Andersom? Denk dat de meeste mensen zich echt niet meer druk maken om Feyenoord hoor...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:30 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik vind het best meevallen, op een plagerijtje naNatuurlijk loop ik lekker te trollen als Ajax achterkomt tegen een klein kut-clubje uit Tsjechie, zou andersom ook gebeuren.
Is een goed idee. Ken die speler niet. Eigenlijk zou ik eerst in Nederland kijken of er niet iets rondloopt en daarna pas buiten de grenzen. Het probleem is dat veel clubs beginnen of al begonnen zijn aan de competitie en hun spelers niet meer willen kwijtraken. Dan gaan er ineens belachlijke prijzen gevraagd worden. Ik vind persoonlijk dat Ajax beter had moeten handelen en de vervanger van Sneijder al had moeten vastleggen voordat hij werd verkocht. Ze wisten sowiezo dat hij zou gaan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:39 schreef andre347 het volgende:
Zullen we nu weer praten over een vervanger van Sneijder?
Nakamura misschien?
hahahahaquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:12 schreef devv05 het volgende:
Dan gun je ze al flink wat meer dan ik.
Nee hoor, ik ga gerust een biertje met ze drinken (mits ze niet net met 4-0 van ons gewonnen hebben natuurlijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:36 schreef amsterdammertje113 het volgende:
[..]
Een Ajax supporter die een hekel heeft aan supporters van andere clubs die alleen via internet kunnen stoken en in het echt heel hard weg rennen als ze een supporter van de tegenpartij zien.
Ik gebruik liever m´n verstand. Geweld alleen in noodgevallen.quote:Mietjes zijn dat.
Rot zelf op idioot, je hebt wel een grote bek voor een newbie.quote:Donder lekker op naar je eigen topic. Wij willen je hier niet.
Ja, laten we nog wat namen gaan roepenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:39 schreef andre347 het volgende:
Nakamura misschien?
Ik heb me twee keer uitstekend vermaakt. Het enige jammerlijke was dat we geen 0-10 wonnen in 010.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:43 schreef Chadi het volgende:
[..]
hahahahaHet moeten wel leuke wedstrijden blijven en het afgelopen seizoen was tuurlijk geen lol meer aan .
Celtic laat hem niet gaan denk ik. Geweldige vrije trap in huis en soms bepalend voor ze.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:39 schreef andre347 het volgende:
Nakamura misschien?
Wanneer gaan we samen een biertje drinken? Wel Heineken uiteraardquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:44 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga gerust een biertje met ze drinken (mits ze niet net met 4-0 van ons gewonnen hebben natuurlijk)
En ik heb een grafhekel aan debielen die de club Ajax schade aanbrengen door te gaan matten met andere supporters. Nee met boetes, uit-publiek verboden en dikke rekeningen voor de ME help je Ajax zeker!?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:36 schreef amsterdammertje113 het volgende:
[..]
Een Ajax supporter die een hekel heeft aan supporters van andere clubs die alleen via internet kunnen stoken en in het echt heel hard weg rennen als ze een supporter van de tegenpartij zien. Mietjes zijn dat. Donder lekker op naar je eigen topic. Wij willen je hier niet.
Feyenoord - Ajax?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wanneer gaan we samen een biertje drinken? Wel Heineken uiteraard![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En ik heb een grafhekel aan debielen die de club Ajax schade aanbrengen door te gaan matten met andere supporters. Nee met boetes, uit-publiek verboden en dikke rekeningen voor de ME help je Ajax zeker!?
Doe mij Malibu-06 dan maar....
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En ik heb een grafhekel aan debielen die de club Ajax schade aanbrengen door te gaan matten met andere supporters. Nee met boetes, uit-publiek verboden en dikke rekeningen voor de ME help je Ajax zeker!?
Je hebt zeker aandelen in Heinekenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wanneer gaan we samen een biertje drinken? Wel Heineken uiteraard![]()
![]()
Kop dicht kakkerlak!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:49 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]Hoe vaak oneens we het over LL en muziek zijn, hoe vaak we het eens over voetbal zijn (op clubvoorkeur na)
Sterker nog : ik zit waarschijnlijk in het thuisvak met een jood, so why notquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Regel jij kaarten voor het thuisvak?![]()
Dat zou ik ook eens moeten doenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:49 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Je hebt zeker aandelen in Heineken
Ik word echt steeds benieuwder wie we gaan halen.. en ik word steeds geduldigerIk reken eigenlijk nergens meer op.
Nee, is gewoon het lekkerste bierquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:49 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Je hebt zeker aandelen in Heineken
Heb ik het in mijn verhaal over vechten. Nee want daar heb ik ook een hekel aan. Ik heb het erover dan zulke gasten op de site een grote bek hebben en als ze al een supporter zien van de tegenpartij 3 straten omlopen. Mijn club is mijn alles maar daarvoor ga ik niet rellen en geen schade aanbrengen aan mijn stad Amsterdam. Dus niet gelijk zo reageren.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Rommedaelquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nee, is gewoon het lekkerste bier
OT: Zondag tegen de Graafschap:
Stekelenburg
vd Wiel - Stam - Vermaelen
Heitinga
Gabri - Urby
Bakircioglu
Rommedael - KJH - Suarez
0-4![]()
| Forum Opties | |
|---|---|