quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:27 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik ga hem eind van dit jaar ook halen, maar dan ruil ik Heavenly Sword in.
Homoarakhnquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:35 schreef ryangozer het volgende:
weet iemand trouwens wat het ps3/spiderman font is?
(en waarom dit hetzelfde is :s )
LCD TV daarna de restquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:03 schreef Neverstop het volgende:
What to do, what to do.
Of een bluetooth headset, of een nieuwe game, of een LCD tv, of een game voor m'n Wii.
Een LCD TV is een absolute must...quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:03 schreef Neverstop het volgende:
What to do, what to do.
Of een bluetooth headset, of een nieuwe game, of een LCD tv, of een game voor m'n Wii.
Ja, dat klopt. Heb al groen en roze voorbij zien komen. Maar meestal zwart (meestal overdag niet aan).quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:29 schreef ryangozer het volgende:
Woow ik heb ff een vraag:
The XMB's default background color changes depending on the current month of the year, and it changes brightness depending on the time of day.
Van wiki
Ik wist dat hij overdag blauw is en snachts zwart, maar heb nog geen andere kleuren gehad (heb m nog niet zo lang)
Dus, is dit waar?
Oke gaaf! maar hij is dus wel altijd snachts zwart? ik heb m ook voornamelijk zwart aan...quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:30 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Heb al groen en roze voorbij zien komen. Maar meestal zwart (meestal overdag niet aan).
De Wii en PS3 vind ik even leuk hoor (op dit moment heeft de PS3 een voorsprong, hij is nieuwer). Als party(game) console stelt de PS3 echter niks voor in vergelijking met de Wii, als mooie-(actie)game-console is de PS3 weer een stuk geschikter. Daarom moet je ze ook gewoon allebei hebbenquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:05 schreef Kremers het volgende:
Een LCD tv of een Wii game? Pleur die Wii op eBay en koop een echt spel en een LCD tv
Ik zie elke twee weken wel een andere kleur voorbijkomenquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:29 schreef ryangozer het volgende:
Woow ik heb ff een vraag:
The XMB's default background color changes depending on the current month of the year, and it changes brightness depending on the time of day.
Van wiki
Ik wist dat hij overdag blauw is en snachts zwart, maar heb nog geen andere kleuren gehad (heb m nog niet zo lang)
Dus, is dit waar?
Nee.. Beste is een HD Beamer te halen die je op je doek van 1,50 bij 2 m. kan projecteren...quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:51 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wil een lcd tv halen.
Is dat genoeg om veel uit de ps3 te halen qua spellen en internet ?
hallo dat kost me vast een fortuinquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:56 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Nee.. Beste is een HD Beamer te halen die je op je doek van 1,50 bij 2 m. kan projecteren...
![]()
Tuurlijk is een lcd goed... PS3 en de spellen kunnen dan tot 1080p mits het ondersteund is.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
hallo dat kost me vast een fortuin
Maar LCD tv dat moet toch ook gewoon goed zijn voor de PS3 voor internet en spellen en tv te kijken via de ps3.Komt toch ook digitaal tv via de ps3
Let op dat niet alle LCD TVs HD of HDReady zijn he?quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
hallo dat kost me vast een fortuin
Maar LCD tv dat moet toch ook gewoon goed zijn voor de PS3 voor internet en spellen en tv te kijken via de ps3.Komt toch ook digitaal tv via de ps3
Yep, als je voor puur gaming gaat is 720p (HD Ready) voorlopig zat. Als je ook BluRay films gaat kijken er mee, zou ik voor 1080p (Full HD) gaan, maar enkel bij de grotere schermen. Op een 65cm scherm zie je het verschil tussen 720p en 1080p niet voldoende om het prijsverschil acceptabel te maken.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Ok ok
HD of HD Ready lijkt me wel beter bij de tv voor de ps3 he ?
PS3+ Motorstorm + Resistance + extra Controller: 600 euroquote:BTW wat voor starterspakket ?
Ik wil de PS3 ook voor internet gebruiken zoals fokken enzo.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:35 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Yep, als je voor puur gaming gaat is 720p (HD Ready) voorlopig zat. Als je ook BluRay films gaat kijken er mee, zou ik voor 1080p (Full HD) gaan, maar enkel bij de grotere schermen. Op een 65cm scherm zie je het verschil tussen 720p en 1080p niet voldoende om het prijsverschil acceptabel te maken.
[..]
PS3+ Motorstorm + Resistance + extra Controller: 600 euro
Ja nu eindelijk écht?quote:SIXAXIS Finally Gets Rumble and an Extra Feature as Well!
It finally looks like Sony's implementing that wretched rumble functionality in the SIXAXIS. But wait, PSM France has more on that. Apparently, the company not only wants to give gamers the "feeling" that the ground is shaking underneath their character's feet, but also wants to add more depth to this feature, by implementing the SIXAXIS' analog sticks with 'touch sensitivity' as well.
There has been earlier talk
about this 'touch feedback' (to be more exact) technology being implemented into the PS3's controller, back when Sony was just settling with Immersion on the rumble issue. Here's what Immersion's CEO Victor Viegas stated at the time, speaking of the respective technology:
"We are pleased to have put this litigation behind us. Our new business agreement with Sony Computer Entertainment is specifically intended to enable advanced vibration capability for the benefit of the PlayStation gaming community. We are happy to provide our technology in this regard and hope to make technical proposals very soon with respect to use of our technology in the PlayStation products."
What this feature does is that it enables a more nuanced rumble, not only felt through the controller's handles but also through the SIXAXIS' analog sticks. Now tell me Sony isn't thinking ahead of its problems. Well, not that this feature alone can pull the PS3 out of the mud, but it's a good start I'll tell you that.
Now, you're probably wondering how much this will cost, right? Not much, as Joistiq reports: "...this rumor claims that the "engine" is cheaper to build than previous rumble mechanisms and should therefore add little to the cost of the controller,..." I'd say this was logical really – the company can't expect anyone to pay even more for an already overpriced machine.
OK then, I guess that just about covers the whole issue. SIXAXIS is getting rumble and then some. Now, how about those 380 titles, Sony, are they coming along...?
quote:Rumors: Firmware 2.0 details posted 4 Days Ago
It would be nice if these rumors were true
http://community.eu.playstation.com/...42&postcount=1
Quote:
A rumor is going about the Official EU Playstation forums about what firmware 2.0 will include.
"Presently, 64MB of XDR RAM, 32MB of GDDR3 VRAM, and the entire 7th SPU are always reserved for the XMB even during games. Firmware 2.0 will reduce the memory usage to 32MB of XDR and NO GDDR3. XMB will still run on the 7th SPU but the 7th SPU wont be reserved, other things can be run on the SPU besides the XMB."
More info and possibly pictures to come.
http://community.eu.playstation.com/...4&postcount=20
Quote:
Firmware 2.0 will have in-game XMB.
Not all of the icons will be available on the XMB during a game.
Under 'Friends' there will be 'Block List', 'Add a Freind', 'Players Met', 'Message Box', and all of your friends. Your friends' avatars will not show in-game in order to conserve memory.
Under 'Network' there will be 'Download Management'.
Under 'Game' there will be the disk icon with the title under it. Seelecting this will prompt you for quitting the game.
The 'Video' column will not appear.
Under 'Music' there will be all of your sound files. You can play any of them and they will continue to play after you exit the in-game XMB. You will not be able to delete any of your songs in-game.
The 'Photo' column will not appear.
Under 'Setteings' there will be:
-'Game Settings' wich will include 'PS/PS2 Upscaler' settings and 'PS/PS2 Smoothing' settings.
-'System Settings' wich will include a new subsetting called 'Turn Off the System'.
-'Date and Time Settings' wich will include all the normal features.
-'Accessory Settings' wich will include all the normal features.
-'Display Settings' wich will include everything except 'Video Output Settings'.
-'Sound Settings' will unclude everything except 'Audio Output Settings'.
The 'Users' column will not appear.
Die R2 en L2 zit toch een beetje touch sense in?quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:03 schreef DJ_ het volgende:
ik mis touch sense bij de schouder knoppen van de ps3 , dat ze het op de analog stick gooien zou mij een worst wezen .
maar bij de schouder knoppen is het ideal voor race games ( denk maar aan forza2 dat rijd zo lekker
stukken beter als granturismo )
dat is ook amper wat helaasquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:12 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Die R2 en L2 zit toch een beetje touch sense in?![]()
Ja, leuk. 2 controllers kopen: ¤100quote:
erm, sixaxis-triggers zijn ook gewoon touchsense hoor. ik weet niet met welk spel jij het uitgeprobeerd hebt, maar met Motorstorm kan ik m'n gas regelen zonder te remmen.quote:
Dat zei ik ook al.... Alhoewel ik vol gas door de drek vlieg met Motorstorm... YIEAHAA!!quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:14 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
erm, sixaxis-triggers zijn ook gewoon touchsense hoor. ik weet niet met welk spel jij het uitgeprobeerd hebt, maar met Motorstorm kan ik m'n gas regelen zonder te remmen.
Aan 2 controllers heb ik niks, en ik wacht tot die rumble controllers standaard bij een pakket zitten.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:46 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ja, leuk. 2 controllers kopen: ¤100
Maar goed, ik koop ze toch nietRumble kan mij gestolen worden
Laten we het hopen...quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:45 schreef Deacon_Tigra het volgende:
TVP![]()
Ik heb zo'n gevoel dat ze Firmware 2.0 tegelijk met Home gaan releasen![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:50 schreef Wessiej het volgende:
Vraagje, wat is de betekenis van als je PS3 van groen naar oranje gaat en dan rood knipperend, vraagt iemand.
Volgens mij heeft hij ook geen beeld.
Ik weet niet of het bij deze melding geldt, maar wordt je dan niet aangeraden om je PS3 uit te schakelen ivm de warmte?quote:
Ik vind demelding op de 360 toch wat tofferquote:
terug naar de winkel en omwisselen doen ze niet moeilijk overquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:44 schreef the_legend_killer het volgende:
600 piek zomaar weg
kun je het net zo goed aan mij geven
Hoe heeft dat ding kapot kunnen gaan
Hij heeft het in Amerika gekochtquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:49 schreef DJ_ het volgende:
[..]
terug naar de winkel en omwisselen doen ze niet moeilijk over
zien mijn ogen daar een Nixbox360 knopquote:
te warmquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:06 schreef Wessiej het volgende:
[..Op zondag 19 augustus 2007 17:50 schreef Wessiej het volgende:
Vraagje, wat is de betekenis van als je PS3 van groen naar oranje gaat en dan rood knipperend, vraagt iemand.
Volgens mij heeft hij ook geen beeld.]
quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
This...is...Living![]()
Ik begin me nu toch echt af te vragen in hoeverre de toernooien eerlijk zijn verlopenquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:44 schreef SocialDisorder het volgende:
dr gaat niks boven een potje schijten tijdens het gamen. Jullie willen niet weten hoe vaak ik online heb zitten gamen vanaf de plee (ja ook met jullie)
iddquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik begin me nu toch echt af te vragen in hoeverre de toernooien eerlijk zijn verlopen
Jaja problemen eej , SD jij ouwe schijtpotquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:10 schreef SocialDisorder het volgende:
Er was helaas een probleem met de uitslagen van The Grizzly, het apparaat waarmee ik de scores opneem deed nogal raar (nam wel de audio op, maar verder niets), dus die track zal vrijdag 2 keer worden verreden. Tot vrijdag, 19.00!
Dus je hebt kans dat je tijdens het gamen in eens *Plons* hoortquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:44 schreef SocialDisorder het volgende:
dr gaat niks boven een potje schijten tijdens het gamen. Jullie willen niet weten hoe vaak ik online heb zitten gamen vanaf de plee (ja ook met jullie)
Als je je avatar verandert wel ja.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:30 schreef DrDentz het volgende:
als home er is gaan we elkaar dan gezellig ontmoeten?![]()
een internetverbindingquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:34 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Wat heb ik eigenlijk allemaal nodig als ik online wil met de PS3?
internetquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:34 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Wat heb ik eigenlijk allemaal nodig als ik online wil met de PS3?
nee meer niet!quote:
O toch wel, een ps3!quote:
Waarom zou dat niet kunnen dan?quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:51 schreef ryangozer het volgende:
Tenzij je trouwens een 20gb versie uit amerika heb geimport, dan kan t niet...
Omdat die geen wifi ontvanger heeft.quote:
je weet dat sommige mensen ook nog "ouderwets" een kabel erin steken eejquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:02 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Omdat die geen wifi ontvanger heeft.
oja die mensen heb je ook nog eejquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:05 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
je weet dat sommige mensen ook nog "ouderwets" een kabel erin steken eej![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Als je je avatar verandert wel ja.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:42 schreef DrDentz het volgende:
[..]
dan mogen jullie wel in mijn huisje een virtueel glas cola komen drinken
serieus, R&CF:ToD heeft tot nu toe volgens mij de tofste sixaxis implementatie EVER! Lair de beste, sowieso.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Ratchet & Clank: Ice Pirate Dance-Off Gameplay HD
@SIXAXIS gebruik:![]()
![]()
*op wantedlijstje zetquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Ratchet & Clank: Ice Pirate Dance-Off Gameplay HD
@SIXAXIS gebruik:![]()
![]()
Eternal Sonota en Blue Dragon zou je waarschijnlijk niet halen, dus kan je mooi een beetje compenserenquote:
Die haal ik allebei niet inderdaadquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Eternal Sonota en Blue Dragon zou je waarschijnlijk niet halen, dus kan je mooi een beetje compenseren
Blue Dragon valt nogal tegen als ik de recensies zo leesquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die haal ik allebei niet inderdaadIt has begun...
Amen!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:45 schreef Scarface2004 het volgende:
Ja ja Ratchet & Clank.
Ik word spontaan vrolijk als ik die filmpjes check.
Het hele spel leeft, het voel goed om daar te lopen.
Veel beter dan die duffe Jak & Dexter
R&C>J&D
PS3 PlatformHEAVENquote:Jak & Daxter zéér waarschijnlijk op PS3
In de laatste Insomniac: Full Moon podcast deed Evan Wells, co-president van Naughty Dog, zijn zegje over een mogelijke verschijning van het olijke duo Jak en Daxter op de PS3. De kans is vrij groot dat we deze op de PS3 mogen verwelkomen.
Quote:
"So why the decision to create Uncharted instead of a next-gen Jak & Daxter game?"
Of course doing another Jak & Daxter game, the idea of it is very exciting for us here at Naughty Dog, but we wanted to do something fresh and brand new to keep our personal interest. We've done 4 games in the Jak & Daxter universe, we want to take a break from it, put new franchise out there, but yeah, I think we'll probably go back to Jak & Daxter at one point.
De eigenlijke reden waarom een nieuwe Jak & Daxter niet meteen op de PS3 verscheen, is simpelweg door het feit dat Naughty Dog iets compleet anders wilde doen. Met Uncharted hebben ze waarschijnlijk weer een topfranchise in handen, maar het doet deugd om te horen dat Jak & Daxter nog niet volledig zijn opgeborgen.
Ik vind Jak & Daxter ook net iets meer hebben. De humor ligt me wat beter en ik vind de spellen leuker. Ratchet 3 was veel te kort en had geen echte 'momenten', en 4 had meer weg van een shooter ipv een platformer / avontuur. Niet dat Jak X Combat Racing zo geweldig was, maar de J&D trilogy sprak mij gewoon meer aan dan de 4 delen R&C.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik hoor vaker dat men meer Jak and Daxter weet te waarderen dan Ratchet and Clank (met name dankzij de humor), maar persoonlijk heb ik mij meer vermaakt RatchetRatchet and Clank heeft iets waardoor ik het spel door blijf spelen. De vijanden vind ik een stuk cooler en de soort van mini-games vind ik zo vreselijk verslavend. Neemt overigens niet weg dat óók Jak and Daxter gewoon een hele vette platformer is hoor
![]()
[..]
PS3 PlatformHEAVEN![]()
![]()
Unchartedquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:34 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
Gister alvast een aantal topper gereserveerd:
Assissins Creed, Heavenly Sword, de nieuwe GTA en de nieuwe NFS.
Nog echte aanraders gemist die dit jaar uitkomen?
Singstar voor op feestjes en partijenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:34 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
it's true, this is livingquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:48 schreef Strolie75 het volgende:
Ik was trouwens gister bij de Ikea. Ze hebben daar van die volledig aangeklede woonruimtes, en voor de sier zetten ze er ook nep-TV’s en nep-boeken neer. Gister zag ik in een TV-meubel ook een nep PS3 staan.![]()
Zingen is niet echt mijn ding zeg maarquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:45 schreef Gstyles het volgende:
[..]
Singstar voor op feestjes en partijentrouwens ik neem aan dat je al wist dat GTA IV pas in februarie 2008 zal worden uitgebracht??
![]()
white knight story ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:59 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Zingen is niet echt mijn ding zeg maar![]()
En ja 2008 stond er inderdaad bij.
Merk nu dat er toch aardig wat spellen nog niet vermeld staan. Socom, MGS, GT en die rare RPG waarvan ik nog niet zeker weet of ik die ga halen
Weet iemand een site die een beetje overzichtelijk en compleet lijstje heeft van vermoedelijk releasedata?
Heb het even opgezocht maar doelde meer op folklorequote:
Hangt er vanaf wat er met de OP gedaan gaat worden. Als we elke keer die aanpassing van GStyles gebruiken ipv de echte OP uit de wiki, dan diegene die een nieuwe topic heeft geopend (en hopen dat 'ie nog kan editten).quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:20 schreef Tumble het volgende:
wie moet ik een Pm sturen om mijn ps3 naam in de OP te krijgen?
Ik zet de mijne dan wel op wikiquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:29 schreef Fallen het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat er met de OP gedaan gaat worden. Als we elke keer die aanpassing van GStyles gebruiken ipv de echte OP uit de wiki, dan diegene die een nieuwe topic heeft geopend (en hopen dat 'ie nog kan editten).
Als de OP uit de wiki wordt gebruikt, dan kan je die zelf toevoegen, en wordt die (indien het volgeden topic met de OP uit de wiki wordt opgesteld) automatisch meegenomen.
Maar goed, ik heb al meerdere keren gevraagd wat er met de OP gedaan moet worden, maar niemand reageerde.
Ja, ik denk er hetzelfde over als jij. Er is een demo beschikbaar op de Japanse PSN store. Wel lastig te volgen allemaal, al ben ik na een tijdje kloten er wel uitgekomenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:49 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Heb het even opgezocht maar doelde meer op folklore
Maargoed iedere RPG is een potentiele must-have voor mij.
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/PS3quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:30 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik zet de mijne dan wel op wikiEn waar precies? Ik kan geen OP vinden op fok.wiki.nl.
folklore lijkt mij ook wel interesant , maar denk wel dat white knight story my beter valt dan folklorequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:49 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Heb het even opgezocht maar doelde meer op folklore
Maargoed iedere RPG is een potentiele must-have voor mij.
Je hebt toch wel een slot op je kamerdeur?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:46 schreef KoosyNL het volgende:
vraagje:
Ik wil binnekort een PS3 aanschaffen. Punt is dat ik in een studentenhuis woon waar veel mensen in en uit lopen, en sommige mensen vergeten wel eens de deur opslot te doen. Vorig jaar is het al gebeurt dat er laptops, camera's en paspoorten waren verdwenen. Gelukkig de mijne niet want die zet ik altijd vast aan de radiator met zo'n kabeltje
[afbeelding]
Ik wilde weten of dit ook mogelijk is met de PS3... ik wil namelijk niet dat mn investering straks verdwenen is
ik heb mezelf maar even erbij geplemptquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:40 schreef Fallen het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/PS3
VET heb de jap demo al gespeeld, maar snap geen hol van het verhaalquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:32 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
Dinsdag 21 augustus 2007 - Morgenavond rond 21.00 uur zal er een demo van Folklore online komen te staan op het Europese PlayStation Network, zo heeft Sony vandaag laten weten. De demo zal te downloaden zijn in verband met de Leipzig Games Convention, dat van 23 tot en met 26 augustus plaats zal vinden in Duitsland. Wacht echter niet te lang met het downloaden van de demo, want deze zal op 31 augustus weer van het netwerk verdwijnen!
Folklore gaat over een jong meisje die haar hele leven al denkt dat haar moeder dood is. Op een gegeven moment komt ze er achter dat dit niet het geval is. Ze begint aan een tocht die haar in een wonderlijke fantasiewereld brengt, vastberaden haar moeder te vinden. Bekijk de trailer van Folklore.
Van ps3only.nl.
Morgenavond zeker even kijken![]()
![]()
Same.. jRPG'squote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:40 schreef DJ_ het volgende:
[..]
folklore lijkt mij ook wel interesant , maar denk wel dat white knight story my beter valt dan folklore
( ben een echte jrpg nut )
Mijn japans is ook niet meer wat het geweest isquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:56 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
VET heb de jap demo al gespeeld, maar snap geen hol van het verhaal
ben wel al in de "andere wereld " geweest, maar het eerste ventje respawned altijd![]()
kan nog veranderen, Michael Bay heeft al gezegd niet blij te zijn en Steven Spielberg is ook verre van blij met een keuze voor HDDVD exclusiveness.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:58 schreef Crashcat het volgende:
No transformers for me
Oh well.. dan maar spelletjes erop spelen
Als het zo is dat Paramount 150 mln dollar heeft gekregen om de komende 18 maanden HD DVD uit te brengen, dan weet ik niet hoeveel Bay en Spielberg in kunnen brengen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
kan nog veranderen, Michael Bay heeft al gezegd niet blij te zijn en Steven Spielberg is ook verre van blij met een keuze voor HDDVD exclusiveness.
heb iets gelezen over 11 maanden timed exclusivequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
kan nog veranderen, Michael Bay heeft al gezegd niet blij te zijn en Steven Spielberg is ook verre van blij met een keuze voor HDDVD exclusiveness.
wat dacht je van Spielberg en Bay die de komende 18 maanden niets meer voor Paramount doen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:20 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Als het zo is dat Paramount 150 mln dollar heeft gekregen om de komende 18 maanden HD DVD uit te brengen, dan weet ik niet hoeveel Bay en Spielberg in kunnen brengen.
En w0000000000t... krijg eindelijk na 5 maanden mijn James Bond binnen een week opgestuurd.![]()
Ze hadden volgens mij helemaal niets in de planning bij Paramount.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:23 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
wat dacht je van Spielberg en Bay die de komende 18 maanden niets meer voor Paramount doen?
w00t een echte modem-killerquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:56 schreef Kremers het volgende:
Precies de reden dat ik ook geen Blu-ray films heb
Bovendien kijk ik films nochtans maar 1x per zoveel jaar. Beetje zonde dusAlleen Planet Earth ga ik wel kopen
En Cyberia: Die MGS plaatjes van je verneuken mijn Internet verbinding
ik vrees dat dit een slap aftreksel van GTA wordt... mja moet niet te pessimistisch gaan denken.. de beelden zien er top uit!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:02 schreef devv05 het volgende:
Officiële aankondiging en eerste screenshots van Mafia 2
Hubba hubba![]()
Mafia (deel 1) was echt zo goed, een slap aftreksel van GTA noemen is ronduit beledigend.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:03 schreef Gstyles het volgende:
[..]
ik vrees dat dit een slap aftreksel van GTA wordt... mja moet niet te pessimistisch gaan denken.. de beelden zien er top uit!
Ik wou net zeggenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:07 schreef Fallen het volgende:
[..]
Mafia (deel 1) was echt zo goed, een slap aftreksel van GTA noemen is ronduit beledigend.
(Lineair, ja... maar man, wat een verhaal... tot op het einde...)
GTA komt pas in 2008 uitquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:34 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
Hmm... en ander idee hoe ik hem vast zou kunne zetten??quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:56 schreef Kremers het volgende:
Volgens mij zit er geen kensingtonslot op de PS3. Staat niets over in de handleiding iig.
Kan mij vorstellen dat je dan ongerust bent, en probeer maar eens een inboedel verzekering af te sluiten voor een studentenhuis
10 seconden lijm onder de voetjes en dan kettingen om je ps3 draaien. :")quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:24 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Hmm... en ander idee hoe ik hem vast zou kunne zetten??
Heb je geen slagershaak?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:24 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Hmm... en ander idee hoe ik hem vast zou kunne zetten??
Was te verwachtenquote:Lair and Warhawk both suck on PS3
A recent podcast conducted by IGN Playstation editors discusses the upcoming Lair. They have completed their review on the title and claim that the title is painful, repetitive and not fun. Their complete review will be out in two weeks but you can listen to the podcast HERE. Further to this, the latest US Playstation Magazine awards Lair a 5.0 with Warhawk receiving a 6.5 as earlier posted.
http://www.sonydefenseforce.com/?p=83quote:SDF Review: Bioshock (360)
After many months of anticipation I finally got my copy of Bioshock and played through it over the past few days. There are many things to like about Bioshock such as the graphics (not animation), parts of the story and the water effects. That’s about where the good stuff ends.
First let me say how excited I was for the game after playing the demo on the 360. While the animation seemed stiff and you could tell the 360 was being pushed too hard it still looked like it had a lot of potential. So imagine my disappointment when I got the final version only to find none of the animation hitches, shooting glitches and AI was cleaned up. I also wonder how much better the graphics would’ve been had they not been compressed to fit on a DVD. Now I do not fault the developers for this, they only had so much system power to work with so maybe this will all be addressed with the PS3 version when it comes out.
To conclude, let this game cook in the oven just a little bit longer and wait for the superior PS3 version. Cleaned up textures, animations, AI, extra weapons, Home space, standard HDD and Blu-ray will make this flawed game into a perfect gem.
Toch jammer dat zo'n spel dan toch wordt geport en dan pas wordt geoptimaliseerd, ze kunnen er zoveel meer uithalenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.sonydefenseforce.com/?p=83
![]()
![]()
![]()
Bijna elk USB toetsenbord werkt dus om daarnu 60 euro aan uit te geven...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:01 schreef the_legend_killer het volgende:
was vandaag gaan spieken in de winkel voor lcd tv en ps3
PS3 speelde wel lekker.
Hoe is de snelheid op internet ermee ?
Kun je wel goed fokken ermee
Toetsenbord speciaal voor de ps3 kost wel 60 euro
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat een geldklopper.quote:
Ik heb gehoord dat je elke usb muis of toetsenbord erop kunt aansluiten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:01 schreef the_legend_killer het volgende:
PS3 speelde wel lekker.
ah dat is beterquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:13 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat je elke usb muis of toetsenbord erop kunt aansluiten.
internet snelheid is gewoon goed, alles wordt in 1x geladen dus het lijkt iets langzamer, maar niet veel langzamer, dus kein problem ^^quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wat een geldklopper.
Kun je ook een muis erop aansluiten ?
Was wel zoen speciaal toetsenbord he
Maar hoe is de internet snelheid
ja dat was bij de media markt in maastrichtquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Ga naar de Media Markt douw je kop in de graaibak en happen maar. Voor een tientje heb je er al 1.
60 euro, die lui zijn van de pot gerukt
hoe is JOUW internetsnelheid?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wat een geldklopper.
Kun je ook een muis erop aansluiten ?
Was wel zoen speciaal toetsenbord he
Maar hoe is de internet snelheid
op deze laptop kut dus ik ga er altijd op vooruitquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
hoe is JOUW internetsnelheid?
Nee ik zag hem zelf liggen zo maar ik dacht dat zal er wel speciaal bij horen dus ik vraag het maar eens effequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:28 schreef Neverstop het volgende:
"Internetsnelheid" heeft niet zoveel met je PS3 te maken..
Als je op je PC 1mb per seconde haalt, kan de PS3 dat ook.
Volgens mij ben jij echt een heerlijk slachtoffer voor zo'n MediaMarkt verkoper. "Ja meneer, met de PS3 kunt u wel 3x zo snel internetten! Ja als u dit speciale toetsenbord erbij koopt, voor 60 euro, zelfs 4 keer zo snel!"
Ik weet dat ik @home heb voor 20 euro per maand of hoeveel kost dat.quote:
Maar de ervaringen van andere mensen zijn voor jou totaal nutteloos. De PS3 is namelijk totaal geen factor, als het om de snelheid van "het internet" gaat. Als iemand een kloteverbinding heeft, heeft de PS3 een kloteverbinding en zo ook met een goede verbinding.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee ik zag hem zelf liggen zo maar ik dacht dat zal er wel speciaal bij horen dus ik vraag het maar eens effe
En de internetsnelheid via de ps3 is gewoon een vraag aan de mensen hier die er ervaring mee hebben![]()
Ik haal hem niet alleen als spelcomputer maar ik wil hem ook gebruiken tijdens het surfen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:35 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Maar de ervaringen van andere mensen zijn voor jou totaal nutteloos. De PS3 is namelijk totaal geen factor, als het om de snelheid van "het internet" gaat. Als iemand een kloteverbinding heeft, heeft de PS3 een kloteverbinding en zo ook met een goede verbinding.
Ik kan me herinneren dat je laatst ook al iets vreemds vroeg over de PS3. Waar twijfel je nog over? Het is gewoon een prima spelcomputer, volgens velen de meest geavanceerde die op dit moment verkrijgbaar is. Daarnaast beschikt hij over een aantal multimedia functies, waaronder de mogelijkheid om websites te bezoeken. Dit gaat minder makkelijk/handig dan wanneer je dat op je laptop doet, maar het volstaat.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:35 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Maar de ervaringen van andere mensen zijn voor jou totaal nutteloos. De PS3 is namelijk totaal geen factor, als het om de snelheid van "het internet" gaat. Als iemand een kloteverbinding heeft, heeft de PS3 een kloteverbinding en zo ook met een goede verbinding.
Ik kan me herinneren dat je laatst ook al iets vreemds vroeg over de PS3. Waar twijfel je nog over? Het is gewoon een prima spelcomputer, volgens velen de meest geavanceerde die op dit moment verkrijgbaar is. Daarnaast beschikt hij over een aantal multimedia functies, waaronder de mogelijkheid om websites te bezoeken. Dit gaat minder makkelijk/handig dan wanneer je dat op je laptop doet, maar het volstaat.
Op de volgende URL staat een plaatje van de browser:quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik haal hem niet alleen als spelcomputer maar ik wil hem ook gebruiken tijdens het surfen.
laatst iemand die via de PS3 op fok zat dus dat vind ik al erg positief
Maar ik weet nu wel genoeg en ik ga zeker een PS3 halen
"Het internet" wel ja.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:44 schreef DJ_ het volgende:
[..]
klopt , als je een kut verbining hebt is een quad core pc met 8gb ram ook sloom
Bron: Gametrailers forumquote:ook what some one found In the configuration file of the PC Demo of Bioshock: there are some notes for the interested about the game engine configurations options and there's a little topic about consoles.
[Console]
;; Console (XBox360, PS3) specific settings
;; StreamingDynamicFloatingLimit:
;; If this is a positive number, then instead of using the fixed per-level
;; limits, the StreamingDynamic resource will use as much memory as is
;; available as long as the total memory allocated by the game is less than
;; the specified number. In other words, StreamingDynamic will grow and
;; shrink to fit to the available memory instead of being locked to a fixed
;; budget
StreamingDynamicFloatingLimit=500
You'll find this under Program Files/2k Game/Bioshock demo/Content/config.ini , just open the file with notepad or wordpad . Good news for ps3 fans although most already assumed the game was coming.
Me tv is ook kapot en ik ga een LCD TV halenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:49 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Op de volgende URL staat een plaatje van de browser:
http://www.firingsquad.com/media/gallery_image.asp/1218/2
Ik hoop voor je dat je wel een LCD TV hebt, anders wordt het een beetje een ander verhaal. Dan moet je namelijk inzoomen voor het er een beetje leesbaar uitziet (ervaring). Een muis en toetsenbord zijn ook onmisbaar als je echt wil gaan surfen, een beetje fokken werkt prima met de controller. Als ik dit bericht echter op m'n PS3 had moeten typen (zonder toetsenbord dus) was ik morgen nog niet klaar.
[..]
"Het internet" wel ja.
Een LCD scherm vreet toch ontzettend veel energie of was het een plasma tv-schermquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Me tv is ook kapot en ik ga een LCD TV halen
Dus dat komt goed ^ O^
quote:The NY Times has confirmed via two Viacom executives, who spoke on the condition of anonymity, that Paramount has received a $150M pay-off to support HD DVD exclusively for a period of 18 months. The $150M is comprised of cash and future marketing deals. Also re-confirmed is that the deal includes no films directed by Steven Spielberg.
Niet echt verrassend te noemen aangezien een van de medewerkers van Irrational Games al had aangegeven dat een PS3 zeker niet is uitgesloten. De PS3 versie kun je ergens begin volgend jaar wel verwachten denk ik. Ik hou het wel op de 360 versiequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:54 schreef Fallen het volgende:
Bioshock toch misschien echt naar de PS3?
[..]
Bron: Gametrailers forum
Het is al door meerdere mensen bevestigd dat het inderdaad zo in de .ini staat.
Lijkt me heel tof, want Bioshock is imho het aanschaffen van een Xbox360 wel al bijna waard.![]()
![]()
Yup.. Als de hybride spelers nou de licenties kregen, dan was alles pais en vree..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:49 schreef Rock-shocker het volgende:
Het is ook weer dezelfde kansloze oorlog. Met het verschil dat je nu internet hebt voor porno.
quote:A PS3 Title Is Largest Sales Gainer at Amazon's Computer & Video Games
Sales for the title gained more than 1,300 percent in the past 24 hours to become the largest sales gainer at Amazon's Computer & Video Games Movers and Shakers.
Sales for Sony Corp.'s Playstation 3 title The Eye of Judgement spiked at retailer Amazon.com on Tues. when the card battle game became available for pre-order purchases.
quote:I purchased some downloadable game content on the PLAYSTATION®Network. Part of the product description says the content can be used or downloaded on up to five (5) activated PLAYSTATION®3 system units. What does that mean?
Answer
This means that the content that you purchased may be used by other users on an activated PLAYSTATION®3 system unit after you downloaded the content onto your PLAYSTATION®3 system unit. Some content may require the user to have a PLAYSTATION®Network account, and other content may require you to have additional game content that may be sold separately. For example, you may need to purchase a full game in order to use the character that you purchased on the PLAYSTATION®Network for the game.
Please review the use restrictions associated with the content you purchased. The content may be played up on to 5 activated PLAYSTATION®3 system units at any one time. PLAYSTATION®3 system units may be deactivated so that you can change which PLAYSTATION®3 system units are activated at any time. bron
Oh ja.. Als je bang bent dat je vrienden stelen..quote:Okay,
I pretty much have tested this w/ (flOw) and have done it with my friends.
- Go to your (PSN)
- Click on flOw
- Proceed w/ normal transaction.
- You cannot each add $1.60 or w/e amount to buy the game together
- You can purchase the game at $7.99 and share it with others
If you purchase the game at $7.99 and you want to share it with your friends.
You have to give your friends your PS3's USERNAME, PASSWORD & E-MAIL. You're friend has to create a 2nd Master account with your USERNAME, PASSWORD & EMAIL. Once the account is created they need to log into it and go to the PSN. Once in the PSN they need to click on "DOWNLOAD LIST". There they will be able to download your flOw game. After your friend completes the download, they need to log out of your name and log into their name and flOw will be under their "GAMES" list.
Okay, here is the cool part for a game like TEKKEN.
You're friends can log into your name again and go to the PSN. Once into the PSN, they can click on TEKKEN and proceed like they will buy it. But you have a choice to buy it or drop money off. What they can do is drop a certain amount of money off. Once they drop it, it will be in your PSN Wallet. (For your friend to drop the money off they will need to input their credit card or debit card info, which is cool because once they drop the money off and log out all the credit card and debit card info will be deleted automatically.)
Okay, now u get on your PS3 and head to PSN. You go to buy TEKKEN and you already see that u have $10 bucks in your wallet because you're friend put $10 bucks to help you pay for it. So you use your friends $10 bucks and add your $10 bucks and there, you've split the bill to buy a game.
Now this can happen with more than one friend, you can have a lot of friends that have your account info where they can get on and go to ur PSN and drop money off, and then once the game is bought everybody can download it.
Weet jij dan of je de shared account kan verwijderen en door blijven spelen op de gedownloade spel.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 05:08 schreef Deacon_Tigra het volgende:
dit doe ik al samen met 2 andere![]()
Je kunt toch nog een hoop extra missies zoals terrorist hunt of coop spelen. En online is ie zeker de moeite waard.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:38 schreef Kremers het volgende:
Damn.... Wat is RBS:V een enorm kort spel zegAfgelopen zaterdag gekocht, en nu al uitgespeeld....
En dat einde
tvp en plasmaquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:21 schreef samjustme het volgende:
[..]
Een LCD scherm vreet toch ontzettend veel energie of was het een plasma tv-scherm![]()
even een goede tip, gebruik geen WIFI op je PS3... ik had iedere keer een netwerk fout en uitval van mijn internet! Met de komst van een kabel is het hele verhaal opgelost en mijn internet nog sneller!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:01 schreef the_legend_killer het volgende:
PS3 speelde wel lekker.
Op het moment dat je de account verwijderd van diegen die het spel daadwerkelijk gekocht/betaald heeft, kunnen de andere accounts er niets meer mee. (ervaring).quote:Op woensdag 22 augustus 2007 05:28 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Weet jij dan of je de shared account kan verwijderen en door blijven spelen op de gedownloade spel.
Online gamen is gratisquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:48 schreef mrdjey het volgende:
Even klein vraagje, is online games met de ps3 nou gratis of hebben ze ook zo'n systeem als xboxlive!?
Gamen is gratis, demo's zijn gratis, spelletjes moet je voor betalen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:12 schreef mrdjey het volgende:
en PSN en zo ook en home ect.
home is gratis, maar je kunt kleding en accessoires bijkopen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:30 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Gamen is gratis, demo's zijn gratis, spelletjes moet je voor betalen.
Home is volgens mij tot op zekere mate gratis, maar dat weet ik niet zeker
Dat ligt dan toch echt aan jouw wifi verbindingquote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:01 schreef Gstyles het volgende:
[..]
even een goede tip, gebruik geen WIFI op je PS3... ik had iedere keer een netwerk fout en uitval van mijn internet! Met de komst van een kabel is het hele verhaal opgelost en mijn internet nog sneller!![]()
Zolang het niet goed werkt?!?! Bij de meeste mensen werkt het perfect hoor... Het hangt van de situatie af, en door hoeveel muren het signaal heen moet, en van welk materiaal die muren zijn.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:45 schreef Gstyles het volgende:
das jouw interpretatie! ik ben nooit een voorstander geweest van WIFI zolang het niet goed werkt! Met een (weggewerkte) kabel is bij mij het probleem opgelost! Ik geloof best dat als het werkt het oké is.. mja in mijn geval en bij zovelen die ik erover sprak was het 3 x niks...
Netjesquote:Play Magazine Rates Heavenly Sword 100/100
Yes, thats right. Play Magazine has given Heavenly Sword an 100/100. Although onAXIS does not have the full review, they have this snipped from MetaCritic:
What MotorStorm has become to racing and Odin Sphere to action role-playing, Heavenly Sword is now to 3D action: Perfection.
When the full review is on the site, it will be posted.
Het is het waardquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:21 schreef samjustme het volgende:
[..]
Een LCD scherm vreet toch ontzettend veel energie of was het een plasma tv-scherm![]()
quote:
Sorry, wat? Ik wil best geloven dat HS een toffe game is, ik vnod de demo ook helemaal super. Maar als ze komen met MotorStorm en Perfection ga ik redelijk twijfelen aan de journalistieke vaardigheden. MotorStorm was vet en alles, maar verre van perfect.quote:What MotorStorm has become to racing and Odin Sphere to action role-playing, Heavenly Sword is now to 3D action: Perfection.
quote:What MotorStorm has become to racing and Odin Sphere to action role-playing, Heavenly Sword is now to 3D action: Perfection.
quote:Een reeks onopgeloste moorden. Een mysterieus telefoontje. Een brief van een dode moeder...
Folklore™ werd voor het eerst op de Leipzig Games Convention in Duitsland getoond en is een gloednieuwe actie-adventure die exclusief op PLAYSTATION®3 uitkomt. Bezoekers van de beurs hebben de gelegenheid gekregen om zelf de game te spelen en nu krijg jij die ook!
Als je voor 28 augustus 2007 de PLAYSTATION®Store bezoekt, kun je de exclusieve demo downloaden en zelf met de innovatieve gameplay van Folklore kennismaken.
Wacht dus niet langer en ga nu met je PS3™ naar de PLAYSTATION Store, want het voorproefje van deze game is slechts voor een beperkte tijd beschikbaar.Wil je meer over deze game weten? Ga dan naar eu.playstation.com voor meer informatie, screenshots en een videotrailer van deze langverwachte actie-adventure.
Ik had inderdaad precies hetzelfde probleem. Met mijn router is niets mis, 2 verdiepingen hoger heb ik nog prima bereik met mijn pc en nooit een wegvallende verbinding.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:45 schreef Gstyles het volgende:
das jouw interpretatie! ik ben nooit een voorstander geweest van WIFI zolang het niet goed werkt! Met een (weggewerkte) kabel is bij mij het probleem opgelost! Ik geloof best dat als het werkt het oké is.. mja in mijn geval en bij zovelen die ik erover sprak was het 3 x niks...
Heavenly Sword, is dat die game met die meid met een rode octopus op haar hoofd?quote:
hoezo tijdelijk ?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:41 schreef Cid het volgende:
Folklore Demo (tijdelijk) beschikbaar op PSN.
zucht hoevaak ik dat nu al niet voorbij heb zien komenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:55 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Het is het waardOverigens is inderdaad vooral een plasma-tv heel energieslurpend.
Ik gebruik gewoon een goede draadloze router (Linksys) en heb nog nooit problemen gehad met WIFI op mijn PS3.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:01 schreef Gstyles het volgende:
[..]
even een goede tip, gebruik geen WIFI op je PS3... ik had iedere keer een netwerk fout en uitval van mijn internet! Met de komst van een kabel is het hele verhaal opgelost en mijn internet nog sneller!![]()
Ik heb ook Linksysquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:09 schreef honderd het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon een goede draadloze router (Linksys) en heb nog nooit problemen gehad met WIFI op mijn PS3.
ik heb hem hier niet verwijderd, maar ik kon hem wel gewoon blijven spelen met mijn accountquote:Op woensdag 22 augustus 2007 05:28 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Weet jij dan of je de shared account kan verwijderen en door blijven spelen op de gedownloade spel.
de ene kan opladen terwijl je met de andere speeltquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:06 schreef American_Nightmare het volgende:
Wat zijn nu eigenlijk leuke spellen die je ook in split screen kunt spelen? Zo'n starterspack met 2 controllers is leuk, maar je hebt er geen reet aan als je geen spellen hebt die je ook met z'n 2en kunt doen.
ik zal idd wel muren van dik gewapend beton hebbenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:53 schreef Kremers het volgende:
[..]
Zolang het niet goed werkt?!?! Bij de meeste mensen werkt het perfect hoor... Het hangt van de situatie af, en door hoeveel muren het signaal heen moet, en van welk materiaal die muren zijn.
En in die situaties heb je dan helaas meerdere access points nodig. Dat wil niet zeggen dat wifi klote is, het signaal is daar niet sterk genoeg voor. En voor wifi straling zijn nu eenmaal (gelukkig) regels, of wou je 5x aan de normale dosis straling blootgesteld worden?
Hier staan 1 PS3, een macbook, een Windows laptop en een Windows desktop. Allemaal op verschillende kamers, maar allen werken ze perfect met wifi.
Alleen de macbook is van mijquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:57 schreef Gstyles het volgende:
[..]
ik zal idd wel muren van dik gewapend beton hebbenanywayz ben blij dat ik nu (ondanks mijn kabel) een continue internetverbinding heb
![]()
ps heb jij soms geld teveel ofzo? (ps3 / macbook / laptop en desktop)![]()
nice!! Ik heb 1 nooit gespeeld. Is die het alsnog waard om een keertje te checken??quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:25 schreef JDizzle het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=OmVrVBmqYaU
Mafia 2 trailer! _0_
Ja, zeker doen. Was een van de beste games die in dat jaar was uitgebracht!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:40 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
nice!! Ik heb 1 nooit gespeeld. Is die het alsnog waard om een keertje te checken??
Da's vroeg op de avond. Dank, anders had ik pas tegen een uur of 8 gekeken.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:31 schreef Xrenity het volgende:
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=81862
Conference NU.
Sony wil 130 miljoen PS3's verkopen voor 2010. In Europa.
quote:This whole Manhunt 2 fiasco is a damn shame, really. Because the game was given an Adults Only ESRB rating, gaming's equivalent of an NC-17 film rating, neither Sony or Nintendo will allow the game to be released on its hardware. Sony mouthpiece David Karraker tells Wired:
We want to offer age-appropriate entertainment for our consumers but do not want to be associated with material that is gratuitously violent or pornographic.
Odd, because people don't associate VAIO computers or Sony DVD players with hardcore pornography or violence. Yet, it's possible to see both on them quite easily! Most customers are easily able to separate them — we're not that stupid. How are games any different? Oh, right. Because console makers and politicians with agendas have told us they're different. Thanks for that!
bron
Flinke prijsverlaging dus?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:31 schreef Xrenity het volgende:
Bring it onquote:
Wat had je anders verwacht?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:36 schreef JDizzle het volgende:
Conferentie voorbij, fireworks my ass. :/
TGS dan maar.![]()
Ik denk dat je er wel vanuit mag gaan dat ie in 2010 geen 600 euro meer kost nee, maar of je tot dan wilt wachten..quote:
Heb jij nou wel of geen PS3? Want als je je posts zo bekijkt lijk je de grootste PS3 fan ter wereld, maar je naam staat niet in de lijst in de OP en ik kan me herinneren dat er ergens stond dat je er nog geen 1 hebt.quote:
Nah duurt tot 26 augustus hoor kan nog een hoop komenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:36 schreef JDizzle het volgende:
Conferentie voorbij, fireworks my ass. :/
TGS dan maar.![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:37 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Heb jij nou wel of geen PS3? Want als je je posts zo bekijkt lijk je de grootste PS3 fan ter wereld, maar je naam staat niet in de lijst in de OP en ik kan me herinneren dat er ergens stond dat je er nog geen 1 hebt.
volgens mij heeft die nog geen ps3 maar gaat die er wel een halen en heeft die atm alleen een 360quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:37 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Heb jij nou wel of geen PS3? Want als je je posts zo bekijkt lijk je de grootste PS3 fan ter wereld, maar je naam staat niet in de lijst in de OP en ik kan me herinneren dat er ergens stond dat je er nog geen 1 hebt.
Ja ik ga dus sparen voor een PS3 maar dat gaat nog wel even duren. Ondertussen wil ik op de hoogte blijven en zoquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:49 schreef Kremers het volgende:
Valt mij op dat er best veel mensen hier posten die geen PS3 hebben
Tip: Zet die kruisdoos op marktplaats, en koop een PS3![]()
Waarom mijn 360 verkopenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:49 schreef Kremers het volgende:
klopt maar mijn 360 gaat echt niet weg er komen teveel games op die ik gewoon MOET spelenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:49 schreef Kremers het volgende:
Dat kan met een Xbox360 toch ook?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:55 schreef Crashcat het volgende:
Beste punt aan de PS3 is dat ik via de controller de console kan opstarten
En dat wist ik tot een maandje geleden niet..
Nog niet. Maar moet dat dan om hier te reageren? Nou beginnnen de games te komen die de absurd hoge prijs van 600 euro rechtvaardigt. En pas dan wil ik een PS3 aanschaffen. Overigens ben ik in het bezit van een 360 dus dat daar vermaak ik mij méér dan prima mee. Ik heb een voorkeur voor Sony en de PS2 is mijn favo console of all time, maar ik heb ook ruim een jaar gewacht met de aankoop van de console. Same for now met de PS3 dus.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:37 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Jaquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:06 schreef Fallen het volgende:
[..]
Dat kan met een Xbox360 toch ook?
ja , kwam er zelf ook pas enkele maanden na aankop achterquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:06 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Xbox gehad.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:06 schreef Fallen het volgende:
[..]
ik hab de oude xbox ook niet , kon er geen leuke spelen op vinden op ninja gaiden na ( dus die speelde ik wel bij vrienden ) , maar de 360 heeft een te sterk games aanbod om te negerenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:21 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Xbox gehad.![]()
Alleen NES, SNES, PS1, PS2, Game Gear en PSP.
Maar voor de PS3 had ik de PS2 allang verkocht..
Ik heb mijn consoles op de PS2 na, aan neefjes weg gegeven.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:28 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik hab de oude xbox ook niet , kon er geen leuke spelen op vinden op ninja gaiden na ( dus die speelde ik wel bij vrienden ) , maar de 360 heeft een te sterk games aanbod om te negeren![]()
veder had ik een nes , snes , n64 , ps1 , dreamcast , gamecube , p2 , nu een 360 en straks nog een ps3 en een wii
heb overigens alle consoles nog steeds en ze werken ook nog ( zelfs de dreamcast )
Dit is wat er staat:quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:31 schreef Xrenity het volgende:
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=81862
Conference NU.
Gaat niet alleen om PS3's dusquote:He's projecting 140m PlayStation consoles in PAL territories by 2010.
Nou, als ik de topics en nieuwsberichten over de PS3 doorblader zie ik vaak jouw username/avatar terugkomen. Meestal ook met nieuwtjes, screenshots whatever. Je bent dus nogal druk bezig/geinteresseerd met de console, vandaar dat ik je voor het gemak maar even de grootste fan noemde. Ik vond dat opvallend omdat ik had gelezen dat je het ding nog niet thuis hebt staan.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
Overigens slaat je opmerking nogal kut op Dirk, maar dat terzijde.
ik gebruik ze zelf ook amper meestal als ik een oud spel wil spelen is het idd een romquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:33 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Ik heb mijn consoles op de PS2 na, aan neefjes weg gegeven.
Eik wel zonde... Want ookal kan ik nes games op pc spelen, af en toe heb ik wel zin om eens ouderwets 8-bit te spelen, zoald Double Dragon![]()
Ik pak nog steeds de oude console, heb ze nog allemaal aangesloten staanquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:47 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik gebruik ze zelf ook amper meestal als ik een oud spel wil spelen is het idd een rom
maar vind het wel leuk om ze zo afentoe is tevoorschijn te halen ( staan allemaal in een doos in de kast
op de ps2 en GC na ) zodra ik een ps3 heb gaat die ps2 ook de kast in en het zelfde met de wii en cube
dat leverde zo'n kabel zooi op dat ik het maar opgeruimd hebquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:55 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik pak nog steeds de oude console, heb ze nog allemaal aangesloten staan
Niks opvallends aan.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:45 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Ik vond dat opvallend omdat ik had gelezen dat je het ding nog niet thuis hebt staan.
Af en toe ben je ook net een kleuter he?quote:
Wijsneus.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:50 schreef Fallen het volgende:
[..]
Af en toe ben je ook net een kleuter he?![]()
"Nietus, wellus, nietus, wellus..."
Als het mij opvalt is het blijkbaar opvallend, of niet soms.quote:
He's still alivequote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:19 schreef DrDentz het volgende:
Zijn Box viel om de 5 minuten uit, weet je hoe kut dat is. Ik zou mezelf ook elektrocuteren.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:17 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Als het mij opvalt is het blijkbaar opvallend, of niet soms.
Dat je je gelijk zo aangevallen voelt zeg, tjongejonge.
Net aangekondigd in Leipzigquote:
Bron?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Net aangekondigd in Leipzig![]()
Bioshock op de PS3
![]()
http://www.gametrailers.com/viewnews.php?id=5017quote:
PES 2008 voor de ps3 :quote:UPDATE: We can't name the source, but this individual is in a position to know. Still, the information can't be confirmed until 2K Games makes an official statement, and should still be treated with a grain of salt.
Prefereer je deze op de 360 versie?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Net aangekondigd in Leipzig![]()
Bioshock op de PS3
![]()
Ik had het van de US store gehaald.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:23 schreef DrDentz het volgende:
Komt DiRT echt pas de laatste dag van het jaar?
(Nog niet verschenen - U kunt deze titel reserveren) Beschikbaar op 31.12.2007
En er staat dit:
The demo was also released for the PlayStation 3 on August 16, 2007 via the PlayStation Network.
De laatste keer dat ik keek stond ie er niet bij dacht ik? Of is dat alleen voor US-lui?
Ja, maar hij heeft al een 360.. Vandaar mijn vraag.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:16 schreef Fallen het volgende:
Het scheelt me in ieder geval veel geld als Bioshock naar de PS3 komt.
Óf een Xbox360 kopen, óf een nieuwe PC... nou, euh, ik wacht nog wel even.
DiRT demo is wel verschenen in de VS ja. Overigens vond ik die best wel tegen vallen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:23 schreef DrDentz het volgende:
Komt DiRT echt pas de laatste dag van het jaar?
(Nog niet verschenen - U kunt deze titel reserveren) Beschikbaar op 31.12.2007
En er staat dit:
The demo was also released for the PlayStation 3 on August 16, 2007 via the PlayStation Network.
De laatste keer dat ik keek stond ie er niet bij dacht ik? Of is dat alleen voor US-lui?
Nee, op zich niet. Er zijn wel enkele 'probleempjes' Zo schijnt de US demo van Def Jam Icon niet te werken op EU apparaten, de EU demo van Folklore werkt dan weer niet op VS SD-tv's.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:33 schreef DrDentz het volgende:
Kan zo'n US account kwaad? Ik bedoel, waarom verdelen ze anders de demos onderling.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |