruikers niet in elkaar.
Dus, koop ontbinden voordat je zichttermijn afloopt.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, waarom doe je dat dan niet?
Voor de volle mep bestel ik hem liever zelf bij Apple.
Nee, heb ik al met Apple over gebeld. Eerst MBP terug, geld retour en dan pas iMac bestellen. Of nu iMac bestellen en betalen maar ik heb het geld niet voor.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:41 schreef StrayDog het volgende:
Je kunt hem toch ook terugsturen en laten omruilen voor de imac?
Glossy scherm is BTO ja.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:43 schreef Jarno het volgende:
Ik weet niet of het een BTO is, maar bij de meeste Mac winkels zijn de standaard modellen wel op voorraad hoor.
Dan zak ik weer tot 1250,-quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:45 schreef Jarno het volgende:
Ik zie mezelf al zitten. Dichte doos, met daarin een spiksplinternieuwe MBP.. Geheid dat die doos open zou gaan hoor.
Hehe, Het is niet mijn eerste MacBook Pro hoor, heb mijn 6 maand oude moeten verkopen om deze te kopen dus ik weet wel hoe een MacBook Pro "voelt" en er komt dus geen uitpakpartyquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:45 schreef Jarno het volgende:
Ik zie mezelf al zitten. Dichte doos, met daarin een spiksplinternieuwe MBP.. Geheid dat die doos open zou gaan hoor.
Ik kan even 1500 euro rood staan niet 2.219 en dat hou ik wel zoquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:58 schreef TheRealFalcon het volgende:
TS? Waarom koop je dan niet gewoon alvast de iMac? Even rood staan is toch niet erg?
Boxmeer inderdaad maar voor 1500 euro zijn er meerdere die zeggen "ik kan hem zo komen ophalen"quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
Trouwens je woont in Boxmeer he? Ik kan em zo ophalen morgen...
Ik moet er morgen toch in de buurt zijn dus jaquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja boxmeer is een half uurtje rijden
1600,-
Kan wel lezen, maar de manier hoe je met potentiele klanten omgaatquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:41 schreef Bealeo het volgende:
En ik snap niet waarom sommige mensen zo moeilijk vinden om te lezen...
Je laatste geld uitgeven aan een computerquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:44 schreef Bealeo het volgende:
Of nu iMac bestellen en betalen maar ik heb het geld niet voor.
Voel je vrij om contact op te nemen met mensen die ooit wat mij gekocht hebben, vraag maar of ze spijt van hun aankoop hebbenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:14 schreef Slasher het volgende:
[..]
Je hebt trouwens wel veel topics in V&A lopen waarin je nieuwe zut verkoopt. Klinkt twijfelachtig, denk je wel goed na voordat je iets koopt?
Niet voor de volle mep nee. Maar ik ben wel degelijk geinteresseerdquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:44 schreef Kiwi_Kevin het volgende:
Je kunt hem toch beter nu terug brengen dan over ongeveer 10 dagen, heb je je geld 10 dagen eerder. Lijkt me sterk dat je hem op deze manier kwijtraakt.
Dan zou ik beginnen met bieden boven 1800 euroquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar ik ben wel degelijk geinteresseerd
Ik ga echt niet 10 dagen wachten totdat ie verkocht is, als ik hem binnen paar dagen niet kan verkopen dan gaat ie terug.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:44 schreef Kiwi_Kevin het volgende:
Je kunt hem toch beter nu terug brengen dan over ongeveer 10 dagen, heb je je geld 10 dagen eerder. Lijkt me sterk dat je hem op deze manier kwijtraakt.
Stuur hem dan maar terugquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:55 schreef Bealeo het volgende:
[..]
Dan zou ik beginnen met bieden boven 1800 euro
Verdien jij dat dan in 1 uur ? Net of ik korting moet geven..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:00 schreef NiteSpeed het volgende:
99 euro korting. Woeptiedoediedoe!
Nee hoor, maar als je het wil verkopen omdat je lekker snel een behoorlijk bedrag wil hebben moet je je ook realiseren dat je water bij de wijn zal moeten doen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:02 schreef Bealeo het volgende:
[..]
Verdien jij dat dan in 1 uur ? Net of ik korting moet geven..
Aangezien het een tweedehands product is ben je redelijk verplicht korting te geven ja. Absoluut. Voor die 99 euro verschil heb ik liever een bonnetje die op mijn naam staat en een splinternieuw product.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:02 schreef Bealeo het volgende:
[..]
Verdien jij dat dan in 1 uur ? Net of ik korting moet geven..
Genoteerd.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Serieus bod. 1750,- Hoger ga ik echt niet.
Nu doe je net of je erg dom bent. 1. Een belletje naar Apple en MacBook staat op jou naam. 2. Zie je die foto niet of kun je niet lezen ? Wat versta je onder splinternieuw ?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:04 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Aangezien het een tweedehands product is ben je redelijk verplicht korting te geven ja. Absoluut. Voor die 99 euro verschil heb ik liever een bonnetje die op mijn naam staat en een splinternieuw product.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |