Ligt eraan. Is het een iKat?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:09 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb in een semi-impuls een kat gekocht. Is dat net zo erg?
Welke debiel koopt er nou een MBP met een GLOSSY scherm?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:02 schreef Jarno het volgende:
[TK] Nieuwe MacBook Pro 2,2Ghz, 2GB, 15" LED Glossy .
Tof.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:46 schreef Anthraxx het volgende:
Nee. Hij heet Evert en het is een dikke goedzak knuffelkat van 6 jaar oud. Achtergelaten in een sloot en onderkoeld bij het asiel binnengekomen zonder overlevingskans. Nu een week of 2 later springlevend en vrijdag bij mij een mooi huisje.
[afbeelding]
[afbeelding]
Idd.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Niks mis met een glossy scherm
Awwwwquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:46 schreef Anthraxx het volgende:
Nee. Hij heet Evert en het is een dikke goedzak knuffelkat van 6 jaar oud. Achtergelaten in een sloot en onderkoeld bij het asiel binnengekomen zonder overlevingskans. Nu een week of 2 later springlevend en vrijdag bij mij een mooi huisje.
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat sommige mensen hun huisdieren aandoenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:46 schreef Anthraxx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is erg triestquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:57 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Wat sommige mensen hun huisdieren aandoen
125 gebodenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Sjoewe krijgt hem mee voor 100 euro dus helaas, hij is al weg.
Omdat Bill Gates wilt dat je zijn theme gebruikt.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:15 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Vreemd probleem met Fusion. Ik draai XP SP2 en gebruik het 'Klassieke Thema' (ipv dat lelijke groen/blauw), maar elke keer als ik opstart komt ie terug in het lelijke groen-blauwe XP thema.
Onder Bootcamp draai ik gewoon onder Klassiek Menu en blijft ie wel op klassiek staan.
Impuls...bwahaha..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:02 schreef Jarno het volgende:
[TK] Nieuwe MacBook Pro 2,2Ghz, 2GB, 15" LED Glossy .
Die van mij is zojuist 'klaargemaakt voor verzending'. Hopelijk schiet het nu opquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:29 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik vrees dat ie er voorlopig nog niet is.
Morgen van die van mijquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:19 schreef JoMo0 het volgende:
Wanneer komen er foto's van de nieuwe iMacs hiero![]()
M.i. zijn er al legio voorbij gekomen.. Beetje opletten hequote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:19 schreef JoMo0 het volgende:
Wanneer komen er foto's van de nieuwe iMacs hiero![]()
Ook foto's ?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:51 schreef ihugster het volgende:
[..]
M.i. zijn er al legio voorbij gekomen.. Beetje opletten he![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |