Snap niet dat je met zoveel geld bij zulke spelers uitkomt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:14 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Zolang het niet op Ajax.nl staat weiger ik het te geloven
Voorlopig is de bron Voetbalzone...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:17 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Snap niet dat je met zoveel geld bij zulke spelers uitkomt.
Vind ik ook terecht. En ik vind het absoluut niet erg, het is toch maar een oefenwedstrijdje.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:14 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens ja.. hopelijk grijpt Klaas het aan om beter te presteren is ook wel nodig.
Sja, het lukt PSV al jaren om een redelijke selectie neer te zetten die vrijwel elk jaar kampioen wordt en het ook nog eens redelijk doet in de CL.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:04 schreef Everett het volgende:
[..]
Tegenwoordig gaat iedere speler van Ajax die maar een klein beetje uitsteekt boven de rest per direct naar het buitenland. Dat is niet te stoppen en daardoor wordt het volgens mij steeds lastiger voor Ajax om Europees een rol van betekenis te spelen. Of een andere bestuur daar veel aan kan doen, betwijfel ik. Kijk hoe een Sneijder reageert als Madrid met een zak geld aankomt. Zo een speler wil je als trainer (bij wijze van spreken) niet eens meer hebben bij Ajax, want Sneijder zou alleen maar teleurgesteld zijn als Ajax hem niet had verkocht. Dan krijg je gedemotiveerde spelers. Zie VDV momenteel.
Dat Ajax in de Nederlandse competitie moet heersen, ben ik wel met je eens. Een misstapje hier en daar houd je altijd, maar Ajax mag in de Arena niet verliezen.
Op een begroting van 55 miljoen is het de minst belangrijke inkomstenbron voor de club. Zonder goede kaartverkoop is het business as usual. Als de andere inkomsten wegvallen, is het een groot probleem.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:07 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Kaartverkoop is voor de begroting nauwelijks relevant? Wat zeg je nou allemaal?
Iemand met sjoege van de voetbalwereld, bijvoorbeeld. Iemand die niet zomaar door z'n hockeyvrinden binnen gehaald kan worden. Iemand die iets moet kunnen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:08 schreef Everett het volgende:
[..]
Ik ben nu wel heel benieuwd wie de club dan volgens jou zou moeten besturen.
Hij noemde me Dev en stond bij Jasza en Aanvoerderquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:23 schreef BonJovi het volgende:
hoe weetje dat het een FOK!gast was?
Je stelt zelf voor dat 'het volk' moet kunnen beslissen over wie de club bestuurt. Dan vind ik 'iemand met sjoege van de voetbalwereld' een beetje vaag.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:23 schreef Pappie_Culo het volgende:
Iemand met sjoege van de voetbalwereld, bijvoorbeeld.
Maar blijf dit knudde-zootje vooral onvoorwaardelijk steunen. Je krijgt wat je verdient.
ok nog 1 keer, PSV speelt net als de andere helft van de wereld verdedigend in een 4-4-2. De nieuwe spelers bij PSV hebben dit systeem in no-time door. De mensen bij Ajax willen er gewoon niet aan om het systeem te veranderen hoe sneu het ook klinkt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, het lukt PSV al jaren om een redelijke selectie neer te zetten die vrijwel elk jaar kampioen wordt en het ook nog eens redelijk doet in de CL.
Waarom kunnen zij het dan wel, en wij niet? Het budget is volgens mij precies hetzelfde (65 milj).
En een AZ heeft met een redelijke financieele injectie zich in 2 jaar opeens bijna naast Ajax genesteld in de competie. Dus het zou niet aan het geld moeten liggen, dat hebben we allemaal wel in NL in de top 4.
Wie graag meedingt kan dan ook heel mooi uiteen zetten wat hij/zij wil.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:26 schreef Everett het volgende:
[..]
Je stelt zelf voor dat 'het volk' moet kunnen beslissen over wie de club bestuurt. Dan vind ik 'iemand met sjoege van de voetbalwereld' een beetje vaag.
Persoonlijk zou ik een goed bestuur niet kunnen benoemen hoor. Maar daarom vind ik het ook een slecht idee om supporters het bestuur te laten benoemen. Dat is namelijk heel moeilijk.
Wanneer speelde Ajax voor het laatst een klassiek 4-3-3?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:26 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
ok nog 1 keer, PSV speelt net als de andere helft van de wereld verdedigend in een 4-4-2. De nieuwe spelers bij PSV hebben dit systeem in no-time door. De mensen bij Ajax willen er gewoon niet aan om het systeem te veranderen hoe sneu het ook klinkt.
Maar je bent ook bekend met het feit dat een Barca lid elk jaar 150 euro aftikt om te mogen stemmen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:29 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Wie graag meedingt kan dan ook heel mooi uiteen zetten wat hij/zij wil.
Binnen de supporters zijn er natuurlijk opinieleiders (waarvan voldoende met verstand van zaken), en er zijn onder de leden in een dergelijke structuur nog meer mensen die er een goed zegje over zullen kunnen doen (oud voetballers, etc)
Maar de belangrijkste schakel hebben we niet in huis.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wij leiden zelf op.
Als je 3-4-3 bedoelt, was het onder Louis van Gaal. 4-3-3 is met opkomende backs en zonder opkomende verdediger, je hebt dan óf teveel ruimte achter de tien (als je met de punt naar voren speelt) óf teveel ruimte tussen de defensieve middenvelder en de spits (als je met de punt naar achteren speelt).quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:29 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Wanneer speelde Ajax voor het laatst een klassiek 4-3-3?
Was dat kwartje net iets anders gevallen op de laatste speeldag, dan was Ajax kampioen en dus geplaatst voor de CL. Dan hadden we nu PSV zien ploeteren in de voorronde CL. Bovendien was het dan aantrekkelijker geweest voor spelers om naar Ajax te komen, plus het feit dat Ajax al zeker was geweest van de CL inkomsten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, het lukt PSV al jaren om een redelijke selectie neer te zetten die vrijwel elk jaar kampioen wordt en het ook nog eens redelijk doet in de CL.
Waarom kunnen zij het dan wel, en wij niet? Het budget is volgens mij precies hetzelfde (65 milj).
Ik denk dat je kluivert best een goede optie kan zijn voor Ajax. Zeker achter de spitsen hangend.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Dan nog. Stam als nestor van de verdediging, Davids van het middenveld en Kluivert van de aanval...
Wasn't me, zag wel in de stad twee mensen met een aanvoerdersband om lopen, was een van de twee dan Aanvoerder?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:26 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hij noemde me Dev en stond bij Jasza en Aanvoerder
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:38 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Wasn't me, zag wel in de stad twee mensen met een aanvoerdersband om lopen, was een van de twee dan Aanvoerder?
ericajax denk, de maat van jasza ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:26 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hij noemde me Dev en stond bij Jasza en Aanvoerder
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:38 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Wasn't me, zag wel in de stad twee mensen met een aanvoerdersband om lopen, was een van de twee dan Aanvoerder?
Het verschil zit hem in het opleggen van de zogenaamde huisstijl. Ajax schiet zichzelf in eigen voet hiermee. Er is een ander tijdperk aangebroken waarin je talenten niet tot hun 25ste aan je kan vastleggen zodat je langzaaam uitstroom en instroom hebt en ook de tijd hebt om op te vangen en ingespeeld te raken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En een AZ heeft met een redelijke financieele injectie zich in 2 jaar opeens bijna naast Ajax genesteld in de competie. Dus het zou niet aan het geld moeten liggen, dat hebben we allemaal wel in NL in de top 4.
De invulling was egwoon heel anders, de backs waren onder Louis van Gaal de mandekkers en kwamen nooit mee op, tegenwoordig zijn de backs in een 4-3-3 juist zone-dekkers en halen soms de achterlijn.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:45 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Het systeem van Van Gaal was overigens niet per definitie een 343 systeem maar een systeem dat veranderde van 433 naar 343 (balbezit) en naar 451 (balverlies) . Overigens hoeft er niet te veel ruimte tussen de spits en middenvelders te zijn mits je positiespel goed is.
Komt Babel nu al terug?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:44 schreef PLAE@ het volgende:
Dit lijkt me wel wat:
----Babel------Huntelaar-----vd Meyde
--Davids----vd Vaart------Sneijder----
--------------Heitinga--------------------
--Urby--------Stam---------de Jong---
--------Stekelenburg-----------
De opstelling klopt niet helemaal maar goed.
Hier heb je een goeie mix oud/jong. Puur Hollands....op 2 na eigen kweek en een Champions League waardig team.
Zeg maar gewoon een winnend team
Zorg maar eens dat ABN Amro bereid is om een paar jaar net zoveel in Ajax te steken als in die onzinnige kut Volvo Ocean race....
En dan had je nog zat andere figuren kunnen houden/halen. Ik noem een Kluivert als stand-in etc etc.
En nou kun je natuurlijk zeggen die spelers had je hier nooit zo lang kunnen houden....nee dat klopt. Maar op vd Meyde na zijn ze onder de 25? Je had ze gewoon niet veels te vroeg moeten brengen...
Jaap Stam en Edgar Davids zijn ook al ouder dan 25 jaar, hoor.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:44 schreef PLAE@ het volgende:
Dit lijkt me wel wat:
----Babel------Huntelaar-----vd Meyde
--Davids----vd Vaart------Sneijder----
--------------Heitinga--------------------
--Urby--------Stam---------de Jong---
--------Stekelenburg-----------
De opstelling klopt niet helemaal maar goed.
Hier heb je een goeie mix oud/jong. Puur Hollands....op 2 na eigen kweek en een Champions League waardig team.
Zeg maar gewoon een winnend team
Zorg maar eens dat ABN Amro bereid is om een paar jaar net zoveel in Ajax te steken als in die onzinnige kut Volvo Ocean race....
En dan had je nog zat andere figuren kunnen houden/halen. Ik noem een Kluivert als stand-in etc etc.
En nou kun je natuurlijk zeggen die spelers had je hier nooit zo lang kunnen houden....nee dat klopt. Maar op vd Meyde na zijn ze onder de 25? Je had ze gewoon niet veels te vroeg moeten brengen...
Dat klopt maar dat maakt het huidige systeem niet slecht natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
De invulling was egwoon heel anders, de backs waren onder Louis van Gaal de mandekkers en kwamen nooit mee op, tegenwoordig zijn de backs in een 4-3-3 juist zone-dekkers en halen soms de achterlijn.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:44 schreef PLAE@ het volgende:
Dit lijkt me wel wat:
----Babel-----------vd Meyde
Davids----vd Vaart------Sneijder----
Vind ik wel, want je hebt óf teveel ruimte achter de tien (als je met de punt naar voren speelt) óf teveel ruimte tussen de defensieve middenvelder en de spits (als je met de punt naar achteren speelt), in 3-4-3 is de veldbezetting wél goed. Zowel bij Ajax als bij Oranje heb je kunnen zien dat 4-3-3 gewoon kut is, al helemaal als je geen echte links- en rechtsbuitens tot je beschikking hebt, maar dat is een ander verhaal.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:49 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Dat klopt maar dat maakt het huidige systeem niet slecht natuurlijk.
Ze moesten wel debuteren omdat er anders niets anders was.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:53 schreef PLAE@ het volgende:
Het gaat er om dat als je ze pas op hun 20e gebracht, had die generatie, dat je er nu nog de vruchten van plukte en dat misschien nu de eerste zouden vertrekken ipv 3 jaar terug al.
Maar nee ze moesten op hun 17e debuteren. Zodat ze rond hun 20e genoeg hadden van Ajax en het gebrek aan succes. Had je die generatie veel beter gebracht dan had je nu een wereldelftal staan en kwam de volgende er al weer aan. Met die oudjes als Stam en Davids waarvan het dus wel mogelijk blijkt om ze te halen (zie ze als een soort Rijkaard in '94/'95) krijg je een ideale mix. Met natuurlijk nog wat losse buitenlanders er bij.
Nee, die ken ik wel toch? Als het is wie ik denk dat het is. Die was mee naar Kopenhagen toen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:39 schreef Sethje het volgende:
[..]
ericajax denk, de maat van jasza ?
Nogmaals: als het team een fatsoenlijke positiespel heeft is er geen sprake van teveel ruimte tussen de defensieve middenvelder en de spits. Dat Ajax en Oranje niet altijd goed speelden heeft natuurlijk niks met het systeem te maken Eerder aan slecht positiespel en linies die niet complementair aan elkaar zijn. Als je Robben en Van Persie voorin zet moet je natuurlijk niet iemand als Van Nistelrooy daar neerzetten (tenzij je VP en R in dienst van hem laat spelen) . Dan zet je daar of geen spits neer of een bewegelijke spits waarmee van positie te wisselen is ( Babel bv).quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:54 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Vind ik wel, want je hebt óf teveel ruimte achter de tien (als je met de punt naar voren speelt) óf teveel ruimte tussen de defensieve middenvelder en de spits (als je met de punt naar achteren speelt), in 3-4-3 is de veldbezetting wél goed. Zowel bij Ajax als bij Oranje heb je kunnen zien dat 4-3-3 gewoon kut is, al helemaal als je geen echte links- en rechtsbuitens tot je beschikking hebt, maar dat is een ander verhaal.
Ja, natuurlijk missen we die enorm, maar die moest zonodig zonder scheenbeschermers spelen. Ik mag hopen dat de kosten voor zijn revalidatie voor hem zijn! En ik had hem ook niet betaald die 3 maanden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:07 schreef Wooldoor het volgende:
Mischien heeft het verlies ook voor een groot deel met Davids te maken!
Davids had de boel wel aangejaagd, waardoor we er meteen bovenop zaten. Nu gingen we pas voetballen nadat Huntelaar een penalty had gemist.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:10 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Davids had uiteraard wel gescoord.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:04 schreef Chivu het volgende:
*bliep* Voer uw kaart in
*bliep* Voer uw persoonlijke code in
*bliep* Moet Ajax Wesley Sneijder verkopen? Kies Ja of Nee
*bliep* Helaas, hij is gisteravond al verkocht!
Gewoon 4-4-2, Huntelaar en Suarez voorin. Kennedy op 10 en zet Maduro er in, en geen Colinquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als je 3-4-3 bedoelt, was het onder Louis van Gaal. 4-3-3 is met opkomende backs en zonder opkomende verdediger, je hebt dan óf teveel ruimte achter de tien (als je met de punt naar voren speelt) óf teveel ruimte tussen de defensieve middenvelder en de spits (als je met de punt naar achteren speelt).
4-3-3 is dus sowieso altijd kut.
Davids had een stabiel en degelijk middenveld neergezet. En idd aanjagend werk verricht.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:10 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Davids had uiteraard wel gescoord.
Als je die kutsites moet geloven hadden we nu een selectie van 100 man.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:17 schreef Urquhart het volgende:
Gelukkig is het vooralsnog alleen Voetbalzone die het meldt, het is te hopen dat het daar bij blijft
Inclusief wereldtoppers en wat al niet meer.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:21 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Als je die kutsites moet geloven hadden we nu een selectie van 100 man.
Als je V Geel moet geloven hadden we nu een selectiequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:21 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Als je die kutsites moet geloven hadden we nu een selectie van 100 man.
Tja, dat krijg je als je jezelf weer eens zo voor lul zet tegen een kleine tegenstander he?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:34 schreef Madine het volgende:
Wat zijn ze bij VI.nl ook maar weer lief vandaag.
'Ajax moet op zoek naar andere trainer'
'Ajax moet anders gaan voetballen'
'Volgende Schaal wél voor PSV'
'Zie je wel dat Ajax geen positieverbetering is!'
Moet toegeven dat jij een van de weinige realisten bent wat betreft voetbal/Ajax.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je als je jezelf weer eens zo voor lul zet tegen een kleine tegenstander he?
Ik kan er niet eens boos meer om worden, ik heb zelfspot genoeg om in te zien dat het een logisch gevolg is...
Klopt, eigen schuld, dikke bult. Ik kan me er sowieso niet druk om maken wat ze over ons zeggen of schrijven. Ook niet wat andere clubs van ons vinden. Laat ze ons maar lekker haten, des te pijnlijker is het, als we aan het eind van het seizoen voor de 30e keer de beste van Nederland zijnquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je als je jezelf weer eens zo voor lul zet tegen een kleine tegenstander he?
Ja ik weet wel wie je bedoeld uit de bus toen die gozer, maar weet niet dat die op FOK! zit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:02 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nee, die ken ik wel toch? Als het is wie ik denk dat het is. Die was mee naar Kopenhagen toen.
Gewoon weer PSV hoor. Met AZ en Ajax daarachter.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:46 schreef Malibu-06 het volgende:
Mee eens, er is geen enkele topfavoriet dit jaar.
PSV? Cocu en Alex waren samen belangrijker voor PSV dan Babel en Sneijder voor Ajax, daarbij heeft Ajax nog geld om deze twee te vervangen, PSV moet het doen met de huidige selectie.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Gewoon weer PSV hoor. Met AZ en Ajax daarachter.
PSV ja, weet je waarom? Omdat die elk jaar wel een paar spelers verliezen en er dan het jaar erna gewoon weer staan. Ga nou niet na 6 uit 8 zeggen dat het toeval is ofzo.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:04 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
PSV? Cocu en Alex waren samen belangrijker voor PSV dan Babel en Sneijder voor Ajax, daarbij heeft Ajax nog geld om deze twee te vervangen, PSV moet het doen met de huidige selectie.
Ajax heeft inderdaad geld om ze te vervangen, maar als we op een gegeven moment bij vierde keuzes qua spelers belanden, dan worden we er ook niet bepaald sterker op.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:04 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
PSV? Cocu en Alex waren samen belangrijker voor PSV dan Babel en Sneijder voor Ajax, daarbij heeft Ajax nog geld om deze twee te vervangen, PSV moet het doen met de huidige selectie.
Klopt, verschil is alleen dat ze vorig seizoen al niet geweldig presteerden, laat staan zonder deze twee sterkhouders.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
PSV ja, weet je waarom? Omdat die elk jaar wel een paar spelers verliezen en er dan het jaar erna gewoon weer staan. Ga nou niet na 6 uit 8 zeggen dat het toeval is ofzo.
Ik zeg niet dat PSV automatisch de beste selectie heeft dit jaar, maar om nou WEER te zeggen "PSV mist die en die, en dat vangen ze noooooooooooooit op".
Dat roepen we al jaren.
Die krijgt geen contract.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:07 schreef PLAE@ het volgende:
Net iets op het ANP nieuws over v Geel/Mendoza![]()
![]()
Geen contract idd.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:07 schreef PLAE@ het volgende:
Net iets op het ANP nieuws over v Geel/Mendoza![]()
![]()
Niet geweldig? Kampioen en wat was het, halve finale CL? nee, dat heeft Ajax idd stukken beter gedaan met de JC Schaal en de bekerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:07 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, verschil is alleen dat ze vorig seizoen al niet geweldig presteerden, laat staan zonder deze twee sterkhouders.
Tja, Sneijder kopen was ook uitgesloten....quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:10 schreef Wooldoor het volgende:
Schijnt ook dat Ajax nog steeds bezig is met Reira proberen te krijgen al lijkt het vrij kansloos.
Verschil is dat ze nu Koeman als trainer hebben, deze man ook de aankopen mag doen en dat de belangrijkste 2 spelers van de afgelopen 3 jaar weg zijn.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
PSV ja, weet je waarom? Omdat die elk jaar wel een paar spelers verliezen en er dan het jaar erna gewoon weer staan. Ga nou niet na 6 uit 8 zeggen dat het toeval is ofzo.
Ik zeg niet dat PSV automatisch de beste selectie heeft dit jaar, maar om nou WEER te zeggen "PSV mist die en die, en dat vangen ze noooooooooooooit op".
Dat roepen we al jaren.
Ik hoop het dan maarquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:12 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Verschil is dat ze nu Koeman als trainer hebben, deze man ook de aankopen mag doen en dat de belangrijkste 2 spelers van de afgelopen 3 jaar weg zijn.
Vergeet drankorgel Valckx niet..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:12 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Verschil is dat ze nu Koeman als trainer hebben, deze man ook de aankopen mag doen en dat de belangrijkste 2 spelers van de afgelopen 3 jaar weg zijn.
Was overigens kwart finale van de CL. Qua spelerskwaliteiten is PSV al jaren niet beter dan Ajax (uitzondering Alex) maar toch presteren ze de laatste jaren gewoon goed. Dit jaar vind ik hun selectie ook weer niet indrukwekkend maar ik schrijf ze zeker niet af. Het blijkt gewoon de laatste jaren dat de beste ploeg (eenheid, voor elkaar werken, sfeer e.d.) de grootste kans maakt om kampioen te worden. Misschien dat Ajax juist zonder jongens als Sneijder en Babel wel meer een eenheid wordt, laten we daar maar op hopen dan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet geweldig? Kampioen en wat was het, halve finale CL? nee, dat heeft Ajax idd stukken beter gedaan met de JC Schaal en de beker.
Ok, het voetbal was niet mooi en ze hebben een flinke dip gehad tijdens het slot van de competie, maar Ajax ook anders hadden we nooit zover achter gestaan.
natuurlijk hebben ze wat kwaliteit ingeboet, maar op de een of andere manier vangen ze dat daar toch altijd prima op.
Maar goed, ik hoop ook dat je gelijk hebt, maar ik moet het eerst zien.
Gomes?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:20 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Was overigens kwart finale van de CL. Qua spelerskwaliteiten is PSV al jaren niet beter dan Ajax (uitzondering Alex) maar toch presteren ze de laatste jaren gewoon goed. Dit jaar vind ik hun selectie ook weer niet indrukwekkend maar ik schrijf ze zeker niet af. Het blijkt gewoon de laatste jaren dat de beste ploeg (eenheid, voor elkaar werken, sfeer e.d.) de grootste kans maakt om kampioen te worden. Misschien dat Ajax juist zonder jongens als Sneijder en Babel wel meer een eenheid wordt, laten we daar maar op hopen dan.
Maar Riera komt al vanaf het begin zelf dat ie helemaal niet naar Ajax wilquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, Sneijder kopen was ook uitgesloten....
Kwartinale dan, dan deed Ajax het bijna net zo goed door... oh wacht, we deden niet meequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:20 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Was overigens kwart finale van de CL. Qua spelerskwaliteiten is PSV al jaren niet beter dan Ajax (uitzondering Alex) maar toch presteren ze de laatste jaren gewoon goed. Dit jaar vind ik hun selectie ook weer niet indrukwekkend maar ik schrijf ze zeker niet af. Het blijkt gewoon de laatste jaren dat de beste ploeg (eenheid, voor elkaar werken, sfeer e.d.) de grootste kans maakt om kampioen te worden. Misschien dat Ajax juist zonder jongens als Sneijder en Babel wel meer een eenheid wordt, laten we daar maar op hopen dan.
Even over het hoofd gezien maar is uiteraard ook een topper.quote:
Die pakt ook zeker een aantal punten per seizoen voor ze jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:24 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Even over het hoofd gezien maar is uiteraard ook een topper.
Ken hem nauwelijk, dus zou het niet weten. Maar je kan idd wel gaan lopen trekken aan zo'n speler, maar als de club EN de speler niet willen houdt het op. WIl de speler wel, dan kan je nog wel eens aan het langste eind trekken, maar zo niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:25 schreef Chadi het volgende:
Riera onze verlosse rof zo? Laat die gast lekker zitten in Spanje en zoek verder in Zuid America of zo. Desnoods gooi je Kluivert op 10 op basis van een prestatie contract.
Is wel een leuke voetballer maar zeker niet ten koste van alles halen. Hij kost nu zeker de hoofdprijs dus niet doen. Waarom concentreert Ajax zich de laatste 2 jaar op Spanje ? Dit is gewoon een ontzettend dure markt (middelmaat kost een vermogen). Zal wel met ten Cate te maken hebben.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:25 schreef Chadi het volgende:
Riera onze verlosse rof zo? Laat die gast lekker zitten in Spanje en zoek verder in Zuid America of zo. Desnoods gooi je Kluivert op 10 op basis van een prestatie contract.
Joh.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:34 schreef Pedroso het volgende:
Zal wel met ten Cate te maken hebben.
Hij kost niks en is het proberen waard omdat hij nog altijd beter is dan keus 4 of zo en goedkoper. Ik zie niet waar we 1-2-3 versterking kunnen halen die goedkoop is en garanties geeft. Met kluivert heb je wat dat betreft dus net zo min of zelfs minder te verliezen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ken hem nauwelijk, dus zou het niet weten. Maar je kan idd wel gaan lopen trekken aan zo'n speler, maar als de club EN de speler niet willen houdt het op. WIl de speler wel, dan kan je nog wel eens aan het langste eind trekken, maar zo niet natuurlijk.
Kluivert komt echt niet, die gaat ons vrees ik ook niet redden. Of hij moet echt echt echt fit zijn om vaak te spelen. Dan kan hij ook op de training van waarde zijn etc. Anders is het echt een beetje nutteloos, ook op prestatiecontract.
quote:Ajax heeft de transfer van Haris Medunjanin afgerond. De Amsterdammers willen de komst van de AZ'er echter nog niet officieel maken totdat de tweede transfer definitief afgerond is: Santiago Ezquerro. (Voetbalzone.nl)
Barcelona wil de aanvaller verhuren, terwijl Ajax uit is op een definitieve overname. Naar verluidt zijn beide clubs bereid om water bij de wijn te doen en een akkoord te bereiken over een huur met optie tot koop. (Voetbalzone.nl)
Het is echter de wens van Ezquerro dat Ajax alleen deze optie kan lichten als hij meer dan 75% van alle wedstrijden in de basisopstelling verschijnt. (Voetbalzone.nl)
Ah, daar hebben we ons Rotterdammertje weer. Geniet nog maar even van al die geweldige aankopen bij jullie. Voor je het weet sta je weer met je vrienden bij het Maasgebouw te rellen na de zoveelste wanprestatie.quote:
Serieus? Wat verschrikkelijk toevallig dan dat ik net deze TT heb gekozen!quote:
Ik denk ook wel dat hij een vinger in de pap heeft. Riera is een leuke voetballer maar om daar helemaal op te focussen.. het is geen Platini of zo.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:34 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Is wel een leuke voetballer maar zeker niet ten koste van alles halen. Hij kost nu zeker de hoofdprijs dus niet doen. Waarom concentreert Ajax zich de laatste 2 jaar op Spanje ? Dit is gewoon een ontzettend dure markt (middelmaat kost een vermogen). Zal wel met ten Cate te maken hebben.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:22 schreef devv05 het volgende:
Wie was nou trouwens die FOK! gast die ik in de stad en na de wedstrijd buiten het vak tegenkwam?
kwist niet dat het 'al rond was'quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:44 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Serieus? Wat verschrikkelijk toevallig dan dat ik net deze TT heb gekozen!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |