Daar heb ik vanmiddag ook extra geheugen gekocht. Ik heb er al eens eerder wat besteld en dat ging toen lekker soepeltjes.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:13 schreef Xilantof het volgende:
ik zit ff te twijfelen waar ik geheugen zal bestellen voor m'n aankomende iMac...
Er is veel te krijgen... is mail-a-mac beetje oke? lijkt me wel toch?
thnx!quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:00 schreef broer het volgende:
[..]
Daar heb ik vanmiddag ook extra geheugen gekocht. Ik heb er al eens eerder wat besteld en dat ging toen lekker soepeltjes.
Ik heb hem al gekocht, maar dan samen met iLife '08. En aangezien die laatste verpakt zit in een nieuwe iMac moet ik nog even wachten.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:20 schreef iruub het volgende:
Nu? in de zomer? Nog ff een maandje of 2 wachten en dan is het Oktoberfest bij de buren. Genoeg
bier en braadworst zou ik zeggen.
Wie heeft al iWork08 uitgeprobeerd/gekocht? Ik vind hem erg vet! Hele vooruitgang met de vorige editie.
Ik heb je gemist, stiekem.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:20 schreef iruub het volgende:
Nu? in de zomer? Nog ff een maandje of 2 wachten en dan is het Oktoberfest bij de buren. Genoeg
bier en braadworst zou ik zeggen.
Wie heeft al iWork08 uitgeprobeerd/gekocht? Ik vind hem erg vet! Hele vooruitgang met de vorige editie.
IBM daarentegen...quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:25 schreef Geqxon het volgende:
Wat een hoop repeterende witte dozen heeft Apple toch gemaakt. Of mag ik dat niet zeggen?
Idd, ik vind witte dozen nog appetijtelijkerquote:
Wieviel oiro?quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:52 schreef Svyatagor het volgende:
Nou, inmiddels een andere 160gb SATA 2,5" schijf besteld.
Iemand nog interesse in een Lacie mobile drive van 160 gb?
USB-powered.
[afbeelding]
Jij wilde dat ding in je MacBook stoppen?quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:52 schreef Svyatagor het volgende:
Nou, inmiddels een andere 160gb SATA 2,5" schijf besteld.
Iemand nog interesse in een Lacie mobile drive van 160 gb?
USB-powered.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |