abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 11:51:23 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52446075

I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52446096
JODEN!
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_52446102
Eerst zien dan geloven. Haris zou wel raar zijn want AZ is niet cht happig op verkopen aan Ajax...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_52446109
Tja. Hmm. Pff. Och.

Ik weet het niet .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_52446121
Santiago wie?
pi_52446122
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 11:52 schreef HeatWave het volgende:
Eerst zien dan geloven. Haris zou wel raar zijn want AZ is niet cht happig op verkopen aan Ajax...
En dus zal ie veel moet kosten...
In Southern Sun
pi_52446126
neeeee geen Medunjanin
AFC AJAX
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 11:53:28 #8
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_52446138
Mendunjanin
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_52446141
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 11:47 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Wie kent die Santiago Ezquerro, is het wat?
Wel een aardige speler. Kan goed op links uit de voeten, heeft een aardige actie in huis en een goed schot.
Maar het is geen doelpuntenmachine.
Bij Barcelona zal hij niet of nauwelijks meer aan spelen toekomen.

Zal wel voor de linkerkant gehaald worden mocht het doorgaan.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 11:54:46 #10
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_52446168
Volgens Marca is Ezquerro vrijwel rond met Athletic Bilbao maar Voetbalzone heeft natuurlijk wel erg goede bronnen!
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
pi_52446174
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 11:52 schreef HeatWave het volgende:
Medunjanin komt vrijwel niet in de plannen van Van Gaal voor denk ik. Voor een miljoentje of 5 hebben we hem wel binnen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_52446181
Oh, gadver nee niet Santiago Ezquerro, matige voetballer. En Haris Medunjanin mag wel komen, maar dan niet meteen voor de basis.
pi_52446193
Exquerro kan misschien wel wat zijn, maar als we Medunjanin halen als opvolger van Sneijder, mag wmb de pleures uitbreken in/rondom de Arena.
pi_52446210
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 11:54 schreef Fides het volgende:
Oh, gadver nee niet Santiago Ezquerro, matige voetballer. En Haris Medunjanin mag wel komen, maar dan niet meteen voor de basis.
Precies.. dit zijn nou niet bepaald aankopen waar ik vrolijk van word
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 11:56:22 #15
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52446212
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 11:54 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Medunjanin komt er vrijwel niet in de plannen voor van Van Gaal denk ik. Voor een miljoentje of 5 hebben we hem wel denk ik.
Dan kan ik er nog wel mee leven. Het is niet de aankoop waar we op hoopten, maar er komt iig nog iemand .

We zullen het er mee moeten doen verder, en dat stemt me na Woensdag niet erg optimistisch nog. Maar we zullen zien hoe Ajax zich herpakt Zondag..
Get woke, go broke!
pi_52446257
Wat blijf je rustig Heatwave had het niet verwacht nu
AFC AJAX
pi_52446258
Dit jaar gewoon veel kwaliteit ingeleverd en tweederangs spelers voor teruggekocht.. op Suarez en misschien Kennedy na.. Wat een pauperzooi!
pi_52446268
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 11:54 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Volgens Marca is Ezquerro vrijwel rond met Athletic Bilbao maar Voetbalzone heeft natuurlijk wel erg goede bronnen!
Marca is ook niet echt betrouwbaar te noemen, vooral de laatste maanden niet.

Filmpje
http://uk.youtube.com/watch?v=jcyITjh96bE
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52446285
quote:

[..]

Medunjanin komt vrijwel niet in de plannen van Van Gaal voor denk ik. Voor een miljoentje of 5 hebben we hem wel binnen.
5 miljoen voor zo'n kut speler
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 11:59:37 #20
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52446324
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 11:57 schreef BonJovi het volgende:
Wat blijf je rustig Heatwave had het niet verwacht nu
Er is nog niets rond. En ik had het allang al verwacht dat ze met wat net-niet namen op de proppen zouden komen.

Ik heb me al min of meer neergelegd bij weer een kutseizoen, kan het alleen maar meevallen als Ajax Zondag flink wint en toch Slavia verslaat he? .
Get woke, go broke!
pi_52446325
Gewoon van wedstrijd tot wedstrijd bekijken dit seizoen. Verder durf ik niet te kijken.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_52446326
Ik weet het echt niet met die jongen. Misschien is het blinde hoop, maar wie weet wordt het gewoon wat. Hij zal hier opbloeien .
In Southern Sun
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 11:59:45 #23
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_52446332
Een vriend van mij is op vakantie, dus ik had hem woensdag voor de wedstrijd een sms gestuurd dat Danny Buys donderdag gepresenteerd werd als vervanger van Edgar Davids.
Ik hoop dat wij nu op een soortgelijke manier in de zeik worden genomen door voetbalzone...!
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_52446345
Ezquerro en Medunjanin ? Met pijn in het hart moet ik zeggen dat Ajax als dit waar is topclub af is.
2e Rangs voetballers waar waarschijnlijk ook nog veel teveel voor betaald zal gaan worden. Een talent wat bewezen heeft de top niet aan te kunnen en bij AZ al blij mocht zijn om op de bank te zitten en een middelmatige voetballer die alleen gekocht wordt om de band met Barcelona aan te halen. Laat dit niet waar zijn ! Koop dan niets en koop in de winterstop een echte versterking.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:00:43 #25
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_52446354
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 11:58 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Filmpje
Maar wel betrouwbaarder dan Voetbalzone.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:01:30 #26
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_52446375
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 11:58 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Filmpje
Ja dei filmpjes, het zegt niet alles. Als je alle hoogtepunten van Rene van Rijswijk in 2 minuten achter elkaar zet lijkt het ook een goede voetballer

Dit is allemaal b-garnituur terwijl er toppers moeten komen.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_52446401
quote:

[..]

5 miljoen voor Medunjanin?

Elke euro die we voor hem uitgeven is er één teveel.
pi_52446443
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:01 schreef Sethje het volgende:

[..]

Ja dei filmpjes, het zegt niet alles. Als je alle hoogtepunten van Rene van Rijswijk in 2 minuten achter elkaar zet lijkt het ook een goede voetballer

Ik vind het vooral frustrerend om te zien dat feyenoord, psv en az weinig tot geen kwaliteit inleveren (bij feyenoord was het sowieso al lastig om kwaliteit in te leveren). En zich met goede spelers en grote namen versterken en dat Ajax komt met B-spelers...
pi_52446445
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

5 miljoen voor Medunjanin?

Elke euro die we voor hem uitgeven is er één teveel.
Tja, dat krijg je met paniekaankopen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_52446467
We hebben geen paniekaankopen nodig
pi_52446480
quote:

[..]

Welke topspeler (en dan niet één die die wil afbouwen) heeft er nu zin om in de Nederlandse competitie ta gaan spelen? Denk dat het er niet veel zijn. Zeker geen buitenlandse topspelers.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:05:42 #32
98138 Everett
Damnit, I am the paterfamilias
pi_52446481
Ik zei aan het begin van de week al dat ik verwacht dat Medunjanin wordt gehaald. Toen werd ik door iedereen hier belachelijk gemaakt en moest ik fietsen gaan stelen Toen was iedereen hier nog in de veronderstelling dat VDV, Seedorf of Riquelme wel naar Ajax zou komen

Als een van de weinigen (misschien wel de enige) hoop ik dat Medunjanin wel komt. De klasse druipt er bij die gast aan alle kanten vanaf. Hij moet alleen speeltijd krijgen en spelers om zich heen hebben die hem beter maken. Dus geen spartanen. Ik zie liever een jonge gast komen met potentie dan weer een spanjaard die in de 30 is en in Nederland nog wel een paar seizoenen wil afbouwen.
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
pi_52446530
Zou natuurlijk ook kunnen dat Medunjanin de eerste aankoop van Co Adriaanse gaat worden. Volgens mij was hij wel van hem gecharmeerd en volgens mij heeft de toekomstige trainer van Ajax nu al een vinger in de pap (van Geel).
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:08:18 #34
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52446550
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:04 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Ik vind het vooral frustrerend om te zien dat feyenoord, psv en az weinig tot geen kwaliteit inleveren (bij feyenoord was het sowieso al lastig om kwaliteit in te leveren). En zich met goede spelers en grote namen versterken en dat Ajax komt met B-spelers...
Tja, dat hebben we ook een beetje aan Wesley te danken he? Die was gewoon in de plannen opgenomen en 2 dagen voor "de" wedstrijd vertrekt ie alsnog. Weg plannen.

En dan is het echt gewoon erg laat om nog te gaan shoppen, iedereen die weg wil/mag was natuurlijk allang met clubs bezig. En het resultaat van Woensdag maakt Ajax gewoon minder aantrekkelijk op het moment.

Daarom is het eerder sluiten van de transfermarkt gewoon een eerlijke optie. Je gaat met een selectie het oefentraject en en het moet gewoon zo zijn dat elke club 2 weken voor de eerste echte wedstrijd zijn definitieve selectie klaar heeft. Dan kan je daar mee aan de slag.

Nu kan het nog zo zijn dat zelfs KJH en Heitinga nog vertrekken als er fiks gedokt wordt. natuurlijk mogen die geen CL spelen, maar dathoeft voor een Milan geen probleem te zijn, jaartje alleen Serie A en volgend jaar wel weer.
Get woke, go broke!
pi_52446595
Sjesus we moeten niet iemand hebben die beter kan worden! we moeten gelijk blokken!
AFC AJAX
pi_52446634
quote:

[..]

Hoogtepunten van van Rijswijk? Daar kan je echt geen 2 minuten mee vullen. Denk dat je dan helemaal geen filmpje hebt.
pi_52446643
Ik vind het wel frustrerend om te zien dat de andere topclubs met allemaal leuke jonge talenten komen aanzetten (AZ: Pocognoli, Ari, Pelle, Romero, Koenders/Feyenoord: Bruins, Sahin/PSV: Reis, Fagner, en ze hebben natuurlijk al Bakkal, Aissati, Afellay) terwijl wij allemaal oudere sub-toppers krijgen als Kennedy, Rommedahl en Urzaiz. Alleen Suarez is natuurlijk wel een talent, maar daar hebben we dan ook extreem veel (vergeleken met de aankopen van de andere clubs) voor betaald. Wij zijn verdomme Ajax, de grootste, beste en beroemdste club uit Nederland en zouden ons overwegend Nederlandse team moeten aanvullen met buitenlandse toptalenten en een enkele routinier (hebben we al met Davids/Stam).
pi_52446688
Wij leiden zelf op.
pi_52446751
Als Medunjanin komt....
pi_52446777
Hoe kun je nou weer concluderen dat de andere clubs wel leuke talenten hebben gehaald? Dat moeten ze allemaal nog bewijzen. En hou goddomme toch eens op met naar anderen te wijzen. Wij hebben de jeugdopleiding. Wij hoeven geen talent te kopen, wij leiden zelf op. AZ haalt Pocognoli, Ari, Pelle, Romero en Koenders. Wij hebben Stekelenburg, Emanuelsson, Vermaelen, Heitinga, en Van de Wiel zelf al. Natuurlijk moet er nu iemand bij, maar waarom toch doen alsof je een psv'er bent zeg...
In Southern Sun
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:17:33 #41
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52446812
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wij leiden zelf op.
Niet zo succesvol op het moment helaas. Veelal leuke technische maar erg lichte voetballertjes. En het nadeel van Ajax is dat dat soort spelers al heel snel veels te belangrijk worden, en dat kunnen ze gewoon vaak niet aan.

Ik zie een Anita echt niet zo snel een bepalende speler worden en een topper in spe van vorig jaar, Urby, zakt op dit moment hopeloos door het ijs. Maduro is geen schim meer...
Get woke, go broke!
pi_52446819
quote:
Ajax wil contract Vermaelen openbreken

vrijdag 17 augustus, door ronaldinho, Amsterdam, 11:22u, Het Parool

Ajax wil het contract van Thomas Vermaelen opwaarderen en verlengen. De Belgische verdediger heeft nog een verbintenis met de Amsterdamse club tot de zomer van 2010.

Ajax is zeer tevreden over de ontwikkeling van de 21-jarige voetballer, die inmiddels ook Belgisch international is geworden, meldt Het Parool vrijdag. Ajax biedt Vermaelen een salarisverhoging aan en zal proberen zijn contract met vermoedelijk een jaar te verlengen.
Waarom dan niet tot 2012.. waarom maar 1 jaar extra? Sorry als dit al gepost is.
pi_52446868
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:17 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Niet zo succesvol op het moment helaas. Veelal leuke technische maar erg lichte voetballertjes. En het nadeel van Ajax is dat dat soort spelers al heel snel veels te belangrijk worden, en dat kunnen ze gewoon vaak niet aan.

Ik zie een Anita echt niet zo snel een bepalende speler worden en een topper in spe van vorig jaar, Urby, zakt op dit moment hopeloos door het ijs. Maduro is geen schim meer...
Sneijder kreeg ook altijd het predikaat 'te licht'...
In Southern Sun
pi_52446920
Ik vind dat Ajax Messi een jaar moet huren met optie tot kopen.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:22:09 #45
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52446937
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:19 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Was ie misschien toen ook wel .

Ik zeg ook niet dat geen van die spelers er kan komen, ik zeg alleen dat ze er nu nog lang niet klaar voor zijn om dragend te zijn. Die wissel bijv tegen Slavia, je wint geen oorlog in de laatste minuten met een Sarpong...
Get woke, go broke!
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:22:15 #46
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_52446939
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:17 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Waarom dan niet tot 2012.. waarom maar 1 jaar extra? Sorry als dit al gepost is.
Zou een goede zaak zijn

Medunjanin als vervanger van Sneijder lijkt me echt niet zo'n geweldig idee Die jongen heeft best talent maar op dit moment moet er gewoon iemand komen die er meteen kan staan.
Jawel, je keek.
pi_52446956
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:21 schreef Rumille het volgende:
Ik vind dat Ajax Messi een jaar moet huren met optie tot kopen.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_52446990
YEEEY word je wakker en je hoort 2 namen Medunjanin en Exquerro, gvd zeg wat ee nafdakertjes, de eerste komt niet eens in de basis van AZ en die 2e mag weg bij Barca, heerlijk he Vgeel en Tencate die fdankertjes, tjezus mina dit seizoen gaat KUT worden.

En ja ben net wkkr so gimme a fuckin break! leuk begin van de dag als dit waar is
pi_52447000
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:17 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Niet succesvol? !!!!!!

Je verkoopt twee eigen talenten voor 27 en 17 miljoen !!! Heitinga, Stekelenbuirg, Emanuelson zijn stuk voor stuk bijna volwaardige internationals. Dan lopen er nog Van der Vaart, De Jong ergens rond te hobbelen, komen Sarpong, Van der Wiel, Anita en Donald Goossens er aan als nieuwe generatie en kunnen Maduro, Schilder en Vertonghen ook zomaar ineens doorbreken.

Niet succesvol, wat een grap .
pi_52447001
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Was ie misschien toen ook wel .

Ik zeg ook niet dat geen van die spelers er kan komen, ik zeg alleen dat ze er nu nog lang niet klaar voor zijn om dragend te zijn. Die wissel bijv tegen Slavia, je wint geen oorlog in de laatste minuten met een Sarpong...
Weet je wat ik echt nooit begrepen heb? Dat Patrick Kluivert niet eens een aanbieding is gedaan. Transfervrij, prestatiecontract, niets te verliezen. Ik denk dat een fitte Kluivert afgelopen woensdag best goed uit de voeten had gekund op 10.
In Southern Sun
pi_52447015
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:19 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Feit is volgens mij dat er nu in de jeugd weinig rondloopt (op v/d Wiel na) die in de toekomst een versterking zou zijn voor Ajax 1. Hoe is het overigens met Goossens ? Was 2 jaar geleden op het WK -17 toch een van de uitblinkers. Las dat hij misschien wordt verhuurd (begin van het einde dus).
pi_52447027
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoe kun je nou weer concluderen dat de andere clubs wel leuke talenten hebben gehaald? Dat moeten ze allemaal nog bewijzen. En hou goddomme toch eens op met naar anderen te wijzen. Wij hebben de jeugdopleiding. Wij hoeven geen talent te kopen, wij leiden zelf op. AZ haalt Pocognoli, Ari, Pelle, Romero en Koenders. Wij hebben Stekelenburg, Emanuelsson, Vermaelen, Heitinga, en Van de Wiel zelf al. Natuurlijk moet er nu iemand bij, maar waarom toch doen alsof je een psv'er bent zeg...
Ik zeg niet dat we onze eigen talenten moeten vervangen voor gekochte talenten. Alleen zie ik liever Koenders komen dan Colin, liever Pelle dan Urzaiz, etc. Bovendien moet je niet vergeten dat de ker n van het Ajax uit 95 ook voor een flink gedeelte gekocht was (Litmanen, Overmars, Finidi, Blind, Bogarde).
Het beleid bij Ajax is momenteel gewoon een beetje verrot. Krijgen we het eindelijk voorelkaar om onze talenten niet voor noppes weg te doen (zoals gebeurde bij Kluivert, Davids etc.), kunnen opeens geen fatsoenlijke vervangers aantrekken of opleiden...
pi_52447078
Gadverdamme, die etter van een boer hier in de straat is weer bezig
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:26:47 #54
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52447084
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:23 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Niet succesvol? !!!!!!

Je verkoopt twee eigen talenten voor 27 en 17 miljoen !!! Heitinga, Stekelenbuirg, Emanuelson zijn stuk voor stuk bijna volwaardige internationals. Dan lopen er nog Van der Vaart, De Jong ergens rond te hobbelen, komen Sarpong, Van der Wiel, Anita en Donald Goossens er aan als nieuwe generatie en kunnen Maduro, Schilder en Vertonghen ook zomaar ineens doorbreken.

Niet succesvol, wat een grap .
Voor dit seizoen sjappie! Leuk dat je 2 talenten VERKOOPT! daar heb je dus lekker nog wat aan dit jaar!

Je hebt het allemaal over spelers die er nu niet meer zijn. Leuk dat geld ervoor, maar op dit moment hebben we er dus niets aan.

Sarpong heeft nog niets laten zien, vd Wiel wel, maar HtC stelt toch Colin op. Goossens moet ik ook nog maar eens zien tegen een PSV ofzo.

Maduro loopt al maanden met een rollator, Schilder speelt ook niet. Vertongen is wel ok ja, maar dan is het wel een kort lijstje opeens he?
Get woke, go broke!
pi_52447103
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:24 schreef Fides het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat we onze eigen talenten moeten vervangen voor gekochte talenten. Alleen zie ik liever Koenders komen dan Colin, liever Pelle dan Urzaiz, etc. Bovendien moet je niet vergeten dat de ker n van het Ajax uit 95 ook voor een flink gedeelte gekocht was (Litmanen, Overmars, Finidi, Blind, Bogarde).
Het beleid bij Ajax is momenteel gewoon een beetje verrot. Krijgen we het eindelijk voorelkaar om onze talenten niet voor noppes weg te doen (zoals gebeurde bij Kluivert, Davids etc.), kunnen opeens geen fatsoenlijke vervangers aantrekken of opleiden...
Urzaiz een talent noemen gaat mij iets te ver.

Bogarda hoort in mijn optiek overigens niet tot de kern van '95.
In Southern Sun
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:28:04 #56
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52447122
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:24 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Weet je wat ik echt nooit begrepen heb? Dat Patrick Kluivert niet eens een aanbieding is gedaan. Transfervrij, prestatiecontract, niets te verliezen. Ik denk dat een fitte Kluivert afgelopen woensdag best goed uit de voeten had gekund op 10.
Ach, dat zou weinig geholpen hebben denk ik, al was het misschien wel leuk geweest voor het gevoel. Maar als hij bij PSV al niet heel blijft, hoe moet het dan met onze slagers?
Get woke, go broke!
pi_52447152
Dan nog. Stam als nestor van de verdediging, Davids van het middenveld en Kluivert van de aanval...
In Southern Sun
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:30:03 #58
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52447177
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Dan nog. Stam als nestor van de verdediging, Davids van het middenveld en Kluivert van de aanval...
Ach ja, we zullen het nooit weten vrees ik. Hij gaat al naar Vitesse toch?
Get woke, go broke!
pi_52447345
toen ik op vakantie ging waren we bij deel 714, nu 744. Maar we zijn wel Sneijder kwijt
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:36:08 #60
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_52447347
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:30 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ach ja, we zullen het nooit weten vrees ik. Hij gaat al naar Vitesse toch?
Vitesse ontkent dat geloof ik
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_52447361
Bogarde kern van 1995
AFC AJAX
pi_52447419
Al met al kunnen we weer trots zijn op Ajax.

Gaan die pleurislijers nog eens serieus aan een elftal bouwen, of blijven we aankutten?

Echt ongelovelijk. Blij dat ik geen seizoenskaart meer heb. Geen stuiver krijgen ze meer van me.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:40:31 #63
98138 Everett
pi_52447488
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:38 schreef Pappie_Culo het volgende:
Echt ongelovelijk. Blij dat ik geen seizoenskaart meer heb. Geen stuiver krijgen ze meer van me.
Met zo een achterban komen we er wel
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
pi_52447509
En dan te bedenken dat we dit geklootviool volgend jaar weer opnieuw krijgen met het vertrek van flink wat spelers uit het rijtje Stam, Davids, Huntelaar, Heitinga, Emanuelson, Gabri, Urzaiz.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:44:03 #65
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52447574
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:40 schreef Everett het volgende:

[..]

nee, met zo'n bestuur en trainer zullen we potten breken .

De achterban is belangrijk voor de sfeer etc,. maar die kunnen er niets aan doen dat Ajax geen moer presteert op het moment. En ik snap best dat mensen geen honderden euro's, jaar in jaar uit, willen uitgeven aan een club die zijn supporters voorliegt, niet serieus neemt en verneukt elk jaar he? .
Get woke, go broke!
pi_52447588
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:41 schreef Madine het volgende:
En dan te bedenken dat we dit geklootviool volgend jaar weer opnieuw krijgen met het vertrek van flink wat spelers uit het rijtje Stam, Davids, Huntelaar, Heitinga, Emanuelson, Gabri, Urzaiz.
Vooral Urzaiz wordt heel lastig om op te vangen
pi_52447696
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:41 schreef Madine het volgende:
Als Heitinga, Huntelaar, Gabri en Emanuelson niet beter gaan spelen is er geen club die ze wil/kan aantrekken.
pi_52447701
Ach, Medunjanin kan alleen maar meevallen. Als hij komt, zou het natuurlijk wel leuk zijn wanneer hij de sterren van de hemel speelt.
pi_52447724
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:40 schreef Everett het volgende:

[..]

Kerel, ik ben bijna overal geweest met Ajax en ik heb het verval met eigen ogen mogen aanschouwen. Dat begon al toen ik 12 was, na de winst van de UEFA Cup, en zette door na 1995.

Dat kankerbestuur moet er gewoon uit. We hebben een structuur nodig als bij Barcelona.

Iedereen moet lid kunnen worden en leden moeten inspraak hebben.

Nu zitten er alleen maar omhooggevallen hockey kutten en ballen die helemaal geen moer bij mijn club te zoeken hebben. En als ze nou nog een beetje zakeninstinct hadden, maar zelfs dat hebben ze niet (ja, voor hun eigen volgevreten pens)

Ajax wordt gewoon volledig gesloopt door een stel mensen die gauw moeten oprotten naar Pinoké of Klein Zwitserland.

Je gaat bijna terugverlangen naa de v Praag dynastie.
pi_52447753
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:48 schreef Chivu het volgende:
Ach, Medunjanin kan alleen maar meevallen. Als hij komt, zou het natuurlijk wel leuk zijn wanneer hij de sterren van de hemel speelt.
Maargoed, als er 5 miljoen voor betaald wordt, dan moet hij ook de sterren van de hemel spelen.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:50:16 #71
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52447764
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:48 schreef Chivu het volgende:
Maar we zullen hem vast niet voor een fooi opgehaald hebben in Alkmaar.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52447821
Ik denk niet dat Ajax zomaar 5 miljoen uitgeeft aan Medunjanin, wanneer er een bod van 3,5 miljoen op Suarez wordt gedaan. Het strookt alleen niet met AZ als ze hem voor minder weg laten gaan.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:52:10 #73
98138 Everett
pi_52447826
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:44 schreef HeatWave het volgende:

[..]
nee, met zo'n bestuur en trainer zullen we potten breken .

De achterban is belangrijk voor de sfeer etc,. maar die kunnen er niets aan doen dat Ajax geen moer presteert op het moment. En ik snap best dat mensen geen honderden euro's, jaar in jaar uit, willen uitgeven aan een club die zijn supporters voorliegt, niet serieus neemt en verneukt elk jaar he? .
Ik denk dat een achterban voor meer zorgt dan sfeer. Wat dacht je van inkomsten door kaartverkoop...

Wat ik niet snap is dat je niet begrijpt dat Ajax de beste spelers simpelweg niet kan behouden. Puur een financiele kwestie. Diezelfde financiele kwestie maakt dat het ook niet mogelijk is om toppers te kopen.
Ditzelfde bestuur heeft er wel voor gezorgd dat Stam en Davids bij Ajax spelen. Toen die gehaald werden hoorde ik ook niemand klagen. Ik geloof echt wel dat dit bestuur haar best doet, maar simpel is het niet. Denk je dat Ten Cate en Van Geel geen goede spelers willen kopen?!
pi_52447910
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:52 schreef Everett het volgende:

[..]

Ik denk dat een achterban voor meer zorgt dan sfeer. Wat dacht je van inkomsten door kaartverkoop...

Wat ik niet snap is dat je niet begrijpt dat Ajax de beste spelers simpelweg niet kan behouden. Puur een financiele kwestie. Diezelfde financiele kwestie maakt dat het ook niet mogelijk is om toppers te kopen.
Ditzelfde bestuur heeft er wel voor gezorgd dat Stam en Davids bij Ajax spelen. Toen die gehaald werden hoorde ik ook niemand klagen. Ik geloof echt wel dat dit bestuur haar best doet, maar simpel is het niet. Denk je dat Ten Cate en Van Geel geen goede spelers willen kopen?!
Een club als Ajax moet gewoon een lijst hebben van 15 talenten die mogelijk vertrekkende spelers zouden kunnen opvangen. We gaan toch niet elke keer met hangende pootjes naar Spanje of ze daar nog overbodige oude spelers (Roger, Juanfran, Urzaiz ) hebben, waarvan 90% niet goed genoeg voor Ajax is.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:57:11 #75
188050 masmax
http://www.eroshoplinks.nl
pi_52447969
ik vond medunjanin 2 jaar geleden erg hoopvol, maar dat vond ik ook van Jason Oost. Ze zijn alletwee niet doorgebroken. Ik hoopte eigenlijk dat we Luige Bruins zouden kopen, maar we pissen weer naast de pot.
Goede links naar de beste erotische producten en shops: http://www.eroshoplinks.nl
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:57:52 #76
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52447996
quote:

[..]

ja, natuurlijk, maar als je dat dus wil, inkomsten, moet je mensen iets te bieden hebben ook. En dat heeft Ajax de laatste jaren steeds minder en minder. Een seizoenskaart kost al snel een paar honderd euro en als je dan je oh zo grote club weer thuis met 0-2 van Heracles oid ziet verliezen is de lol er snel af.

En dat is te accepteren als je Roda bent, maar Ajax moet in de ArenA gewoon vrijwel onverslaanbaar zijn.

Natuurlijk komt er nu weer een hele shitload aan "successupporter, TT supporter " posts over me heen, maar men doet maar. Ik vind de situatie bij Ajax al 10 jaar Ajax onwaardig. En dat zal Ajax merken denk ik.

Spelers willen niet naar Ajax, waarom moet iemand dan wel een fiks bedrag neerleggen om een door het hockeybestuur samengeraapt pruts team te zien.

Het uitblijven van successen kan gebeuren, maar in dit geval is het duidelijk te wijten aan beleid, en ik vind niet dat dat beloond hoeft te worden .
Get woke, go broke!
pi_52448093
quote:

[..]

Inkomsten haal je uit TV gelden, CL en sponsor deals. Als je fatsoenlijke merchandising op de markt zou brengen, zou je daar ook nog wat inkomsten uit genieten.

Dán pas gaat de kaartverkoop meespelen. Maar dat is voor de begroting nauwelijks relevant.

Dat Ajax geen geld heeft is prima. Maar ook zonder veel geld kun je doelgericht een elftal samenstellen. Sneijder zo laat nog verkopen heeft NIETS te maken met goed zaken doen.

Nu zit je met een pot geld, maar zonder CL voetbal. Kunnen we in de winter versterking halen en hopen dat we ons plaatsen voor CL voetbal.

Het gaat er om dat er geen enkele lijn zit in het beleid. We spelen al bijna 3 jaar met een incompleet elftal. Dat is gewoon puur mismanagement.

Nu Davids 3 a 4 maanden uit de roulatie is dien je er voor te zorgen dat er een middenveld staat. Nu hebben we NIETS, NUL, NADA!

Aan supporters die dit wanbeleid steunen of goedpraten hebben we m.i. al helemaal geen moer.

Vroeger gebeurde er nog eens wat, tegenwoordig vindt iedereen alles maar best. Leuk spelletje in de rust en dan hebben we een TÓP dag gehad met de hele familie.

Nou, veel plezier d'r mee... maar ik erger me groen en geel.

Het gaat me niet om winnen of verliezen (ja ook wel natuurlijk), het gaat me er om dat er altijd meer inzit qua voetbal en bezetting. Waarom kan PSV het? Waarom kan AZ het?

Er zijn gewoon geen excuses voor.
pi_52448129
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:24 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dat heb ik ook nooit begrepen.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_52448147
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:01 schreef Pappie_Culo het volgende:
Nu zit je met een pot geld, maar zonder CL voetbal. Kunnen we in de winter versterking halen en hopen dat we ons plaatsen voor CL voetbal.
De tweede wedstrijd is al gespeeld
pi_52448159
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:49 schreef Pappie_Culo het volgende:
Iedereen moet lid kunnen worden en leden moeten inspraak hebben.
Alle ...cardhouders laten stemmen op stemcomputers verspreidt door de ArenA, het lijkt me werkelijk geniaal!

*bliep* Voer uw kaart in

*bliep* Voer uw persoonlijke code in

*bliep* Moet Ajax Haris Medunjanin aantrekken? Kies Ja of Nee

*bliep* Uw stem wordt verwerkt

pi_52448186
Het is gewoon enorm grote bullshit dat nu opeens de jeugdopleiding van Ajax niet functioneert.
pi_52448191
Kluivert heeft bij psv laten zien dat hij oud en versleten is, maar dat ie nog steeds als weinig anderen weet hoe het spelletje gespeeld wordt.
pi_52448192
Tja met Ezquerro weet je het niet, Gabri was ook B- garnituur van Barcelona en is bij Ajax toch een van de beteren. Hoezo zou dat met Ezquerro niet zo zijn.
Mendunjanin is op dit moment inderdaad te licht maar je moet wat als er niemand anders beschikbaar is, of je moet wildeweg een speler uit zuid america plukken die de ballen verstand heeft van de hele manier van voetbal bij Ajax. Ik zie Mendunjanin nog wel opbloeien eigenlijk.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:04:34 #84
98138 Everett
pi_52448198
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:57 schreef HeatWave het volgende:

[..]

ja, natuurlijk, maar als je dat dus wil, inkomsten, moet je mensen iets te bieden hebben ook. En dat heeft Ajax de laatste jaren steeds minder en minder. Een seizoenskaart kost al snel een paar honderd euro en als je dan je oh zo grote club weer thuis met 0-2 van Heracles oid ziet verliezen is de lol er snel af.

En dat is te accepteren als je Roda bent, maar Ajax moet in de ArenA gewoon vrijwel onverslaanbaar zijn.

Natuurlijk komt er nu weer een hele shitload aan "successupporter, TT supporter " posts over me heen, maar men doet maar. Ik vind de situatie bij Ajax al 10 jaar Ajax onwaardig. En dat zal Ajax merken denk ik.

Spelers willen niet naar Ajax, waarom moet iemand dan wel een fiks bedrag neerleggen om een door het hockeybestuur samengeraapt pruts team te zien.

Het uitblijven van successen kan gebeuren, maar in dit geval is het duidelijk te wijten aan beleid, en ik vind niet dat dat beloond hoeft te worden .
Tegenwoordig gaat iedere speler van Ajax die maar een klein beetje uitsteekt boven de rest per direct naar het buitenland. Dat is niet te stoppen en daardoor wordt het volgens mij steeds lastiger voor Ajax om Europees een rol van betekenis te spelen. Of een andere bestuur daar veel aan kan doen, betwijfel ik. Kijk hoe een Sneijder reageert als Madrid met een zak geld aankomt. Zo een speler wil je als trainer (bij wijze van spreken) niet eens meer hebben bij Ajax, want Sneijder zou alleen maar teleurgesteld zijn als Ajax hem niet had verkocht. Dan krijg je gedemotiveerde spelers. Zie VDV momenteel.

Dat Ajax in de Nederlandse competitie moet heersen, ben ik wel met je eens. Een misstapje hier en daar houd je altijd, maar Ajax mag in de Arena niet verliezen.
pi_52448202
*bliep* Voer uw kaart in

*bliep* Moet Ajax Wesley Sneijder verkopen? Kies Ja of Nee

*bliep* Helaas, hij is gisteravond al verkocht!
pi_52448208
Ajax verdient aan een of twee skyboxen meer dan een aan vol stadion, zoiets heb ik wel eens in het jaarverslag ofzo gelezen.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_52448230
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:04 schreef Chivu het volgende:
*bliep* Voer uw kaart in

Of de eerste de beste hacker die ons René van Rijswijk gaat bezorgen.
pi_52448237
Overigens functioneert de jeugdopleiding van Ajax beter dan die van alle andere Nederlandse clubs bij elkaar.
pi_52448239
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:03 schreef Madine het volgende:

[..]

Alle ...cardhouders laten stemmen op stemcomputers verspreidt door de ArenA, het lijkt me werkelijk geniaal!

*bliep* Voer uw kaart in

*bliep* Moet Ajax Haris Medunjanin aantrekken? Kies Ja of Nee

*bliep* Uw stem wordt verwerkt

Ik neem aan dat je wel bekend bent met de organisatie structuur van Barcelona?

Gaat er om dat je inspraak hebt in wie de club bestuurt. Nou is het bij Barca een eigen leven gaan leiden... maar toch.

Ali B. (godverdómme ALI FOKKING B!!!!) is lid van Ajax. Iedere suflul met geld kan bijna lid worden. Maar de mensen die Ajax door dik en dun steunen? Die kunnen lekker oprotten.

Hoog tijd dat daar eens wat aan verandert.
pi_52448252
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:01 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

blablalbal

Er zijn gewoon geen excuses voor.
Kaartverkoop is voor de begroting nauwelijks relevant? Wat zeg je nou allemaal?
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:08:38 #91
98138 Everett
pi_52448286
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:06 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]
Gaat er om dat je inspraak hebt in wie de club bestuurt. Nou is het bij Barca een eigen leven gaan leiden... maar toch.
Ik ben nu wel heel benieuwd wie de club dan volgens jou zou moeten besturen.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:09:06 #92
98138 Everett
pi_52448296
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:07 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Ik reageerde er maar niet eens op
pi_52448315
quote:

[..]

In verhouding verdient Ajax er geen fuck aan.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_52448340
quote:

[..]

Ja joh, seizoenskaarten zijn slechts € 10.000.000 bij elkaar
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:12:29 #95
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:13:34 #96
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_52448400
Terecht overigens dat Ruud Huntelaars plek weer heeft ingenomen in Oranje.
pi_52448414
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:12 schreef Malibu-06 het volgende:
Topaankopen weer jongens!
Zolang het niet op Ajax.nl staat weiger ik het te geloven
pi_52448425
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:13 schreef Malibu-06 het volgende:
Oranje kan me gestolen worden. Het echte geld is bij Jong Oranje te verdienen

En geld, daar zijn wij Ajacieden dol op
pi_52448427
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:13 schreef Malibu-06 het volgende:
Ben ik het wel mee eens ja.. hopelijk grijpt Klaas het aan om beter te presteren is ook wel nodig.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:15:39 #100
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_52448451
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:14 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Ben ik het wel mee eens ja.. hopelijk grijpt Klaas het aan om beter te presteren is ook wel nodig.
Dit zou hem wel moeten motiveren idd.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:17:09 #101
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_52448487
quote:

[..]

Zolang het niet op Ajax.nl staat weiger ik het te geloven
Snap niet dat je met zoveel geld bij zulke spelers uitkomt.
pi_52448505
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:17 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Snap niet dat je met zoveel geld bij zulke spelers uitkomt.
Voorlopig is de bron Voetbalzone...
pi_52448507
quote:

[..]

Vind ik ook terecht. En ik vind het absoluut niet erg, het is toch maar een oefenwedstrijdje.

En kutkakkerlak, over die aankopen, geloof jij maar alles wat op voetbalzone staat. Zolang het niet door Ajax naar buiten wordt gebracht, weiger ik het te geloven.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:18:05 #104
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52448514
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:04 schreef Everett het volgende:

[..]

Tegenwoordig gaat iedere speler van Ajax die maar een klein beetje uitsteekt boven de rest per direct naar het buitenland. Dat is niet te stoppen en daardoor wordt het volgens mij steeds lastiger voor Ajax om Europees een rol van betekenis te spelen. Of een andere bestuur daar veel aan kan doen, betwijfel ik. Kijk hoe een Sneijder reageert als Madrid met een zak geld aankomt. Zo een speler wil je als trainer (bij wijze van spreken) niet eens meer hebben bij Ajax, want Sneijder zou alleen maar teleurgesteld zijn als Ajax hem niet had verkocht. Dan krijg je gedemotiveerde spelers. Zie VDV momenteel.

Dat Ajax in de Nederlandse competitie moet heersen, ben ik wel met je eens. Een misstapje hier en daar houd je altijd, maar Ajax mag in de Arena niet verliezen.
Sja, het lukt PSV al jaren om een redelijke selectie neer te zetten die vrijwel elk jaar kampioen wordt en het ook nog eens redelijk doet in de CL.

Waarom kunnen zij het dan wel, en wij niet? Het budget is volgens mij precies hetzelfde (65 milj).

En een AZ heeft met een redelijke financieele injectie zich in 2 jaar opeens bijna naast Ajax genesteld in de competie. Dus het zou niet aan het geld moeten liggen, dat hebben we allemaal wel in NL in de top 4.
Get woke, go broke!
pi_52448528
26-28 augustus Praag (mits ik vanavond nog de juiste vlucht kan boeken)
pi_52448617
Wie was nou trouwens die FOK! gast die ik in de stad en na de wedstrijd buiten het vak tegenkwam?
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:23:18 #107
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_52448626
quote:

[..]

Op een begroting van 55 miljoen is het de minst belangrijke inkomstenbron voor de club. Zonder goede kaartverkoop is het business as usual. Als de andere inkomsten wegvallen, is het een groot probleem.

Zo duidelijk?
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:08 schreef Everett het volgende:

[..]

Ik ben nu wel heel benieuwd wie de club dan volgens jou zou moeten besturen.
Iemand met sjoege van de voetbalwereld, bijvoorbeeld. Iemand die niet zomaar door z'n hockeyvrinden binnen gehaald kan worden. Iemand die iets moet kunnen.

John Jaakke is een aardige vent, maar hij hoort er niet. En zo zijn er wel meer mensen binnen Ajax waarvan ik me afvraag wat ze er te zoeken hebben.

Maar blijf dit knudde-zootje vooral onvoorwaardelijk steunen. Je krijgt wat je verdient.
pi_52448635
hoe weetje dat het een FOK!gast was?
AFC AJAX
pi_52448695
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:23 schreef BonJovi het volgende:
hoe weetje dat het een FOK!gast was?
Hij noemde me Dev en stond bij Jasza en Aanvoerder
pi_52448707
Medunjanin?

Heh. Die stakker had nog geen basisplaats bij Sparta man doe ff normaal.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:26:40 #111
98138 Everett
pi_52448708
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:23 schreef Pappie_Culo het volgende:
Iemand met sjoege van de voetbalwereld, bijvoorbeeld.

Maar blijf dit knudde-zootje vooral onvoorwaardelijk steunen. Je krijgt wat je verdient.
Je stelt zelf voor dat 'het volk' moet kunnen beslissen over wie de club bestuurt. Dan vind ik 'iemand met sjoege van de voetbalwereld' een beetje vaag.
Persoonlijk zou ik een goed bestuur niet kunnen benoemen hoor. Maar daarom vind ik het ook een slecht idee om supporters het bestuur te laten benoemen. Dat is namelijk heel moeilijk.
pi_52448713
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:18 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Sja, het lukt PSV al jaren om een redelijke selectie neer te zetten die vrijwel elk jaar kampioen wordt en het ook nog eens redelijk doet in de CL.

Waarom kunnen zij het dan wel, en wij niet? Het budget is volgens mij precies hetzelfde (65 milj).

En een AZ heeft met een redelijke financieele injectie zich in 2 jaar opeens bijna naast Ajax genesteld in de competie. Dus het zou niet aan het geld moeten liggen, dat hebben we allemaal wel in NL in de top 4.
ok nog 1 keer, PSV speelt net als de andere helft van de wereld verdedigend in een 4-4-2. De nieuwe spelers bij PSV hebben dit systeem in no-time door. De mensen bij Ajax willen er gewoon niet aan om het systeem te veranderen hoe sneu het ook klinkt.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:29:03 #113
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_52448768
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:26 schreef Everett het volgende:

[..]

Je stelt zelf voor dat 'het volk' moet kunnen beslissen over wie de club bestuurt. Dan vind ik 'iemand met sjoege van de voetbalwereld' een beetje vaag.
Persoonlijk zou ik een goed bestuur niet kunnen benoemen hoor. Maar daarom vind ik het ook een slecht idee om supporters het bestuur te laten benoemen. Dat is namelijk heel moeilijk.
Wie graag meedingt kan dan ook heel mooi uiteen zetten wat hij/zij wil.

Binnen de supporters zijn er natuurlijk opinieleiders (waarvan voldoende met verstand van zaken), en er zijn onder de leden in een dergelijke structuur nog meer mensen die er een goed zegje over zullen kunnen doen (oud voetballers, etc)
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:29:34 #114
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_52448781
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:26 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

ok nog 1 keer, PSV speelt net als de andere helft van de wereld verdedigend in een 4-4-2. De nieuwe spelers bij PSV hebben dit systeem in no-time door. De mensen bij Ajax willen er gewoon niet aan om het systeem te veranderen hoe sneu het ook klinkt.
Wanneer speelde Ajax voor het laatst een klassiek 4-3-3?
pi_52448854
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:29 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Wie graag meedingt kan dan ook heel mooi uiteen zetten wat hij/zij wil.

Binnen de supporters zijn er natuurlijk opinieleiders (waarvan voldoende met verstand van zaken), en er zijn onder de leden in een dergelijke structuur nog meer mensen die er een goed zegje over zullen kunnen doen (oud voetballers, etc)
Maar je bent ook bekend met het feit dat een Barca lid elk jaar 150 euro aftikt om te mogen stemmen?
Ze hebben 150.000 leden x 150 euro = misschien wel een hele grote extra inkomstenbron?
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_52448860
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wij leiden zelf op.
Maar de belangrijkste schakel hebben we niet in huis.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:32:18 #117
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52448873
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:29 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Wanneer speelde Ajax voor het laatst een klassiek 4-3-3?
Als je 3-4-3 bedoelt, was het onder Louis van Gaal. 4-3-3 is met opkomende backs en zonder opkomende verdediger, je hebt dan óf teveel ruimte achter de tien (als je met de punt naar voren speelt) óf teveel ruimte tussen de defensieve middenvelder en de spits (als je met de punt naar achteren speelt).

4-3-3 is dus sowieso altijd kut.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:32:45 #118
98138 Everett
pi_52448879
quote:

[..]

Was dat kwartje net iets anders gevallen op de laatste speeldag, dan was Ajax kampioen en dus geplaatst voor de CL. Dan hadden we nu PSV zien ploeteren in de voorronde CL. Bovendien was het dan aantrekkelijker geweest voor spelers om naar Ajax te komen, plus het feit dat Ajax al zeker was geweest van de CL inkomsten.

Als telt niet, maar het geeft wel aan hoe dicht het allemaal bijelkaar ligt. Volgens mij doet PSV het dus niet zoveel beter, maar hebben ze net even wat meer geluk gehad. Dat is ook wel eens anders geweest.
pi_52448944
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik denk dat je kluivert best een goede optie kan zijn voor Ajax. Zeker achter de spitsen hangend.
pi_52449010
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:26 schreef devv05 het volgende:

[..]

Wasn't me, zag wel in de stad twee mensen met een aanvoerdersband om lopen, was een van de twee dan Aanvoerder?
pi_52449024
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:38 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Wasn't me, zag wel in de stad twee mensen met een aanvoerdersband om lopen, was een van de twee dan Aanvoerder?
AFC AJAX
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:39:44 #122
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_52449058
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:26 schreef devv05 het volgende:

[..]

ericajax denk, de maat van jasza ?
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
Mijn party reviews
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:39:49 #123
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_52449060
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:38 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:42:58 #124
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_52449165
3 keer achter elkaar met geluk kampioen worden, tuurlijk.

Probleem is dat Ajax uit teveel individualisten en ego´s bestaat denk ik. Wanneer een jeugdspeler doorbreekt in het 1e b.v. denkt ie niet aan prijzen winnen met Ajax, maar aan zichzelf in de kijker spelen bij een grote club. Als ik zag hoe vaak Babel voor eigen succes ging

Dan heb je nog het bestuur dat niets met voetbal heeft, dat onder druk van aandeelhouders alleen voor het geld gaat en supporters die hun team zo onder druk zetten om te presteren dat ze wanneer ze een dip hebben lange tijd nodig hebben om er weer bovenop te komen.

De Mul werd uitgelachen omdat ie het bij Ajax een kutsfeer vond. Daar werd lacherig over gedaan hier maar misschien is dat wel helemaal niet zo grappig.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:44:51 #125
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_52449208
Voor alle zwakzinnigen die dit lezen, het is theorie...geen praktijk. Het is alleen om aan te geven wat je grofweg had kunnen hebben

Dit lijkt me wel wat:

----Babel------Huntelaar-----vd Meyde
--Davids----vd Vaart------Sneijder----
--------------Heitinga--------------------
--Urby--------Stam---------de Jong---
--------Stekelenburg-----------

De opstelling klopt niet helemaal maar goed.

Hier heb je een goeie mix oud/jong. Puur Hollands....op 2 na eigen kweek en een Champions League waardig team.
Zeg maar gewoon een winnend team

Zorg maar eens dat ABN Amro bereid is om een paar jaar net zoveel in Ajax te steken als in die onzinnige kut Volvo Ocean race....

En dan had je nog zat andere figuren kunnen houden/halen. Ik noem een Kluivert als stand-in etc etc.

En nou kun je natuurlijk zeggen die spelers had je hier nooit zo lang kunnen houden....nee dat klopt. Maar op vd Meyde na zijn ze onder de 25? Je had ze gewoon niet veels te vroeg moeten brengen...

[ Bericht 6% gewijzigd door PLAE@ op 17-08-2007 13:54:30 ]
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:45:03 #126
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_52449218
Het systeem van Van Gaal was overigens niet per definitie een 343 systeem maar een systeem dat veranderde van 433 naar 343 (balbezit) en naar 451 (balverlies) . Overigens hoeft er niet te veel ruimte tussen de spits en middenvelders te zijn mits je positiespel goed is.
pi_52449254
quote:

[..]

Het verschil zit hem in het opleggen van de zogenaamde huisstijl. Ajax schiet zichzelf in eigen voet hiermee. Er is een ander tijdperk aangebroken waarin je talenten niet tot hun 25ste aan je kan vastleggen zodat je langzaaam uitstroom en instroom hebt en ook de tijd hebt om op te vangen en ingespeeld te raken.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:46:50 #128
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52449270
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:45 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Het systeem van Van Gaal was overigens niet per definitie een 343 systeem maar een systeem dat veranderde van 433 naar 343 (balbezit) en naar 451 (balverlies) . Overigens hoeft er niet te veel ruimte tussen de spits en middenvelders te zijn mits je positiespel goed is.
De invulling was egwoon heel anders, de backs waren onder Louis van Gaal de mandekkers en kwamen nooit mee op, tegenwoordig zijn de backs in een 4-3-3 juist zone-dekkers en halen soms de achterlijn.
pi_52449312
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:44 schreef PLAE@ het volgende:
Dit lijkt me wel wat:

Hier heb je een goeie mix oud/jong. Puur Hollands....op 2 na eigen kweek en een Champions League waardig team.

Zorg maar eens dat ABN Amro bereid is om een paar jaar net zoveel in Ajax te steken als in die onzinnige kut Volvo Ocean race....

En dan had je nog zat andere figuren kunnen houden/halen. Ik noem een Kluivert als stand-in etc etc.

En nou kun je natuurlijk zeggen die spelers had je hier nooit zo lang kunnen houden....nee dat klopt. Maar op vd Meyde na zijn ze onder de 25? Je had ze gewoon niet veels te vroeg moeten brengen...
Komt Babel nu al terug?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:49:18 #130
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52449342
quote:
Dit lijkt me wel wat:

Jaap Stam en Edgar Davids zijn ook al ouder dan 25 jaar, hoor.

En je was er al van op de hoogte dat Ryan Babel, Wesley Sneijder, Rafael van der Vaart, Andy v/d Meyde en Nigel de Jong al weg zijn bij Ajax?
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:49:40 #131
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_52449356
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:46 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

De invulling was egwoon heel anders, de backs waren onder Louis van Gaal de mandekkers en kwamen nooit mee op, tegenwoordig zijn de backs in een 4-3-3 juist zone-dekkers en halen soms de achterlijn.
Dat klopt maar dat maakt het huidige systeem niet slecht natuurlijk.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:50:09 #132
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_52449377
quote:
Dit lijkt me wel wat:
----Babel-----------vd Meyde
Davids----vd Vaart------Sneijder----
pi_52449396
Het gaat hem er om dat als je wat meer geld hebt, je elke speler 2-3 jaar langer zou kunnen houden wat uiteindelijk zou resulteren in dit team.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:50:56 #134
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_52449397
Gast het gaat om de namen .
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:53:22 #135
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_52449491
Het gaat er om dat als je ze pas op hun 20e gebracht, had die generatie, dat je er nu nog de vruchten van plukte en dat misschien nu de eerste zouden vertrekken ipv 3 jaar terug al.

Maar nee ze moesten op hun 17e debuteren. Zodat ze rond hun 20e genoeg hadden van Ajax en het gebrek aan succes. Had je die generatie veel beter gebracht dan had je nu een wereldelftal staan en kwam de volgende er al weer aan. Met die oudjes als Stam en Davids waarvan het dus wel mogelijk blijkt om ze te halen (zie ze als een soort Rijkaard in '94/'95) krijg je een ideale mix. Met natuurlijk nog wat losse buitenlanders er bij.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:54:09 #136
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52449514
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:49 schreef dantes_inferno86 het volgende:

[..]

Dat klopt maar dat maakt het huidige systeem niet slecht natuurlijk.
Vind ik wel, want je hebt óf teveel ruimte achter de tien (als je met de punt naar voren speelt) óf teveel ruimte tussen de defensieve middenvelder en de spits (als je met de punt naar achteren speelt), in 3-4-3 is de veldbezetting wél goed. Zowel bij Ajax als bij Oranje heb je kunnen zien dat 4-3-3 gewoon kut is, al helemaal als je geen echte links- en rechtsbuitens tot je beschikking hebt, maar dat is een ander verhaal.
pi_52449738
Medunjanin
pi_52449761
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:53 schreef PLAE@ het volgende:

Het gaat er om dat als je ze pas op hun 20e gebracht, had die generatie, dat je er nu nog de vruchten van plukte en dat misschien nu de eerste zouden vertrekken ipv 3 jaar terug al.

Maar nee ze moesten op hun 17e debuteren. Zodat ze rond hun 20e genoeg hadden van Ajax en het gebrek aan succes. Had je die generatie veel beter gebracht dan had je nu een wereldelftal staan en kwam de volgende er al weer aan. Met die oudjes als Stam en Davids waarvan het dus wel mogelijk blijkt om ze te halen (zie ze als een soort Rijkaard in '94/'95) krijg je een ideale mix. Met natuurlijk nog wat losse buitenlanders er bij.
Ze moesten wel debuteren omdat er anders niets anders was.
pi_52449772
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:39 schreef Sethje het volgende:

[..]

ericajax denk, de maat van jasza ?
Nee, die ken ik wel toch? Als het is wie ik denk dat het is. Die was mee naar Kopenhagen toen.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 14:03:20 #140
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_52449782
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:54 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Vind ik wel, want je hebt óf teveel ruimte achter de tien (als je met de punt naar voren speelt) óf teveel ruimte tussen de defensieve middenvelder en de spits (als je met de punt naar achteren speelt), in 3-4-3 is de veldbezetting wél goed. Zowel bij Ajax als bij Oranje heb je kunnen zien dat 4-3-3 gewoon kut is, al helemaal als je geen echte links- en rechtsbuitens tot je beschikking hebt, maar dat is een ander verhaal.
Nogmaals: als het team een fatsoenlijke positiespel heeft is er geen sprake van teveel ruimte tussen de defensieve middenvelder en de spits. Dat Ajax en Oranje niet altijd goed speelden heeft natuurlijk niks met het systeem te maken Eerder aan slecht positiespel en linies die niet complementair aan elkaar zijn. Als je Robben en Van Persie voorin zet moet je natuurlijk niet iemand als Van Nistelrooy daar neerzetten (tenzij je VP en R in dienst van hem laat spelen) . Dan zet je daar of geen spits neer of een bewegelijke spits waarmee van positie te wisselen is ( Babel bv).
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 14:03:54 #141
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_52449796
Die ericajax niet geloof ik
pi_52449887
Mischien heeft het verlies ook voor een groot deel met Davids te maken!
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 14:09:29 #143
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52449955
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 14:07 schreef Wooldoor het volgende:
Mischien heeft het verlies ook voor een groot deel met Davids te maken!
Ja, natuurlijk missen we die enorm, maar die moest zonodig zonder scheenbeschermers spelen. Ik mag hopen dat de kosten voor zijn revalidatie voor hem zijn! En ik had hem ook niet betaald die 3 maanden.

zo enorm stom, en dus misschien indirect dus ook een reden van het niet halen van de CL als het misloopt....
Get woke, go broke!
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 14:10:36 #144
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_52449991
Davids had uiteraard wel gescoord.
pi_52450017
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 14:10 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Davids had de boel wel aangejaagd, waardoor we er meteen bovenop zaten. Nu gingen we pas voetballen nadat Huntelaar een penalty had gemist.
pi_52450060
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:04 schreef Chivu het volgende:
*bliep* Voer uw kaart in

pi_52450141
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:32 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Als je 3-4-3 bedoelt, was het onder Louis van Gaal. 4-3-3 is met opkomende backs en zonder opkomende verdediger, je hebt dan óf teveel ruimte achter de tien (als je met de punt naar voren speelt) óf teveel ruimte tussen de defensieve middenvelder en de spits (als je met de punt naar achteren speelt).

4-3-3 is dus sowieso altijd kut.
Gewoon 4-4-2, Huntelaar en Suarez voorin. Kennedy op 10 en zet Maduro er in, en geen Colin
pi_52450199
Gelukkig is het vooralsnog alleen Voetbalzone die het meldt, het is te hopen dat het daar bij blijft
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 14:18:56 #149
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52450232
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 14:10 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Davids had een stabiel en degelijk middenveld neergezet. En idd aanjagend werk verricht.
Get woke, go broke!
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 14:21:53 #150
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_52450331
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 14:17 schreef Urquhart het volgende:
Gelukkig is het vooralsnog alleen Voetbalzone die het meldt, het is te hopen dat het daar bij blijft
Als je die kutsites moet geloven hadden we nu een selectie van 100 man.
pi_52450602
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 14:21 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Inclusief wereldtoppers en wat al niet meer.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 14:33:13 #152
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52450645
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 14:21 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Als je V Geel moet geloven hadden we nu een selectie .
Get woke, go broke!
pi_52450683
Wat zijn ze bij VI.nl ook maar weer lief vandaag.

'Ajax moet op zoek naar andere trainer'
'Ajax moet anders gaan voetballen'
'Volgende Schaal wél voor PSV'
'Zie je wel dat Ajax geen positieverbetering is!'
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 14:36:36 #154
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52450755
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 14:34 schreef Madine het volgende:
Wat zijn ze bij VI.nl ook maar weer lief vandaag.

'Ajax moet op zoek naar andere trainer'
'Ajax moet anders gaan voetballen'
'Volgende Schaal wél voor PSV'
'Zie je wel dat Ajax geen positieverbetering is!'
Tja, dat krijg je als je jezelf weer eens zo voor lul zet tegen een kleine tegenstander he?

Ik kan er niet eens boos meer om worden, ik heb zelfspot genoeg om in te zien dat het een logisch gevolg is...
Get woke, go broke!
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 14:41:31 #155
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_52450901
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 14:36 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Tja, dat krijg je als je jezelf weer eens zo voor lul zet tegen een kleine tegenstander he?

Ik kan er niet eens boos meer om worden, ik heb zelfspot genoeg om in te zien dat het een logisch gevolg is...
Moet toegeven dat jij een van de weinige realisten bent wat betreft voetbal/Ajax.

Die Ajacieden hier die Ajax nog steeds als torenhoge favoriet zien voor de titel, net als de afgelopen 3 jaar
pi_52450930
Ajax is ook gewoon favoriet samen met Feyenoord,Psv en Az het gaat moeilijk worden maar we zullen zien .
AFC AJAX
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 14:46:17 #157
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_52451046
Mee eens, er is geen enkele topfavoriet dit jaar.
pi_52451121
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 14:36 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Klopt, eigen schuld, dikke bult. Ik kan me er sowieso niet druk om maken wat ze over ons zeggen of schrijven. Ook niet wat andere clubs van ons vinden. Laat ze ons maar lekker haten, des te pijnlijker is het, als we aan het eind van het seizoen voor de 30e keer de beste van Nederland zijn
pi_52451149
Er steekt inderdaad niemand boven uit. Ik denk dat AZ wat gaat tegenvallen en Ajax moet er gewoon vol tegen aan gaan en dan maar zien waar het schip strandt.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 14:59:35 #160
164283 Luco
Buongiorno!
pi_52451440
Ook ik denk dat het weer close wordt komend seizoen. Niet zo close als afgelopen seizoen, maar wel dat het 3 wedstrijden voor het einde nog niet beslist is...
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:00:15 #161
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_52451466
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 14:02 schreef devv05 het volgende:

[..]

Nee, die ken ik wel toch? Als het is wie ik denk dat het is. Die was mee naar Kopenhagen toen.
Ja ik weet wel wie je bedoeld uit de bus toen die gozer, maar weet niet dat die op FOK! zit.
Mijn party reviews
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:00:19 #162
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_52451468
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 14:46 schreef Malibu-06 het volgende:
Mee eens, er is geen enkele topfavoriet dit jaar.
Gewoon weer PSV hoor. Met AZ en Ajax daarachter.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:04:06 #163
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52451582
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 15:00 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Gewoon weer PSV hoor. Met AZ en Ajax daarachter.
PSV? Cocu en Alex waren samen belangrijker voor PSV dan Babel en Sneijder voor Ajax, daarbij heeft Ajax nog geld om deze twee te vervangen, PSV moet het doen met de huidige selectie.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:06:20 #164
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52451643
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 15:04 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

PSV? Cocu en Alex waren samen belangrijker voor PSV dan Babel en Sneijder voor Ajax, daarbij heeft Ajax nog geld om deze twee te vervangen, PSV moet het doen met de huidige selectie.
PSV ja, weet je waarom? Omdat die elk jaar wel een paar spelers verliezen en er dan het jaar erna gewoon weer staan. Ga nou niet na 6 uit 8 zeggen dat het toeval is ofzo.

Ik zeg niet dat PSV automatisch de beste selectie heeft dit jaar, maar om nou WEER te zeggen "PSV mist die en die, en dat vangen ze noooooooooooooit op".

Dat roepen we al jaren.
Get woke, go broke!
pi_52451653
Ik vind PSV nog steeds een goede selectie hebben hoor.
pi_52451654
Er valt nog niets over te zeggen, eens kijken na de eerste 5 competitiewedstrijden hoe de vlag er dan bij de clubs bij hangt.
Ik typ straat.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:07:11 #167
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_52451671
Net iets op het ANP nieuws over v Geel/Mendoza
pi_52451679
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 15:04 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ajax heeft inderdaad geld om ze te vervangen, maar als we op een gegeven moment bij vierde keuzes qua spelers belanden, dan worden we er ook niet bepaald sterker op.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:07:25 #169
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52451680
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 15:06 schreef HeatWave het volgende:

[..]

PSV ja, weet je waarom? Omdat die elk jaar wel een paar spelers verliezen en er dan het jaar erna gewoon weer staan. Ga nou niet na 6 uit 8 zeggen dat het toeval is ofzo.

Ik zeg niet dat PSV automatisch de beste selectie heeft dit jaar, maar om nou WEER te zeggen "PSV mist die en die, en dat vangen ze noooooooooooooit op".

Dat roepen we al jaren.
Klopt, verschil is alleen dat ze vorig seizoen al niet geweldig presteerden, laat staan zonder deze twee sterkhouders.
pi_52451692
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 15:07 schreef PLAE@ het volgende:

Die krijgt geen contract.
pi_52451705
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 15:07 schreef PLAE@ het volgende:

Geen contract idd.
pi_52451737
Vooraf zie ik gewoon weer 3 titelfavorieten in PSV, Ajax en AZ. Feyenoord is nog even afwachten. September/Oktober zullen belangrijk worden. Daarin kun je de titel niet winnen, maar wel verliezen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:10:39 #173
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52451780
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 15:07 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Klopt, verschil is alleen dat ze vorig seizoen al niet geweldig presteerden, laat staan zonder deze twee sterkhouders.
Niet geweldig? Kampioen en wat was het, halve finale CL? nee, dat heeft Ajax idd stukken beter gedaan met de JC Schaal en de beker .

Ok, het voetbal was niet mooi en ze hebben een flinke dip gehad tijdens het slot van de competie, maar Ajax ook anders hadden we nooit zover achter gestaan.

natuurlijk hebben ze wat kwaliteit ingeboet, maar op de een of andere manier vangen ze dat daar toch altijd prima op.

Maar goed, ik hoop ook dat je gelijk hebt, maar ik moet het eerst zien .
Get woke, go broke!
pi_52451789
Schijnt ook dat Ajax nog steeds bezig is met Reira proberen te krijgen al lijkt het vrij kansloos.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:12:17 #175
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52451832
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 15:10 schreef Wooldoor het volgende:
Schijnt ook dat Ajax nog steeds bezig is met Reira proberen te krijgen al lijkt het vrij kansloos.
Tja, Sneijder kopen was ook uitgesloten....
Get woke, go broke!
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:12:17 #176
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_52451833
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 15:06 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat roepen we al jaren.
Verschil is dat ze nu Koeman als trainer hebben, deze man ook de aankopen mag doen en dat de belangrijkste 2 spelers van de afgelopen 3 jaar weg zijn.
pi_52451842
Ezquerro .
-
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:12:37 #178
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52451845
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 15:12 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Verschil is dat ze nu Koeman als trainer hebben, deze man ook de aankopen mag doen en dat de belangrijkste 2 spelers van de afgelopen 3 jaar weg zijn.
Ik hoop het dan maar .

Go Koeman!
Get woke, go broke!
pi_52451876
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 15:12 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Vergeet drankorgel Valckx niet..
Ik typ straat.
pi_52452084
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 15:10 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Niet geweldig? Kampioen en wat was het, halve finale CL? nee, dat heeft Ajax idd stukken beter gedaan met de JC Schaal en de beker .

Ok, het voetbal was niet mooi en ze hebben een flinke dip gehad tijdens het slot van de competie, maar Ajax ook anders hadden we nooit zover achter gestaan.

natuurlijk hebben ze wat kwaliteit ingeboet, maar op de een of andere manier vangen ze dat daar toch altijd prima op.

Maar goed, ik hoop ook dat je gelijk hebt, maar ik moet het eerst zien .
Was overigens kwart finale van de CL. Qua spelerskwaliteiten is PSV al jaren niet beter dan Ajax (uitzondering Alex) maar toch presteren ze de laatste jaren gewoon goed. Dit jaar vind ik hun selectie ook weer niet indrukwekkend maar ik schrijf ze zeker niet af. Het blijkt gewoon de laatste jaren dat de beste ploeg (eenheid, voor elkaar werken, sfeer e.d.) de grootste kans maakt om kampioen te worden. Misschien dat Ajax juist zonder jongens als Sneijder en Babel wel meer een eenheid wordt, laten we daar maar op hopen dan.
pi_52452112
PSV heeft ironisch genoeg een slechtere verdediging en een betere aanval (inclusief aanvallende middenvelders).
pi_52452115
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 15:20 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Was overigens kwart finale van de CL. Qua spelerskwaliteiten is PSV al jaren niet beter dan Ajax (uitzondering Alex) maar toch presteren ze de laatste jaren gewoon goed. Dit jaar vind ik hun selectie ook weer niet indrukwekkend maar ik schrijf ze zeker niet af. Het blijkt gewoon de laatste jaren dat de beste ploeg (eenheid, voor elkaar werken, sfeer e.d.) de grootste kans maakt om kampioen te worden. Misschien dat Ajax juist zonder jongens als Sneijder en Babel wel meer een eenheid wordt, laten we daar maar op hopen dan.
Gomes?
Ik typ straat.
pi_52452120
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 15:12 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Tja, Sneijder kopen was ook uitgesloten....
Maar Riera komt al vanaf het begin zelf dat ie helemaal niet naar Ajax wil
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:23:49 #184
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52452218
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 15:20 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Kwartinale dan, dan deed Ajax het bijna net zo goed door... oh wacht, we deden niet mee .

Nee, PSV is altijd een hecht collectief, zonder al te veel gerommel onderling. Hoeveel berichten lees je op dit moment over PSV? De transfer van die Fin, dan heb je het wel gehad.

Komt ook bij dat de medische staf van PSV blijkbaar "iets" beter is dan die van Ajax want ze hebben ook structureel minder langdurige blessures ook.

het is heel opvallend dat dipje van vorig jaar dat Ajax op 1 punt na de titel bijna gaf. Want dat gebeurt ook niet al te vaak.

En nee, grappenmakers, ik ga geen PSV fan worden, maar ik heb bewordering voor hun rust, hun manier van zakendoen en uiteraard ook voor de resultaten. Alleen ik heb een teringhekel aan hun manier van voetballen .
Get woke, go broke!
pi_52452231
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 15:20 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Gomes?
Even over het hoofd gezien maar is uiteraard ook een topper.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:25:45 #186
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52452278
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 15:24 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Even over het hoofd gezien maar is uiteraard ook een topper.
Die pakt ook zeker een aantal punten per seizoen voor ze ja .
Get woke, go broke!
pi_52452283
Riera onze verlosse rof zo? Laat die gast lekker zitten in Spanje en zoek verder in Zuid America of zo. Desnoods gooi je Kluivert op 10 op basis van een prestatie contract.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:30:08 #188
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52452415
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 15:25 schreef Chadi het volgende:
Riera onze verlosse rof zo? Laat die gast lekker zitten in Spanje en zoek verder in Zuid America of zo. Desnoods gooi je Kluivert op 10 op basis van een prestatie contract.
Ken hem nauwelijk, dus zou het niet weten. Maar je kan idd wel gaan lopen trekken aan zo'n speler, maar als de club EN de speler niet willen houdt het op. WIl de speler wel, dan kan je nog wel eens aan het langste eind trekken, maar zo niet natuurlijk.

Kluivert komt echt niet, die gaat ons vrees ik ook niet redden. Of hij moet echt echt echt fit zijn om vaak te spelen. Dan kan hij ook op de training van waarde zijn etc. Anders is het echt een beetje nutteloos, ook op prestatiecontract.
Get woke, go broke!
pi_52452547
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 15:25 schreef Chadi het volgende:
Is wel een leuke voetballer maar zeker niet ten koste van alles halen. Hij kost nu zeker de hoofdprijs dus niet doen. Waarom concentreert Ajax zich de laatste 2 jaar op Spanje ? Dit is gewoon een ontzettend dure markt (middelmaat kost een vermogen). Zal wel met ten Cate te maken hebben.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:35:40 #190
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_52452575
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 15:34 schreef Pedroso het volgende:
Zal wel met ten Cate te maken hebben.
Joh.
pi_52452611
Riera is goed voor op links buiten, maar ik denk dat hij wat te kort komt om de positie van 'Sneijder' in te vullen
pi_52452768
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 15:30 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ken hem nauwelijk, dus zou het niet weten. Maar je kan idd wel gaan lopen trekken aan zo'n speler, maar als de club EN de speler niet willen houdt het op. WIl de speler wel, dan kan je nog wel eens aan het langste eind trekken, maar zo niet natuurlijk.

Kluivert komt echt niet, die gaat ons vrees ik ook niet redden. Of hij moet echt echt echt fit zijn om vaak te spelen. Dan kan hij ook op de training van waarde zijn etc. Anders is het echt een beetje nutteloos, ook op prestatiecontract.
Hij kost niks en is het proberen waard omdat hij nog altijd beter is dan keus 4 of zo en goedkoper. Ik zie niet waar we 1-2-3 versterking kunnen halen die goedkoop is en garanties geeft. Met kluivert heb je wat dat betreft dus net zo min of zelfs minder te verliezen.

Iedereen weet dat Ajax nu wanhopig is en zal voor iedere speler de hoofdprijs vragen en V Geel zal die dan ook betalen omdat de achterban ook loopt te schreeuwen om versterking voor de winterstop.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:42:11 #193
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_52452776
quote:
Ajax heeft de transfer van Haris Medunjanin afgerond. De Amsterdammers willen de komst van de AZ'er echter nog niet officieel maken totdat de tweede transfer definitief afgerond is: Santiago Ezquerro. (Voetbalzone.nl)

Barcelona wil de aanvaller verhuren, terwijl Ajax uit is op een definitieve overname. Naar verluidt zijn beide clubs bereid om water bij de wijn te doen en een akkoord te bereiken over een huur met optie tot koop. (Voetbalzone.nl)

Het is echter de wens van Ezquerro dat Ajax alleen deze optie kan lichten als hij meer dan 75% van alle wedstrijden in de basisopstelling verschijnt. (Voetbalzone.nl)
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_52452810
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 15:35 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Joh.
Ah, daar hebben we ons Rotterdammertje weer. Geniet nog maar even van al die geweldige aankopen bij jullie. Voor je het weet sta je weer met je vrienden bij het Maasgebouw te rellen na de zoveelste wanprestatie.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:43:44 #195
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_52452821
Oh nee. Geen Medunjanin!!!!!!!!!!!
pi_52452832
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 15:42 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]
Zie TT
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:44:33 #197
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52452840
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 15:42 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]
Serieus? Wat verschrikkelijk toevallig dan dat ik net deze TT heb gekozen!
pi_52452843
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 15:34 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Is wel een leuke voetballer maar zeker niet ten koste van alles halen. Hij kost nu zeker de hoofdprijs dus niet doen. Waarom concentreert Ajax zich de laatste 2 jaar op Spanje ? Dit is gewoon een ontzettend dure markt (middelmaat kost een vermogen). Zal wel met ten Cate te maken hebben.
Ik denk ook wel dat hij een vinger in de pap heeft. Riera is een leuke voetballer maar om daar helemaal op te focussen.. het is geen Platini of zo.
pi_52452868
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:22 schreef devv05 het volgende:
Wie was nou trouwens die FOK! gast die ik in de stad en na de wedstrijd buiten het vak tegenkwam?
.
In Southern Sun
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:46:02 #200
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_52452880
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 15:44 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Serieus? Wat verschrikkelijk toevallig dan dat ik net deze TT heb gekozen!
kwist niet dat het 'al rond was'
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
pi_52452903
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 15:46 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

kwist niet dat het 'al rond was'
Er staat ook een vraagteken achter he
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:47:04 #202
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52452915
Bericht was al eerder gepost, dus zegt nog niets...
Get woke, go broke!
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:48:27 #203
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_52452944
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 15:46 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Er staat ook een vraagteken achter he
jup jup jup, my bad

hoe dan ook.. van mij mag ie wegblijven als het de vervanger van sneijder moet worden
pi_52453085
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 15:45 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

.
Hehe oke.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:52:27 #205
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_52453092
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 15:43 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Ah, daar hebben we ons Rotterdammertje weer. Geniet nog maar even van al die geweldige aankopen bij jullie. Voor je het weet sta je weer met je vrienden bij het Maasgebouw te rellen na de zoveelste wanprestatie.
Jullie leverden in jullie 1e echte wedstrijd dit seizoen al een wanprestatie
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:55:33 #206
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_52453194
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 15:52 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Beter dan elk jaar het gehele seizoen een wanprestatie leveren.
Gourmetten of steengrillen?
pi_52453209
quote:

[..]

Hou je ns bezig met je eigen club joh, dat getroll van je hier wordt er niet beter op...
In Southern Sun
pi_52453261
quote:

[..]

Jullie al 3 seizoenen elke wedstrijd......
Optyfen .
-
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:01:51 #209
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_52453375
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 15:55 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Hou je ns bezig met je eigen club joh, dat getroll van je hier wordt er niet beter op...
Getroll? Ik wijs iemand op z´n redelijk domme opmerking en vervolgens begint diegene naar mijn club te wijzen. En daar reageeri k dan op ja.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:02:44 #210
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_52453400
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 15:57 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Jullie al 3 seizoenen elke wedstrijd......
Optyfen .
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garanties voor de toekomst
pi_52453427
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:02 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

In het verleden behaalde resultaten bieden geen garanties voor de toekomst
daar heeft Feyenoord geen last van geloof ik
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:05:41 #212
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_52453490
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:03 schreef Chadi het volgende:

[..]

daar heeft Feyenoord geen last van geloof ik
Die zin kan ook wijzen op slechte resultaten uit het verleden natuurlijk
pi_52453563
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:01 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Getroll? Ik wijs iemand op z´n redelijk domme opmerking en vervolgens begint diegene naar mijn club te wijzen. En daar reageeri k dan op ja.
Het is al een paar topics dat je hier een beetje de geinponem komt uithangen, wordt gewoon beetje vervelend...
In Southern Sun
pi_52453567
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:05 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Ach we zien het wel hoor... Ik gun z ein Rotterdam het beste als ze maar onder ons eindigen
pi_52453673
Dan gun je ze al flink wat meer dan ik.
pi_52453833
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:05 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Is het niet duidelijk dat we jou als kakkerlak niet willen in dit topic. Donder lekker op naar je eigen topic.
pi_52454106
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:12 schreef devv05 het volgende:
Wilde net zeggen, ik gun ze niks.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:30:02 #218
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_52454174
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:08 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Het is al een paar topics dat je hier een beetje de geinponem komt uithangen, wordt gewoon beetje vervelend...
Ik vind het best meevallen, op een plagerijtje na Natuurlijk loop ik lekker te trollen als Ajax achterkomt tegen een klein kut-clubje uit Tsjechie, zou andersom ook gebeuren.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:31:45 #219
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_52454234
quote:
,,Afgelopen woensdag hebben we samen verloren, de return tegen Slavia Praag gaan we met zijn allen winnen.’’ Ajax-trainer Henk ten Cate keek vrijdag nog een keer terug op de eerste ontmoeting met de Tsjechen.
Ik mag het hopen ja
Jawel, je keek.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:32:44 #220
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_52454261
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:31 schreef jna het volgende:

[..]

Ik mag het hopen ja
Dat wordt weer een ´HTC´s onderschatting deel 2´-berichtje wanneer ze achterkomen
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:33:19 #221
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_52454283
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:18 schreef amsterdammertje113 het volgende:

[..]

Is het niet duidelijk dat we jou als kakkerlak niet willen in dit topic. Donder lekker op naar je eigen topic.
En jij bent?
pi_52454324
Wat ik nou niet begrijp, is dat de meeste Ajax ineens afschrijven om het kampioenschap.
En dat is dan nog eens gebaseerd op 1 wedstrijd.
Moe word ik er van.
Het lijkt hier wel een kleuterklas.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:36:11 #223
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52454349
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:35 schreef DouweEgbert het volgende:
Wat ik nou niet begrijp, is dat de meeste Ajax ineens afschrijven om het kampioenschap.
En dat is dan nog eens gebaseerd op 1 wedstrijd.
Moe word ik er van.
Het lijkt hier wel een kleuterklas.
Weet je waar ik moe van word? Van het eeuwige :

PSV is verzwakt! Ajax gaat kampioen worden dit jaar!

En vervolgens is het weer feest in EHV.

Daar word ik moe van.
Get woke, go broke!
pi_52454354
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:33 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

En jij bent?
Een Ajax supporter die een hekel heeft aan supporters van andere clubs die alleen via internet kunnen stoken en in het echt heel hard weg rennen als ze een supporter van de tegenpartij zien. Mietjes zijn dat. Donder lekker op naar je eigen topic. Wij willen je hier niet.
pi_52454384
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:33 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

En jij bent?
Omdat feyenoord niet europees speelt en je dus niks over te praten hebt met de andere feyenoorders betekent niet dat je hier welkom bent
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:38:53 #226
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_52454427
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:30 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Ik vind het best meevallen, op een plagerijtje na Natuurlijk loop ik lekker te trollen als Ajax achterkomt tegen een klein kut-clubje uit Tsjechie, zou andersom ook gebeuren.
Andersom? Denk dat de meeste mensen zich echt niet meer druk maken om Feyenoord hoor...

We zijn eerder bang dat Twente kampioen wordt dan Feyenoord. En volgens mij is voor die Joden jouw club maar 2 keer per jaar interessant.
pi_52454437
Zullen we nu weer praten over een vervanger van Sneijder?
Nakamura misschien?
pi_52454496
Ah een speler die zich niet eens kan bewijzen bij Sparta en nog een bejaarde Spanjaard .
pi_52454498
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:39 schreef andre347 het volgende:
Nakamura misschien?
Is een goed idee. Ken die speler niet. Eigenlijk zou ik eerst in Nederland kijken of er niet iets rondloopt en daarna pas buiten de grenzen. Het probleem is dat veel clubs beginnen of al begonnen zijn aan de competitie en hun spelers niet meer willen kwijtraken. Dan gaan er ineens belachlijke prijzen gevraagd worden. Ik vind persoonlijk dat Ajax beter had moeten handelen en de vervanger van Sneijder al had moeten vastleggen voordat hij werd verkocht. Ze wisten sowiezo dat hij zou gaan.
pi_52454552
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:12 schreef devv05 het volgende:
hahahaha Het moeten wel leuke wedstrijden blijven en het afgelopen seizoen was tuurlijk geen lol meer aan .
pi_52454565
Heeft Maradonna geen zoontje
AFC AJAX
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:44:46 #232
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_52454574
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:36 schreef amsterdammertje113 het volgende:

[..]

Een Ajax supporter die een hekel heeft aan supporters van andere clubs die alleen via internet kunnen stoken en in het echt heel hard weg rennen als ze een supporter van de tegenpartij zien.
Nee hoor, ik ga gerust een biertje met ze drinken (mits ze niet net met 4-0 van ons gewonnen hebben natuurlijk )
quote:
Mietjes zijn dat.
Ik gebruik liever m´n verstand. Geweld alleen in noodgevallen.
quote:
Donder lekker op naar je eigen topic. Wij willen je hier niet.
Rot zelf op idioot, je hebt wel een grote bek voor een newbie.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:45:07 #233
53851 BoNi
pi_52454592
quote:
Nakamura misschien?
Ja, laten we nog wat namen gaan roepen
Ajax moet niet geforceerd op zoek naar een vervanger van Sneijder, maar wel naar versterking op het middenveld. Een nieuwe Sneijder vind je toch niet. Daarnaast heb je met Kennedy en Suarez twee spelers die niet geforceerd aan de zijlijn moeten lopen, waardoor ik vind dat Ajax niet op zoek moet naar een '10', maar naar twee aanvallende middenvelders.
Schitterend!
pi_52454595
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:43 schreef Chadi het volgende:

[..]

hahahaha Het moeten wel leuke wedstrijden blijven en het afgelopen seizoen was tuurlijk geen lol meer aan .
Ik heb me twee keer uitstekend vermaakt. Het enige jammerlijke was dat we geen 0-10 wonnen in 010.
pi_52454599
quote:
Nakamura misschien?
Celtic laat hem niet gaan denk ik. Geweldige vrije trap in huis en soms bepalend voor ze.
pi_52454623
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:44 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Nee hoor, ik ga gerust een biertje met ze drinken (mits ze niet net met 4-0 van ons gewonnen hebben natuurlijk )
Wanneer gaan we samen een biertje drinken? Wel Heineken uiteraard
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:47:05 #237
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52454639
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:36 schreef amsterdammertje113 het volgende:

[..]

Een Ajax supporter die een hekel heeft aan supporters van andere clubs die alleen via internet kunnen stoken en in het echt heel hard weg rennen als ze een supporter van de tegenpartij zien. Mietjes zijn dat. Donder lekker op naar je eigen topic. Wij willen je hier niet.
En ik heb een grafhekel aan debielen die de club Ajax schade aanbrengen door te gaan matten met andere supporters. Nee met boetes, uit-publiek verboden en dikke rekeningen voor de ME help je Ajax zeker!?

Doe mij Malibu-06 dan maar....
Get woke, go broke!
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:47:49 #238
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_52454658
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Feyenoord - Ajax?
pi_52454685
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:47 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Feyenoord - Ajax?
Regel jij kaarten voor het thuisvak?
pi_52454696
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:47 schreef HeatWave het volgende:

[..]

En ik heb een grafhekel aan debielen die de club Ajax schade aanbrengen door te gaan matten met andere supporters. Nee met boetes, uit-publiek verboden en dikke rekeningen voor de ME help je Ajax zeker!?

vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:49:21 #241
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_52454702
quote:

[..]

Hoe vaak oneens we het over LL en muziek zijn, hoe vaak we het eens over voetbal zijn (op clubvoorkeur na)
pi_52454705
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Je hebt zeker aandelen in Heineken

Ik word echt steeds benieuwder wie we gaan halen.. en ik word steeds geduldiger Ik reken eigenlijk nergens meer op.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:50:21 #243
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52454750
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:49 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Hoe vaak oneens we het over LL en muziek zijn, hoe vaak we het eens over voetbal zijn (op clubvoorkeur na)
Kop dicht kakkerlak!

het moet ook weer niet te klef worden natuurlijk .
Get woke, go broke!
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:50:26 #244
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_52454754
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Regel jij kaarten voor het thuisvak?
Sterker nog : ik zit waarschijnlijk in het thuisvak met een jood, so why not Op voorwaarde dat ie z´n smoel houdt
pi_52454788
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:49 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Ik word echt steeds benieuwder wie we gaan halen.. en ik word steeds geduldiger Ik reken eigenlijk nergens meer op.
Dat zou ik ook eens moeten doen
pi_52454800
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:49 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Nee, is gewoon het lekkerste bier

OT: Zondag tegen de Graafschap:

Stekelenburg
vd Wiel - Stam - Vermaelen
Heitinga
Gabri - Urby
Bakircioglu
Rommedael - KJH - Suarez

0-4
pi_52454831
quote:

[..]

Heb ik het in mijn verhaal over vechten. Nee want daar heb ik ook een hekel aan. Ik heb het erover dan zulke gasten op de site een grote bek hebben en als ze al een supporter zien van de tegenpartij 3 straten omlopen. Mijn club is mijn alles maar daarvoor ga ik niet rellen en geen schade aanbrengen aan mijn stad Amsterdam. Dus niet gelijk zo reageren.
pi_52454859
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Stekelenburg
Heitinga
Gabri - Urby
Bakircioglu
Rommedael - KJH - Suarez

0-4
Rommedael
AFC AJAX
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:54:35 #249
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_52454870
Ik praat in het echt net zo tegen Ajacieden als op dit forum hoor
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:54:51 #250
164471 Lubbert
Noe mu-j s goed luustern
pi_52454874
De berichten op al die leugensites waarop te lezen staat dat Medunjanin naar Ajax gaat zijn NIET waar. Ook die Spanjaar Barca komt niet naar Amsterdam.

Kijk maar op www.ajaxshowtime.com
Binnie noe helemoale van god los
pi_52454897
quote:

[..]

Stekelenburg
Heitinga
Gabri - Urby
Bakircioglu
Rommedael - KJH - Suarez

0-4
Ben ik het mee eens

En je opstelling ook, maar ik denk dat onze Henk niet zo 'gewaagd' gaat spelen.
pi_52454938
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:54 schreef Lubbert het volgende:
De berichten op al die leugensites waarop te lezen staat dat Medunjanin naar Ajax gaat zijn NIET waar. Ook die Spanjaar Barca komt niet naar Amsterdam.

Kijk maar op www.ajaxshowtime.com
De pot verwijt de ketel ofzo...
pi_52454944
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:54 schreef BonJovi het volgende:

[..]

Rommedael
Weet ik veel hoe je die gast zijn naam schrijft. Boeit me niet ook. Als ik trouwens jou om elke spelfout uit moet lachen, kom ik nooit meer bij.

Wel weer een fantastisch inhoudelijke bijdrage van je, hulde.
pi_52454950
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:44 schreef Malibu-06 het volgende:
(mits ze niet net met 4-0 van ons gewonnen hebben natuurlijk )
Wat hebben wij er nou weer mee te maken?
pi_52454987
Ik zie dat 343 steeds meer aangehangen wordt hier.
pi_52455001
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Weet ik veel hoe je die gast zijn naam schrijft. Boeit me niet ook. Als ik trouwens jou om elke spelfout uit moet lachen, kom ik nooit meer bij.

Wel weer een fantastisch inhoudelijke bijdrage van je, hulde.
Laat je niet zo gaan gast was wel een goede opstelling verder
AFC AJAX
pi_52455050
We hoeven in ieder geval geen helikopter te huren voor de nieuwe aankopen, scheelt ook weer een weeksalaris van, pakweg, een Maduro.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 17:02:39 #258
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_52455071
Jullie hebben sowieso toch nooit een heli?
pi_52455141
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 17:02 schreef Malibu-06 het volgende:
Jullie hebben sowieso toch nooit een heli?
Spreekwoordelijk dan he.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 17:07:47 #261
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_52455193
Haha ok
Vreemd dat Alves nog zo weinig met jullie in verband wordt gebracht.
pi_52455195
Haris en Santiago?
pi_52455254
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:57 schreef Radegast het volgende:

[..]

Wat een losers inderdaad
pi_52455285
Medunjanin:
PASPOORT
seizoen club wedstrijden doelpunten competitie
2004/05 AZ 3 0 Eredivisie
2005/06 AZ 10 3 Eredivisie
2006/07 Sparta Rotterdam 32 7 Eredivisie

En toch is het moeilijk te zeggen of ie niet of wel zou slagen bij Ajax.
pi_52455324
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 17:07 schreef Malibu-06 het volgende:
Haha ok
Vreemd dat Alves nog zo weinig met jullie in verband wordt gebracht.
Alves is een kut speler, wij hebben in Suarez al een ego er bij
pi_52455341
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:57 schreef Radegast het volgende:

[..]

Mwah.. Dat valt wel mee hoor. De berichten die AjaxShowtime zelf plaatst zijn meestal geen complete bullshit.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_52455347
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 17:11 schreef Nashje het volgende:
Medunjanin:
PASPOORT
seizoen club wedstrijden doelpunten competitie
2004/05 AZ 3 0 Eredivisie
2005/06 AZ 10 3 Eredivisie
2006/07 Sparta Rotterdam 32 7 Eredivisie

En toch is het moeilijk te zeggen of ie niet of wel zou slagen bij Ajax.
Daar hoef je geen waarzegger voor te zijn hoor. Is niet goed genoeg voor AZ dus zeker niet voor Ajax.
Was ooit een groot talent maar is gewoon te licht gebleken.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 17:14:44 #268
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52455372
Het lijkt me een Mitea/Manucharyan die wel kan lopen, niet meer, niet minder eigenlijk .
Get woke, go broke!
pi_52455382
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 17:13 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Daar hoef je geen waarzegger voor te zijn hoor. Is niet goed genoeg voor AZ dus zeker niet voor Ajax.
Was ooit een groot talent maar is gewoon te licht gebleken.
Wie zegt dat ie niet goed genoeg is voor az? Hij krijgt er gewoon de kans niet.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 17:16:36 #270
53851 BoNi
pi_52455414
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 17:14 schreef HeatWave het volgende:
Het lijkt me een Mitea/Manucharyan die wel kan lopen, niet meer, niet minder eigenlijk .
Heb je het nou over Medunjanin???
Schitterend!
pi_52455438
Miljoenen betalen voor iemand die zich nog niet heeft bewezen?

Over wanbeleid gesproken
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 17:18:58 #272
184336 Vale17
Divide et impera
pi_52455490
Hij heeft een goede techniek alleen heeft hij ook lak aan verdedigen..

Zoals Foppe zei: "Als ik Harris opstel, moet ik ook 4 mannen in dienst van hem opstellen."
pi_52455505
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 17:17 schreef De_Ananas het volgende:
Miljoenen betalen voor iemand die zich nog niet heeft bewezen?

Over wanbeleid gesproken
Wat denk je dat Mido, Maxwell, Trabelsi hebben gekocht? En wist je meer van die spelers voordat ze kwamen?
pi_52455536
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 17:15 schreef Nashje het volgende:

[..]

Wie zegt dat ie niet goed genoeg is voor az? Hij krijgt er gewoon de kans niet.
Die kans moet je afdwingen en pakken. Vorig jaar bij Sparta vaak geeneens in de basis, waarom bij ons dan wel ?
Alles wat je meer betaald dan 2 miljoen is weggegooid geld. Als AZ happig is om hem aan Ajax te verkopen dan kan je er zeker van zijn dat het voor veel teveel geld is.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 17:21:06 #275
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52455548
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 17:19 schreef Chivu het volgende:

[..]

Wat denk je dat Mido, Maxwell, Trabelsi hebben gekocht? En wist je meer van die spelers voordat ze kwamen?
Nee, maar van die Medjuahanananadinges wel .
Get woke, go broke!
pi_52455567
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 17:19 schreef Chivu het volgende:

[..]

Die zijn niet voor miljoenen gehaald op Mido na maar hij had een goed seizoen in Belgie gedraaid wat je van Mendujanin niet kan zeggen na 3 seizoenen...
pi_52455617
Zojuist las ik dat Anderlecht Boussoufa niet weg wilt doen omdat ze voor de CL gaan, wat een goed doordacht beleid!
pi_52455625
Maxwell kostte ook gewoon 3,5 miljoen. En wellicht geldt voor Trabelsi hetzelfde.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 17:24:20 #279
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52455641
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 17:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zojuist las ik dat Anderlecht Boussoufa niet weg wilt doen omdat ze voor de CL gaan, wat een goed doordacht beleid!
Bril-fucking-jant! Echt, dat ze dat bij Ajax nog nooit bedacht hebben .
Get woke, go broke!
pi_52455662
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 17:24 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, ik vond het echt een eye-opener zó geniaal
pi_52455681
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 17:23 schreef Chivu het volgende:
Maxwell kostte ook gewoon 3,5 miljoen. En wellicht geldt voor Trabelsi hetzelfde.
Maar die hadden niet al 3 jaar verneukt
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 17:25:48 #282
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52455682
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 17:25 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Ja, ik vond het echt een eye-opener zó geniaal
EN maar zeggen dat belgen dom zijn! Ze hebben DE manier om je selectie compleet te houden gevonden!!

Gewoon NIET verkopen .
Get woke, go broke!
pi_52455765
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 17:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
Jammer alleen dat ze er uitvliegen tegen Fenerbarche. Goed overigens dat Boussoufa niet komt. Bij AA Gent (subtop Belgie) was hij goed. Bij Anderlecht heeft hij nog weinig laten zien. Is voor Ajax ook geen meerwaarde.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 17:29:21 #284
184336 Vale17
Divide et impera
pi_52455769
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 17:24 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee je wilt Sneijder houden om door de voorronde van de CL te komen, en daardoor 10 miljoen in te leveren. Met of zonder Sneijder helaas is het zo dat Ajax in de CL nog niet veel te zoeken heeft.
pi_52455775
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 17:25 schreef HeatWave het volgende:

[..]

EN maar zeggen dat belgen dom zijn! Ze hebben DE manier om je selectie compleet te houden gevonden!!

Gewoon NIET verkopen .
Aantal dagen terug las ik dat Ajax met ik meen Club Brugge een samenwerkingsverbond aangaat, wellicht dat beide topteams gegevens en handigheden kunnen uitwisselen met elkaar
pi_52456161
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 17:20 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Die kans moet je afdwingen en pakken. Vorig jaar bij Sparta vaak geeneens in de basis, waarom bij ons dan wel ?
Alles wat je meer betaald dan 2 miljoen is weggegooid geld. Als AZ happig is om hem aan Ajax te verkopen dan kan je er zeker van zijn dat het voor veel teveel geld is.
Recente wedstrijden van Medunjanin bij Sparta:

NEC - Sparta 2-1: basisplaats, assist
Sparta - NEC 1-1: basisplaats, assist
Sparta - RKC 1-0: basisplaats, goal
Ajax - Sparta 5-2: basisplaats
Sparta - Utrecht 1-1: basisplaats
Vitesse - Sparta 3-0: basisplaats
Sparta - SCH 2-2: basisplaats
ADO - Sparta 2-4: basisplaats, assist
Sparta - NEC 0-4: invalbeurt
Sparta - Heracles 0-0: basisplaats
NAC - Sparta 3-1: basisplaats
Sparta - psv 1-1: invalbeurt, goal
Sparta - Roda 2-2: invalbeurt
az - Sparta 3-0: basisplaats
Sparta - RKC 2-3: basisplaats
Sparta - Excelsior 2-1: basisplaats, goal
Sparta - Twente 3-0: basisplaats
Groningen - Sparta 0-1: basisplaats, assist
Sparta - NAC 0-3: basisplaats
pi_52456244
Dreigmails beangstigen Sylvie van der Vaart
17 augustus 2007

Door de flirt van Rafael van der Vaart met Valencia durft vrouwlief Sylvie zich niet meer op straat te vertonen in Hamburg. De supporters van Hamburger SV hebben haar schrik aangebracht door dreigmails te sturen.

"Nu wordt het echt niet leuk meer", zegt Sylvie van der Vaart in Bild. "Ik heb angst en maak me zorgen om mijn zoontje. Zeker als Rafael niet in Hamburg is." De krant geeft één voorbeeld van een ontvangen mailje: "Verdwijn uit Hamburg, of anders..."

Tis toch eigenlijk te gek voor woorden dat sommige supporters zo ver kunnen doorslaan.
pi_52456273
quote:
Ten Cate kan zondag in Doetinchem nog niet over Edgar Davids, Leonardo, George Ogararu, Nicolae Mitea en Edgar Manucharyan beschikken. Hij wacht ook nog op de twee spelers die Ajax voor het einde van de maand wil aantrekken. "We zijn hard bezig", aldus Ten Cate. "Maar we willen alleen spelers die ons meteen beter maken. We zijn nog niet geslaagd. Dat komt omdat clubs heel veel geld vragen of spelers heel veel geld willen verdienen. We zoeken verder. Er lopen nog contacten."
pi_52456274
Ze mag wel bij mij wonen
AFC AJAX
pi_52456299
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 17:48 schreef amsterdammertje113 het volgende:
17 augustus 2007

Door de flirt van Rafael van der Vaart met Valencia durft vrouwlief Sylvie zich niet meer op straat te vertonen in Hamburg. De supporters van Hamburger SV hebben haar schrik aangebracht door dreigmails te sturen.

"Nu wordt het echt niet leuk meer", zegt Sylvie van der Vaart in Bild. "Ik heb angst en maak me zorgen om mijn zoontje. Zeker als Rafael niet in Hamburg is." De krant geeft één voorbeeld van een ontvangen mailje: "Verdwijn uit Hamburg, of anders..."

Tis toch eigenlijk te gek voor woorden dat sommige supporters zo ver kunnen doorslaan.
Eens. Maar is ook niet zo slim van Rafael om HSV zo te laten zakken.
pi_52456304
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 17:49 schreef Nashje het volgende:

[..]
tja dan word het moeilijk, wanneer komt Leonardo terug? En Vertonghen kan dus al wel spelen dat is mooi
AFC AJAX
pi_52456328
Tja als Ten Cate zegt dat hij spelers wilt die ons meteen beter maken dan kan je Mendunjanin wel doorstrepen.
pi_52456521
Spannend spannend spannend, zullen we drie punten gaan pakken dit weekend of niet?
pi_52456588
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 17:48 schreef amsterdammertje113 het volgende:
17 augustus 2007

Laat ze maar terugkomen naar het veilige Amsterdam.
pi_52456621
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 17:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
Spannend spannend spannend, zullen we drie punten gaan pakken dit weekend of niet?
Dat mag ik toch wel hopen!
pi_52456622
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 18:00 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Laat ze maar terugkomen naar het veilige Amsterdam.
ben bank dat het in het zonnige Spanje word
AFC AJAX
pi_52457178
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 18:02 schreef BonJovi het volgende:

[..]

ben bank dat het in het zonnige Spanje word
Sorry maar ik ben er bang voor dat het gewoon Hamburg blijft. HSV heeft Valencia een brief gestuurd waarin ze gevraagd word te stoppen met bieden op Vaartje. Deze brief is ook gestuurd naar DFB en FIFA dus denk dat Valencia deze speler wel kan vergeten.
pi_52457232
quote:

[..]

Stekelenburg
Heitinga
Gabri - Urby
Bakircioglu
Rommedael - KJH - Suarez

0-4
De populairste opstelling hier op dit moment, en ik denk ook niet voor niets. Ome Henk had 'm bijna goed woensdag, alleen voorin nog met de naampjes schuiven en achterin een wijziging aanbrengen. Waarschijnlijk heeft hij het voordat we naar Praag gaan ook wel door.
pi_52457304
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 18:26 schreef amsterdammertje113 het volgende:

[..]

Sorry maar ik ben er bang voor dat het gewoon Hamburg blijft. HSV heeft Valencia een brief gestuurd waarin ze gevraagd word te stoppen met bieden op Vaartje. Deze brief is ook gestuurd naar DFB en FIFA dus denk dat Valencia deze speler wel kan vergeten.
arbitrage zaak ?
AFC AJAX
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 18:38:10 #301
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_52457424
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 18:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
vol

edit: kut
Nu dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo