En dus zal ie veel moet kosten...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:52 schreef HeatWave het volgende:
Eerst zien dan geloven. Haris zou wel raar zijn want AZ is niet cht happig op verkopen aan Ajax...
Wel een aardige speler. Kan goed op links uit de voeten, heeft een aardige actie in huis en een goed schot.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:47 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wie kent die Santiago Ezquerro, is het wat?
Medunjanin komt vrijwel niet in de plannen van Van Gaal voor denk ik. Voor een miljoentje of 5 hebben we hem wel binnen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:52 schreef HeatWave het volgende:
Eerst zien dan geloven. Haris zou wel raar zijn want AZ is niet cht happig op verkopen aan Ajax...
Precies.. dit zijn nou niet bepaald aankopen waar ik vrolijk van wordquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:54 schreef Fides het volgende:
Oh, gadver nee niet Santiago Ezquerro, matige voetballer. En Haris Medunjanin mag wel komen, maar dan niet meteen voor de basis.
Dan kan ik er nog wel mee leven. Het is niet de aankoop waar we op hoopten, maar er komt iig nog iemandquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:54 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Medunjanin komt er vrijwel niet in de plannen voor van Van Gaal denk ik. Voor een miljoentje of 5 hebben we hem wel denk ik.
Marca is ook niet echt betrouwbaar te noemen, vooral de laatste maanden niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:54 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Volgens Marca is Ezquerro vrijwel rond met Athletic Bilbao maar Voetbalzone heeft natuurlijk wel erg goede bronnen!
5 miljoen voor zo'n kut spelerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:54 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Medunjanin komt vrijwel niet in de plannen van Van Gaal voor denk ik. Voor een miljoentje of 5 hebben we hem wel binnen.
Er is nog niets rond. En ik had het allang al verwacht dat ze met wat net-niet namen op de proppen zouden komen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:57 schreef BonJovi het volgende:
Wat blijf je rustig Heatwave had het niet verwacht nu
Maar wel betrouwbaarder dan Voetbalzone.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:58 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Marca is ook niet echt betrouwbaar te noemen, vooral de laatste maanden niet.
Filmpje
http://uk.youtube.com/watch?v=jcyITjh96bE
Ja dei filmpjes, het zegt niet alles. Als je alle hoogtepunten van Rene van Rijswijk in 2 minuten achter elkaar zet lijkt het ook een goede voetballerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:58 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Marca is ook niet echt betrouwbaar te noemen, vooral de laatste maanden niet.
Filmpje
http://uk.youtube.com/watch?v=jcyITjh96bE
5 miljoen voor Medunjanin?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:54 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Medunjanin komt vrijwel niet in de plannen van Van Gaal voor denk ik. Voor een miljoentje of 5 hebben we hem wel binnen.
Ik vind het vooral frustrerend om te zien dat feyenoord, psv en az weinig tot geen kwaliteit inleveren (bij feyenoord was het sowieso al lastig om kwaliteit in te leveren). En zich met goede spelers en grote namen versterken en dat Ajax komt met B-spelers...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:01 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja dei filmpjes, het zegt niet alles. Als je alle hoogtepunten van Rene van Rijswijk in 2 minuten achter elkaar zet lijkt het ook een goede voetballer![]()
Dit is allemaal b-garnituur terwijl er toppers moeten komen.
Tja, dat krijg je met paniekaankopen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
5 miljoen voor Medunjanin?
Elke euro die we voor hem uitgeven is er één teveel.
Welke topspeler (en dan niet één die die wil afbouwen) heeft er nu zin om in de Nederlandse competitie ta gaan spelen? Denk dat het er niet veel zijn. Zeker geen buitenlandse topspelers.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:01 schreef Sethje het volgende:
[..]
Tja, dat hebben we ook een beetje aan Wesley te danken he? Die was gewoon in de plannen opgenomen en 2 dagen voor "de" wedstrijd vertrekt ie alsnog. Weg plannen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:04 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral frustrerend om te zien dat feyenoord, psv en az weinig tot geen kwaliteit inleveren (bij feyenoord was het sowieso al lastig om kwaliteit in te leveren). En zich met goede spelers en grote namen versterken en dat Ajax komt met B-spelers...
Hoogtepunten van van Rijswijk? Daar kan je echt geen 2 minuten mee vullen. Denk dat je dan helemaal geen filmpje hebt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:01 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja dei filmpjes, het zegt niet alles. Als je alle hoogtepunten van Rene van Rijswijk in 2 minuten achter elkaar zet lijkt het ook een goede voetballer![]()
Niet zo succesvol op het moment helaas. Veelal leuke technische maar erg lichte voetballertjes. En het nadeel van Ajax is dat dat soort spelers al heel snel veels te belangrijk worden, en dat kunnen ze gewoon vaak niet aan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wij leiden zelf op.
Waarom dan niet tot 2012.. waarom maar 1 jaar extra? Sorry als dit al gepost is.quote:Ajax wil contract Vermaelen openbreken
vrijdag 17 augustus, door ronaldinho, Amsterdam, 11:22u, Het Parool
Ajax wil het contract van Thomas Vermaelen opwaarderen en verlengen. De Belgische verdediger heeft nog een verbintenis met de Amsterdamse club tot de zomer van 2010.
Ajax is zeer tevreden over de ontwikkeling van de 21-jarige voetballer, die inmiddels ook Belgisch international is geworden, meldt Het Parool vrijdag. Ajax biedt Vermaelen een salarisverhoging aan en zal proberen zijn contract met vermoedelijk een jaar te verlengen.
Sneijder kreeg ook altijd het predikaat 'te licht'...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet zo succesvol op het moment helaas. Veelal leuke technische maar erg lichte voetballertjes. En het nadeel van Ajax is dat dat soort spelers al heel snel veels te belangrijk worden, en dat kunnen ze gewoon vaak niet aan.
Ik zie een Anita echt niet zo snel een bepalende speler worden en een topper in spe van vorig jaar, Urby, zakt op dit moment hopeloos door het ijs. Maduro is geen schim meer...
Was ie misschien toen ook welquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Sneijder kreeg ook altijd het predikaat 'te licht'...
Zou een goede zaak zijnquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:17 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Waarom dan niet tot 2012.. waarom maar 1 jaar extra? Sorry als dit al gepost is.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:21 schreef Rumille het volgende:
Ik vind dat Ajax Messi een jaar moet huren met optie tot kopen.
Niet succesvol?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet zo succesvol op het moment helaas. Veelal leuke technische maar erg lichte voetballertjes. En het nadeel van Ajax is dat dat soort spelers al heel snel veels te belangrijk worden, en dat kunnen ze gewoon vaak niet aan.
Ik zie een Anita echt niet zo snel een bepalende speler worden en een topper in spe van vorig jaar, Urby, zakt op dit moment hopeloos door het ijs. Maduro is geen schim meer...
Weet je wat ik echt nooit begrepen heb? Dat Patrick Kluivert niet eens een aanbieding is gedaan. Transfervrij, prestatiecontract, niets te verliezen. Ik denk dat een fitte Kluivert afgelopen woensdag best goed uit de voeten had gekund op 10.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Was ie misschien toen ook wel.
Ik zeg ook niet dat geen van die spelers er kan komen, ik zeg alleen dat ze er nu nog lang niet klaar voor zijn om dragend te zijn. Die wissel bijv tegen Slavia, je wint geen oorlog in de laatste minuten met een Sarpong...
Feit is volgens mij dat er nu in de jeugd weinig rondloopt (op v/d Wiel na) die in de toekomst een versterking zou zijn voor Ajax 1. Hoe is het overigens met Goossens ? Was 2 jaar geleden op het WK -17 toch een van de uitblinkers. Las dat hij misschien wordt verhuurd (begin van het einde dus).quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Sneijder kreeg ook altijd het predikaat 'te licht'...
Ik zeg niet dat we onze eigen talenten moeten vervangen voor gekochte talenten. Alleen zie ik liever Koenders komen dan Colin, liever Pelle dan Urzaiz, etc. Bovendien moet je niet vergeten dat de ker n van het Ajax uit 95 ook voor een flink gedeelte gekocht was (Litmanen, Overmars, Finidi, Blind, Bogarde).quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoe kun je nou weer concluderen dat de andere clubs wel leuke talenten hebben gehaald? Dat moeten ze allemaal nog bewijzen. En hou goddomme toch eens op met naar anderen te wijzen. Wij hebben de jeugdopleiding. Wij hoeven geen talent te kopen, wij leiden zelf op. AZ haalt Pocognoli, Ari, Pelle, Romero en Koenders. Wij hebben Stekelenburg, Emanuelsson, Vermaelen, Heitinga, en Van de Wiel zelf al. Natuurlijk moet er nu iemand bij, maar waarom toch doen alsof je een psv'er bent zeg...
Voor dit seizoen sjappie! Leuk dat je 2 talenten VERKOOPT! daar heb je dus lekker nog wat aan dit jaar!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Niet succesvol?!!!!!!
Je verkoopt twee eigen talenten voor 27 en 17 miljoen!!! Heitinga, Stekelenbuirg, Emanuelson zijn stuk voor stuk bijna volwaardige internationals. Dan lopen er nog Van der Vaart, De Jong ergens rond te hobbelen, komen Sarpong, Van der Wiel, Anita en Donald Goossens er aan als nieuwe generatie en kunnen Maduro, Schilder en Vertonghen ook zomaar ineens doorbreken.
Niet succesvol, wat een grap.
Urzaiz een talent noemen gaat mij iets te ver.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:24 schreef Fides het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat we onze eigen talenten moeten vervangen voor gekochte talenten. Alleen zie ik liever Koenders komen dan Colin, liever Pelle dan Urzaiz, etc. Bovendien moet je niet vergeten dat de ker n van het Ajax uit 95 ook voor een flink gedeelte gekocht was (Litmanen, Overmars, Finidi, Blind, Bogarde).
Het beleid bij Ajax is momenteel gewoon een beetje verrot. Krijgen we het eindelijk voorelkaar om onze talenten niet voor noppes weg te doen (zoals gebeurde bij Kluivert, Davids etc.), kunnen opeens geen fatsoenlijke vervangers aantrekken of opleiden...
Ach, dat zou weinig geholpen hebben denk ik, al was het misschien wel leuk geweest voor het gevoel. Maar als hij bij PSV al niet heel blijft, hoe moet het dan met onze slagers?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Weet je wat ik echt nooit begrepen heb? Dat Patrick Kluivert niet eens een aanbieding is gedaan. Transfervrij, prestatiecontract, niets te verliezen. Ik denk dat een fitte Kluivert afgelopen woensdag best goed uit de voeten had gekund op 10.
Ach ja, we zullen het nooit weten vrees ik. Hij gaat al naar Vitesse toch?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Dan nog. Stam als nestor van de verdediging, Davids van het middenveld en Kluivert van de aanval...
Vitesse ontkent dat geloof ikquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, we zullen het nooit weten vrees ik. Hij gaat al naar Vitesse toch?
Met zo een achterban komen we er welquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:38 schreef Pappie_Culo het volgende:
Echt ongelovelijk. Blij dat ik geen seizoenskaart meer heb. Geen stuiver krijgen ze meer van me.
nee, met zo'n bestuur en trainer zullen we potten brekenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:40 schreef Everett het volgende:
[..]
Met zo een achterban komen we er wel![]()
Vooral Urzaiz wordt heel lastig om op te vangenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:41 schreef Madine het volgende:
En dan te bedenken dat we dit geklootviool volgend jaar weer opnieuw krijgen met het vertrek van flink wat spelers uit het rijtje Stam, Davids, Huntelaar, Heitinga, Emanuelson, Gabri, Urzaiz.
Als Heitinga, Huntelaar, Gabri en Emanuelson niet beter gaan spelen is er geen club die ze wil/kan aantrekken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:41 schreef Madine het volgende:
En dan te bedenken dat we dit geklootviool volgend jaar weer opnieuw krijgen met het vertrek van flink wat spelers uit het rijtje Stam, Davids, Huntelaar, Heitinga, Emanuelson, Gabri, Urzaiz.
Kerel, ik ben bijna overal geweest met Ajax en ik heb het verval met eigen ogen mogen aanschouwen. Dat begon al toen ik 12 was, na de winst van de UEFA Cup, en zette door na 1995.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:40 schreef Everett het volgende:
[..]
Met zo een achterban komen we er wel![]()
Maargoed, als er 5 miljoen voor betaald wordt, dan moet hij ook de sterren van de hemel spelen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:48 schreef Chivu het volgende:
Ach, Medunjanin kan alleen maar meevallen. Als hij komt, zou het natuurlijk wel leuk zijn wanneer hij de sterren van de hemel speelt.
Maar we zullen hem vast niet voor een fooi opgehaald hebben in Alkmaar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:48 schreef Chivu het volgende:
Ach, Medunjanin kan alleen maar meevallen. Als hij komt, zou het natuurlijk wel leuk zijn wanneer hij de sterren van de hemel speelt.
Ik denk dat een achterban voor meer zorgt dan sfeer. Wat dacht je van inkomsten door kaartverkoop...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, met zo'n bestuur en trainer zullen we potten breken.
De achterban is belangrijk voor de sfeer etc,. maar die kunnen er niets aan doen dat Ajax geen moer presteert op het moment. En ik snap best dat mensen geen honderden euro's, jaar in jaar uit, willen uitgeven aan een club die zijn supporters voorliegt, niet serieus neemt en verneukt elk jaar he?.
Een club als Ajax moet gewoon een lijst hebben van 15 talenten die mogelijk vertrekkende spelers zouden kunnen opvangen. We gaan toch niet elke keer met hangende pootjes naar Spanje of ze daar nog overbodige oude spelers (Roger, Juanfran, Urzaizquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:52 schreef Everett het volgende:
[..]
Ik denk dat een achterban voor meer zorgt dan sfeer. Wat dacht je van inkomsten door kaartverkoop...
Wat ik niet snap is dat je niet begrijpt dat Ajax de beste spelers simpelweg niet kan behouden. Puur een financiele kwestie. Diezelfde financiele kwestie maakt dat het ook niet mogelijk is om toppers te kopen.
Ditzelfde bestuur heeft er wel voor gezorgd dat Stam en Davids bij Ajax spelen. Toen die gehaald werden hoorde ik ook niemand klagen. Ik geloof echt wel dat dit bestuur haar best doet, maar simpel is het niet. Denk je dat Ten Cate en Van Geel geen goede spelers willen kopen?!
ja, natuurlijk, maar als je dat dus wil, inkomsten, moet je mensen iets te bieden hebben ook. En dat heeft Ajax de laatste jaren steeds minder en minder. Een seizoenskaart kost al snel een paar honderd euro en als je dan je oh zo grote club weer thuis met 0-2 van Heracles oid ziet verliezen is de lol er snel af.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:52 schreef Everett het volgende:
[..]
Ik denk dat een achterban voor meer zorgt dan sfeer. Wat dacht je van inkomsten door kaartverkoop...
Wat ik niet snap is dat je niet begrijpt dat Ajax de beste spelers simpelweg niet kan behouden. Puur een financiele kwestie. Diezelfde financiele kwestie maakt dat het ook niet mogelijk is om toppers te kopen.
Ditzelfde bestuur heeft er wel voor gezorgd dat Stam en Davids bij Ajax spelen. Toen die gehaald werden hoorde ik ook niemand klagen. Ik geloof echt wel dat dit bestuur haar best doet, maar simpel is het niet. Denk je dat Ten Cate en Van Geel geen goede spelers willen kopen?!
Inkomsten haal je uit TV gelden, CL en sponsor deals. Als je fatsoenlijke merchandising op de markt zou brengen, zou je daar ook nog wat inkomsten uit genieten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:52 schreef Everett het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nooit begrepen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Weet je wat ik echt nooit begrepen heb? Dat Patrick Kluivert niet eens een aanbieding is gedaan. Transfervrij, prestatiecontract, niets te verliezen. Ik denk dat een fitte Kluivert afgelopen woensdag best goed uit de voeten had gekund op 10.
De tweede wedstrijd is al gespeeldquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:01 schreef Pappie_Culo het volgende:
Nu zit je met een pot geld, maar zonder CL voetbal. Kunnen we in de winter versterking halen en hopen dat we ons plaatsen voor CL voetbal.
Alle ...cardhouders laten stemmen op stemcomputers verspreidt door de ArenA, het lijkt me werkelijk geniaal!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:49 schreef Pappie_Culo het volgende:
Iedereen moet lid kunnen worden en leden moeten inspraak hebben.
Tegenwoordig gaat iedere speler van Ajax die maar een klein beetje uitsteekt boven de rest per direct naar het buitenland. Dat is niet te stoppen en daardoor wordt het volgens mij steeds lastiger voor Ajax om Europees een rol van betekenis te spelen. Of een andere bestuur daar veel aan kan doen, betwijfel ik. Kijk hoe een Sneijder reageert als Madrid met een zak geld aankomt. Zo een speler wil je als trainer (bij wijze van spreken) niet eens meer hebben bij Ajax, want Sneijder zou alleen maar teleurgesteld zijn als Ajax hem niet had verkocht. Dan krijg je gedemotiveerde spelers. Zie VDV momenteel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, natuurlijk, maar als je dat dus wil, inkomsten, moet je mensen iets te bieden hebben ook. En dat heeft Ajax de laatste jaren steeds minder en minder. Een seizoenskaart kost al snel een paar honderd euro en als je dan je oh zo grote club weer thuis met 0-2 van Heracles oid ziet verliezen is de lol er snel af.
En dat is te accepteren als je Roda bent, maar Ajax moet in de ArenA gewoon vrijwel onverslaanbaar zijn.
Natuurlijk komt er nu weer een hele shitload aan "successupporter, TT supporter" posts over me heen, maar men doet maar. Ik vind de situatie bij Ajax al 10 jaar Ajax onwaardig. En dat zal Ajax merken denk ik.
Spelers willen niet naar Ajax, waarom moet iemand dan wel een fiks bedrag neerleggen om een door het hockeybestuur samengeraapt pruts team te zien.
Het uitblijven van successen kan gebeuren, maar in dit geval is het duidelijk te wijten aan beleid, en ik vind niet dat dat beloond hoeft te worden.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:04 schreef Chivu het volgende:
*bliep* Voer uw kaart in
*bliep* Voer uw persoonlijke code in
*bliep* Moet Ajax Wesley Sneijder verkopen? Kies Ja of Nee
*bliep* Helaas, hij is gisteravond al verkocht!
Ik neem aan dat je wel bekend bent met de organisatie structuur van Barcelona?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:03 schreef Madine het volgende:
[..]
Alle ...cardhouders laten stemmen op stemcomputers verspreidt door de ArenA, het lijkt me werkelijk geniaal!
*bliep* Voer uw kaart in
*bliep* Voer uw persoonlijke code in
*bliep* Moet Ajax Haris Medunjanin aantrekken? Kies Ja of Nee
*bliep* Uw stem wordt verwerkt
![]()
Kaartverkoop is voor de begroting nauwelijks relevant? Wat zeg je nou allemaal?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:01 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
blablalbal
Er zijn gewoon geen excuses voor.
Ik ben nu wel heel benieuwd wie de club dan volgens jou zou moeten besturen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:06 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Gaat er om dat je inspraak hebt in wie de club bestuurt. Nou is het bij Barca een eigen leven gaan leiden... maar toch.
Ik reageerde er maar niet eens opquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:07 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Kaartverkoop is voor de begroting nauwelijks relevant? Wat zeg je nou allemaal?
In verhouding verdient Ajax er geen fuck aan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:07 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Ja joh, seizoenskaarten zijn slechts € 10.000.000 bij elkaarquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:07 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Oranje kan me gestolen worden. Het echte geld is bij Jong Oranje te verdienenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:13 schreef Malibu-06 het volgende:
Terecht overigens dat Ruud Huntelaars plek weer heeft ingenomen in Oranje.
Ben ik het wel mee eens ja.. hopelijk grijpt Klaas het aan om beter te presteren is ook wel nodig.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:13 schreef Malibu-06 het volgende:
Terecht overigens dat Ruud Huntelaars plek weer heeft ingenomen in Oranje.
Dit zou hem wel moeten motiveren idd.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:14 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens ja.. hopelijk grijpt Klaas het aan om beter te presteren is ook wel nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |