Ja ik weet wel wie je bedoeld uit de bus toen die gozer, maar weet niet dat die op FOK! zit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:02 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nee, die ken ik wel toch? Als het is wie ik denk dat het is. Die was mee naar Kopenhagen toen.

Gewoon weer PSV hoor. Met AZ en Ajax daarachter.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:46 schreef Malibu-06 het volgende:
Mee eens, er is geen enkele topfavoriet dit jaar.

PSV? Cocu en Alex waren samen belangrijker voor PSV dan Babel en Sneijder voor Ajax, daarbij heeft Ajax nog geld om deze twee te vervangen, PSV moet het doen met de huidige selectie.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Gewoon weer PSV hoor. Met AZ en Ajax daarachter.

PSV ja, weet je waarom? Omdat die elk jaar wel een paar spelers verliezen en er dan het jaar erna gewoon weer staan. Ga nou niet na 6 uit 8 zeggen dat het toeval is ofzo.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:04 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
PSV? Cocu en Alex waren samen belangrijker voor PSV dan Babel en Sneijder voor Ajax, daarbij heeft Ajax nog geld om deze twee te vervangen, PSV moet het doen met de huidige selectie.

Ajax heeft inderdaad geld om ze te vervangen, maar als we op een gegeven moment bij vierde keuzes qua spelers belanden, dan worden we er ook niet bepaald sterker op.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:04 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
PSV? Cocu en Alex waren samen belangrijker voor PSV dan Babel en Sneijder voor Ajax, daarbij heeft Ajax nog geld om deze twee te vervangen, PSV moet het doen met de huidige selectie.

Klopt, verschil is alleen dat ze vorig seizoen al niet geweldig presteerden, laat staan zonder deze twee sterkhouders.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
PSV ja, weet je waarom? Omdat die elk jaar wel een paar spelers verliezen en er dan het jaar erna gewoon weer staan. Ga nou niet na 6 uit 8 zeggen dat het toeval is ofzo.
Ik zeg niet dat PSV automatisch de beste selectie heeft dit jaar, maar om nou WEER te zeggen "PSV mist die en die, en dat vangen ze noooooooooooooit op".
Dat roepen we al jaren.

Die krijgt geen contract.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:07 schreef PLAE@ het volgende:
Net iets op het ANP nieuws over v Geel/Mendoza![]()
![]()

Geen contract idd.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:07 schreef PLAE@ het volgende:
Net iets op het ANP nieuws over v Geel/Mendoza![]()
![]()

Niet geweldig? Kampioen en wat was het, halve finale CL? nee, dat heeft Ajax idd stukken beter gedaan met de JC Schaal en de bekerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:07 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, verschil is alleen dat ze vorig seizoen al niet geweldig presteerden, laat staan zonder deze twee sterkhouders.

Tja, Sneijder kopen was ook uitgesloten....quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:10 schreef Wooldoor het volgende:
Schijnt ook dat Ajax nog steeds bezig is met Reira proberen te krijgen al lijkt het vrij kansloos.

Verschil is dat ze nu Koeman als trainer hebben, deze man ook de aankopen mag doen en dat de belangrijkste 2 spelers van de afgelopen 3 jaar weg zijn.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
PSV ja, weet je waarom? Omdat die elk jaar wel een paar spelers verliezen en er dan het jaar erna gewoon weer staan. Ga nou niet na 6 uit 8 zeggen dat het toeval is ofzo.
Ik zeg niet dat PSV automatisch de beste selectie heeft dit jaar, maar om nou WEER te zeggen "PSV mist die en die, en dat vangen ze noooooooooooooit op".
Dat roepen we al jaren.

Ik hoop het dan maarquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:12 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Verschil is dat ze nu Koeman als trainer hebben, deze man ook de aankopen mag doen en dat de belangrijkste 2 spelers van de afgelopen 3 jaar weg zijn.

Vergeet drankorgel Valckx niet..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:12 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Verschil is dat ze nu Koeman als trainer hebben, deze man ook de aankopen mag doen en dat de belangrijkste 2 spelers van de afgelopen 3 jaar weg zijn.

Was overigens kwart finale van de CL. Qua spelerskwaliteiten is PSV al jaren niet beter dan Ajax (uitzondering Alex) maar toch presteren ze de laatste jaren gewoon goed. Dit jaar vind ik hun selectie ook weer niet indrukwekkend maar ik schrijf ze zeker niet af. Het blijkt gewoon de laatste jaren dat de beste ploeg (eenheid, voor elkaar werken, sfeer e.d.) de grootste kans maakt om kampioen te worden. Misschien dat Ajax juist zonder jongens als Sneijder en Babel wel meer een eenheid wordt, laten we daar maar op hopen dan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet geweldig? Kampioen en wat was het, halve finale CL? nee, dat heeft Ajax idd stukken beter gedaan met de JC Schaal en de beker.
Ok, het voetbal was niet mooi en ze hebben een flinke dip gehad tijdens het slot van de competie, maar Ajax ook anders hadden we nooit zover achter gestaan.
natuurlijk hebben ze wat kwaliteit ingeboet, maar op de een of andere manier vangen ze dat daar toch altijd prima op.
Maar goed, ik hoop ook dat je gelijk hebt, maar ik moet het eerst zien.

Gomes?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:20 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Was overigens kwart finale van de CL. Qua spelerskwaliteiten is PSV al jaren niet beter dan Ajax (uitzondering Alex) maar toch presteren ze de laatste jaren gewoon goed. Dit jaar vind ik hun selectie ook weer niet indrukwekkend maar ik schrijf ze zeker niet af. Het blijkt gewoon de laatste jaren dat de beste ploeg (eenheid, voor elkaar werken, sfeer e.d.) de grootste kans maakt om kampioen te worden. Misschien dat Ajax juist zonder jongens als Sneijder en Babel wel meer een eenheid wordt, laten we daar maar op hopen dan.

Maar Riera komt al vanaf het begin zelf dat ie helemaal niet naar Ajax wilquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, Sneijder kopen was ook uitgesloten....

Kwartinale dan, dan deed Ajax het bijna net zo goed door... oh wacht, we deden niet meequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:20 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Was overigens kwart finale van de CL. Qua spelerskwaliteiten is PSV al jaren niet beter dan Ajax (uitzondering Alex) maar toch presteren ze de laatste jaren gewoon goed. Dit jaar vind ik hun selectie ook weer niet indrukwekkend maar ik schrijf ze zeker niet af. Het blijkt gewoon de laatste jaren dat de beste ploeg (eenheid, voor elkaar werken, sfeer e.d.) de grootste kans maakt om kampioen te worden. Misschien dat Ajax juist zonder jongens als Sneijder en Babel wel meer een eenheid wordt, laten we daar maar op hopen dan.

Even over het hoofd gezien maar is uiteraard ook een topper.quote:

Die pakt ook zeker een aantal punten per seizoen voor ze jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:24 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Even over het hoofd gezien maar is uiteraard ook een topper.

Ken hem nauwelijk, dus zou het niet weten. Maar je kan idd wel gaan lopen trekken aan zo'n speler, maar als de club EN de speler niet willen houdt het op. WIl de speler wel, dan kan je nog wel eens aan het langste eind trekken, maar zo niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:25 schreef Chadi het volgende:
Riera onze verlosse rof zo? Laat die gast lekker zitten in Spanje en zoek verder in Zuid America of zo. Desnoods gooi je Kluivert op 10 op basis van een prestatie contract.

Is wel een leuke voetballer maar zeker niet ten koste van alles halen. Hij kost nu zeker de hoofdprijs dus niet doen. Waarom concentreert Ajax zich de laatste 2 jaar op Spanje ? Dit is gewoon een ontzettend dure markt (middelmaat kost een vermogen). Zal wel met ten Cate te maken hebben.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:25 schreef Chadi het volgende:
Riera onze verlosse rof zo? Laat die gast lekker zitten in Spanje en zoek verder in Zuid America of zo. Desnoods gooi je Kluivert op 10 op basis van een prestatie contract.

Joh.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:34 schreef Pedroso het volgende:
Zal wel met ten Cate te maken hebben.

Hij kost niks en is het proberen waard omdat hij nog altijd beter is dan keus 4 of zo en goedkoper. Ik zie niet waar we 1-2-3 versterking kunnen halen die goedkoop is en garanties geeft. Met kluivert heb je wat dat betreft dus net zo min of zelfs minder te verliezen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ken hem nauwelijk, dus zou het niet weten. Maar je kan idd wel gaan lopen trekken aan zo'n speler, maar als de club EN de speler niet willen houdt het op. WIl de speler wel, dan kan je nog wel eens aan het langste eind trekken, maar zo niet natuurlijk.
Kluivert komt echt niet, die gaat ons vrees ik ook niet redden. Of hij moet echt echt echt fit zijn om vaak te spelen. Dan kan hij ook op de training van waarde zijn etc. Anders is het echt een beetje nutteloos, ook op prestatiecontract.

quote:Ajax heeft de transfer van Haris Medunjanin afgerond. De Amsterdammers willen de komst van de AZ'er echter nog niet officieel maken totdat de tweede transfer definitief afgerond is: Santiago Ezquerro. (Voetbalzone.nl)
Barcelona wil de aanvaller verhuren, terwijl Ajax uit is op een definitieve overname. Naar verluidt zijn beide clubs bereid om water bij de wijn te doen en een akkoord te bereiken over een huur met optie tot koop. (Voetbalzone.nl)
Het is echter de wens van Ezquerro dat Ajax alleen deze optie kan lichten als hij meer dan 75% van alle wedstrijden in de basisopstelling verschijnt. (Voetbalzone.nl)

Ah, daar hebben we ons Rotterdammertje weer. Geniet nog maar even van al die geweldige aankopen bij jullie. Voor je het weet sta je weer met je vrienden bij het Maasgebouw te rellen na de zoveelste wanprestatie.quote:

Serieus? Wat verschrikkelijk toevallig dan dat ik net deze TT heb gekozen!quote:

Ik denk ook wel dat hij een vinger in de pap heeft. Riera is een leuke voetballer maar om daar helemaal op te focussen.. het is geen Platini of zo.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:34 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Is wel een leuke voetballer maar zeker niet ten koste van alles halen. Hij kost nu zeker de hoofdprijs dus niet doen. Waarom concentreert Ajax zich de laatste 2 jaar op Spanje ? Dit is gewoon een ontzettend dure markt (middelmaat kost een vermogen). Zal wel met ten Cate te maken hebben.

quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:22 schreef devv05 het volgende:
Wie was nou trouwens die FOK! gast die ik in de stad en na de wedstrijd buiten het vak tegenkwam?

kwist niet dat het 'al rond was'quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:44 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Serieus? Wat verschrikkelijk toevallig dan dat ik net deze TT heb gekozen!![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |