Eternal Sonota en Blue Dragon zou je waarschijnlijk niet halen, dus kan je mooi een beetje compenserenquote:
Die haal ik allebei niet inderdaadquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Eternal Sonota en Blue Dragon zou je waarschijnlijk niet halen, dus kan je mooi een beetje compenseren
Blue Dragon valt nogal tegen als ik de recensies zo leesquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die haal ik allebei niet inderdaadIt has begun...
Amen!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:45 schreef Scarface2004 het volgende:
Ja ja Ratchet & Clank.
Ik word spontaan vrolijk als ik die filmpjes check.
Het hele spel leeft, het voel goed om daar te lopen.
Veel beter dan die duffe Jak & Dexter
R&C>J&D
PS3 PlatformHEAVENquote:Jak & Daxter zéér waarschijnlijk op PS3
In de laatste Insomniac: Full Moon podcast deed Evan Wells, co-president van Naughty Dog, zijn zegje over een mogelijke verschijning van het olijke duo Jak en Daxter op de PS3. De kans is vrij groot dat we deze op de PS3 mogen verwelkomen.
Quote:
"So why the decision to create Uncharted instead of a next-gen Jak & Daxter game?"
Of course doing another Jak & Daxter game, the idea of it is very exciting for us here at Naughty Dog, but we wanted to do something fresh and brand new to keep our personal interest. We've done 4 games in the Jak & Daxter universe, we want to take a break from it, put new franchise out there, but yeah, I think we'll probably go back to Jak & Daxter at one point.
De eigenlijke reden waarom een nieuwe Jak & Daxter niet meteen op de PS3 verscheen, is simpelweg door het feit dat Naughty Dog iets compleet anders wilde doen. Met Uncharted hebben ze waarschijnlijk weer een topfranchise in handen, maar het doet deugd om te horen dat Jak & Daxter nog niet volledig zijn opgeborgen.
Ik vind Jak & Daxter ook net iets meer hebben. De humor ligt me wat beter en ik vind de spellen leuker. Ratchet 3 was veel te kort en had geen echte 'momenten', en 4 had meer weg van een shooter ipv een platformer / avontuur. Niet dat Jak X Combat Racing zo geweldig was, maar de J&D trilogy sprak mij gewoon meer aan dan de 4 delen R&C.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik hoor vaker dat men meer Jak and Daxter weet te waarderen dan Ratchet and Clank (met name dankzij de humor), maar persoonlijk heb ik mij meer vermaakt RatchetRatchet and Clank heeft iets waardoor ik het spel door blijf spelen. De vijanden vind ik een stuk cooler en de soort van mini-games vind ik zo vreselijk verslavend. Neemt overigens niet weg dat óók Jak and Daxter gewoon een hele vette platformer is hoor
![]()
[..]
PS3 PlatformHEAVEN![]()
![]()
Unchartedquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:34 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
Gister alvast een aantal topper gereserveerd:
Assissins Creed, Heavenly Sword, de nieuwe GTA en de nieuwe NFS.
Nog echte aanraders gemist die dit jaar uitkomen?
Singstar voor op feestjes en partijenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:34 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
Gister alvast een aantal topper gereserveerd:
Assissins Creed, Heavenly Sword, de nieuwe GTA en de nieuwe NFS.
Nog echte aanraders gemist die dit jaar uitkomen?
it's true, this is livingquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:48 schreef Strolie75 het volgende:
Ik was trouwens gister bij de Ikea. Ze hebben daar van die volledig aangeklede woonruimtes, en voor de sier zetten ze er ook nep-TV’s en nep-boeken neer. Gister zag ik in een TV-meubel ook een nep PS3 staan.![]()
Zingen is niet echt mijn ding zeg maarquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:45 schreef Gstyles het volgende:
[..]
Singstar voor op feestjes en partijentrouwens ik neem aan dat je al wist dat GTA IV pas in februarie 2008 zal worden uitgebracht??
![]()
white knight story ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:59 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Zingen is niet echt mijn ding zeg maar![]()
En ja 2008 stond er inderdaad bij.
Merk nu dat er toch aardig wat spellen nog niet vermeld staan. Socom, MGS, GT en die rare RPG waarvan ik nog niet zeker weet of ik die ga halen
Weet iemand een site die een beetje overzichtelijk en compleet lijstje heeft van vermoedelijk releasedata?
Heb het even opgezocht maar doelde meer op folklorequote:
Hangt er vanaf wat er met de OP gedaan gaat worden. Als we elke keer die aanpassing van GStyles gebruiken ipv de echte OP uit de wiki, dan diegene die een nieuwe topic heeft geopend (en hopen dat 'ie nog kan editten).quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:20 schreef Tumble het volgende:
wie moet ik een Pm sturen om mijn ps3 naam in de OP te krijgen?
Ik zet de mijne dan wel op wikiquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:29 schreef Fallen het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat er met de OP gedaan gaat worden. Als we elke keer die aanpassing van GStyles gebruiken ipv de echte OP uit de wiki, dan diegene die een nieuwe topic heeft geopend (en hopen dat 'ie nog kan editten).
Als de OP uit de wiki wordt gebruikt, dan kan je die zelf toevoegen, en wordt die (indien het volgeden topic met de OP uit de wiki wordt opgesteld) automatisch meegenomen.
Maar goed, ik heb al meerdere keren gevraagd wat er met de OP gedaan moet worden, maar niemand reageerde.
Ja, ik denk er hetzelfde over als jij. Er is een demo beschikbaar op de Japanse PSN store. Wel lastig te volgen allemaal, al ben ik na een tijdje kloten er wel uitgekomenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:49 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Heb het even opgezocht maar doelde meer op folklore
Maargoed iedere RPG is een potentiele must-have voor mij.
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/PS3quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:30 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik zet de mijne dan wel op wikiEn waar precies? Ik kan geen OP vinden op fok.wiki.nl.
folklore lijkt mij ook wel interesant , maar denk wel dat white knight story my beter valt dan folklorequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:49 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Heb het even opgezocht maar doelde meer op folklore
Maargoed iedere RPG is een potentiele must-have voor mij.
Je hebt toch wel een slot op je kamerdeur?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:46 schreef KoosyNL het volgende:
vraagje:
Ik wil binnekort een PS3 aanschaffen. Punt is dat ik in een studentenhuis woon waar veel mensen in en uit lopen, en sommige mensen vergeten wel eens de deur opslot te doen. Vorig jaar is het al gebeurt dat er laptops, camera's en paspoorten waren verdwenen. Gelukkig de mijne niet want die zet ik altijd vast aan de radiator met zo'n kabeltje
[afbeelding]
Ik wilde weten of dit ook mogelijk is met de PS3... ik wil namelijk niet dat mn investering straks verdwenen is
ik heb mezelf maar even erbij geplemptquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:40 schreef Fallen het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/PS3
VET heb de jap demo al gespeeld, maar snap geen hol van het verhaalquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:32 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
Dinsdag 21 augustus 2007 - Morgenavond rond 21.00 uur zal er een demo van Folklore online komen te staan op het Europese PlayStation Network, zo heeft Sony vandaag laten weten. De demo zal te downloaden zijn in verband met de Leipzig Games Convention, dat van 23 tot en met 26 augustus plaats zal vinden in Duitsland. Wacht echter niet te lang met het downloaden van de demo, want deze zal op 31 augustus weer van het netwerk verdwijnen!
Folklore gaat over een jong meisje die haar hele leven al denkt dat haar moeder dood is. Op een gegeven moment komt ze er achter dat dit niet het geval is. Ze begint aan een tocht die haar in een wonderlijke fantasiewereld brengt, vastberaden haar moeder te vinden. Bekijk de trailer van Folklore.
Van ps3only.nl.
Morgenavond zeker even kijken![]()
![]()
Same.. jRPG'squote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:40 schreef DJ_ het volgende:
[..]
folklore lijkt mij ook wel interesant , maar denk wel dat white knight story my beter valt dan folklore
( ben een echte jrpg nut )
Mijn japans is ook niet meer wat het geweest isquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:56 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
VET heb de jap demo al gespeeld, maar snap geen hol van het verhaal
ben wel al in de "andere wereld " geweest, maar het eerste ventje respawned altijd![]()
kan nog veranderen, Michael Bay heeft al gezegd niet blij te zijn en Steven Spielberg is ook verre van blij met een keuze voor HDDVD exclusiveness.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:58 schreef Crashcat het volgende:
No transformers for me
Oh well.. dan maar spelletjes erop spelen
Als het zo is dat Paramount 150 mln dollar heeft gekregen om de komende 18 maanden HD DVD uit te brengen, dan weet ik niet hoeveel Bay en Spielberg in kunnen brengen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
kan nog veranderen, Michael Bay heeft al gezegd niet blij te zijn en Steven Spielberg is ook verre van blij met een keuze voor HDDVD exclusiveness.
heb iets gelezen over 11 maanden timed exclusivequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
kan nog veranderen, Michael Bay heeft al gezegd niet blij te zijn en Steven Spielberg is ook verre van blij met een keuze voor HDDVD exclusiveness.
wat dacht je van Spielberg en Bay die de komende 18 maanden niets meer voor Paramount doen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:20 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Als het zo is dat Paramount 150 mln dollar heeft gekregen om de komende 18 maanden HD DVD uit te brengen, dan weet ik niet hoeveel Bay en Spielberg in kunnen brengen.
En w0000000000t... krijg eindelijk na 5 maanden mijn James Bond binnen een week opgestuurd.![]()
Ze hadden volgens mij helemaal niets in de planning bij Paramount.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:23 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
wat dacht je van Spielberg en Bay die de komende 18 maanden niets meer voor Paramount doen?
w00t een echte modem-killerquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:56 schreef Kremers het volgende:
Precies de reden dat ik ook geen Blu-ray films heb
Bovendien kijk ik films nochtans maar 1x per zoveel jaar. Beetje zonde dusAlleen Planet Earth ga ik wel kopen
En Cyberia: Die MGS plaatjes van je verneuken mijn Internet verbinding
ik vrees dat dit een slap aftreksel van GTA wordt... mja moet niet te pessimistisch gaan denken.. de beelden zien er top uit!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:02 schreef devv05 het volgende:
Officiële aankondiging en eerste screenshots van Mafia 2
Hubba hubba![]()
Mafia (deel 1) was echt zo goed, een slap aftreksel van GTA noemen is ronduit beledigend.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:03 schreef Gstyles het volgende:
[..]
ik vrees dat dit een slap aftreksel van GTA wordt... mja moet niet te pessimistisch gaan denken.. de beelden zien er top uit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |