abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 11:51:23 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52446075

I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52446096
JODEN!
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_52446102
Eerst zien dan geloven. Haris zou wel raar zijn want AZ is niet cht happig op verkopen aan Ajax...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_52446109
Tja. Hmm. Pff. Och.

Ik weet het niet .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_52446121
Santiago wie?
pi_52446122
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 11:52 schreef HeatWave het volgende:
Eerst zien dan geloven. Haris zou wel raar zijn want AZ is niet cht happig op verkopen aan Ajax...
En dus zal ie veel moet kosten...
In Southern Sun
pi_52446126
neeeee geen Medunjanin
AFC AJAX
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 11:53:28 #8
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_52446138
Mendunjanin
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_52446141
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 11:47 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Wie kent die Santiago Ezquerro, is het wat?
Wel een aardige speler. Kan goed op links uit de voeten, heeft een aardige actie in huis en een goed schot.
Maar het is geen doelpuntenmachine.
Bij Barcelona zal hij niet of nauwelijks meer aan spelen toekomen.

Zal wel voor de linkerkant gehaald worden mocht het doorgaan.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 11:54:46 #10
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_52446168
Volgens Marca is Ezquerro vrijwel rond met Athletic Bilbao maar Voetbalzone heeft natuurlijk wel erg goede bronnen!
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
pi_52446174
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 11:52 schreef HeatWave het volgende:
Medunjanin komt vrijwel niet in de plannen van Van Gaal voor denk ik. Voor een miljoentje of 5 hebben we hem wel binnen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_52446181
Oh, gadver nee niet Santiago Ezquerro, matige voetballer. En Haris Medunjanin mag wel komen, maar dan niet meteen voor de basis.
pi_52446193
Exquerro kan misschien wel wat zijn, maar als we Medunjanin halen als opvolger van Sneijder, mag wmb de pleures uitbreken in/rondom de Arena.
pi_52446210
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 11:54 schreef Fides het volgende:
Oh, gadver nee niet Santiago Ezquerro, matige voetballer. En Haris Medunjanin mag wel komen, maar dan niet meteen voor de basis.
Precies.. dit zijn nou niet bepaald aankopen waar ik vrolijk van word
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 11:56:22 #15
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52446212
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 11:54 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Medunjanin komt er vrijwel niet in de plannen voor van Van Gaal denk ik. Voor een miljoentje of 5 hebben we hem wel denk ik.
Dan kan ik er nog wel mee leven. Het is niet de aankoop waar we op hoopten, maar er komt iig nog iemand .

We zullen het er mee moeten doen verder, en dat stemt me na Woensdag niet erg optimistisch nog. Maar we zullen zien hoe Ajax zich herpakt Zondag..
Get woke, go broke!
pi_52446257
Wat blijf je rustig Heatwave had het niet verwacht nu
AFC AJAX
pi_52446258
Dit jaar gewoon veel kwaliteit ingeleverd en tweederangs spelers voor teruggekocht.. op Suarez en misschien Kennedy na.. Wat een pauperzooi!
pi_52446268
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 11:54 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Volgens Marca is Ezquerro vrijwel rond met Athletic Bilbao maar Voetbalzone heeft natuurlijk wel erg goede bronnen!
Marca is ook niet echt betrouwbaar te noemen, vooral de laatste maanden niet.

Filmpje
http://uk.youtube.com/watch?v=jcyITjh96bE
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52446285
quote:

[..]

Medunjanin komt vrijwel niet in de plannen van Van Gaal voor denk ik. Voor een miljoentje of 5 hebben we hem wel binnen.
5 miljoen voor zo'n kut speler
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 11:59:37 #20
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52446324
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 11:57 schreef BonJovi het volgende:
Wat blijf je rustig Heatwave had het niet verwacht nu
Er is nog niets rond. En ik had het allang al verwacht dat ze met wat net-niet namen op de proppen zouden komen.

Ik heb me al min of meer neergelegd bij weer een kutseizoen, kan het alleen maar meevallen als Ajax Zondag flink wint en toch Slavia verslaat he? .
Get woke, go broke!
pi_52446325
Gewoon van wedstrijd tot wedstrijd bekijken dit seizoen. Verder durf ik niet te kijken.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hč," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_52446326
Ik weet het echt niet met die jongen. Misschien is het blinde hoop, maar wie weet wordt het gewoon wat. Hij zal hier opbloeien .
In Southern Sun
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 11:59:45 #23
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_52446332
Een vriend van mij is op vakantie, dus ik had hem woensdag voor de wedstrijd een sms gestuurd dat Danny Buys donderdag gepresenteerd werd als vervanger van Edgar Davids.
Ik hoop dat wij nu op een soortgelijke manier in de zeik worden genomen door voetbalzone...!
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_52446345
Ezquerro en Medunjanin ? Met pijn in het hart moet ik zeggen dat Ajax als dit waar is topclub af is.
2e Rangs voetballers waar waarschijnlijk ook nog veel teveel voor betaald zal gaan worden. Een talent wat bewezen heeft de top niet aan te kunnen en bij AZ al blij mocht zijn om op de bank te zitten en een middelmatige voetballer die alleen gekocht wordt om de band met Barcelona aan te halen. Laat dit niet waar zijn ! Koop dan niets en koop in de winterstop een echte versterking.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:00:43 #25
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_52446354
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 11:58 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Filmpje
Maar wel betrouwbaarder dan Voetbalzone.
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:01:30 #26
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_52446375
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 11:58 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Filmpje
Ja dei filmpjes, het zegt niet alles. Als je alle hoogtepunten van Rene van Rijswijk in 2 minuten achter elkaar zet lijkt het ook een goede voetballer

Dit is allemaal b-garnituur terwijl er toppers moeten komen.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_52446401
quote:

[..]

5 miljoen voor Medunjanin?

Elke euro die we voor hem uitgeven is er één teveel.
pi_52446443
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:01 schreef Sethje het volgende:

[..]

Ja dei filmpjes, het zegt niet alles. Als je alle hoogtepunten van Rene van Rijswijk in 2 minuten achter elkaar zet lijkt het ook een goede voetballer

Ik vind het vooral frustrerend om te zien dat feyenoord, psv en az weinig tot geen kwaliteit inleveren (bij feyenoord was het sowieso al lastig om kwaliteit in te leveren). En zich met goede spelers en grote namen versterken en dat Ajax komt met B-spelers...
pi_52446445
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

5 miljoen voor Medunjanin?

Elke euro die we voor hem uitgeven is er één teveel.
Tja, dat krijg je met paniekaankopen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_52446467
We hebben geen paniekaankopen nodig
pi_52446480
quote:

[..]

Welke topspeler (en dan niet één die die wil afbouwen) heeft er nu zin om in de Nederlandse competitie ta gaan spelen? Denk dat het er niet veel zijn. Zeker geen buitenlandse topspelers.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:05:42 #32
98138 Everett
Damnit, I am the paterfamilias
pi_52446481
Ik zei aan het begin van de week al dat ik verwacht dat Medunjanin wordt gehaald. Toen werd ik door iedereen hier belachelijk gemaakt en moest ik fietsen gaan stelen Toen was iedereen hier nog in de veronderstelling dat VDV, Seedorf of Riquelme wel naar Ajax zou komen

Als een van de weinigen (misschien wel de enige) hoop ik dat Medunjanin wel komt. De klasse druipt er bij die gast aan alle kanten vanaf. Hij moet alleen speeltijd krijgen en spelers om zich heen hebben die hem beter maken. Dus geen spartanen. Ik zie liever een jonge gast komen met potentie dan weer een spanjaard die in de 30 is en in Nederland nog wel een paar seizoenen wil afbouwen.
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
pi_52446530
Zou natuurlijk ook kunnen dat Medunjanin de eerste aankoop van Co Adriaanse gaat worden. Volgens mij was hij wel van hem gecharmeerd en volgens mij heeft de toekomstige trainer van Ajax nu al een vinger in de pap (van Geel).
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:08:18 #34
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52446550
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:04 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Ik vind het vooral frustrerend om te zien dat feyenoord, psv en az weinig tot geen kwaliteit inleveren (bij feyenoord was het sowieso al lastig om kwaliteit in te leveren). En zich met goede spelers en grote namen versterken en dat Ajax komt met B-spelers...
Tja, dat hebben we ook een beetje aan Wesley te danken he? Die was gewoon in de plannen opgenomen en 2 dagen voor "de" wedstrijd vertrekt ie alsnog. Weg plannen.

En dan is het echt gewoon erg laat om nog te gaan shoppen, iedereen die weg wil/mag was natuurlijk allang met clubs bezig. En het resultaat van Woensdag maakt Ajax gewoon minder aantrekkelijk op het moment.

Daarom is het eerder sluiten van de transfermarkt gewoon een eerlijke optie. Je gaat met een selectie het oefentraject en en het moet gewoon zo zijn dat elke club 2 weken voor de eerste echte wedstrijd zijn definitieve selectie klaar heeft. Dan kan je daar mee aan de slag.

Nu kan het nog zo zijn dat zelfs KJH en Heitinga nog vertrekken als er fiks gedokt wordt. natuurlijk mogen die geen CL spelen, maar dathoeft voor een Milan geen probleem te zijn, jaartje alleen Serie A en volgend jaar wel weer.
Get woke, go broke!
pi_52446595
Sjesus we moeten niet iemand hebben die beter kan worden! we moeten gelijk blokken!
AFC AJAX
pi_52446634
quote:

[..]

Hoogtepunten van van Rijswijk? Daar kan je echt geen 2 minuten mee vullen. Denk dat je dan helemaal geen filmpje hebt.
pi_52446643
Ik vind het wel frustrerend om te zien dat de andere topclubs met allemaal leuke jonge talenten komen aanzetten (AZ: Pocognoli, Ari, Pelle, Romero, Koenders/Feyenoord: Bruins, Sahin/PSV: Reis, Fagner, en ze hebben natuurlijk al Bakkal, Aissati, Afellay) terwijl wij allemaal oudere sub-toppers krijgen als Kennedy, Rommedahl en Urzaiz. Alleen Suarez is natuurlijk wel een talent, maar daar hebben we dan ook extreem veel (vergeleken met de aankopen van de andere clubs) voor betaald. Wij zijn verdomme Ajax, de grootste, beste en beroemdste club uit Nederland en zouden ons overwegend Nederlandse team moeten aanvullen met buitenlandse toptalenten en een enkele routinier (hebben we al met Davids/Stam).
pi_52446688
Wij leiden zelf op.
pi_52446751
Als Medunjanin komt....
pi_52446777
Hoe kun je nou weer concluderen dat de andere clubs wel leuke talenten hebben gehaald? Dat moeten ze allemaal nog bewijzen. En hou goddomme toch eens op met naar anderen te wijzen. Wij hebben de jeugdopleiding. Wij hoeven geen talent te kopen, wij leiden zelf op. AZ haalt Pocognoli, Ari, Pelle, Romero en Koenders. Wij hebben Stekelenburg, Emanuelsson, Vermaelen, Heitinga, en Van de Wiel zelf al. Natuurlijk moet er nu iemand bij, maar waarom toch doen alsof je een psv'er bent zeg...
In Southern Sun
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:17:33 #41
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52446812
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wij leiden zelf op.
Niet zo succesvol op het moment helaas. Veelal leuke technische maar erg lichte voetballertjes. En het nadeel van Ajax is dat dat soort spelers al heel snel veels te belangrijk worden, en dat kunnen ze gewoon vaak niet aan.

Ik zie een Anita echt niet zo snel een bepalende speler worden en een topper in spe van vorig jaar, Urby, zakt op dit moment hopeloos door het ijs. Maduro is geen schim meer...
Get woke, go broke!
pi_52446819
quote:
Ajax wil contract Vermaelen openbreken

vrijdag 17 augustus, door ronaldinho, Amsterdam, 11:22u, Het Parool

Ajax wil het contract van Thomas Vermaelen opwaarderen en verlengen. De Belgische verdediger heeft nog een verbintenis met de Amsterdamse club tot de zomer van 2010.

Ajax is zeer tevreden over de ontwikkeling van de 21-jarige voetballer, die inmiddels ook Belgisch international is geworden, meldt Het Parool vrijdag. Ajax biedt Vermaelen een salarisverhoging aan en zal proberen zijn contract met vermoedelijk een jaar te verlengen.
Waarom dan niet tot 2012.. waarom maar 1 jaar extra? Sorry als dit al gepost is.
pi_52446868
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:17 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Niet zo succesvol op het moment helaas. Veelal leuke technische maar erg lichte voetballertjes. En het nadeel van Ajax is dat dat soort spelers al heel snel veels te belangrijk worden, en dat kunnen ze gewoon vaak niet aan.

Ik zie een Anita echt niet zo snel een bepalende speler worden en een topper in spe van vorig jaar, Urby, zakt op dit moment hopeloos door het ijs. Maduro is geen schim meer...
Sneijder kreeg ook altijd het predikaat 'te licht'...
In Southern Sun
pi_52446920
Ik vind dat Ajax Messi een jaar moet huren met optie tot kopen.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:22:09 #45
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52446937
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:19 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Was ie misschien toen ook wel .

Ik zeg ook niet dat geen van die spelers er kan komen, ik zeg alleen dat ze er nu nog lang niet klaar voor zijn om dragend te zijn. Die wissel bijv tegen Slavia, je wint geen oorlog in de laatste minuten met een Sarpong...
Get woke, go broke!
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:22:15 #46
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_52446939
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:17 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Waarom dan niet tot 2012.. waarom maar 1 jaar extra? Sorry als dit al gepost is.
Zou een goede zaak zijn

Medunjanin als vervanger van Sneijder lijkt me echt niet zo'n geweldig idee Die jongen heeft best talent maar op dit moment moet er gewoon iemand komen die er meteen kan staan.
Jawel, je keek.
pi_52446956
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:21 schreef Rumille het volgende:
Ik vind dat Ajax Messi een jaar moet huren met optie tot kopen.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_52446990
YEEEY word je wakker en je hoort 2 namen Medunjanin en Exquerro, gvd zeg wat ee nafdakertjes, de eerste komt niet eens in de basis van AZ en die 2e mag weg bij Barca, heerlijk he Vgeel en Tencate die fdankertjes, tjezus mina dit seizoen gaat KUT worden.

En ja ben net wkkr so gimme a fuckin break! leuk begin van de dag als dit waar is
pi_52447000
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:17 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Niet succesvol? !!!!!!

Je verkoopt twee eigen talenten voor 27 en 17 miljoen !!! Heitinga, Stekelenbuirg, Emanuelson zijn stuk voor stuk bijna volwaardige internationals. Dan lopen er nog Van der Vaart, De Jong ergens rond te hobbelen, komen Sarpong, Van der Wiel, Anita en Donald Goossens er aan als nieuwe generatie en kunnen Maduro, Schilder en Vertonghen ook zomaar ineens doorbreken.

Niet succesvol, wat een grap .
pi_52447001
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Was ie misschien toen ook wel .

Ik zeg ook niet dat geen van die spelers er kan komen, ik zeg alleen dat ze er nu nog lang niet klaar voor zijn om dragend te zijn. Die wissel bijv tegen Slavia, je wint geen oorlog in de laatste minuten met een Sarpong...
Weet je wat ik echt nooit begrepen heb? Dat Patrick Kluivert niet eens een aanbieding is gedaan. Transfervrij, prestatiecontract, niets te verliezen. Ik denk dat een fitte Kluivert afgelopen woensdag best goed uit de voeten had gekund op 10.
In Southern Sun
pi_52447015
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:19 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Feit is volgens mij dat er nu in de jeugd weinig rondloopt (op v/d Wiel na) die in de toekomst een versterking zou zijn voor Ajax 1. Hoe is het overigens met Goossens ? Was 2 jaar geleden op het WK -17 toch een van de uitblinkers. Las dat hij misschien wordt verhuurd (begin van het einde dus).
pi_52447027
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoe kun je nou weer concluderen dat de andere clubs wel leuke talenten hebben gehaald? Dat moeten ze allemaal nog bewijzen. En hou goddomme toch eens op met naar anderen te wijzen. Wij hebben de jeugdopleiding. Wij hoeven geen talent te kopen, wij leiden zelf op. AZ haalt Pocognoli, Ari, Pelle, Romero en Koenders. Wij hebben Stekelenburg, Emanuelsson, Vermaelen, Heitinga, en Van de Wiel zelf al. Natuurlijk moet er nu iemand bij, maar waarom toch doen alsof je een psv'er bent zeg...
Ik zeg niet dat we onze eigen talenten moeten vervangen voor gekochte talenten. Alleen zie ik liever Koenders komen dan Colin, liever Pelle dan Urzaiz, etc. Bovendien moet je niet vergeten dat de ker n van het Ajax uit 95 ook voor een flink gedeelte gekocht was (Litmanen, Overmars, Finidi, Blind, Bogarde).
Het beleid bij Ajax is momenteel gewoon een beetje verrot. Krijgen we het eindelijk voorelkaar om onze talenten niet voor noppes weg te doen (zoals gebeurde bij Kluivert, Davids etc.), kunnen opeens geen fatsoenlijke vervangers aantrekken of opleiden...
pi_52447078
Gadverdamme, die etter van een boer hier in de straat is weer bezig
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:26:47 #54
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52447084
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:23 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Niet succesvol? !!!!!!

Je verkoopt twee eigen talenten voor 27 en 17 miljoen !!! Heitinga, Stekelenbuirg, Emanuelson zijn stuk voor stuk bijna volwaardige internationals. Dan lopen er nog Van der Vaart, De Jong ergens rond te hobbelen, komen Sarpong, Van der Wiel, Anita en Donald Goossens er aan als nieuwe generatie en kunnen Maduro, Schilder en Vertonghen ook zomaar ineens doorbreken.

Niet succesvol, wat een grap .
Voor dit seizoen sjappie! Leuk dat je 2 talenten VERKOOPT! daar heb je dus lekker nog wat aan dit jaar!

Je hebt het allemaal over spelers die er nu niet meer zijn. Leuk dat geld ervoor, maar op dit moment hebben we er dus niets aan.

Sarpong heeft nog niets laten zien, vd Wiel wel, maar HtC stelt toch Colin op. Goossens moet ik ook nog maar eens zien tegen een PSV ofzo.

Maduro loopt al maanden met een rollator, Schilder speelt ook niet. Vertongen is wel ok ja, maar dan is het wel een kort lijstje opeens he?
Get woke, go broke!
pi_52447103
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:24 schreef Fides het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat we onze eigen talenten moeten vervangen voor gekochte talenten. Alleen zie ik liever Koenders komen dan Colin, liever Pelle dan Urzaiz, etc. Bovendien moet je niet vergeten dat de ker n van het Ajax uit 95 ook voor een flink gedeelte gekocht was (Litmanen, Overmars, Finidi, Blind, Bogarde).
Het beleid bij Ajax is momenteel gewoon een beetje verrot. Krijgen we het eindelijk voorelkaar om onze talenten niet voor noppes weg te doen (zoals gebeurde bij Kluivert, Davids etc.), kunnen opeens geen fatsoenlijke vervangers aantrekken of opleiden...
Urzaiz een talent noemen gaat mij iets te ver.

Bogarda hoort in mijn optiek overigens niet tot de kern van '95.
In Southern Sun
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:28:04 #56
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52447122
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:24 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Weet je wat ik echt nooit begrepen heb? Dat Patrick Kluivert niet eens een aanbieding is gedaan. Transfervrij, prestatiecontract, niets te verliezen. Ik denk dat een fitte Kluivert afgelopen woensdag best goed uit de voeten had gekund op 10.
Ach, dat zou weinig geholpen hebben denk ik, al was het misschien wel leuk geweest voor het gevoel. Maar als hij bij PSV al niet heel blijft, hoe moet het dan met onze slagers?
Get woke, go broke!
pi_52447152
Dan nog. Stam als nestor van de verdediging, Davids van het middenveld en Kluivert van de aanval...
In Southern Sun
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:30:03 #58
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52447177
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Dan nog. Stam als nestor van de verdediging, Davids van het middenveld en Kluivert van de aanval...
Ach ja, we zullen het nooit weten vrees ik. Hij gaat al naar Vitesse toch?
Get woke, go broke!
pi_52447345
toen ik op vakantie ging waren we bij deel 714, nu 744. Maar we zijn wel Sneijder kwijt
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:36:08 #60
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_52447347
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:30 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ach ja, we zullen het nooit weten vrees ik. Hij gaat al naar Vitesse toch?
Vitesse ontkent dat geloof ik
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_52447361
Bogarde kern van 1995
AFC AJAX
pi_52447419
Al met al kunnen we weer trots zijn op Ajax.

Gaan die pleurislijers nog eens serieus aan een elftal bouwen, of blijven we aankutten?

Echt ongelovelijk. Blij dat ik geen seizoenskaart meer heb. Geen stuiver krijgen ze meer van me.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:40:31 #63
98138 Everett
pi_52447488
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:38 schreef Pappie_Culo het volgende:
Echt ongelovelijk. Blij dat ik geen seizoenskaart meer heb. Geen stuiver krijgen ze meer van me.
Met zo een achterban komen we er wel
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
pi_52447509
En dan te bedenken dat we dit geklootviool volgend jaar weer opnieuw krijgen met het vertrek van flink wat spelers uit het rijtje Stam, Davids, Huntelaar, Heitinga, Emanuelson, Gabri, Urzaiz.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:44:03 #65
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52447574
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:40 schreef Everett het volgende:

[..]

nee, met zo'n bestuur en trainer zullen we potten breken .

De achterban is belangrijk voor de sfeer etc,. maar die kunnen er niets aan doen dat Ajax geen moer presteert op het moment. En ik snap best dat mensen geen honderden euro's, jaar in jaar uit, willen uitgeven aan een club die zijn supporters voorliegt, niet serieus neemt en verneukt elk jaar he? .
Get woke, go broke!
pi_52447588
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:41 schreef Madine het volgende:
En dan te bedenken dat we dit geklootviool volgend jaar weer opnieuw krijgen met het vertrek van flink wat spelers uit het rijtje Stam, Davids, Huntelaar, Heitinga, Emanuelson, Gabri, Urzaiz.
Vooral Urzaiz wordt heel lastig om op te vangen
pi_52447696
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:41 schreef Madine het volgende:
Als Heitinga, Huntelaar, Gabri en Emanuelson niet beter gaan spelen is er geen club die ze wil/kan aantrekken.
pi_52447701
Ach, Medunjanin kan alleen maar meevallen. Als hij komt, zou het natuurlijk wel leuk zijn wanneer hij de sterren van de hemel speelt.
pi_52447724
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:40 schreef Everett het volgende:

[..]

Kerel, ik ben bijna overal geweest met Ajax en ik heb het verval met eigen ogen mogen aanschouwen. Dat begon al toen ik 12 was, na de winst van de UEFA Cup, en zette door na 1995.

Dat kankerbestuur moet er gewoon uit. We hebben een structuur nodig als bij Barcelona.

Iedereen moet lid kunnen worden en leden moeten inspraak hebben.

Nu zitten er alleen maar omhooggevallen hockey kutten en ballen die helemaal geen moer bij mijn club te zoeken hebben. En als ze nou nog een beetje zakeninstinct hadden, maar zelfs dat hebben ze niet (ja, voor hun eigen volgevreten pens)

Ajax wordt gewoon volledig gesloopt door een stel mensen die gauw moeten oprotten naar Pinoké of Klein Zwitserland.

Je gaat bijna terugverlangen naa de v Praag dynastie.
pi_52447753
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:48 schreef Chivu het volgende:
Ach, Medunjanin kan alleen maar meevallen. Als hij komt, zou het natuurlijk wel leuk zijn wanneer hij de sterren van de hemel speelt.
Maargoed, als er 5 miljoen voor betaald wordt, dan moet hij ook de sterren van de hemel spelen.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:50:16 #71
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52447764
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:48 schreef Chivu het volgende:
Maar we zullen hem vast niet voor een fooi opgehaald hebben in Alkmaar.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52447821
Ik denk niet dat Ajax zomaar 5 miljoen uitgeeft aan Medunjanin, wanneer er een bod van 3,5 miljoen op Suarez wordt gedaan. Het strookt alleen niet met AZ als ze hem voor minder weg laten gaan.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:52:10 #73
98138 Everett
pi_52447826
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:44 schreef HeatWave het volgende:

[..]
nee, met zo'n bestuur en trainer zullen we potten breken .

De achterban is belangrijk voor de sfeer etc,. maar die kunnen er niets aan doen dat Ajax geen moer presteert op het moment. En ik snap best dat mensen geen honderden euro's, jaar in jaar uit, willen uitgeven aan een club die zijn supporters voorliegt, niet serieus neemt en verneukt elk jaar he? .
Ik denk dat een achterban voor meer zorgt dan sfeer. Wat dacht je van inkomsten door kaartverkoop...

Wat ik niet snap is dat je niet begrijpt dat Ajax de beste spelers simpelweg niet kan behouden. Puur een financiele kwestie. Diezelfde financiele kwestie maakt dat het ook niet mogelijk is om toppers te kopen.
Ditzelfde bestuur heeft er wel voor gezorgd dat Stam en Davids bij Ajax spelen. Toen die gehaald werden hoorde ik ook niemand klagen. Ik geloof echt wel dat dit bestuur haar best doet, maar simpel is het niet. Denk je dat Ten Cate en Van Geel geen goede spelers willen kopen?!
pi_52447910
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:52 schreef Everett het volgende:

[..]

Ik denk dat een achterban voor meer zorgt dan sfeer. Wat dacht je van inkomsten door kaartverkoop...

Wat ik niet snap is dat je niet begrijpt dat Ajax de beste spelers simpelweg niet kan behouden. Puur een financiele kwestie. Diezelfde financiele kwestie maakt dat het ook niet mogelijk is om toppers te kopen.
Ditzelfde bestuur heeft er wel voor gezorgd dat Stam en Davids bij Ajax spelen. Toen die gehaald werden hoorde ik ook niemand klagen. Ik geloof echt wel dat dit bestuur haar best doet, maar simpel is het niet. Denk je dat Ten Cate en Van Geel geen goede spelers willen kopen?!
Een club als Ajax moet gewoon een lijst hebben van 15 talenten die mogelijk vertrekkende spelers zouden kunnen opvangen. We gaan toch niet elke keer met hangende pootjes naar Spanje of ze daar nog overbodige oude spelers (Roger, Juanfran, Urzaiz ) hebben, waarvan 90% niet goed genoeg voor Ajax is.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:57:11 #75
188050 masmax
http://www.eroshoplinks.nl
pi_52447969
ik vond medunjanin 2 jaar geleden erg hoopvol, maar dat vond ik ook van Jason Oost. Ze zijn alletwee niet doorgebroken. Ik hoopte eigenlijk dat we Luige Bruins zouden kopen, maar we pissen weer naast de pot.
Goede links naar de beste erotische producten en shops: http://www.eroshoplinks.nl
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:57:52 #76
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52447996
quote:

[..]

ja, natuurlijk, maar als je dat dus wil, inkomsten, moet je mensen iets te bieden hebben ook. En dat heeft Ajax de laatste jaren steeds minder en minder. Een seizoenskaart kost al snel een paar honderd euro en als je dan je oh zo grote club weer thuis met 0-2 van Heracles oid ziet verliezen is de lol er snel af.

En dat is te accepteren als je Roda bent, maar Ajax moet in de ArenA gewoon vrijwel onverslaanbaar zijn.

Natuurlijk komt er nu weer een hele shitload aan "successupporter, TT supporter " posts over me heen, maar men doet maar. Ik vind de situatie bij Ajax al 10 jaar Ajax onwaardig. En dat zal Ajax merken denk ik.

Spelers willen niet naar Ajax, waarom moet iemand dan wel een fiks bedrag neerleggen om een door het hockeybestuur samengeraapt pruts team te zien.

Het uitblijven van successen kan gebeuren, maar in dit geval is het duidelijk te wijten aan beleid, en ik vind niet dat dat beloond hoeft te worden .
Get woke, go broke!
pi_52448093
quote:

[..]

Inkomsten haal je uit TV gelden, CL en sponsor deals. Als je fatsoenlijke merchandising op de markt zou brengen, zou je daar ook nog wat inkomsten uit genieten.

Dán pas gaat de kaartverkoop meespelen. Maar dat is voor de begroting nauwelijks relevant.

Dat Ajax geen geld heeft is prima. Maar ook zonder veel geld kun je doelgericht een elftal samenstellen. Sneijder zo laat nog verkopen heeft NIETS te maken met goed zaken doen.

Nu zit je met een pot geld, maar zonder CL voetbal. Kunnen we in de winter versterking halen en hopen dat we ons plaatsen voor CL voetbal.

Het gaat er om dat er geen enkele lijn zit in het beleid. We spelen al bijna 3 jaar met een incompleet elftal. Dat is gewoon puur mismanagement.

Nu Davids 3 a 4 maanden uit de roulatie is dien je er voor te zorgen dat er een middenveld staat. Nu hebben we NIETS, NUL, NADA!

Aan supporters die dit wanbeleid steunen of goedpraten hebben we m.i. al helemaal geen moer.

Vroeger gebeurde er nog eens wat, tegenwoordig vindt iedereen alles maar best. Leuk spelletje in de rust en dan hebben we een TÓP dag gehad met de hele familie.

Nou, veel plezier d'r mee... maar ik erger me groen en geel.

Het gaat me niet om winnen of verliezen (ja ook wel natuurlijk), het gaat me er om dat er altijd meer inzit qua voetbal en bezetting. Waarom kan PSV het? Waarom kan AZ het?

Er zijn gewoon geen excuses voor.
pi_52448129
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:24 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dat heb ik ook nooit begrepen.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_52448147
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:01 schreef Pappie_Culo het volgende:
Nu zit je met een pot geld, maar zonder CL voetbal. Kunnen we in de winter versterking halen en hopen dat we ons plaatsen voor CL voetbal.
De tweede wedstrijd is al gespeeld
pi_52448159
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:49 schreef Pappie_Culo het volgende:
Iedereen moet lid kunnen worden en leden moeten inspraak hebben.
Alle ...cardhouders laten stemmen op stemcomputers verspreidt door de ArenA, het lijkt me werkelijk geniaal!

*bliep* Voer uw kaart in

*bliep* Voer uw persoonlijke code in

*bliep* Moet Ajax Haris Medunjanin aantrekken? Kies Ja of Nee

*bliep* Uw stem wordt verwerkt

pi_52448186
Het is gewoon enorm grote bullshit dat nu opeens de jeugdopleiding van Ajax niet functioneert.
pi_52448191
Kluivert heeft bij psv laten zien dat hij oud en versleten is, maar dat ie nog steeds als weinig anderen weet hoe het spelletje gespeeld wordt.
pi_52448192
Tja met Ezquerro weet je het niet, Gabri was ook B- garnituur van Barcelona en is bij Ajax toch een van de beteren. Hoezo zou dat met Ezquerro niet zo zijn.
Mendunjanin is op dit moment inderdaad te licht maar je moet wat als er niemand anders beschikbaar is, of je moet wildeweg een speler uit zuid america plukken die de ballen verstand heeft van de hele manier van voetbal bij Ajax. Ik zie Mendunjanin nog wel opbloeien eigenlijk.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:04:34 #84
98138 Everett
pi_52448198
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:57 schreef HeatWave het volgende:

[..]

ja, natuurlijk, maar als je dat dus wil, inkomsten, moet je mensen iets te bieden hebben ook. En dat heeft Ajax de laatste jaren steeds minder en minder. Een seizoenskaart kost al snel een paar honderd euro en als je dan je oh zo grote club weer thuis met 0-2 van Heracles oid ziet verliezen is de lol er snel af.

En dat is te accepteren als je Roda bent, maar Ajax moet in de ArenA gewoon vrijwel onverslaanbaar zijn.

Natuurlijk komt er nu weer een hele shitload aan "successupporter, TT supporter " posts over me heen, maar men doet maar. Ik vind de situatie bij Ajax al 10 jaar Ajax onwaardig. En dat zal Ajax merken denk ik.

Spelers willen niet naar Ajax, waarom moet iemand dan wel een fiks bedrag neerleggen om een door het hockeybestuur samengeraapt pruts team te zien.

Het uitblijven van successen kan gebeuren, maar in dit geval is het duidelijk te wijten aan beleid, en ik vind niet dat dat beloond hoeft te worden .
Tegenwoordig gaat iedere speler van Ajax die maar een klein beetje uitsteekt boven de rest per direct naar het buitenland. Dat is niet te stoppen en daardoor wordt het volgens mij steeds lastiger voor Ajax om Europees een rol van betekenis te spelen. Of een andere bestuur daar veel aan kan doen, betwijfel ik. Kijk hoe een Sneijder reageert als Madrid met een zak geld aankomt. Zo een speler wil je als trainer (bij wijze van spreken) niet eens meer hebben bij Ajax, want Sneijder zou alleen maar teleurgesteld zijn als Ajax hem niet had verkocht. Dan krijg je gedemotiveerde spelers. Zie VDV momenteel.

Dat Ajax in de Nederlandse competitie moet heersen, ben ik wel met je eens. Een misstapje hier en daar houd je altijd, maar Ajax mag in de Arena niet verliezen.
pi_52448202
*bliep* Voer uw kaart in

*bliep* Moet Ajax Wesley Sneijder verkopen? Kies Ja of Nee

*bliep* Helaas, hij is gisteravond al verkocht!
pi_52448208
Ajax verdient aan een of twee skyboxen meer dan een aan vol stadion, zoiets heb ik wel eens in het jaarverslag ofzo gelezen.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_52448230
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:04 schreef Chivu het volgende:
*bliep* Voer uw kaart in

*bliep* Moet Ajax Wesley Sneijder verkopen? Kies Ja of Nee

*bliep* Helaas, hij is gisteravond al verkocht!
Of de eerste de beste hacker die ons René van Rijswijk gaat bezorgen.
pi_52448237
Overigens functioneert de jeugdopleiding van Ajax beter dan die van alle andere Nederlandse clubs bij elkaar.
pi_52448239
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:03 schreef Madine het volgende:

[..]

Alle ...cardhouders laten stemmen op stemcomputers verspreidt door de ArenA, het lijkt me werkelijk geniaal!

*bliep* Voer uw kaart in

*bliep* Moet Ajax Haris Medunjanin aantrekken? Kies Ja of Nee

*bliep* Uw stem wordt verwerkt

Ik neem aan dat je wel bekend bent met de organisatie structuur van Barcelona?

Gaat er om dat je inspraak hebt in wie de club bestuurt. Nou is het bij Barca een eigen leven gaan leiden... maar toch.

Ali B. (godverdómme ALI FOKKING B!!!!) is lid van Ajax. Iedere suflul met geld kan bijna lid worden. Maar de mensen die Ajax door dik en dun steunen? Die kunnen lekker oprotten.

Hoog tijd dat daar eens wat aan verandert.
pi_52448252
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:01 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

blablalbal

Er zijn gewoon geen excuses voor.
Kaartverkoop is voor de begroting nauwelijks relevant? Wat zeg je nou allemaal?
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:08:38 #91
98138 Everett
pi_52448286
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:06 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]
Gaat er om dat je inspraak hebt in wie de club bestuurt. Nou is het bij Barca een eigen leven gaan leiden... maar toch.
Ik ben nu wel heel benieuwd wie de club dan volgens jou zou moeten besturen.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:09:06 #92
98138 Everett
pi_52448296
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:07 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Ik reageerde er maar niet eens op
pi_52448315
quote:

[..]

In verhouding verdient Ajax er geen fuck aan.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_52448340
quote:

[..]

Ja joh, seizoenskaarten zijn slechts € 10.000.000 bij elkaar
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:12:29 #95
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:13:34 #96
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_52448400
Terecht overigens dat Ruud Huntelaars plek weer heeft ingenomen in Oranje.
pi_52448414
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:12 schreef Malibu-06 het volgende:
Topaankopen weer jongens!
Zolang het niet op Ajax.nl staat weiger ik het te geloven
pi_52448425
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:13 schreef Malibu-06 het volgende:
Oranje kan me gestolen worden. Het echte geld is bij Jong Oranje te verdienen

En geld, daar zijn wij Ajacieden dol op
pi_52448427
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:13 schreef Malibu-06 het volgende:
Ben ik het wel mee eens ja.. hopelijk grijpt Klaas het aan om beter te presteren is ook wel nodig.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:15:39 #100
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_52448451
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:14 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Ben ik het wel mee eens ja.. hopelijk grijpt Klaas het aan om beter te presteren is ook wel nodig.
Dit zou hem wel moeten motiveren idd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')