Iets boven 1800 euro maar dan bedoel ik niet 1801 euroquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Hoeveel denk je er dan voor te krijgen?
Vergeet het maar.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:02 schreef Bealeo het volgende:
[..]
Iets boven 1800 euro maar dan bedoel ik niet 1801 euro![]()
Nou ja, je moet je gaan afvragen wat dan het voordeel is boven de aanschaf in een applestore. Ik maak me sterk dat daar ook gewoon een glossy op voorraad staat gezien de populariteit van glossy schermen.quote:
Precies... En ik heb heel erg ge LOL'ed om Jarno's eerste reactie in dit topicquote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:50 schreef Strolie75 het volgende:
Wat ik eigenlijk wel mooi vind is dat de verkoper er als een vanzelfsprekendheid vanuit gaat dat wij zijn probleem zullen oplossen door zijn MBP voor de volle mep over te kopen zodat hij snel achter een iMac kan zitten. En dan verongelijkt reageren als het toch niet zo gaat zoals hij het van tevoren bedacht had.
Dát zou ik ook zeggen ja!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:41 schreef Bealeo het volgende:
Ja lul maar gezellig verder, ik vind het niet erg.
Ik heb inmiddels wel een bod van 1830 ontvangen via email![]()
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:41 schreef Bealeo het volgende:
Weet je niet héél zeker dat het een bod was voor 1899 Euro ex ophaal- of verzendkosten en de 10% bonus voor jou omdat je uit de goedheid van je hart dat apparaat per direct aanbiedt?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:41 schreef Bealeo het volgende:
Rot toch op man met je offtopic reacties.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:51 schreef Verbal het volgende:
[..]
Weet je niet héél zeker dat het een bod was voor 1899 Euro ex ophaal- of verzendkosten en de 10% bonus voor jou omdat je uit de goedheid van je hart dat apparaat per direct aanbiedt?
V.
Dat heb ik liever dan reacties hier. Hij komt vanavond langs.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Gek dat die mensen altijd e-mailen en niet hier reageren
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:54 schreef Bealeo het volgende:
[..]
Rot toch op man met je offtopic reacties.
Nou, ik heb maar een TR gemaakt voor een slotje dan.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:54 schreef Bealeo het volgende:
Dat heb ik liever dan reacties hier.
Heatwave? Ben jij het?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:10 schreef kraaksandaal het volgende:
Het Macjehova clubje is ook weer ontsnapt uit hun SC.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:10 schreef kraaksandaal het volgende:
Het Macjehova clubje is ook weer ontsnapt uit hun SC.
Je reet...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:38 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
dat glimt toch alleen maar irritant veel?
Vanaf rev2 zijn ze allemaal glossy zover ik weet.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:40 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
volgens mij is die niet glossy hoor
Je kan nog steeds kiezen tussen glossy en mat.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Vanaf rev2 zijn ze allemaal glossy zover ik weet.
Niet op de MB, alleen op de MBPquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:42 schreef Bealeo het volgende:
[..]
Je kan nog steeds kiezen tussen glossy en mat.
MB is andere koek, ik verkoop MBPquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Niet op de MB, alleen op de MBP
daar had ik het dan ook niet over.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:52 schreef Bealeo het volgende:
[..]
MB is andere koek, ik verkoop MBP![]()
Dat dus. Want op zo'n bedrag kunnen die twee of drie tientjes ook niet meer uitmakenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou ja, je moet je gaan afvragen wat dan het voordeel is boven de aanschaf in een applestore.
Jep, maar wel eerst uitpakken. Even checken wat de voordelen zijn vergelijken met oude MBP.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |