Ja dei filmpjes, het zegt niet alles. Als je alle hoogtepunten van Rene van Rijswijk in 2 minuten achter elkaar zet lijkt het ook een goede voetballerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:58 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Marca is ook niet echt betrouwbaar te noemen, vooral de laatste maanden niet.
Filmpje
http://uk.youtube.com/watch?v=jcyITjh96bE
5 miljoen voor Medunjanin?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:54 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Medunjanin komt vrijwel niet in de plannen van Van Gaal voor denk ik. Voor een miljoentje of 5 hebben we hem wel binnen.
Ik vind het vooral frustrerend om te zien dat feyenoord, psv en az weinig tot geen kwaliteit inleveren (bij feyenoord was het sowieso al lastig om kwaliteit in te leveren). En zich met goede spelers en grote namen versterken en dat Ajax komt met B-spelers...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:01 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja dei filmpjes, het zegt niet alles. Als je alle hoogtepunten van Rene van Rijswijk in 2 minuten achter elkaar zet lijkt het ook een goede voetballer![]()
Dit is allemaal b-garnituur terwijl er toppers moeten komen.
Tja, dat krijg je met paniekaankopen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
5 miljoen voor Medunjanin?
Elke euro die we voor hem uitgeven is er één teveel.
Welke topspeler (en dan niet één die die wil afbouwen) heeft er nu zin om in de Nederlandse competitie ta gaan spelen? Denk dat het er niet veel zijn. Zeker geen buitenlandse topspelers.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:01 schreef Sethje het volgende:
[..]
Tja, dat hebben we ook een beetje aan Wesley te danken he? Die was gewoon in de plannen opgenomen en 2 dagen voor "de" wedstrijd vertrekt ie alsnog. Weg plannen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:04 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral frustrerend om te zien dat feyenoord, psv en az weinig tot geen kwaliteit inleveren (bij feyenoord was het sowieso al lastig om kwaliteit in te leveren). En zich met goede spelers en grote namen versterken en dat Ajax komt met B-spelers...
Hoogtepunten van van Rijswijk? Daar kan je echt geen 2 minuten mee vullen. Denk dat je dan helemaal geen filmpje hebt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:01 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja dei filmpjes, het zegt niet alles. Als je alle hoogtepunten van Rene van Rijswijk in 2 minuten achter elkaar zet lijkt het ook een goede voetballer![]()
Niet zo succesvol op het moment helaas. Veelal leuke technische maar erg lichte voetballertjes. En het nadeel van Ajax is dat dat soort spelers al heel snel veels te belangrijk worden, en dat kunnen ze gewoon vaak niet aan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wij leiden zelf op.
Waarom dan niet tot 2012.. waarom maar 1 jaar extra? Sorry als dit al gepost is.quote:Ajax wil contract Vermaelen openbreken
vrijdag 17 augustus, door ronaldinho, Amsterdam, 11:22u, Het Parool
Ajax wil het contract van Thomas Vermaelen opwaarderen en verlengen. De Belgische verdediger heeft nog een verbintenis met de Amsterdamse club tot de zomer van 2010.
Ajax is zeer tevreden over de ontwikkeling van de 21-jarige voetballer, die inmiddels ook Belgisch international is geworden, meldt Het Parool vrijdag. Ajax biedt Vermaelen een salarisverhoging aan en zal proberen zijn contract met vermoedelijk een jaar te verlengen.
Sneijder kreeg ook altijd het predikaat 'te licht'...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet zo succesvol op het moment helaas. Veelal leuke technische maar erg lichte voetballertjes. En het nadeel van Ajax is dat dat soort spelers al heel snel veels te belangrijk worden, en dat kunnen ze gewoon vaak niet aan.
Ik zie een Anita echt niet zo snel een bepalende speler worden en een topper in spe van vorig jaar, Urby, zakt op dit moment hopeloos door het ijs. Maduro is geen schim meer...
Was ie misschien toen ook welquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Sneijder kreeg ook altijd het predikaat 'te licht'...
Zou een goede zaak zijnquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:17 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Waarom dan niet tot 2012.. waarom maar 1 jaar extra? Sorry als dit al gepost is.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:21 schreef Rumille het volgende:
Ik vind dat Ajax Messi een jaar moet huren met optie tot kopen.
Niet succesvol?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet zo succesvol op het moment helaas. Veelal leuke technische maar erg lichte voetballertjes. En het nadeel van Ajax is dat dat soort spelers al heel snel veels te belangrijk worden, en dat kunnen ze gewoon vaak niet aan.
Ik zie een Anita echt niet zo snel een bepalende speler worden en een topper in spe van vorig jaar, Urby, zakt op dit moment hopeloos door het ijs. Maduro is geen schim meer...
Weet je wat ik echt nooit begrepen heb? Dat Patrick Kluivert niet eens een aanbieding is gedaan. Transfervrij, prestatiecontract, niets te verliezen. Ik denk dat een fitte Kluivert afgelopen woensdag best goed uit de voeten had gekund op 10.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Was ie misschien toen ook wel.
Ik zeg ook niet dat geen van die spelers er kan komen, ik zeg alleen dat ze er nu nog lang niet klaar voor zijn om dragend te zijn. Die wissel bijv tegen Slavia, je wint geen oorlog in de laatste minuten met een Sarpong...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |