Snap niet dat je met zoveel geld bij zulke spelers uitkomt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:14 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Zolang het niet op Ajax.nl staat weiger ik het te geloven
Voorlopig is de bron Voetbalzone...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:17 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Snap niet dat je met zoveel geld bij zulke spelers uitkomt.
Vind ik ook terecht. En ik vind het absoluut niet erg, het is toch maar een oefenwedstrijdje.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:14 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens ja.. hopelijk grijpt Klaas het aan om beter te presteren is ook wel nodig.
Sja, het lukt PSV al jaren om een redelijke selectie neer te zetten die vrijwel elk jaar kampioen wordt en het ook nog eens redelijk doet in de CL.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:04 schreef Everett het volgende:
[..]
Tegenwoordig gaat iedere speler van Ajax die maar een klein beetje uitsteekt boven de rest per direct naar het buitenland. Dat is niet te stoppen en daardoor wordt het volgens mij steeds lastiger voor Ajax om Europees een rol van betekenis te spelen. Of een andere bestuur daar veel aan kan doen, betwijfel ik. Kijk hoe een Sneijder reageert als Madrid met een zak geld aankomt. Zo een speler wil je als trainer (bij wijze van spreken) niet eens meer hebben bij Ajax, want Sneijder zou alleen maar teleurgesteld zijn als Ajax hem niet had verkocht. Dan krijg je gedemotiveerde spelers. Zie VDV momenteel.
Dat Ajax in de Nederlandse competitie moet heersen, ben ik wel met je eens. Een misstapje hier en daar houd je altijd, maar Ajax mag in de Arena niet verliezen.
Op een begroting van 55 miljoen is het de minst belangrijke inkomstenbron voor de club. Zonder goede kaartverkoop is het business as usual. Als de andere inkomsten wegvallen, is het een groot probleem.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:07 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Kaartverkoop is voor de begroting nauwelijks relevant? Wat zeg je nou allemaal?
Iemand met sjoege van de voetbalwereld, bijvoorbeeld. Iemand die niet zomaar door z'n hockeyvrinden binnen gehaald kan worden. Iemand die iets moet kunnen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:08 schreef Everett het volgende:
[..]
Ik ben nu wel heel benieuwd wie de club dan volgens jou zou moeten besturen.
Hij noemde me Dev en stond bij Jasza en Aanvoerderquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:23 schreef BonJovi het volgende:
hoe weetje dat het een FOK!gast was?
Je stelt zelf voor dat 'het volk' moet kunnen beslissen over wie de club bestuurt. Dan vind ik 'iemand met sjoege van de voetbalwereld' een beetje vaag.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:23 schreef Pappie_Culo het volgende:
Iemand met sjoege van de voetbalwereld, bijvoorbeeld.
Maar blijf dit knudde-zootje vooral onvoorwaardelijk steunen. Je krijgt wat je verdient.
ok nog 1 keer, PSV speelt net als de andere helft van de wereld verdedigend in een 4-4-2. De nieuwe spelers bij PSV hebben dit systeem in no-time door. De mensen bij Ajax willen er gewoon niet aan om het systeem te veranderen hoe sneu het ook klinkt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, het lukt PSV al jaren om een redelijke selectie neer te zetten die vrijwel elk jaar kampioen wordt en het ook nog eens redelijk doet in de CL.
Waarom kunnen zij het dan wel, en wij niet? Het budget is volgens mij precies hetzelfde (65 milj).
En een AZ heeft met een redelijke financieele injectie zich in 2 jaar opeens bijna naast Ajax genesteld in de competie. Dus het zou niet aan het geld moeten liggen, dat hebben we allemaal wel in NL in de top 4.
Wie graag meedingt kan dan ook heel mooi uiteen zetten wat hij/zij wil.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:26 schreef Everett het volgende:
[..]
Je stelt zelf voor dat 'het volk' moet kunnen beslissen over wie de club bestuurt. Dan vind ik 'iemand met sjoege van de voetbalwereld' een beetje vaag.
Persoonlijk zou ik een goed bestuur niet kunnen benoemen hoor. Maar daarom vind ik het ook een slecht idee om supporters het bestuur te laten benoemen. Dat is namelijk heel moeilijk.
Wanneer speelde Ajax voor het laatst een klassiek 4-3-3?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:26 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
ok nog 1 keer, PSV speelt net als de andere helft van de wereld verdedigend in een 4-4-2. De nieuwe spelers bij PSV hebben dit systeem in no-time door. De mensen bij Ajax willen er gewoon niet aan om het systeem te veranderen hoe sneu het ook klinkt.
Maar je bent ook bekend met het feit dat een Barca lid elk jaar 150 euro aftikt om te mogen stemmen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:29 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Wie graag meedingt kan dan ook heel mooi uiteen zetten wat hij/zij wil.
Binnen de supporters zijn er natuurlijk opinieleiders (waarvan voldoende met verstand van zaken), en er zijn onder de leden in een dergelijke structuur nog meer mensen die er een goed zegje over zullen kunnen doen (oud voetballers, etc)
Maar de belangrijkste schakel hebben we niet in huis.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wij leiden zelf op.
Als je 3-4-3 bedoelt, was het onder Louis van Gaal. 4-3-3 is met opkomende backs en zonder opkomende verdediger, je hebt dan óf teveel ruimte achter de tien (als je met de punt naar voren speelt) óf teveel ruimte tussen de defensieve middenvelder en de spits (als je met de punt naar achteren speelt).quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:29 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Wanneer speelde Ajax voor het laatst een klassiek 4-3-3?
Was dat kwartje net iets anders gevallen op de laatste speeldag, dan was Ajax kampioen en dus geplaatst voor de CL. Dan hadden we nu PSV zien ploeteren in de voorronde CL. Bovendien was het dan aantrekkelijker geweest voor spelers om naar Ajax te komen, plus het feit dat Ajax al zeker was geweest van de CL inkomsten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, het lukt PSV al jaren om een redelijke selectie neer te zetten die vrijwel elk jaar kampioen wordt en het ook nog eens redelijk doet in de CL.
Waarom kunnen zij het dan wel, en wij niet? Het budget is volgens mij precies hetzelfde (65 milj).
Ik denk dat je kluivert best een goede optie kan zijn voor Ajax. Zeker achter de spitsen hangend.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Dan nog. Stam als nestor van de verdediging, Davids van het middenveld en Kluivert van de aanval...
Wasn't me, zag wel in de stad twee mensen met een aanvoerdersband om lopen, was een van de twee dan Aanvoerder?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:26 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hij noemde me Dev en stond bij Jasza en Aanvoerder
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:38 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Wasn't me, zag wel in de stad twee mensen met een aanvoerdersband om lopen, was een van de twee dan Aanvoerder?
ericajax denk, de maat van jasza ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:26 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hij noemde me Dev en stond bij Jasza en Aanvoerder
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:38 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Wasn't me, zag wel in de stad twee mensen met een aanvoerdersband om lopen, was een van de twee dan Aanvoerder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |