abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52546840
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 00:19 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

*op wantedlijstje zet
Eternal Sonota en Blue Dragon zou je waarschijnlijk niet halen, dus kan je mooi een beetje compenseren
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 00:25:14 #102
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_52546896
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 00:23 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Eternal Sonota en Blue Dragon zou je waarschijnlijk niet halen, dus kan je mooi een beetje compenseren
Die haal ik allebei niet inderdaad It has begun...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_52547026
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 00:25 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Die haal ik allebei niet inderdaad It has begun...
Blue Dragon valt nogal tegen als ik de recensies zo lees
pi_52547116
MGS Online

MGO Impressions Sounds good

Metal Gear Online Gameplay

Jammer dat beta voorlopig alleen voor Japan is bestemd Anders stond ik meteen voor de deur van mijn kameraad

[ Bericht 4% gewijzigd door Cyberia18 op 21-08-2007 00:45:36 ]
pi_52547404
Ja ja Ratchet & Clank.
Ik word spontaan vrolijk als ik die filmpjes check.
Het hele spel leeft, het voelt goed om daar te lopen.

Veel beter dan die duffe Jak & Dexter

R&C>J&D
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 00:47:51 #106
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_52547460
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 00:45 schreef Scarface2004 het volgende:
Ja ja Ratchet & Clank.
Ik word spontaan vrolijk als ik die filmpjes check.
Het hele spel leeft, het voel goed om daar te lopen.

Veel beter dan die duffe Jak & Dexter

R&C>J&D
Amen!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_52547630
Ik hoor vaker dat men meer Jak and Daxter weet te waarderen dan Ratchet and Clank (met name dankzij de humor), maar persoonlijk heb ik mij meer vermaakt Ratchet Ratchet and Clank heeft iets waardoor ik het spel door blijf spelen. De vijanden vind ik een stuk cooler en de soort van mini-games vind ik zo vreselijk verslavend. Neemt overigens niet weg dat óók Jak and Daxter gewoon een hele vette platformer is hoor
quote:
Jak & Daxter zéér waarschijnlijk op PS3

In de laatste Insomniac: Full Moon podcast deed Evan Wells, co-president van Naughty Dog, zijn zegje over een mogelijke verschijning van het olijke duo Jak en Daxter op de PS3. De kans is vrij groot dat we deze op de PS3 mogen verwelkomen.

Quote:
"So why the decision to create Uncharted instead of a next-gen Jak & Daxter game?"

Of course doing another Jak & Daxter game, the idea of it is very exciting for us here at Naughty Dog, but we wanted to do something fresh and brand new to keep our personal interest. We've done 4 games in the Jak & Daxter universe, we want to take a break from it, put new franchise out there, but yeah, I think we'll probably go back to Jak & Daxter at one point.

De eigenlijke reden waarom een nieuwe Jak & Daxter niet meteen op de PS3 verscheen, is simpelweg door het feit dat Naughty Dog iets compleet anders wilde doen. Met Uncharted hebben ze waarschijnlijk weer een topfranchise in handen, maar het doet deugd om te horen dat Jak & Daxter nog niet volledig zijn opgeborgen.
PS3 PlatformHEAVEN
pi_52550636
Gister alvast een aantal topper gereserveerd:
Assissins Creed, Heavenly Sword, de nieuwe GTA en de nieuwe NFS.

Nog echte aanraders gemist die dit jaar uitkomen?
PSN-ID: Blue-Eyed-NL
pi_52550961
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 00:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik hoor vaker dat men meer Jak and Daxter weet te waarderen dan Ratchet and Clank (met name dankzij de humor), maar persoonlijk heb ik mij meer vermaakt Ratchet Ratchet and Clank heeft iets waardoor ik het spel door blijf spelen. De vijanden vind ik een stuk cooler en de soort van mini-games vind ik zo vreselijk verslavend. Neemt overigens niet weg dat óók Jak and Daxter gewoon een hele vette platformer is hoor
[..]

PS3 PlatformHEAVEN
Ik vind Jak & Daxter ook net iets meer hebben. De humor ligt me wat beter en ik vind de spellen leuker. Ratchet 3 was veel te kort en had geen echte 'momenten', en 4 had meer weg van een shooter ipv een platformer / avontuur. Niet dat Jak X Combat Racing zo geweldig was, maar de J&D trilogy sprak mij gewoon meer aan dan de 4 delen R&C.

Overigens, erg goed nieuws dat J&D terug komt op de Ps3
pi_52551246
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 08:34 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:

Uncharted
PSN id: NL_SToRM
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 09:23:24 #111
152383 DeToXiC
Ik Heersch..!!!
pi_52551319
Ik wacht op Heavenly Sword, en SOCOM

En natuurlijk PES!!!
Stop!......Heerschertime!
PSN id: DeToXiC
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 09:44:48 #112
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_52551741
PES

helaas komtie nog niet dit jaar uit.. mja geduld is een schone zak..
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 09:45:22 #113
75736 Gstyles
pi_52551749
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 08:34 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:

Singstar voor op feestjes en partijen trouwens ik neem aan dat je al wist dat GTA IV pas in februarie 2008 zal worden uitgebracht??
pi_52551830
Ik was trouwens gister bij de Ikea. Ze hebben daar van die volledig aangeklede woonruimtes, en voor de sier zetten ze er ook nep-TV’s en nep-boeken neer. Gister zag ik in een TV-meubel ook een nep PS3 staan.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_52551867
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 09:48 schreef Strolie75 het volgende:
Ik was trouwens gister bij de Ikea. Ze hebben daar van die volledig aangeklede woonruimtes, en voor de sier zetten ze er ook nep-TV’s en nep-boeken neer. Gister zag ik in een TV-meubel ook een nep PS3 staan.
it's true, this is living
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_52552063
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 09:45 schreef Gstyles het volgende:

[..]

Singstar voor op feestjes en partijen trouwens ik neem aan dat je al wist dat GTA IV pas in februarie 2008 zal worden uitgebracht??
Zingen is niet echt mijn ding zeg maar

En ja 2008 stond er inderdaad bij.

Merk nu dat er toch aardig wat spellen nog niet vermeld staan. Socom, MGS, GT en die rare RPG waarvan ik nog niet zeker weet of ik die ga halen

Weet iemand een site die een beetje overzichtelijk en compleet lijstje heeft van vermoedelijk releasedata?
pi_52553079
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 09:59 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:

[..]

Zingen is niet echt mijn ding zeg maar

En ja 2008 stond er inderdaad bij.

Merk nu dat er toch aardig wat spellen nog niet vermeld staan. Socom, MGS, GT en die rare RPG waarvan ik nog niet zeker weet of ik die ga halen

Weet iemand een site die een beetje overzichtelijk en compleet lijstje heeft van vermoedelijk releasedata?
white knight story ?
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_52553252
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 10:42 schreef DJ_ het volgende:

[..]

white knight story ?
Heb het even opgezocht maar doelde meer op folklore

Maargoed iedere RPG is een potentiele must-have voor mij.
pi_52554812
vraagje:

Ik wil binnekort een PS3 aanschaffen. Punt is dat ik in een studentenhuis woon waar veel mensen in en uit lopen, en sommige mensen vergeten wel eens de deur opslot te doen. Vorig jaar is het al gebeurt dat er laptops, camera's en paspoorten waren verdwenen. Gelukkig de mijne niet want die zet ik altijd vast aan de radiator met zo'n kabeltje

Ik wilde weten of dit ook mogelijk is met de PS3... ik wil namelijk niet dat mn investering straks verdwenen is
Twitter: KoosyNL
Mail: koosynl@fok.nl
pi_52555178
Volgens mij zit er geen kensingtonslot op de PS3. Staat niets over in de handleiding iig.

Kan mij vorstellen dat je dan ongerust bent, en probeer maar eens een inboedel verzekering af te sluiten voor een studentenhuis
pi_52555368
Durft iemand een schatting te maken over hoe lang het nog duurt voordat de rumble sixaxis uit is?
pi_52555737
Ik ben op mijn werk. Heel hard werken. Al die leuke games die ik moet kopen. Godver
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 12:20:57 #123
126005 Tumble
Ik val en sta weer op
pi_52555914
wie moet ik een Pm sturen om mijn ps3 naam in de OP te krijgen?
Life never gets darker then midnight
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 12:29:10 #124
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_52556154
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 12:20 schreef Tumble het volgende:
wie moet ik een Pm sturen om mijn ps3 naam in de OP te krijgen?
Hangt er vanaf wat er met de OP gedaan gaat worden. Als we elke keer die aanpassing van GStyles gebruiken ipv de echte OP uit de wiki, dan diegene die een nieuwe topic heeft geopend (en hopen dat 'ie nog kan editten).
Als de OP uit de wiki wordt gebruikt, dan kan je die zelf toevoegen, en wordt die (indien het volgeden topic met de OP uit de wiki wordt opgesteld) automatisch meegenomen.

Maar goed, ik heb al meerdere keren gevraagd wat er met de OP gedaan moet worden, maar niemand reageerde.
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_52556210
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 12:29 schreef Fallen het volgende:

[..]

Hangt er vanaf wat er met de OP gedaan gaat worden. Als we elke keer die aanpassing van GStyles gebruiken ipv de echte OP uit de wiki, dan diegene die een nieuwe topic heeft geopend (en hopen dat 'ie nog kan editten).
Als de OP uit de wiki wordt gebruikt, dan kan je die zelf toevoegen, en wordt die (indien het volgeden topic met de OP uit de wiki wordt opgesteld) automatisch meegenomen.

Maar goed, ik heb al meerdere keren gevraagd wat er met de OP gedaan moet worden, maar niemand reageerde.
Ik zet de mijne dan wel op wiki En waar precies? Ik kan geen OP vinden op fok.wiki.nl.
pi_52556283
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 10:49 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:

[..]

Ja, ik denk er hetzelfde over als jij. Er is een demo beschikbaar op de Japanse PSN store. Wel lastig te volgen allemaal, al ben ik na een tijdje kloten er wel uitgekomen . Zou beter zijn wanneer de demo echter in Europa of de VS uitkomt, de dialogen zijn toch belangrijk bij een rpg...
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 12:40:05 #127
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_52556482
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 12:30 schreef Kremers het volgende:

[..]

Ik zet de mijne dan wel op wiki En waar precies? Ik kan geen OP vinden op fok.wiki.nl.
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/PS3
pi_52558260
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 10:49 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:

[..]

folklore lijkt mij ook wel interesant , maar denk wel dat white knight story my beter valt dan folklore

( ben een echte jrpg nut )
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:06:02 #129
152383 DeToXiC
Ik Heersch..!!!
pi_52560882
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 11:46 schreef KoosyNL het volgende:
vraagje:

Ik wil binnekort een PS3 aanschaffen. Punt is dat ik in een studentenhuis woon waar veel mensen in en uit lopen, en sommige mensen vergeten wel eens de deur opslot te doen. Vorig jaar is het al gebeurt dat er laptops, camera's en paspoorten waren verdwenen. Gelukkig de mijne niet want die zet ik altijd vast aan de radiator met zo'n kabeltje
[afbeelding]

Ik wilde weten of dit ook mogelijk is met de PS3... ik wil namelijk niet dat mn investering straks verdwenen is
Je hebt toch wel een slot op je kamerdeur?
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:10:56 #130
152383 DeToXiC
Ik Heersch..!!!
pi_52561044
quote:
ik heb mezelf maar even erbij geplempt
pi_52561734
Dinsdag 21 augustus 2007 - Morgenavond rond 21.00 uur zal er een demo van Folklore online komen te staan op het Europese PlayStation Network, zo heeft Sony vandaag laten weten. De demo zal te downloaden zijn in verband met de Leipzig Games Convention, dat van 23 tot en met 26 augustus plaats zal vinden in Duitsland. Wacht echter niet te lang met het downloaden van de demo, want deze zal op 31 augustus weer van het netwerk verdwijnen!

Folklore gaat over een jong meisje die haar hele leven al denkt dat haar moeder dood is. Op een gegeven moment komt ze er achter dat dit niet het geval is. Ze begint aan een tocht die haar in een wonderlijke fantasiewereld brengt, vastberaden haar moeder te vinden. Bekijk de trailer van Folklore.

Van ps3only.nl.

Morgenavond zeker even kijken
pi_52562058
Cool, eindelijk wat nieuws
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:56:35 #133
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_52562486
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 15:32 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
Dinsdag 21 augustus 2007 - Morgenavond rond 21.00 uur zal er een demo van Folklore online komen te staan op het Europese PlayStation Network, zo heeft Sony vandaag laten weten. De demo zal te downloaden zijn in verband met de Leipzig Games Convention, dat van 23 tot en met 26 augustus plaats zal vinden in Duitsland. Wacht echter niet te lang met het downloaden van de demo, want deze zal op 31 augustus weer van het netwerk verdwijnen!

Folklore gaat over een jong meisje die haar hele leven al denkt dat haar moeder dood is. Op een gegeven moment komt ze er achter dat dit niet het geval is. Ze begint aan een tocht die haar in een wonderlijke fantasiewereld brengt, vastberaden haar moeder te vinden. Bekijk de trailer van Folklore.

Van ps3only.nl.

Morgenavond zeker even kijken
VET heb de jap demo al gespeeld, maar snap geen hol van het verhaal

ben wel al in de "andere wereld " geweest, maar het eerste ventje respawned altijd
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_52562494
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 13:40 schreef DJ_ het volgende:

[..]

folklore lijkt mij ook wel interesant , maar denk wel dat white knight story my beter valt dan folklore

( ben een echte jrpg nut )
Same.. jRPG's
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_52562546
No transformers for me
Oh well.. dan maar spelletjes erop spelen
なんだっけ
pi_52562686
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 15:56 schreef Deacon_Tigra het volgende:

[..]

VET heb de jap demo al gespeeld, maar snap geen hol van het verhaal

ben wel al in de "andere wereld " geweest, maar het eerste ventje respawned altijd
Mijn japans is ook niet meer wat het geweest is
pi_52562761
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 15:58 schreef Crashcat het volgende:
No transformers for me
Oh well.. dan maar spelletjes erop spelen
kan nog veranderen, Michael Bay heeft al gezegd niet blij te zijn en Steven Spielberg is ook verre van blij met een keuze voor HDDVD exclusiveness.
pi_52563173
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 16:06 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

kan nog veranderen, Michael Bay heeft al gezegd niet blij te zijn en Steven Spielberg is ook verre van blij met een keuze voor HDDVD exclusiveness.
Als het zo is dat Paramount 150 mln dollar heeft gekregen om de komende 18 maanden HD DVD uit te brengen, dan weet ik niet hoeveel Bay en Spielberg in kunnen brengen.

En w0000000000t... krijg eindelijk na 5 maanden mijn James Bond binnen een week opgestuurd.
なんだっけ
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:20:40 #139
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_52563198
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 16:06 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

heb iets gelezen over 11 maanden timed exclusive

komop man HD DVD , wie heeft dat nou
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_52563275
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 16:20 schreef Crashcat het volgende:

[..]

Als het zo is dat Paramount 150 mln dollar heeft gekregen om de komende 18 maanden HD DVD uit te brengen, dan weet ik niet hoeveel Bay en Spielberg in kunnen brengen.

En w0000000000t... krijg eindelijk na 5 maanden mijn James Bond binnen een week opgestuurd.
wat dacht je van Spielberg en Bay die de komende 18 maanden niets meer voor Paramount doen?
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:38:09 #141
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_52563765
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 16:23 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

wat dacht je van Spielberg en Bay die de komende 18 maanden niets meer voor Paramount doen?
Ze hadden volgens mij helemaal niets in de planning bij Paramount.

Maar je vergeet het feit dat Dreamworks (Spielbergs eigen productiebedrijf) onderdeel is geworden van Viacom, en dus ook Paramount. Denk je nu echt dat Spielberg vanaf nu niets meer via zijn eigen bedrijf gaat produceren?

Ik kan er wel om lachen. Meer concurrentie = goedkopere films. Maar zolang die HD DVD's & blu rays boven de 20 euro kosten begin ik er niet aan.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_52564272
Ze zijn momenteel inderdaad veel te duur. Ik ga echt geen 20 euro geven voor films die je voor een paar euro al op DVD kunt halen...
PSN id: NL_SToRM
pi_52564309
het leuke is dat je via amazon.co.uk vaak BluRays kan kopen voor een eurootje of 16, incl verzendkosten
pi_52564369
Precies de reden dat ik ook geen Blu-ray films heb

Bovendien kijk ik films nochtans maar 1x per zoveel jaar. Beetje zonde dus Alleen Planet Earth ga ik wel kopen

En Cyberia: Die MGS plaatjes van je verneuken mijn Internet verbinding
pi_52564529
Sony's marketingbureau heeft weer een bizarre site opgezet..
Volgens sommige sites is dit een aankondiging voor een nieuwe DAP.

http://www.rolly-show.com/index2.html
なんだっけ
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 17:44:04 #146
75736 Gstyles
pi_52565709
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 16:56 schreef Kremers het volgende:
Precies de reden dat ik ook geen Blu-ray films heb

Bovendien kijk ik films nochtans maar 1x per zoveel jaar. Beetje zonde dus Alleen Planet Earth ga ik wel kopen

En Cyberia: Die MGS plaatjes van je verneuken mijn Internet verbinding
w00t een echte modem-killer
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 18:03:48 #148
75736 Gstyles
pi_52566147
quote:
ik vrees dat dit een slap aftreksel van GTA wordt... mja moet niet te pessimistisch gaan denken.. de beelden zien er top uit!
pi_52566236
Nee man, dit wordt vet
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 18:07:23 #150
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_52566246
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 18:03 schreef Gstyles het volgende:

[..]

ik vrees dat dit een slap aftreksel van GTA wordt... mja moet niet te pessimistisch gaan denken.. de beelden zien er top uit!
Mafia (deel 1) was echt zo goed, een slap aftreksel van GTA noemen is ronduit beledigend.
(Lineair, ja... maar man, wat een verhaal... tot op het einde...)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')