Ligt eraan. Is het een iKat?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:09 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb in een semi-impuls een kat gekocht. Is dat net zo erg?
Welke debiel koopt er nou een MBP met een GLOSSY scherm?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:02 schreef Jarno het volgende:
[TK] Nieuwe MacBook Pro 2,2Ghz, 2GB, 15" LED Glossy .
Tof.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:46 schreef Anthraxx het volgende:
Nee. Hij heet Evert en het is een dikke goedzak knuffelkat van 6 jaar oud. Achtergelaten in een sloot en onderkoeld bij het asiel binnengekomen zonder overlevingskans. Nu een week of 2 later springlevend en vrijdag bij mij een mooi huisje.
[afbeelding]
[afbeelding]
Idd.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Niks mis met een glossy scherm
Awwwwquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:46 schreef Anthraxx het volgende:
Nee. Hij heet Evert en het is een dikke goedzak knuffelkat van 6 jaar oud. Achtergelaten in een sloot en onderkoeld bij het asiel binnengekomen zonder overlevingskans. Nu een week of 2 later springlevend en vrijdag bij mij een mooi huisje.
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat sommige mensen hun huisdieren aandoenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:46 schreef Anthraxx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is erg triestquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:57 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Wat sommige mensen hun huisdieren aandoen
125 gebodenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Sjoewe krijgt hem mee voor 100 euro dus helaas, hij is al weg.
Omdat Bill Gates wilt dat je zijn theme gebruikt.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:15 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Vreemd probleem met Fusion. Ik draai XP SP2 en gebruik het 'Klassieke Thema' (ipv dat lelijke groen/blauw), maar elke keer als ik opstart komt ie terug in het lelijke groen-blauwe XP thema.
Onder Bootcamp draai ik gewoon onder Klassiek Menu en blijft ie wel op klassiek staan.
Impuls...bwahaha..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:02 schreef Jarno het volgende:
[TK] Nieuwe MacBook Pro 2,2Ghz, 2GB, 15" LED Glossy .
Die van mij is zojuist 'klaargemaakt voor verzending'. Hopelijk schiet het nu opquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:29 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik vrees dat ie er voorlopig nog niet is.
Morgen van die van mijquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:19 schreef JoMo0 het volgende:
Wanneer komen er foto's van de nieuwe iMacs hiero![]()
M.i. zijn er al legio voorbij gekomen.. Beetje opletten hequote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:19 schreef JoMo0 het volgende:
Wanneer komen er foto's van de nieuwe iMacs hiero![]()
Ook foto's ?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:51 schreef ihugster het volgende:
[..]
M.i. zijn er al legio voorbij gekomen.. Beetje opletten he![]()
tsssskkkk...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:49 schreef Jarno het volgende:
Ik las ook maar wat op van Google heur.
zoiets dacht ik ook.. alleen werd mijn lege schijf gewoon steeds uitgespuugd en kwam er dus helemaal geen icoontje.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:07 schreef Geqxon het volgende:
Is het niet een questie van de bestandjes naar het CD-Rom icoon slepen?
Net zoals ik net een geniaal moment had. Hoe krijg ik een PI icoon? π. Alt+P dus. Té simpel.
dat weet geen mens. Maar het is al 2 jaar geleden dat apple kwam met een nieuwe ipod met hdd. De kans is dus groot dat er binnenkort een nieuw model zal verschijnen, alhoewel je het bij apple nooit met zekerheid kan zeggen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:18 schreef Erotica_ het volgende:
Komen er nog nieuwe iPod's? Ben van plan om een iPod Video te kopen.
De iPhone is namelijk te groot en te klein qua geheugen.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:53 schreef Daklem het volgende:
[..]
dat weet geen mens. Maar het is al 2 jaar geleden dat apple kwam met een nieuwe ipod met hdd. De kans is dus groot dat er binnenkort een nieuw model zal verschijnen, alhoewel je het bij apple nooit met zekerheid kan zeggen.
Nee wipkip die zijn hier niet voorbij gekomen , anders vraag ik het niet. Beetje opletten hequote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:51 schreef ihugster het volgende:
[..]
M.i. zijn er al legio voorbij gekomen.. Beetje opletten he![]()
http://gathering.tweakers(...)ge/28604596#28604596quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:08 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Nee wipkip die zijn hier niet voorbij gekomen , anders vraag ik het niet. Beetje opletten he![]()
Maar ik wacht het rustig af hier in Frankrijk wanneer de eerste foto van een 24" verschijnt.
Whehehe, ik kan me de tijd nog herinneren dat je op alles kotste wat maar naar Macs riektequote:
Nietz heeft al foto's gepost een paar topics terug. Dunno of dat 24" is tho.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:08 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Nee wipkip die zijn hier niet voorbij gekomen , anders vraag ik het niet. Beetje opletten he![]()
Maar ik wacht het rustig af hier in Frankrijk wanneer de eerste foto van een 24" verschijnt.
Rellen om het rellen is okay, Tijn.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Whehehe, ik kan me de tijd nog herinneren dat je op alles kotste wat maar naar Macs riekte
Dat was namelijk heel kort geleden, whehehehehe
Dat was een mooie tijd.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Whehehe, ik kan me de tijd nog herinneren dat je op alles kotste wat maar naar Macs riekte
Dat was namelijk heel kort geleden, whehehehehe
Ja die omslag was ook radicaal en volledig.... in een dagquote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:16 schreef Q. het volgende:
J. is wel het allermooiste voorbeeld van een goede convert moet ik zeggen.
Dan ga je er twee kopen?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:17 schreef Jarno het volgende:
Als jullie zo naar doen ga ik zaterdag geen iMac kopen heur!
Nee, een Dell. Met Vista.quote:
En integraal zijn argumenten hier quotenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:22 schreef Q. het volgende:
Laten we de J-convert-topics eens gaan zoeken. Lijkt me tof.
Nee nee, een ACER! HA!quote:
quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:12 schreef Jarno het volgende:
[..]
Bedankt. Nu weet ik weer waarom Apple het nooit zal worden in de echte wereld. Wat een producten maakt MS toch ook.
Sharepoint..
SQL 2005..
Komt Apple aan met z'n mp3 gadgets en notebookjes.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:37 schreef Jarno het volgende:
Ach, en voor mij het belangrijkste, waarom zou ik als Windows professional, developer, beheerder, trainee, etc, etc, voor een níet MS OS kiezen? Dan zou ik het mezelf nodeloos ingewikkeld maken. Maar dat is natuurlijk allemaal erg persoonlijk.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:03 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ach... gezeik. Zoals ik al zei, ik kan me het laatste blauwe scherm in XP geeneens herinneren. Daarnaast, prutsen en freubelen is m'n werk, en niet voor niks.
Overigens is voor alle drie de punten nog steeds wat te zeggen. Zó raar zijn ze niet.quote:
Nietusquote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
Overigens is voor alle drie de punten nog steeds wat te zeggen. Zó raar zijn ze niet.
Ik had geen zin om veel verder terug te gaan in de tijd.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
Overigens is voor alle drie de punten nog steeds wat te zeggen. Zó raar zijn ze niet.
Maar wat was je punt nou precies?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik had geen zin om veel verder terug te gaan in de tijd.
Dat Vista kut is. Duh!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:43 schreef Jarno het volgende:
[..]
Maar wat was je punt nou precies?
dank jequote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:26 schreef Jarno het volgende:
Dem.
Dat ziet er strak uit heur. *jeuk* Welke variant had jij nou?
Hoe kun je in godsnaam van SharePoint houden? Misshien draait mijn school een oude versie, maar my god, wat een baggersoftware! Het is maar goed dat er een searchengine in zit!quote:
De nieuwe Sharepoint is écht, écht, écht heelquote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:29 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Hoe kun je in godsnaam van SharePoint houden? Misshien draait mijn school een oude versie, maar my god, wat een baggersoftware! Het is maar goed dat er een searchengine in zit!
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Een screenshot met mijn posts op een nieuwe iMac
Ik hoor er meer over dat het toffe software is, maarre, wat is het eigenlijk?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:34 schreef Jarno het volgende:
[..]
De nieuwe Sharepoint is écht, écht, écht heel.
2007? Net als Office? Dan gok ik dat mijn school op 2003 draait. Zelfs frontpage draait nog betere websites in elkaar.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:34 schreef Jarno het volgende:
[..]
De nieuwe Sharepoint is écht, écht, écht heel.
Ja, dat vraag ik me eigenlijk ook al een tijd afquote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik hoor er meer over dat het toffe software is, maarre, wat is het eigenlijk?
Mooi! De mijne is nog steeds 'klaar voor verzending', kan niet wachten, zeker als ik dit zo zie.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:14 liet Guppyfriend zijn nieuwe iMac zien
PMS als in "rare fouten, traag en niet werkende software komt periodiek terug" met als gevolg een systeembeheerder met koppijn?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:19 schreef Swetsenegger het volgende:
sharepoint is een DMS, CMS en PMS in 1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |