Zou me niks verbazen. Heb hem op 12 Juli besteld.quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
Helaas hebben ze het pakketje misplaatst en kunnen ze het niet weer terugvinden, geschatte levertijd is tot nadere berichtgeving niet bekend.. excuses voor het ongemak
Misschien niet per ongeluk een bug in flip4Mac of Quicktime 7.2 zelf?quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:56 schreef Tijn het volgende:
Ik heb een filmpje gemaakt in iMovie maar nu crasht het de hele tijd tijdens het renderen
Het komt denk ik door Perian. Maar die heb ik nodig, want ik werk met Fraps filmpjes. Heeft iemand een idee of er alternatieve Fraps QuickTime components voor de Mac zijn, naast Perian? Of dat er ergens stiekem nightlies van Perian online staan zodat ik kan proberen of dat m'n probleem fixt?
quote:Flip4Mac releases fix for QuickTime 7.2 bug
Posted by Dr. Macenstein
Last month we told you of a potential problem affecting users of Flip4Mac who had upgraded to version 7.2 of QuickTime. The problem consisted of users receiving “Inconsistent Audio Sample Rate” errors when attempting to export movies with uncompressed audio (we were hit while exporting from Final Cut, forcing us to use an old G5 tower which had not had its QuickTime updated to make the WMV exports).
Well, today we have some good news, as it seems the Flip4Mac team has been able to isolate and fix the problem (well, for some users, that is). There is a new beta release of Flip4Mac (v2.1.33) which apparently fixes the problem. The bad news, however, is the fix apparently causes some problems of its own for users of Sorenson Squeeze.
“For customers using Sorenson Squeeze, this fix may introduce an issue with users who are doing 2-pass encoding,” writes the Flip4Mac Team. “We recommend that Squeeze 2-pass users not update to the beta at this time. We will provide an update that will address this issue as soon as possible.”
Je zit toch niet een WoW filmpje te maken, Tijn?quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:56 schreef Tijn het volgende:
Ik heb een filmpje gemaakt in iMovie maar nu crasht het de hele tijd tijdens het renderen
Het komt denk ik door Perian. Maar die heb ik nodig, want ik werk met Fraps filmpjes. Heeft iemand een idee of er alternatieve Fraps QuickTime components voor de Mac zijn, naast Perian? Of dat er ergens stiekem nightlies van Perian online staan zodat ik kan proberen of dat m'n probleem fixt?
Op zich gebruik ik geen Flip4Mac tijdens het exporteren. Maar ik heb het wel geinstalleerd. Als 'ie straks weer crasht, probeer ik wel even wat er gebeurt als ik het eraf haal. Bedankt voor het meedenken iigquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Misschien niet per ongeluk een bug in flip4Mac of Quicktime 7.2 zelf?
[..]
Neuh. Een filmpje van een Unreal Tournament 2004 level wat een klasgenoot gemaakt heeft en waarvoor ik muziek heb gemaakt wat ik even wil showcasen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:07 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je zit toch niet een WoW filmpje te maken, Tijn?
Leuk voor in de studio (als het een beetje leuk bursten trekt) maar verder weinig boeiend. Wifi vreeeeeet stroom en echt verschil tussen een UTP kabel in je camera steken of een USB 2.0 (wat sowieso rapper is), is er niet echt. Nee, voor dit soort geintjes heb ik geen spijt van mijn 30D. Verder zag ik dat er wat meer megaspikkels bijgekomen waren en dat hij het sensorcleaning systeem van de 400D had? Mja.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
Whaha, J. die nieuwe 40D van Canon heeft Wifi capability..
Het is natuurlijk ook een minder grote stap als je toch al de 30D in je klauwen hebt, zou ik dan ook niet de moeite waard vinden. Verder de 30D is al aardig afgeprijsd en bijna end of Life Cycle, dat zal met die 40D ook wel gebeuren..quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:29 schreef Jarno het volgende:
[..]
Leuk voor in de studio (als het een beetje leuk bursten trekt) maar verder weinig boeiend. Wifi vreeeeeet stroom en echt verschil tussen een UTP kabel in je camera steken of een USB 2.0 (wat sowieso rapper is), is er niet echt. Nee, voor dit soort geintjes heb ik geen spijt van mijn 30D. Verder zag ik dat er wat meer megaspikkels bijgekomen waren en dat hij het sensorcleaning systeem van de 400D had? Mja.
Leuke upgrade hoor, dat wel, maar als je ziet waar je een 30D nu al voor kunt halen, en de introprijs van een 40D ziet... Dan wist ik het wel.
Mét gratis ballpoint?quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:03 schreef Q. het volgende:
Goede service van A-Mac, meteen nieuwe accu meegekregen.
Ik denk dat ik daar ook maar eens binnenloop, heb die van mij nog steeds niet vervangen..quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:03 schreef Q. het volgende:
Goede service van A-Mac, meteen nieuwe accu meegekregen.
Behoorlijk boos gedaan en print van Apple-site meegenomen (scheelt dat er al een redelijk aantal records achter mijn naam stonden in het systeem). Oh, en ik heb AppleCare. Scheelt ook. Maar toch. Hij was dus gewoon kapoet. Als ie het nog deed had ik vast niet zo snel een nieuwe meegekregen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Met je Macbook onder je arm naarbinnen gelopen en op de toonbank geploft, "Mag ik een nieuwe accu"?
that the..? heb even gemist, maar wat heb je besteld dan??quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:01 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen. Heb hem op 12 Juli besteld.![]()
MBP, moest alleen heel lang wachten. Kreeg hem uiteindelijk op 7 Augustus, zat alleen een dode pixel op het scherm, dus teruggestuurd.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
that the..? heb even gemist, maar wat heb je besteld dan??
Adium FTWquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:30 schreef Knoekie het volgende:
Wat voor programma kan ik het best nemen als vervanger voor msn messenger?
Het liefst zou ik met al m'n vrienden/innen iChatten, maar niet iedereen is even Mac-waardig he?quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:35 schreef Jarno het volgende:
Gewoon géén MSN gebruiken kan ook nog.
Het mist alleen A/V en de file transfer zijn traag. 2 dingen die ik toch amper gebruik. Verder is het een top programma wat mij betreft.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
Adium X tot nu toe, maar ik vind nog steeds dat er wat beters mag komen, zo vrolijk word ik niet van het programma..
jeetje, vreselijk...quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:31 schreef Knoekie het volgende:
[..]
MBP, moest alleen heel lang wachten. Kreeg hem uiteindelijk op 7 Augustus, zat alleen een dode pixel op het scherm, dus teruggestuurd.
Alwetende Steve kan me dan ook vast vertellen wanneer ze mijn Mini ein-de-lijk shippen. Even bellen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Je bent toch niet stout geweest he tegen ome steve op forums. Want Die is Alwetend en verstuurt dan gewoon je apple later... als straf.
Ach het viel wel mee, ik ging 8 augustus toch op vakantiequote:Op maandag 20 augustus 2007 15:04 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
jeetje, vreselijk...
ik begrijp dat ik nog niks te klagen heb![]()
Mijn mini? Die staat bij Vorkquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:30 schreef AudreyHepburn het volgende:
Anthraxx, ik hoor net van mijn geliefde dat jouw Mini misschien door hem aangeschaft gaat worden.
Tof.
Snel terug halen en oppoetsen zodat je em nog voor de volle prijs kan verkopen..quote:
Het ding is in bruikleen. Dus terug komt ie vanzelf wel. Als Sjoewe hem over wilt nemen dan mag hij best een prijs zeggenquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Snel terug halen en oppoetsen zodat je em nog voor de volle prijs kan verkopen..![]()
Dat was ook ongeveer zijn verhaal, dat jouw Mini bij iemand anders (Vork dus) stond, en dat hij 'm wou kopen als ie terug was. Maar ik wist dus van niks.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het ding is in bruikleen. Dus terug komt ie vanzelf wel. Als Sjoewe hem over wilt nemen dan mag hij best een prijs zeggen. Ik durf alleen niet te zeggen wanneer
"Nu je het zegt, misschien heb ik die per ongeluk óók ingeslikt!"quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:04 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Iemand nog tips en trucs qua dingen die je niet moet zeggen als je aangifte gaat doen bij het politiebureau als je je paspoort kwijt/gestolen bent ?
"Ik ben em tijdens het wassen kwijt geraakt!!!" "quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:04 schreef AudreyHepburn het volgende:
Iemand nog tips en trucs qua dingen die je niet moet zeggen als je aangifte gaat doen bij het politiebureau als je je paspoort kwijt/gestolen bent ?
Prima hoorquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:04 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Dat was ook ongeveer zijn verhaal, dat jouw Mini bij iemand anders (Vork dus) stond, en dat hij 'm wou kopen als ie terug was. Maar ik wist dus van niks.. Maar dat geeft niet. Een Mac erbij in het huishouden is altijd een leuke verrassing.
Gelukkig zorgt m'n iBookje nog wel goed voor mij heurquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
Godsamme wat kunnen mensen zich af en toe druk maken als het over computers gaat..
quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
Godsamme wat kunnen mensen zich af en toe druk maken als het over computers gaat..
"Waarom koop je niet gewoon een Mac?!"quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
Vista loginscherm topic met potentie
Nee, laat maar ik ga er niet in reageren..
Je hoeft maar het woordje Apple te noemen, en dan gaan ze flippen..quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:08 schreef Maidenfan het volgende:
[..]
"Waarom koop je niet gewoon een Mac?!"
Zo doe ik datquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:08 schreef Maidenfan het volgende:
[..]
"Waarom koop je niet gewoon een Mac?!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |