abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52455567
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 17:19 schreef Chivu het volgende:

[..]

Wat denk je dat Mido, Maxwell, Trabelsi hebben gekocht? En wist je meer van die spelers voordat ze kwamen?
Die zijn niet voor miljoenen gehaald op Mido na maar hij had een goed seizoen in Belgie gedraaid wat je van Mendujanin niet kan zeggen na 3 seizoenen...
pi_52455617
Zojuist las ik dat Anderlecht Boussoufa niet weg wilt doen omdat ze voor de CL gaan, wat een goed doordacht beleid!
pi_52455625
Maxwell kostte ook gewoon 3,5 miljoen. En wellicht geldt voor Trabelsi hetzelfde.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 17:24:20 #279
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52455641
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 17:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zojuist las ik dat Anderlecht Boussoufa niet weg wilt doen omdat ze voor de CL gaan, wat een goed doordacht beleid!
Bril-fucking-jant! Echt, dat ze dat bij Ajax nog nooit bedacht hebben .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_52455662
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 17:24 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, ik vond het echt een eye-opener zó geniaal
pi_52455681
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 17:23 schreef Chivu het volgende:
Maxwell kostte ook gewoon 3,5 miljoen. En wellicht geldt voor Trabelsi hetzelfde.
Maar die hadden niet al 3 jaar verneukt
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 17:25:48 #282
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52455682
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 17:25 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Ja, ik vond het echt een eye-opener zó geniaal
EN maar zeggen dat belgen dom zijn! Ze hebben DE manier om je selectie compleet te houden gevonden!!

Gewoon NIET verkopen .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_52455765
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 17:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
Jammer alleen dat ze er uitvliegen tegen Fenerbarche. Goed overigens dat Boussoufa niet komt. Bij AA Gent (subtop Belgie) was hij goed. Bij Anderlecht heeft hij nog weinig laten zien. Is voor Ajax ook geen meerwaarde.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 17:29:21 #284
184336 Vale17
Divide et impera
pi_52455769
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 17:24 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee je wilt Sneijder houden om door de voorronde van de CL te komen, en daardoor 10 miljoen in te leveren. Met of zonder Sneijder helaas is het zo dat Ajax in de CL nog niet veel te zoeken heeft.
pi_52455775
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 17:25 schreef HeatWave het volgende:

[..]

EN maar zeggen dat belgen dom zijn! Ze hebben DE manier om je selectie compleet te houden gevonden!!

Gewoon NIET verkopen .
Aantal dagen terug las ik dat Ajax met ik meen Club Brugge een samenwerkingsverbond aangaat, wellicht dat beide topteams gegevens en handigheden kunnen uitwisselen met elkaar
pi_52456161
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 17:20 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Die kans moet je afdwingen en pakken. Vorig jaar bij Sparta vaak geeneens in de basis, waarom bij ons dan wel ?
Alles wat je meer betaald dan 2 miljoen is weggegooid geld. Als AZ happig is om hem aan Ajax te verkopen dan kan je er zeker van zijn dat het voor veel teveel geld is.
Recente wedstrijden van Medunjanin bij Sparta:

NEC - Sparta 2-1: basisplaats, assist
Sparta - NEC 1-1: basisplaats, assist
Sparta - RKC 1-0: basisplaats, goal
Ajax - Sparta 5-2: basisplaats
Sparta - Utrecht 1-1: basisplaats
Vitesse - Sparta 3-0: basisplaats
Sparta - SCH 2-2: basisplaats
ADO - Sparta 2-4: basisplaats, assist
Sparta - NEC 0-4: invalbeurt
Sparta - Heracles 0-0: basisplaats
NAC - Sparta 3-1: basisplaats
Sparta - psv 1-1: invalbeurt, goal
Sparta - Roda 2-2: invalbeurt
az - Sparta 3-0: basisplaats
Sparta - RKC 2-3: basisplaats
Sparta - Excelsior 2-1: basisplaats, goal
Sparta - Twente 3-0: basisplaats
Groningen - Sparta 0-1: basisplaats, assist
Sparta - NAC 0-3: basisplaats
pi_52456244
Dreigmails beangstigen Sylvie van der Vaart
17 augustus 2007

Door de flirt van Rafael van der Vaart met Valencia durft vrouwlief Sylvie zich niet meer op straat te vertonen in Hamburg. De supporters van Hamburger SV hebben haar schrik aangebracht door dreigmails te sturen.

"Nu wordt het echt niet leuk meer", zegt Sylvie van der Vaart in Bild. "Ik heb angst en maak me zorgen om mijn zoontje. Zeker als Rafael niet in Hamburg is." De krant geeft één voorbeeld van een ontvangen mailje: "Verdwijn uit Hamburg, of anders..."

Tis toch eigenlijk te gek voor woorden dat sommige supporters zo ver kunnen doorslaan.
pi_52456273
quote:
Ten Cate kan zondag in Doetinchem nog niet over Edgar Davids, Leonardo, George Ogararu, Nicolae Mitea en Edgar Manucharyan beschikken. Hij wacht ook nog op de twee spelers die Ajax voor het einde van de maand wil aantrekken. "We zijn hard bezig", aldus Ten Cate. "Maar we willen alleen spelers die ons meteen beter maken. We zijn nog niet geslaagd. Dat komt omdat clubs heel veel geld vragen of spelers heel veel geld willen verdienen. We zoeken verder. Er lopen nog contacten."
pi_52456274
Ze mag wel bij mij wonen
AFC AJAX
pi_52456299
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 17:48 schreef amsterdammertje113 het volgende:
17 augustus 2007

Door de flirt van Rafael van der Vaart met Valencia durft vrouwlief Sylvie zich niet meer op straat te vertonen in Hamburg. De supporters van Hamburger SV hebben haar schrik aangebracht door dreigmails te sturen.

"Nu wordt het echt niet leuk meer", zegt Sylvie van der Vaart in Bild. "Ik heb angst en maak me zorgen om mijn zoontje. Zeker als Rafael niet in Hamburg is." De krant geeft één voorbeeld van een ontvangen mailje: "Verdwijn uit Hamburg, of anders..."

Tis toch eigenlijk te gek voor woorden dat sommige supporters zo ver kunnen doorslaan.
Eens. Maar is ook niet zo slim van Rafael om HSV zo te laten zakken.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_52456304
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 17:49 schreef Nashje het volgende:

[..]
tja dan word het moeilijk, wanneer komt Leonardo terug? En Vertonghen kan dus al wel spelen dat is mooi
AFC AJAX
pi_52456328
Tja als Ten Cate zegt dat hij spelers wilt die ons meteen beter maken dan kan je Mendunjanin wel doorstrepen.
pi_52456521
Spannend spannend spannend, zullen we drie punten gaan pakken dit weekend of niet?
pi_52456588
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 17:48 schreef amsterdammertje113 het volgende:
17 augustus 2007

Laat ze maar terugkomen naar het veilige Amsterdam.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_52456621
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 17:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
Spannend spannend spannend, zullen we drie punten gaan pakken dit weekend of niet?
Dat mag ik toch wel hopen!
pi_52456622
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 18:00 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Laat ze maar terugkomen naar het veilige Amsterdam.
ben bank dat het in het zonnige Spanje word
AFC AJAX
pi_52457178
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 18:02 schreef BonJovi het volgende:

[..]

ben bank dat het in het zonnige Spanje word
Sorry maar ik ben er bang voor dat het gewoon Hamburg blijft. HSV heeft Valencia een brief gestuurd waarin ze gevraagd word te stoppen met bieden op Vaartje. Deze brief is ook gestuurd naar DFB en FIFA dus denk dat Valencia deze speler wel kan vergeten.
pi_52457232
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Nee, is gewoon het lekkerste bier

OT: Zondag tegen de Graafschap:

Stekelenburg
vd Wiel - Stam - Vermaelen
Heitinga
Gabri - Urby
Bakircioglu
Rommedael - KJH - Suarez

0-4
De populairste opstelling hier op dit moment, en ik denk ook niet voor niets. Ome Henk had 'm bijna goed woensdag, alleen voorin nog met de naampjes schuiven en achterin een wijziging aanbrengen. Waarschijnlijk heeft hij het voordat we naar Praag gaan ook wel door.
pi_52457304
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 18:26 schreef amsterdammertje113 het volgende:

[..]

Sorry maar ik ben er bang voor dat het gewoon Hamburg blijft. HSV heeft Valencia een brief gestuurd waarin ze gevraagd word te stoppen met bieden op Vaartje. Deze brief is ook gestuurd naar DFB en FIFA dus denk dat Valencia deze speler wel kan vergeten.
arbitrage zaak ?
AFC AJAX
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')