Beetje gerelateerd;ik gebruik Inquisitor in Safari. Een prima programma voor Safari. En die zoekgeschiedenis kun je ook daar uitzetten.quote:Op zondag 19 augustus 2007 09:50 schreef GertJanB het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
Vraagje, wanneer ik wat bij bijvoorbeeld google intype (in Safari) onthoud hij dit, door een volgende keer een was lijst weer te geven met eerder gezochte termen. Is dit ook uit te schakelen?
SVG?quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:23 schreef Tijn het volgende:
Wat moet je dan gebruiken voor lijntekeningen met transparantie, Nietz? Gif?
Nouja, png is prima zolang het niet kleurecht hoeft te zijn. Dus als een pngtje moet aansluiten op een gifje, jpgtje of webkleur ben je gewoon fucked.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:23 schreef Tijn het volgende:
Wat moet je dan gebruiken voor lijntekeningen met transparantie, Nietz? Gif?
Ja, plaatjes die op elkaar aan moeten sluiten, dat gaat me al veelste ver hoorquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:37 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nouja, png is prima zolang het niet kleurecht hoeft te zijn. Dus als een pngtje moet aansluiten op een gifje, jpgtje of webkleur ben je gewoon fucked.
Die het niet deed onder Safari, bedoel je?quote:
Ja safari zuigt met DHTMLquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
Die het niet deed onder Safari, bedoel je?!
Meh, nog zo'n 'te' programma. Waarom moet iedereen tegenwoordig een loopje met de HIG nemen? Al geeft Apple zelf tegenwoordig ook niet echt het goede voorbeeld. Waarom moet zo'n programma nou compleet bestaan uit HUDs?quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:44 schreef de_sapje het volgende:
Pixelmator moeten we denk ik in de gaten houden. Kan nog een perfect Photoshop-alternatief worden..
(al te vinden op enkele private torrentsites)
Dat is waar, maar voor die huds in iPhoto bijvoorbeeld zijn wel op zijn plek. Zoals Apple ze gebruikt storen ze mij op dit moment helemaal niet.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:10 schreef nietzman het volgende:
Mij ook niet, maar niet elk venster hoort een HUD te zijn, dat verneukt het hele concept van een HUD.
Maar een normaal venster is niet hip. Dat is ook een vereiste.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat is waar, maar voor die huds in iPhoto bijvoorbeeld zijn wel op zijn plek. Zoals Apple ze gebruikt storen ze mij op dit moment helemaal niet.
Die screenshots van dat programma wat hierboven genoemd wordt is wel heel dubieus. Daar kun je prima een normaal venster van maken.
Mét MS Office 2006! En een krachtpatser dat het is jongen! Hier kan je ook Windows makkelijk op draaien!!!11einz.quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:23 schreef Geqxon het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)-extra-software.html
380 euro voor een Mac Mini met iWork 08 en iLife 08. Sure.
Die heb ik al. Legaal.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:17 schreef Knoekie het volgende:
Windows Vista
Je had laatst voor 369 euro een Mac Mini Core Solo 1.5Ghz.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:19 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Mét MS Office 2006! En een krachtpatser dat het is jongen! Hier kan je ook Windows makkelijk op draaien!!!11einz.
Dat gezegd hebbende, 380 euro is niet zo veel geld in vergelijking met wat andere mensen nog voor hun Mini G4 durven te vragen...
Handig, geen cardreader meer nodig.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
Whaha, J. die nieuwe 40D van Canon heeft Wifi capability..
Je kan er ook nog een Cat5 kabel inprikken zo te zien...quote:Wired ethernet (100 Base-TX)
Wel lekker snelquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je kan er ook nog een Cat5 kabel inprikken zo te zien...
Prutsers, niet eens een gigabit verbinding in de camera.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je kan er ook nog een Cat5 kabel inprikken zo te zien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |