Whehehe, ik kan me de tijd nog herinneren dat je op alles kotste wat maar naar Macs riektequote:
Nietz heeft al foto's gepost een paar topics terug. Dunno of dat 24" is tho.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:08 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Nee wipkip die zijn hier niet voorbij gekomen , anders vraag ik het niet. Beetje opletten he![]()
Maar ik wacht het rustig af hier in Frankrijk wanneer de eerste foto van een 24" verschijnt.
Rellen om het rellen is okay, Tijn.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Whehehe, ik kan me de tijd nog herinneren dat je op alles kotste wat maar naar Macs riekte
Dat was namelijk heel kort geleden, whehehehehe
Dat was een mooie tijd.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Whehehe, ik kan me de tijd nog herinneren dat je op alles kotste wat maar naar Macs riekte
Dat was namelijk heel kort geleden, whehehehehe
Ja die omslag was ook radicaal en volledig.... in een dagquote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:16 schreef Q. het volgende:
J. is wel het allermooiste voorbeeld van een goede convert moet ik zeggen.
Dan ga je er twee kopen?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:17 schreef Jarno het volgende:
Als jullie zo naar doen ga ik zaterdag geen iMac kopen heur!
Nee, een Dell. Met Vista.quote:
En integraal zijn argumenten hier quotenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:22 schreef Q. het volgende:
Laten we de J-convert-topics eens gaan zoeken. Lijkt me tof.
Nee nee, een ACER! HA!quote:
quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:12 schreef Jarno het volgende:
[..]
Bedankt. Nu weet ik weer waarom Apple het nooit zal worden in de echte wereld. Wat een producten maakt MS toch ook.
Sharepoint..
SQL 2005..
Komt Apple aan met z'n mp3 gadgets en notebookjes.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:37 schreef Jarno het volgende:
Ach, en voor mij het belangrijkste, waarom zou ik als Windows professional, developer, beheerder, trainee, etc, etc, voor een níet MS OS kiezen? Dan zou ik het mezelf nodeloos ingewikkeld maken. Maar dat is natuurlijk allemaal erg persoonlijk.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:03 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ach... gezeik. Zoals ik al zei, ik kan me het laatste blauwe scherm in XP geeneens herinneren. Daarnaast, prutsen en freubelen is m'n werk, en niet voor niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |