Die zijn niet voor miljoenen gehaald op Mido na maar hij had een goed seizoen in Belgie gedraaid wat je van Mendujanin niet kan zeggen na 3 seizoenen...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:19 schreef Chivu het volgende:
[..]
Wat denk je dat Mido, Maxwell, Trabelsi hebben gekocht? En wist je meer van die spelers voordat ze kwamen?
Bril-fucking-jant! Echt, dat ze dat bij Ajax nog nooit bedacht hebbenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zojuist las ik dat Anderlecht Boussoufa niet weg wilt doen omdat ze voor de CL gaan, wat een goed doordacht beleid!
Ja, ik vond het echt een eye-opener zó geniaalquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bril-fucking-jant! Echt, dat ze dat bij Ajax nog nooit bedacht hebben.
Maar die hadden niet al 3 jaar verneuktquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:23 schreef Chivu het volgende:
Maxwell kostte ook gewoon 3,5 miljoen. En wellicht geldt voor Trabelsi hetzelfde.
EN maar zeggen dat belgen dom zijn! Ze hebben DE manier om je selectie compleet te houden gevonden!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja, ik vond het echt een eye-opener zó geniaal
Jammer alleen dat ze er uitvliegen tegen Fenerbarche. Goed overigens dat Boussoufa niet komt. Bij AA Gent (subtop Belgie) was hij goed. Bij Anderlecht heeft hij nog weinig laten zien. Is voor Ajax ook geen meerwaarde.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zojuist las ik dat Anderlecht Boussoufa niet weg wilt doen omdat ze voor de CL gaan, wat een goed doordacht beleid!
Nee je wilt Sneijder houden om door de voorronde van de CL te komen, en daardoor 10 miljoen in te leveren. Met of zonder Sneijder helaas is het zo dat Ajax in de CL nog niet veel te zoeken heeft.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bril-fucking-jant! Echt, dat ze dat bij Ajax nog nooit bedacht hebben.
Aantal dagen terug las ik dat Ajax met ik meen Club Brugge een samenwerkingsverbond aangaat, wellicht dat beide topteams gegevens en handigheden kunnen uitwisselen met elkaarquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
EN maar zeggen dat belgen dom zijn! Ze hebben DE manier om je selectie compleet te houden gevonden!!
Gewoon NIET verkopen.
Recente wedstrijden van Medunjanin bij Sparta:quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:20 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die kans moet je afdwingen en pakken. Vorig jaar bij Sparta vaak geeneens in de basis, waarom bij ons dan wel ?
Alles wat je meer betaald dan 2 miljoen is weggegooid geld. Als AZ happig is om hem aan Ajax te verkopen dan kan je er zeker van zijn dat het voor veel teveel geld is.
quote:Ten Cate kan zondag in Doetinchem nog niet over Edgar Davids, Leonardo, George Ogararu, Nicolae Mitea en Edgar Manucharyan beschikken. Hij wacht ook nog op de twee spelers die Ajax voor het einde van de maand wil aantrekken. "We zijn hard bezig", aldus Ten Cate. "Maar we willen alleen spelers die ons meteen beter maken. We zijn nog niet geslaagd. Dat komt omdat clubs heel veel geld vragen of spelers heel veel geld willen verdienen. We zoeken verder. Er lopen nog contacten."
Eens. Maar is ook niet zo slim van Rafael om HSV zo te laten zakken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:48 schreef amsterdammertje113 het volgende:
Dreigmails beangstigen Sylvie van der Vaart
17 augustus 2007
Door de flirt van Rafael van der Vaart met Valencia durft vrouwlief Sylvie zich niet meer op straat te vertonen in Hamburg. De supporters van Hamburger SV hebben haar schrik aangebracht door dreigmails te sturen.
"Nu wordt het echt niet leuk meer", zegt Sylvie van der Vaart in Bild. "Ik heb angst en maak me zorgen om mijn zoontje. Zeker als Rafael niet in Hamburg is." De krant geeft één voorbeeld van een ontvangen mailje: "Verdwijn uit Hamburg, of anders..."
Tis toch eigenlijk te gek voor woorden dat sommige supporters zo ver kunnen doorslaan.
tja dan word het moeilijk, wanneer komt Leonardo terug? En Vertonghen kan dus al wel spelen dat is mooiquote:
Laat ze maar terugkomen naar het veilige Amsterdam.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:48 schreef amsterdammertje113 het volgende:
Dreigmails beangstigen Sylvie van der Vaart
17 augustus 2007
Door de flirt van Rafael van der Vaart met Valencia durft vrouwlief Sylvie zich niet meer op straat te vertonen in Hamburg. De supporters van Hamburger SV hebben haar schrik aangebracht door dreigmails te sturen.
"Nu wordt het echt niet leuk meer", zegt Sylvie van der Vaart in Bild. "Ik heb angst en maak me zorgen om mijn zoontje. Zeker als Rafael niet in Hamburg is." De krant geeft één voorbeeld van een ontvangen mailje: "Verdwijn uit Hamburg, of anders..."
Tis toch eigenlijk te gek voor woorden dat sommige supporters zo ver kunnen doorslaan.
Dat mag ik toch wel hopen!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
Spannend spannend spannend, zullen we drie punten gaan pakken dit weekend of niet?
ben bank dat het in het zonnige Spanje wordquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:00 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Laat ze maar terugkomen naar het veilige Amsterdam.![]()
Sorry maar ik ben er bang voor dat het gewoon Hamburg blijft. HSV heeft Valencia een brief gestuurd waarin ze gevraagd word te stoppen met bieden op Vaartje. Deze brief is ook gestuurd naar DFB en FIFA dus denk dat Valencia deze speler wel kan vergeten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:02 schreef BonJovi het volgende:
[..]
ben bank dat het in het zonnige Spanje word
De populairste opstelling hier op dit moment, en ik denk ook niet voor niets. Ome Henk had 'm bijna goed woensdag, alleen voorin nog met de naampjes schuiven en achterin een wijziging aanbrengen. Waarschijnlijk heeft hij het voordat we naar Praag gaan ook wel door.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nee, is gewoon het lekkerste bier
OT: Zondag tegen de Graafschap:
Stekelenburg
vd Wiel - Stam - Vermaelen
Heitinga
Gabri - Urby
Bakircioglu
Rommedael - KJH - Suarez
0-4![]()
arbitrage zaakquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:26 schreef amsterdammertje113 het volgende:
[..]
Sorry maar ik ben er bang voor dat het gewoon Hamburg blijft. HSV heeft Valencia een brief gestuurd waarin ze gevraagd word te stoppen met bieden op Vaartje. Deze brief is ook gestuurd naar DFB en FIFA dus denk dat Valencia deze speler wel kan vergeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |