abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:01:30 #26
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_52446375
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 11:58 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Marca is ook niet echt betrouwbaar te noemen, vooral de laatste maanden niet.

Filmpje
http://uk.youtube.com/watch?v=jcyITjh96bE
Ja dei filmpjes, het zegt niet alles. Als je alle hoogtepunten van Rene van Rijswijk in 2 minuten achter elkaar zet lijkt het ook een goede voetballer

Dit is allemaal b-garnituur terwijl er toppers moeten komen.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_52446401
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 11:54 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Medunjanin komt vrijwel niet in de plannen van Van Gaal voor denk ik. Voor een miljoentje of 5 hebben we hem wel binnen.
5 miljoen voor Medunjanin?

Elke euro die we voor hem uitgeven is er één teveel.
pi_52446443
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:01 schreef Sethje het volgende:

[..]

Ja dei filmpjes, het zegt niet alles. Als je alle hoogtepunten van Rene van Rijswijk in 2 minuten achter elkaar zet lijkt het ook een goede voetballer

Ik vind het vooral frustrerend om te zien dat feyenoord, psv en az weinig tot geen kwaliteit inleveren (bij feyenoord was het sowieso al lastig om kwaliteit in te leveren). En zich met goede spelers en grote namen versterken en dat Ajax komt met B-spelers...
pi_52446445
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

5 miljoen voor Medunjanin?

Elke euro die we voor hem uitgeven is er één teveel.
Tja, dat krijg je met paniekaankopen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_52446467
We hebben geen paniekaankopen nodig
pi_52446480
quote:

[..]

Welke topspeler (en dan niet één die die wil afbouwen) heeft er nu zin om in de Nederlandse competitie ta gaan spelen? Denk dat het er niet veel zijn. Zeker geen buitenlandse topspelers.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:05:42 #32
98138 Everett
Damnit, I am the paterfamilias
pi_52446481
Ik zei aan het begin van de week al dat ik verwacht dat Medunjanin wordt gehaald. Toen werd ik door iedereen hier belachelijk gemaakt en moest ik fietsen gaan stelen Toen was iedereen hier nog in de veronderstelling dat VDV, Seedorf of Riquelme wel naar Ajax zou komen

Als een van de weinigen (misschien wel de enige) hoop ik dat Medunjanin wel komt. De klasse druipt er bij die gast aan alle kanten vanaf. Hij moet alleen speeltijd krijgen en spelers om zich heen hebben die hem beter maken. Dus geen spartanen. Ik zie liever een jonge gast komen met potentie dan weer een spanjaard die in de 30 is en in Nederland nog wel een paar seizoenen wil afbouwen.
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
pi_52446530
Zou natuurlijk ook kunnen dat Medunjanin de eerste aankoop van Co Adriaanse gaat worden. Volgens mij was hij wel van hem gecharmeerd en volgens mij heeft de toekomstige trainer van Ajax nu al een vinger in de pap (van Geel).
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:08:18 #34
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52446550
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:04 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Ik vind het vooral frustrerend om te zien dat feyenoord, psv en az weinig tot geen kwaliteit inleveren (bij feyenoord was het sowieso al lastig om kwaliteit in te leveren). En zich met goede spelers en grote namen versterken en dat Ajax komt met B-spelers...
Tja, dat hebben we ook een beetje aan Wesley te danken he? Die was gewoon in de plannen opgenomen en 2 dagen voor "de" wedstrijd vertrekt ie alsnog. Weg plannen.

En dan is het echt gewoon erg laat om nog te gaan shoppen, iedereen die weg wil/mag was natuurlijk allang met clubs bezig. En het resultaat van Woensdag maakt Ajax gewoon minder aantrekkelijk op het moment.

Daarom is het eerder sluiten van de transfermarkt gewoon een eerlijke optie. Je gaat met een selectie het oefentraject en en het moet gewoon zo zijn dat elke club 2 weken voor de eerste echte wedstrijd zijn definitieve selectie klaar heeft. Dan kan je daar mee aan de slag.

Nu kan het nog zo zijn dat zelfs KJH en Heitinga nog vertrekken als er fiks gedokt wordt. natuurlijk mogen die geen CL spelen, maar dathoeft voor een Milan geen probleem te zijn, jaartje alleen Serie A en volgend jaar wel weer.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_52446595
Sjesus we moeten niet iemand hebben die beter kan worden! we moeten gelijk blokken!
AFC AJAX
pi_52446634
quote:

[..]

Hoogtepunten van van Rijswijk? Daar kan je echt geen 2 minuten mee vullen. Denk dat je dan helemaal geen filmpje hebt.
pi_52446643
Ik vind het wel frustrerend om te zien dat de andere topclubs met allemaal leuke jonge talenten komen aanzetten (AZ: Pocognoli, Ari, Pelle, Romero, Koenders/Feyenoord: Bruins, Sahin/PSV: Reis, Fagner, en ze hebben natuurlijk al Bakkal, Aissati, Afellay) terwijl wij allemaal oudere sub-toppers krijgen als Kennedy, Rommedahl en Urzaiz. Alleen Suarez is natuurlijk wel een talent, maar daar hebben we dan ook extreem veel (vergeleken met de aankopen van de andere clubs) voor betaald. Wij zijn verdomme Ajax, de grootste, beste en beroemdste club uit Nederland en zouden ons overwegend Nederlandse team moeten aanvullen met buitenlandse toptalenten en een enkele routinier (hebben we al met Davids/Stam).
pi_52446688
Wij leiden zelf op.
pi_52446751
Als Medunjanin komt....
pi_52446777
Hoe kun je nou weer concluderen dat de andere clubs wel leuke talenten hebben gehaald? Dat moeten ze allemaal nog bewijzen. En hou goddomme toch eens op met naar anderen te wijzen. Wij hebben de jeugdopleiding. Wij hoeven geen talent te kopen, wij leiden zelf op. AZ haalt Pocognoli, Ari, Pelle, Romero en Koenders. Wij hebben Stekelenburg, Emanuelsson, Vermaelen, Heitinga, en Van de Wiel zelf al. Natuurlijk moet er nu iemand bij, maar waarom toch doen alsof je een psv'er bent zeg...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:17:33 #41
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52446812
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wij leiden zelf op.
Niet zo succesvol op het moment helaas. Veelal leuke technische maar erg lichte voetballertjes. En het nadeel van Ajax is dat dat soort spelers al heel snel veels te belangrijk worden, en dat kunnen ze gewoon vaak niet aan.

Ik zie een Anita echt niet zo snel een bepalende speler worden en een topper in spe van vorig jaar, Urby, zakt op dit moment hopeloos door het ijs. Maduro is geen schim meer...
Get woke, go broke!
pi_52446819
quote:
Ajax wil contract Vermaelen openbreken

vrijdag 17 augustus, door ronaldinho, Amsterdam, 11:22u, Het Parool

Ajax wil het contract van Thomas Vermaelen opwaarderen en verlengen. De Belgische verdediger heeft nog een verbintenis met de Amsterdamse club tot de zomer van 2010.

Ajax is zeer tevreden over de ontwikkeling van de 21-jarige voetballer, die inmiddels ook Belgisch international is geworden, meldt Het Parool vrijdag. Ajax biedt Vermaelen een salarisverhoging aan en zal proberen zijn contract met vermoedelijk een jaar te verlengen.
Waarom dan niet tot 2012.. waarom maar 1 jaar extra? Sorry als dit al gepost is.
pi_52446868
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:17 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Niet zo succesvol op het moment helaas. Veelal leuke technische maar erg lichte voetballertjes. En het nadeel van Ajax is dat dat soort spelers al heel snel veels te belangrijk worden, en dat kunnen ze gewoon vaak niet aan.

Ik zie een Anita echt niet zo snel een bepalende speler worden en een topper in spe van vorig jaar, Urby, zakt op dit moment hopeloos door het ijs. Maduro is geen schim meer...
Sneijder kreeg ook altijd het predikaat 'te licht'...
In Southern Sun
pi_52446920
Ik vind dat Ajax Messi een jaar moet huren met optie tot kopen.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:22:09 #45
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52446937
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:19 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Sneijder kreeg ook altijd het predikaat 'te licht'...
Was ie misschien toen ook wel .

Ik zeg ook niet dat geen van die spelers er kan komen, ik zeg alleen dat ze er nu nog lang niet klaar voor zijn om dragend te zijn. Die wissel bijv tegen Slavia, je wint geen oorlog in de laatste minuten met een Sarpong...
Get woke, go broke!
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:22:15 #46
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_52446939
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:17 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Waarom dan niet tot 2012.. waarom maar 1 jaar extra? Sorry als dit al gepost is.
Zou een goede zaak zijn

Medunjanin als vervanger van Sneijder lijkt me echt niet zo'n geweldig idee Die jongen heeft best talent maar op dit moment moet er gewoon iemand komen die er meteen kan staan.
Jawel, je keek.
pi_52446956
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:21 schreef Rumille het volgende:
Ik vind dat Ajax Messi een jaar moet huren met optie tot kopen.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_52446990
YEEEY word je wakker en je hoort 2 namen Medunjanin en Exquerro, gvd zeg wat ee nafdakertjes, de eerste komt niet eens in de basis van AZ en die 2e mag weg bij Barca, heerlijk he Vgeel en Tencate die fdankertjes, tjezus mina dit seizoen gaat KUT worden.

En ja ben net wkkr so gimme a fuckin break! leuk begin van de dag als dit waar is
pi_52447000
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:17 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Niet succesvol? !!!!!!

Je verkoopt twee eigen talenten voor 27 en 17 miljoen !!! Heitinga, Stekelenbuirg, Emanuelson zijn stuk voor stuk bijna volwaardige internationals. Dan lopen er nog Van der Vaart, De Jong ergens rond te hobbelen, komen Sarpong, Van der Wiel, Anita en Donald Goossens er aan als nieuwe generatie en kunnen Maduro, Schilder en Vertonghen ook zomaar ineens doorbreken.

Niet succesvol, wat een grap .
pi_52447001
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Was ie misschien toen ook wel .

Ik zeg ook niet dat geen van die spelers er kan komen, ik zeg alleen dat ze er nu nog lang niet klaar voor zijn om dragend te zijn. Die wissel bijv tegen Slavia, je wint geen oorlog in de laatste minuten met een Sarpong...
Weet je wat ik echt nooit begrepen heb? Dat Patrick Kluivert niet eens een aanbieding is gedaan. Transfervrij, prestatiecontract, niets te verliezen. Ik denk dat een fitte Kluivert afgelopen woensdag best goed uit de voeten had gekund op 10.
In Southern Sun
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')