Gelukkig zorgt m'n iBookje nog wel goed voor mij heurquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
Godsamme wat kunnen mensen zich af en toe druk maken als het over computers gaat..
quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
Godsamme wat kunnen mensen zich af en toe druk maken als het over computers gaat..
"Waarom koop je niet gewoon een Mac?!"quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
Vista loginscherm topic met potentie
Nee, laat maar ik ga er niet in reageren..
Je hoeft maar het woordje Apple te noemen, en dan gaan ze flippen..quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:08 schreef Maidenfan het volgende:
[..]
"Waarom koop je niet gewoon een Mac?!"
Zo doe ik datquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:08 schreef Maidenfan het volgende:
[..]
"Waarom koop je niet gewoon een Mac?!"
4launch.nl..? 47 euro. Die iMac is idd 5300.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:13 schreef Xilantof het volgende:
ik zit ff te twijfelen waar ik geheugen zal bestellen voor m'n aankomende iMac...
Er is veel te krijgen... is mail-a-mac beetje oke? lijkt me wel toch?
Of deze set bij Alternate.. hoewel deze PC2 - 5400 is... En die iMac toch 5300?
Oh ja, toetsenbord heb ik helemaal niet op gelet, maar de iMacs zagen er idd geil uit.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:13 schreef Svyatagor het volgende:
Vandaag de nieuwe iMacs en het toetsenbord in het echt gezien. Nice. Nice.
Ik wil 2x2gb er in...quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:22 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
4launch.nl..? 47 euro. Die iMac is idd 5300.
Die is flink wat duurder dan mail-a-mac...quote:
Ha, daar kan ik zo langsfietsen, maar jammer dat de website er nu uit ligt..quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:42 schreef Jarno het volgende:
Ik had m'n 2GB module bij Macstuf besteld, was de volgende dag binnen (via iDeal besteld).
Storing bij de hoster zou natuurlijk ook kunnen...?quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hmm, volgens mij zijn ze failliet, de website van dat ander bedrijfje van ze is ook niet bereikbaar..
Jawel.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:53 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Er staat bij dat je voor de iMac twee dezelfde modules moet plaatsen. Ergo, 3 Gb in de iMac is niet mogelijk..?
Nah...quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
Storing bij de hoster zou natuurlijk ook kunnen...?
Ok, thx! Ik zal er dan ook 's 2 Gb gaan bestellen voor de nieuwe iMac.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:56 schreef nietzman het volgende:
[..]
Jawel.
Dat dualchannel gebeuren bied niet zo denderend veel snelheidswinst, alleen met macbooks waarbij de videokaart ook van het geheugen afsnoept schijnt het echt iets uit te maken.
iWorks, iLife, Perian, Flip4Mac, Lightroom, Camino, CoverSutra, dat is zo'n beetje mijn standaard lijstje...quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:57 schreef Knoekie het volgende:
Wat voor software raden jullie mij verder nog aan om te installeren?
Straks even kijken waar ik CS3 kan kopen
Yup. Bij A-Mac gaat het oude model 20" iMac met 2,13 ghz er voor 1199 uit, da's een heel verleidelijke aanbieding.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh ja, toetsenbord heb ik helemaal niet op gelet, maar de iMacs zagen er idd geil uit.
Kutquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:18 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ben op dit moment trouwens mijn hd aan het clonen naar een nieuwe 2,5" 160 gb hd voor in mijn Macbook.![]()
Overrated meuk, waar gewoon een overkill aan P2P aanwezig is, maar amper gedownload wordt...quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat is brokenstones eigenlijk? Een elite clubje van P2P'ers ofzo?
En Komplett rekent gewoonquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:10 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
KutNiet goed gekeken. Mijn nieuwe hd is geen Serial ATA
![]()
volgnns en engles odnerzeok...quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:51 schreef super-muffin het volgende:
dit schrijf jk met de handsehRift her henning ln MacOS Xa genaamd Ink.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |