Ik wou net zeggenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:07 schreef Fallen het volgende:
[..]
Mafia (deel 1) was echt zo goed, een slap aftreksel van GTA noemen is ronduit beledigend.
(Lineair, ja... maar man, wat een verhaal... tot op het einde...)
GTA komt pas in 2008 uitquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:34 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
Gister alvast een aantal topper gereserveerd:
Assissins Creed, Heavenly Sword, de nieuwe GTA en de nieuwe NFS.
Nog echte aanraders gemist die dit jaar uitkomen?
Hmm... en ander idee hoe ik hem vast zou kunne zetten??quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:56 schreef Kremers het volgende:
Volgens mij zit er geen kensingtonslot op de PS3. Staat niets over in de handleiding iig.
Kan mij vorstellen dat je dan ongerust bent, en probeer maar eens een inboedel verzekering af te sluiten voor een studentenhuis
10 seconden lijm onder de voetjes en dan kettingen om je ps3 draaien. :")quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:24 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Hmm... en ander idee hoe ik hem vast zou kunne zetten??
Heb je geen slagershaak?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:24 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Hmm... en ander idee hoe ik hem vast zou kunne zetten??
Was te verwachtenquote:Lair and Warhawk both suck on PS3
A recent podcast conducted by IGN Playstation editors discusses the upcoming Lair. They have completed their review on the title and claim that the title is painful, repetitive and not fun. Their complete review will be out in two weeks but you can listen to the podcast HERE. Further to this, the latest US Playstation Magazine awards Lair a 5.0 with Warhawk receiving a 6.5 as earlier posted.
http://www.sonydefenseforce.com/?p=83quote:SDF Review: Bioshock (360)
After many months of anticipation I finally got my copy of Bioshock and played through it over the past few days. There are many things to like about Bioshock such as the graphics (not animation), parts of the story and the water effects. That’s about where the good stuff ends.
First let me say how excited I was for the game after playing the demo on the 360. While the animation seemed stiff and you could tell the 360 was being pushed too hard it still looked like it had a lot of potential. So imagine my disappointment when I got the final version only to find none of the animation hitches, shooting glitches and AI was cleaned up. I also wonder how much better the graphics would’ve been had they not been compressed to fit on a DVD. Now I do not fault the developers for this, they only had so much system power to work with so maybe this will all be addressed with the PS3 version when it comes out.
To conclude, let this game cook in the oven just a little bit longer and wait for the superior PS3 version. Cleaned up textures, animations, AI, extra weapons, Home space, standard HDD and Blu-ray will make this flawed game into a perfect gem.
Toch jammer dat zo'n spel dan toch wordt geport en dan pas wordt geoptimaliseerd, ze kunnen er zoveel meer uithalenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.sonydefenseforce.com/?p=83
![]()
![]()
![]()
Bijna elk USB toetsenbord werkt dus om daarnu 60 euro aan uit te geven...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:01 schreef the_legend_killer het volgende:
was vandaag gaan spieken in de winkel voor lcd tv en ps3
PS3 speelde wel lekker.
Hoe is de snelheid op internet ermee ?
Kun je wel goed fokken ermee
Toetsenbord speciaal voor de ps3 kost wel 60 euro
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat een geldklopper.quote:
Ik heb gehoord dat je elke usb muis of toetsenbord erop kunt aansluiten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:01 schreef the_legend_killer het volgende:
was vandaag gaan spieken in de winkel voor lcd tv en ps3
PS3 speelde wel lekker.
Hoe is de snelheid op internet ermee ?
Kun je wel goed fokken ermee
ah dat is beterquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:13 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat je elke usb muis of toetsenbord erop kunt aansluiten.
internet snelheid is gewoon goed, alles wordt in 1x geladen dus het lijkt iets langzamer, maar niet veel langzamer, dus kein problem ^^quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wat een geldklopper.
Kun je ook een muis erop aansluiten ?
Was wel zoen speciaal toetsenbord he
Maar hoe is de internet snelheid
ja dat was bij de media markt in maastrichtquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Ga naar de Media Markt douw je kop in de graaibak en happen maar. Voor een tientje heb je er al 1.
60 euro, die lui zijn van de pot gerukt
hoe is JOUW internetsnelheid?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wat een geldklopper.
Kun je ook een muis erop aansluiten ?
Was wel zoen speciaal toetsenbord he
Maar hoe is de internet snelheid
op deze laptop kut dus ik ga er altijd op vooruitquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
hoe is JOUW internetsnelheid?
Nee ik zag hem zelf liggen zo maar ik dacht dat zal er wel speciaal bij horen dus ik vraag het maar eens effequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:28 schreef Neverstop het volgende:
"Internetsnelheid" heeft niet zoveel met je PS3 te maken..
Als je op je PC 1mb per seconde haalt, kan de PS3 dat ook.
Volgens mij ben jij echt een heerlijk slachtoffer voor zo'n MediaMarkt verkoper. "Ja meneer, met de PS3 kunt u wel 3x zo snel internetten! Ja als u dit speciale toetsenbord erbij koopt, voor 60 euro, zelfs 4 keer zo snel!"
Ik weet dat ik @home heb voor 20 euro per maand of hoeveel kost dat.quote:
Maar de ervaringen van andere mensen zijn voor jou totaal nutteloos. De PS3 is namelijk totaal geen factor, als het om de snelheid van "het internet" gaat. Als iemand een kloteverbinding heeft, heeft de PS3 een kloteverbinding en zo ook met een goede verbinding.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee ik zag hem zelf liggen zo maar ik dacht dat zal er wel speciaal bij horen dus ik vraag het maar eens effe
En de internetsnelheid via de ps3 is gewoon een vraag aan de mensen hier die er ervaring mee hebben![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |