Laten we het hopen...quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:45 schreef Deacon_Tigra het volgende:
TVP![]()
Ik heb zo'n gevoel dat ze Firmware 2.0 tegelijk met Home gaan releasen![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:50 schreef Wessiej het volgende:
Vraagje, wat is de betekenis van als je PS3 van groen naar oranje gaat en dan rood knipperend, vraagt iemand.
Volgens mij heeft hij ook geen beeld.
Ik weet niet of het bij deze melding geldt, maar wordt je dan niet aangeraden om je PS3 uit te schakelen ivm de warmte?quote:
Ik vind demelding op de 360 toch wat tofferquote:
terug naar de winkel en omwisselen doen ze niet moeilijk overquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:44 schreef the_legend_killer het volgende:
600 piek zomaar weg
kun je het net zo goed aan mij geven
Hoe heeft dat ding kapot kunnen gaan
Hij heeft het in Amerika gekochtquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:49 schreef DJ_ het volgende:
[..]
terug naar de winkel en omwisselen doen ze niet moeilijk over
zien mijn ogen daar een Nixbox360 knopquote:
te warmquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:06 schreef Wessiej het volgende:
[..Op zondag 19 augustus 2007 17:50 schreef Wessiej het volgende:
Vraagje, wat is de betekenis van als je PS3 van groen naar oranje gaat en dan rood knipperend, vraagt iemand.
Volgens mij heeft hij ook geen beeld.]
quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
This...is...Living![]()
Ik begin me nu toch echt af te vragen in hoeverre de toernooien eerlijk zijn verlopenquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:44 schreef SocialDisorder het volgende:
dr gaat niks boven een potje schijten tijdens het gamen. Jullie willen niet weten hoe vaak ik online heb zitten gamen vanaf de plee (ja ook met jullie)
iddquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik begin me nu toch echt af te vragen in hoeverre de toernooien eerlijk zijn verlopen
Jaja problemen eej , SD jij ouwe schijtpotquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:10 schreef SocialDisorder het volgende:
Er was helaas een probleem met de uitslagen van The Grizzly, het apparaat waarmee ik de scores opneem deed nogal raar (nam wel de audio op, maar verder niets), dus die track zal vrijdag 2 keer worden verreden. Tot vrijdag, 19.00!
Dus je hebt kans dat je tijdens het gamen in eens *Plons* hoortquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:44 schreef SocialDisorder het volgende:
dr gaat niks boven een potje schijten tijdens het gamen. Jullie willen niet weten hoe vaak ik online heb zitten gamen vanaf de plee (ja ook met jullie)
Als je je avatar verandert wel ja.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:30 schreef DrDentz het volgende:
als home er is gaan we elkaar dan gezellig ontmoeten?![]()
een internetverbindingquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:34 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Wat heb ik eigenlijk allemaal nodig als ik online wil met de PS3?
internetquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:34 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Wat heb ik eigenlijk allemaal nodig als ik online wil met de PS3?
nee meer niet!quote:
O toch wel, een ps3!quote:
Waarom zou dat niet kunnen dan?quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:51 schreef ryangozer het volgende:
Tenzij je trouwens een 20gb versie uit amerika heb geimport, dan kan t niet...
Omdat die geen wifi ontvanger heeft.quote:
je weet dat sommige mensen ook nog "ouderwets" een kabel erin steken eejquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:02 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Omdat die geen wifi ontvanger heeft.
oja die mensen heb je ook nog eejquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:05 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
je weet dat sommige mensen ook nog "ouderwets" een kabel erin steken eej![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Als je je avatar verandert wel ja.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:42 schreef DrDentz het volgende:
[..]
dan mogen jullie wel in mijn huisje een virtueel glas cola komen drinken
serieus, R&CF:ToD heeft tot nu toe volgens mij de tofste sixaxis implementatie EVER! Lair de beste, sowieso.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Ratchet & Clank: Ice Pirate Dance-Off Gameplay HD
@SIXAXIS gebruik:![]()
![]()
*op wantedlijstje zetquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Ratchet & Clank: Ice Pirate Dance-Off Gameplay HD
@SIXAXIS gebruik:![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |