Daar heb ik vanmiddag ook extra geheugen gekocht. Ik heb er al eens eerder wat besteld en dat ging toen lekker soepeltjes.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:13 schreef Xilantof het volgende:
ik zit ff te twijfelen waar ik geheugen zal bestellen voor m'n aankomende iMac...
Er is veel te krijgen... is mail-a-mac beetje oke? lijkt me wel toch?
thnx!quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:00 schreef broer het volgende:
[..]
Daar heb ik vanmiddag ook extra geheugen gekocht. Ik heb er al eens eerder wat besteld en dat ging toen lekker soepeltjes.
Ik heb hem al gekocht, maar dan samen met iLife '08. En aangezien die laatste verpakt zit in een nieuwe iMac moet ik nog even wachten.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:20 schreef iruub het volgende:
Nu? in de zomer? Nog ff een maandje of 2 wachten en dan is het Oktoberfest bij de buren. Genoeg
bier en braadworst zou ik zeggen.
Wie heeft al iWork08 uitgeprobeerd/gekocht? Ik vind hem erg vet! Hele vooruitgang met de vorige editie.
Ik heb je gemist, stiekem.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:20 schreef iruub het volgende:
Nu? in de zomer? Nog ff een maandje of 2 wachten en dan is het Oktoberfest bij de buren. Genoeg
Wie heeft al iWork08 uitgeprobeerd/gekocht? Ik vind hem erg vet! Hele vooruitgang met de vorige editie.
IBM daarentegen...quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:25 schreef Geqxon het volgende:
Wat een hoop repeterende witte dozen heeft Apple toch gemaakt. Of mag ik dat niet zeggen?
Idd, ik vind witte dozen nog appetijtelijkerquote:
Wieviel oiro?quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:52 schreef Svyatagor het volgende:
Nou, inmiddels een andere 160gb SATA 2,5" schijf besteld.
Iemand nog interesse in een Lacie mobile drive van 160 gb?
USB-powered.
[afbeelding]
Jij wilde dat ding in je MacBook stoppen?quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:52 schreef Svyatagor het volgende:
Nou, inmiddels een andere 160gb SATA 2,5" schijf besteld.
Iemand nog interesse in een Lacie mobile drive van 160 gb?
USB-powered.
[afbeelding]
Hmm, mijn LCII staat er niet bij, maar was eigenlijk een gemodificeerde LC, ofnie.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
Oh, ik had de laatste...
[afbeelding]
Vorig topic
Apple. Slowchat. Nummer 170. Enzo.
Duurde iets langer dan normaal inderdaad.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
Oh, ik had even geen rekening gehouden met de <Appeltje> <F>'ers, nu zit iedereen onverhoopt op "apple" te zoeken..
VirtualDub, slinger Parallels of Fusion maar aan.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:30 schreef Geqxon het volgende:
Iemand hier die toevallig een hip tooltje kent waarmee ik een MPEG2 bestand frame voor frame kan bekijken, en dit frame naar JPEG kan exporteren? Quicktime zegt dat het geen filmpje is.
Ik heb één Macbook gezien bij Loney, Dear. Maar dat was dan ook wel alles.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:19 schreef Evil_Koekje het volgende:
Lowlands was tof, weer aardig wat MacBookprotjes gezien ook.
Battles sowieso (veeeet is dat trouwens, al vond ik 't optreden wat minder), en nog wat DJ's her en der.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:27 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ik heb één Macbook gezien bij Loney, Dear. Maar dat was dan ook wel alles.
Waarvoor mijn dank.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:26 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
VirtualDub, slinger Parallels of Fusion maar aan.![]()
De inhoud ervan ja. Bij een paar IBM-laptops ook gedaan, en dat gaat prima. Vaak zijn die externe dingen in een aanbieding, bovendien heb je dan meteen een behuizing voor de kleinere schijf die je uit de laptop haalt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:07 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Jij wilde dat ding in je MacBook stoppen?
Hm, ik heb 'm gisteren nieuw gekocht bij de Mediamarkt voor 89 euro (bon heb ik nog). Dus veel minder dan 85 moet het toch niet worden, denk ik.quote:
Oktoberfest is in Septemberquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:20 schreef iruub het volgende:
Welkom in de Express-wereld. Ik heb twee keer hetzelfde gehad: eerste keer net in de garantie, tweede keer er net buiten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:19 schreef Anthraxx het volgende:
Blegh, word je wakker. Is je Airport Express AP overleden. Geen lampjes meer en geen contact. Ding is nog niet eens een half jaar oud (mijn andere op mijn studentenhok leeft al 1.5 jaar). Moet ik Apple zelf e-mailen of terug naar MacHouse?
Ook buiten de garantie?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:26 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Welkom in de Express-wereld. Ik heb twee keer hetzelfde gehad: eerste keer net in de garantie, tweede keer er net buiten.
Ik heb gewoon Apple gebeld en die stuurde vrij snel een nieuwe op. Ik had de AE dan ook online besteld.
Zeker nog nooit een nieuwe auto gekocht?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:14 schreef Jarno het volgende:
Nog steeds 57 werkdagen 'leverklaar' op de iMacs, zelfs op de standaard modellen. Je zou denken dat die voorraden op een gegeven moment wel op peil zouden moeten komen toch? Nouja, misschien zaterdag dan maar eens bij de A-Mac gaan kijken. Heb een hekel aan dit soort bedragen uitgeven en dan weken te moeten wachten.
Hoezo zou dat niet kunnenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:11 schreef DutchErrorist het volgende:
Yay als je unreal tournamet speelt op een mac (multiplayer) dan kan je tegen iemand met windows spelen...
Vet
Ah, du lebst noch!!!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:22 schreef Sjoewe het volgende:
hai
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |