Heb jij nou wel of geen PS3? Want als je je posts zo bekijkt lijk je de grootste PS3 fan ter wereld, maar je naam staat niet in de lijst in de OP en ik kan me herinneren dat er ergens stond dat je er nog geen 1 hebt.quote:
Nah duurt tot 26 augustus hoor kan nog een hoop komenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:36 schreef JDizzle het volgende:
Conferentie voorbij, fireworks my ass. :/
TGS dan maar.![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:37 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Heb jij nou wel of geen PS3? Want als je je posts zo bekijkt lijk je de grootste PS3 fan ter wereld, maar je naam staat niet in de lijst in de OP en ik kan me herinneren dat er ergens stond dat je er nog geen 1 hebt.
volgens mij heeft die nog geen ps3 maar gaat die er wel een halen en heeft die atm alleen een 360quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:37 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Heb jij nou wel of geen PS3? Want als je je posts zo bekijkt lijk je de grootste PS3 fan ter wereld, maar je naam staat niet in de lijst in de OP en ik kan me herinneren dat er ergens stond dat je er nog geen 1 hebt.
Ja ik ga dus sparen voor een PS3 maar dat gaat nog wel even duren. Ondertussen wil ik op de hoogte blijven en zoquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:49 schreef Kremers het volgende:
Valt mij op dat er best veel mensen hier posten die geen PS3 hebben
Tip: Zet die kruisdoos op marktplaats, en koop een PS3![]()
Waarom mijn 360 verkopenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:49 schreef Kremers het volgende:
klopt maar mijn 360 gaat echt niet weg er komen teveel games op die ik gewoon MOET spelenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:49 schreef Kremers het volgende:
Dat kan met een Xbox360 toch ook?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:55 schreef Crashcat het volgende:
Beste punt aan de PS3 is dat ik via de controller de console kan opstarten
En dat wist ik tot een maandje geleden niet..
Nog niet. Maar moet dat dan om hier te reageren? Nou beginnnen de games te komen die de absurd hoge prijs van 600 euro rechtvaardigt. En pas dan wil ik een PS3 aanschaffen. Overigens ben ik in het bezit van een 360 dus dat daar vermaak ik mij méér dan prima mee. Ik heb een voorkeur voor Sony en de PS2 is mijn favo console of all time, maar ik heb ook ruim een jaar gewacht met de aankoop van de console. Same for now met de PS3 dus.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:37 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Jaquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:06 schreef Fallen het volgende:
[..]
Dat kan met een Xbox360 toch ook?
ja , kwam er zelf ook pas enkele maanden na aankop achterquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:06 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Xbox gehad.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:06 schreef Fallen het volgende:
[..]
ik hab de oude xbox ook niet , kon er geen leuke spelen op vinden op ninja gaiden na ( dus die speelde ik wel bij vrienden ) , maar de 360 heeft een te sterk games aanbod om te negerenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:21 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Xbox gehad.![]()
Alleen NES, SNES, PS1, PS2, Game Gear en PSP.
Maar voor de PS3 had ik de PS2 allang verkocht..
Ik heb mijn consoles op de PS2 na, aan neefjes weg gegeven.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:28 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik hab de oude xbox ook niet , kon er geen leuke spelen op vinden op ninja gaiden na ( dus die speelde ik wel bij vrienden ) , maar de 360 heeft een te sterk games aanbod om te negeren![]()
veder had ik een nes , snes , n64 , ps1 , dreamcast , gamecube , p2 , nu een 360 en straks nog een ps3 en een wii
heb overigens alle consoles nog steeds en ze werken ook nog ( zelfs de dreamcast )
Dit is wat er staat:quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:31 schreef Xrenity het volgende:
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=81862
Conference NU.
Sony wil 130 miljoen PS3's verkopen voor 2010. In Europa.
Gaat niet alleen om PS3's dusquote:He's projecting 140m PlayStation consoles in PAL territories by 2010.
Nou, als ik de topics en nieuwsberichten over de PS3 doorblader zie ik vaak jouw username/avatar terugkomen. Meestal ook met nieuwtjes, screenshots whatever. Je bent dus nogal druk bezig/geinteresseerd met de console, vandaar dat ik je voor het gemak maar even de grootste fan noemde. Ik vond dat opvallend omdat ik had gelezen dat je het ding nog niet thuis hebt staan.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
Overigens slaat je opmerking nogal kut op Dirk, maar dat terzijde.
ik gebruik ze zelf ook amper meestal als ik een oud spel wil spelen is het idd een romquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:33 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Ik heb mijn consoles op de PS2 na, aan neefjes weg gegeven.
Eik wel zonde... Want ookal kan ik nes games op pc spelen, af en toe heb ik wel zin om eens ouderwets 8-bit te spelen, zoald Double Dragon![]()
Ik pak nog steeds de oude console, heb ze nog allemaal aangesloten staanquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:47 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik gebruik ze zelf ook amper meestal als ik een oud spel wil spelen is het idd een rom
maar vind het wel leuk om ze zo afentoe is tevoorschijn te halen ( staan allemaal in een doos in de kast
op de ps2 en GC na ) zodra ik een ps3 heb gaat die ps2 ook de kast in en het zelfde met de wii en cube
dat leverde zo'n kabel zooi op dat ik het maar opgeruimd hebquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:55 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik pak nog steeds de oude console, heb ze nog allemaal aangesloten staan
Niks opvallends aan.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:45 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Ik vond dat opvallend omdat ik had gelezen dat je het ding nog niet thuis hebt staan.
Af en toe ben je ook net een kleuter he?quote:
Wijsneus.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:50 schreef Fallen het volgende:
[..]
Af en toe ben je ook net een kleuter he?![]()
"Nietus, wellus, nietus, wellus..."
Als het mij opvalt is het blijkbaar opvallend, of niet soms.quote:
He's still alivequote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:19 schreef DrDentz het volgende:
Zijn Box viel om de 5 minuten uit, weet je hoe kut dat is. Ik zou mezelf ook elektrocuteren.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:17 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Als het mij opvalt is het blijkbaar opvallend, of niet soms.
Dat je je gelijk zo aangevallen voelt zeg, tjongejonge.
Net aangekondigd in Leipzigquote:
Bron?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Net aangekondigd in Leipzig![]()
Bioshock op de PS3
![]()
http://www.gametrailers.com/viewnews.php?id=5017quote:
PES 2008 voor de ps3 :quote:UPDATE: We can't name the source, but this individual is in a position to know. Still, the information can't be confirmed until 2K Games makes an official statement, and should still be treated with a grain of salt.
Prefereer je deze op de 360 versie?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Net aangekondigd in Leipzig![]()
Bioshock op de PS3
![]()
Ik had het van de US store gehaald.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:23 schreef DrDentz het volgende:
Komt DiRT echt pas de laatste dag van het jaar?
(Nog niet verschenen - U kunt deze titel reserveren) Beschikbaar op 31.12.2007
En er staat dit:
The demo was also released for the PlayStation 3 on August 16, 2007 via the PlayStation Network.
De laatste keer dat ik keek stond ie er niet bij dacht ik? Of is dat alleen voor US-lui?
Ja, maar hij heeft al een 360.. Vandaar mijn vraag.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:16 schreef Fallen het volgende:
Het scheelt me in ieder geval veel geld als Bioshock naar de PS3 komt.
Óf een Xbox360 kopen, óf een nieuwe PC... nou, euh, ik wacht nog wel even.
DiRT demo is wel verschenen in de VS ja. Overigens vond ik die best wel tegen vallen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:23 schreef DrDentz het volgende:
Komt DiRT echt pas de laatste dag van het jaar?
(Nog niet verschenen - U kunt deze titel reserveren) Beschikbaar op 31.12.2007
En er staat dit:
The demo was also released for the PlayStation 3 on August 16, 2007 via the PlayStation Network.
De laatste keer dat ik keek stond ie er niet bij dacht ik? Of is dat alleen voor US-lui?
Nee, op zich niet. Er zijn wel enkele 'probleempjes' Zo schijnt de US demo van Def Jam Icon niet te werken op EU apparaten, de EU demo van Folklore werkt dan weer niet op VS SD-tv's.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:33 schreef DrDentz het volgende:
Kan zo'n US account kwaad? Ik bedoel, waarom verdelen ze anders de demos onderling.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |