Er staat ook een vraagteken achter hequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:46 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
kwist niet dat het 'al rond was'![]()
jup jup jup, my badquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:46 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Er staat ook een vraagteken achter he![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we ons Rotterdammertje weer. Geniet nog maar even van al die geweldige aankopen bij jullie. Voor je het weet sta je weer met je vrienden bij het Maasgebouw te rellen na de zoveelste wanprestatie.
Beter dan elk jaar het gehele seizoen een wanprestatie leveren.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:52 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Jullie leverden in jullie 1e echte wedstrijd dit seizoen al een wanprestatie
Hou je ns bezig met je eigen club joh, dat getroll van je hier wordt er niet beter op...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:52 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Jullie al 3 seizoenen elke wedstrijd......quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:52 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Getroll? Ik wijs iemand op z´n redelijk domme opmerking en vervolgens begint diegene naar mijn club te wijzen. En daar reageeri k dan op ja.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hou je ns bezig met je eigen club joh, dat getroll van je hier wordt er niet beter op...
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garanties voor de toekomstquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jullie al 3 seizoenen elke wedstrijd......
Optyfen.
daar heeft Feyenoord geen last van geloof ikquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:02 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garanties voor de toekomst![]()
Die zin kan ook wijzen op slechte resultaten uit het verleden natuurlijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:03 schreef Chadi het volgende:
[..]
daar heeft Feyenoord geen last van geloof ik
Het is al een paar topics dat je hier een beetje de geinponem komt uithangen, wordt gewoon beetje vervelend...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:01 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Getroll? Ik wijs iemand op z´n redelijk domme opmerking en vervolgens begint diegene naar mijn club te wijzen. En daar reageeri k dan op ja.
Ach we zien het wel hoor... Ik gun z ein Rotterdam het beste als ze maar onder ons eindigenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:05 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Die zin kan ook wijzen op slechte resultaten uit het verleden natuurlijk![]()
Is het niet duidelijk dat we jou als kakkerlak niet willen in dit topic. Donder lekker op naar je eigen topic.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:05 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Die zin kan ook wijzen op slechte resultaten uit het verleden natuurlijk![]()
Wilde net zeggen, ik gun ze niks.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:12 schreef devv05 het volgende:
Dan gun je ze al flink wat meer dan ik.
Ik vind het best meevallen, op een plagerijtje naquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is al een paar topics dat je hier een beetje de geinponem komt uithangen, wordt gewoon beetje vervelend...
Ik mag het hopen jaquote:,,Afgelopen woensdag hebben we samen verloren, de return tegen Slavia Praag gaan we met zijn allen winnen.’’ Ajax-trainer Henk ten Cate keek vrijdag nog een keer terug op de eerste ontmoeting met de Tsjechen.
En jij bent?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:18 schreef amsterdammertje113 het volgende:
[..]
Is het niet duidelijk dat we jou als kakkerlak niet willen in dit topic. Donder lekker op naar je eigen topic.
Weet je waar ik moe van word? Van het eeuwige :quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:35 schreef DouweEgbert het volgende:
Wat ik nou niet begrijp, is dat de meeste Ajax ineens afschrijven om het kampioenschap.
En dat is dan nog eens gebaseerd op 1 wedstrijd.
Moe word ik er van.
Het lijkt hier wel een kleuterklas.
Een Ajax supporter die een hekel heeft aan supporters van andere clubs die alleen via internet kunnen stoken en in het echt heel hard weg rennen als ze een supporter van de tegenpartij zien. Mietjes zijn dat. Donder lekker op naar je eigen topic. Wij willen je hier niet.quote:
Omdat feyenoord niet europees speelt en je dus niks over te praten hebt met de andere feyenoorders betekent niet dat je hier welkom bentquote:
Andersom? Denk dat de meeste mensen zich echt niet meer druk maken om Feyenoord hoor...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:30 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik vind het best meevallen, op een plagerijtje naNatuurlijk loop ik lekker te trollen als Ajax achterkomt tegen een klein kut-clubje uit Tsjechie, zou andersom ook gebeuren.
Is een goed idee. Ken die speler niet. Eigenlijk zou ik eerst in Nederland kijken of er niet iets rondloopt en daarna pas buiten de grenzen. Het probleem is dat veel clubs beginnen of al begonnen zijn aan de competitie en hun spelers niet meer willen kwijtraken. Dan gaan er ineens belachlijke prijzen gevraagd worden. Ik vind persoonlijk dat Ajax beter had moeten handelen en de vervanger van Sneijder al had moeten vastleggen voordat hij werd verkocht. Ze wisten sowiezo dat hij zou gaan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:39 schreef andre347 het volgende:
Zullen we nu weer praten over een vervanger van Sneijder?
Nakamura misschien?
hahahahaquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:12 schreef devv05 het volgende:
Dan gun je ze al flink wat meer dan ik.
Nee hoor, ik ga gerust een biertje met ze drinken (mits ze niet net met 4-0 van ons gewonnen hebben natuurlijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:36 schreef amsterdammertje113 het volgende:
[..]
Een Ajax supporter die een hekel heeft aan supporters van andere clubs die alleen via internet kunnen stoken en in het echt heel hard weg rennen als ze een supporter van de tegenpartij zien.
Ik gebruik liever m´n verstand. Geweld alleen in noodgevallen.quote:Mietjes zijn dat.
Rot zelf op idioot, je hebt wel een grote bek voor een newbie.quote:Donder lekker op naar je eigen topic. Wij willen je hier niet.
Ja, laten we nog wat namen gaan roepenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:39 schreef andre347 het volgende:
Nakamura misschien?
Ik heb me twee keer uitstekend vermaakt. Het enige jammerlijke was dat we geen 0-10 wonnen in 010.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:43 schreef Chadi het volgende:
[..]
hahahahaHet moeten wel leuke wedstrijden blijven en het afgelopen seizoen was tuurlijk geen lol meer aan .
Celtic laat hem niet gaan denk ik. Geweldige vrije trap in huis en soms bepalend voor ze.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:39 schreef andre347 het volgende:
Nakamura misschien?
Wanneer gaan we samen een biertje drinken? Wel Heineken uiteraardquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:44 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga gerust een biertje met ze drinken (mits ze niet net met 4-0 van ons gewonnen hebben natuurlijk)
En ik heb een grafhekel aan debielen die de club Ajax schade aanbrengen door te gaan matten met andere supporters. Nee met boetes, uit-publiek verboden en dikke rekeningen voor de ME help je Ajax zeker!?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:36 schreef amsterdammertje113 het volgende:
[..]
Een Ajax supporter die een hekel heeft aan supporters van andere clubs die alleen via internet kunnen stoken en in het echt heel hard weg rennen als ze een supporter van de tegenpartij zien. Mietjes zijn dat. Donder lekker op naar je eigen topic. Wij willen je hier niet.
Feyenoord - Ajax?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wanneer gaan we samen een biertje drinken? Wel Heineken uiteraard![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En ik heb een grafhekel aan debielen die de club Ajax schade aanbrengen door te gaan matten met andere supporters. Nee met boetes, uit-publiek verboden en dikke rekeningen voor de ME help je Ajax zeker!?
Doe mij Malibu-06 dan maar....
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En ik heb een grafhekel aan debielen die de club Ajax schade aanbrengen door te gaan matten met andere supporters. Nee met boetes, uit-publiek verboden en dikke rekeningen voor de ME help je Ajax zeker!?
Je hebt zeker aandelen in Heinekenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wanneer gaan we samen een biertje drinken? Wel Heineken uiteraard![]()
![]()
Kop dicht kakkerlak!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:49 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]Hoe vaak oneens we het over LL en muziek zijn, hoe vaak we het eens over voetbal zijn (op clubvoorkeur na)
Sterker nog : ik zit waarschijnlijk in het thuisvak met een jood, so why notquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Regel jij kaarten voor het thuisvak?![]()
Dat zou ik ook eens moeten doenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:49 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Je hebt zeker aandelen in Heineken
Ik word echt steeds benieuwder wie we gaan halen.. en ik word steeds geduldigerIk reken eigenlijk nergens meer op.
Nee, is gewoon het lekkerste bierquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:49 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Je hebt zeker aandelen in Heineken
Heb ik het in mijn verhaal over vechten. Nee want daar heb ik ook een hekel aan. Ik heb het erover dan zulke gasten op de site een grote bek hebben en als ze al een supporter zien van de tegenpartij 3 straten omlopen. Mijn club is mijn alles maar daarvoor ga ik niet rellen en geen schade aanbrengen aan mijn stad Amsterdam. Dus niet gelijk zo reageren.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Rommedaelquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nee, is gewoon het lekkerste bier
OT: Zondag tegen de Graafschap:
Stekelenburg
vd Wiel - Stam - Vermaelen
Heitinga
Gabri - Urby
Bakircioglu
Rommedael - KJH - Suarez
0-4![]()
Ben ik het mee eensquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Stekelenburg
Heitinga
Gabri - Urby
Bakircioglu
Rommedael - KJH - Suarez
0-4![]()
De pot verwijt de ketel ofzo...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:54 schreef Lubbert het volgende:
De berichten op al die leugensites waarop te lezen staat dat Medunjanin naar Ajax gaat zijn NIET waar. Ook die Spanjaar Barca komt niet naar Amsterdam.
Kijk maar op www.ajaxshowtime.com
Weet ik veel hoe je die gast zijn naam schrijft. Boeit me niet ook. Als ik trouwens jou om elke spelfout uit moet lachen, kom ik nooit meer bij.quote:
Wat hebben wij er nou weer mee te maken?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:44 schreef Malibu-06 het volgende:
(mits ze niet net met 4-0 van ons gewonnen hebben natuurlijk)
Laat je niet zo gaan gast was wel een goede opstelling verderquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Weet ik veel hoe je die gast zijn naam schrijft. Boeit me niet ook. Als ik trouwens jou om elke spelfout uit moet lachen, kom ik nooit meer bij.
Wel weer een fantastisch inhoudelijke bijdrage van je, hulde.
Spreekwoordelijk dan he.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:02 schreef Malibu-06 het volgende:
Jullie hebben sowieso toch nooit een heli?
Alves is een kut speler, wij hebben in Suarez al een ego er bijquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:07 schreef Malibu-06 het volgende:
Haha ok
Vreemd dat Alves nog zo weinig met jullie in verband wordt gebracht.
Mwah.. Dat valt wel mee hoor. De berichten die AjaxShowtime zelf plaatst zijn meestal geen complete bullshit.quote:
Daar hoef je geen waarzegger voor te zijn hoor. Is niet goed genoeg voor AZ dus zeker niet voor Ajax.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:11 schreef Nashje het volgende:
Medunjanin:
PASPOORT
seizoen club wedstrijden doelpunten competitie
2004/05 AZ 3 0 Eredivisie
2005/06 AZ 10 3 Eredivisie
2006/07 Sparta Rotterdam 32 7 Eredivisie
En toch is het moeilijk te zeggen of ie niet of wel zou slagen bij Ajax.
Wie zegt dat ie niet goed genoeg is voor az? Hij krijgt er gewoon de kans niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Daar hoef je geen waarzegger voor te zijn hoor. Is niet goed genoeg voor AZ dus zeker niet voor Ajax.
Was ooit een groot talent maar is gewoon te licht gebleken.
Heb je het nou over Medunjanin???quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:14 schreef HeatWave het volgende:
Het lijkt me een Mitea/Manucharyan die wel kan lopen, niet meer, niet minder eigenlijk.
Wat denk je dat Mido, Maxwell, Trabelsi hebben gekocht? En wist je meer van die spelers voordat ze kwamen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:17 schreef De_Ananas het volgende:
Miljoenen betalen voor iemand die zich nog niet heeft bewezen?
Over wanbeleid gesproken
Die kans moet je afdwingen en pakken. Vorig jaar bij Sparta vaak geeneens in de basis, waarom bij ons dan wel ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:15 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wie zegt dat ie niet goed genoeg is voor az? Hij krijgt er gewoon de kans niet.
Nee, maar van die Medjuahanananadinges welquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:19 schreef Chivu het volgende:
[..]
Wat denk je dat Mido, Maxwell, Trabelsi hebben gekocht? En wist je meer van die spelers voordat ze kwamen?
Die zijn niet voor miljoenen gehaald op Mido na maar hij had een goed seizoen in Belgie gedraaid wat je van Mendujanin niet kan zeggen na 3 seizoenen...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:19 schreef Chivu het volgende:
[..]
Wat denk je dat Mido, Maxwell, Trabelsi hebben gekocht? En wist je meer van die spelers voordat ze kwamen?
Bril-fucking-jant! Echt, dat ze dat bij Ajax nog nooit bedacht hebbenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zojuist las ik dat Anderlecht Boussoufa niet weg wilt doen omdat ze voor de CL gaan, wat een goed doordacht beleid!
Ja, ik vond het echt een eye-opener zó geniaalquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bril-fucking-jant! Echt, dat ze dat bij Ajax nog nooit bedacht hebben.
Maar die hadden niet al 3 jaar verneuktquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:23 schreef Chivu het volgende:
Maxwell kostte ook gewoon 3,5 miljoen. En wellicht geldt voor Trabelsi hetzelfde.
EN maar zeggen dat belgen dom zijn! Ze hebben DE manier om je selectie compleet te houden gevonden!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja, ik vond het echt een eye-opener zó geniaal
Jammer alleen dat ze er uitvliegen tegen Fenerbarche. Goed overigens dat Boussoufa niet komt. Bij AA Gent (subtop Belgie) was hij goed. Bij Anderlecht heeft hij nog weinig laten zien. Is voor Ajax ook geen meerwaarde.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zojuist las ik dat Anderlecht Boussoufa niet weg wilt doen omdat ze voor de CL gaan, wat een goed doordacht beleid!
Nee je wilt Sneijder houden om door de voorronde van de CL te komen, en daardoor 10 miljoen in te leveren. Met of zonder Sneijder helaas is het zo dat Ajax in de CL nog niet veel te zoeken heeft.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bril-fucking-jant! Echt, dat ze dat bij Ajax nog nooit bedacht hebben.
Aantal dagen terug las ik dat Ajax met ik meen Club Brugge een samenwerkingsverbond aangaat, wellicht dat beide topteams gegevens en handigheden kunnen uitwisselen met elkaarquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
EN maar zeggen dat belgen dom zijn! Ze hebben DE manier om je selectie compleet te houden gevonden!!
Gewoon NIET verkopen.
Recente wedstrijden van Medunjanin bij Sparta:quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:20 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die kans moet je afdwingen en pakken. Vorig jaar bij Sparta vaak geeneens in de basis, waarom bij ons dan wel ?
Alles wat je meer betaald dan 2 miljoen is weggegooid geld. Als AZ happig is om hem aan Ajax te verkopen dan kan je er zeker van zijn dat het voor veel teveel geld is.
quote:Ten Cate kan zondag in Doetinchem nog niet over Edgar Davids, Leonardo, George Ogararu, Nicolae Mitea en Edgar Manucharyan beschikken. Hij wacht ook nog op de twee spelers die Ajax voor het einde van de maand wil aantrekken. "We zijn hard bezig", aldus Ten Cate. "Maar we willen alleen spelers die ons meteen beter maken. We zijn nog niet geslaagd. Dat komt omdat clubs heel veel geld vragen of spelers heel veel geld willen verdienen. We zoeken verder. Er lopen nog contacten."
Eens. Maar is ook niet zo slim van Rafael om HSV zo te laten zakken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:48 schreef amsterdammertje113 het volgende:
Dreigmails beangstigen Sylvie van der Vaart
17 augustus 2007
Door de flirt van Rafael van der Vaart met Valencia durft vrouwlief Sylvie zich niet meer op straat te vertonen in Hamburg. De supporters van Hamburger SV hebben haar schrik aangebracht door dreigmails te sturen.
"Nu wordt het echt niet leuk meer", zegt Sylvie van der Vaart in Bild. "Ik heb angst en maak me zorgen om mijn zoontje. Zeker als Rafael niet in Hamburg is." De krant geeft één voorbeeld van een ontvangen mailje: "Verdwijn uit Hamburg, of anders..."
Tis toch eigenlijk te gek voor woorden dat sommige supporters zo ver kunnen doorslaan.
tja dan word het moeilijk, wanneer komt Leonardo terug? En Vertonghen kan dus al wel spelen dat is mooiquote:
Laat ze maar terugkomen naar het veilige Amsterdam.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:48 schreef amsterdammertje113 het volgende:
Dreigmails beangstigen Sylvie van der Vaart
17 augustus 2007
Door de flirt van Rafael van der Vaart met Valencia durft vrouwlief Sylvie zich niet meer op straat te vertonen in Hamburg. De supporters van Hamburger SV hebben haar schrik aangebracht door dreigmails te sturen.
"Nu wordt het echt niet leuk meer", zegt Sylvie van der Vaart in Bild. "Ik heb angst en maak me zorgen om mijn zoontje. Zeker als Rafael niet in Hamburg is." De krant geeft één voorbeeld van een ontvangen mailje: "Verdwijn uit Hamburg, of anders..."
Tis toch eigenlijk te gek voor woorden dat sommige supporters zo ver kunnen doorslaan.
Dat mag ik toch wel hopen!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
Spannend spannend spannend, zullen we drie punten gaan pakken dit weekend of niet?
ben bank dat het in het zonnige Spanje wordquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:00 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Laat ze maar terugkomen naar het veilige Amsterdam.![]()
Sorry maar ik ben er bang voor dat het gewoon Hamburg blijft. HSV heeft Valencia een brief gestuurd waarin ze gevraagd word te stoppen met bieden op Vaartje. Deze brief is ook gestuurd naar DFB en FIFA dus denk dat Valencia deze speler wel kan vergeten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:02 schreef BonJovi het volgende:
[..]
ben bank dat het in het zonnige Spanje word
De populairste opstelling hier op dit moment, en ik denk ook niet voor niets. Ome Henk had 'm bijna goed woensdag, alleen voorin nog met de naampjes schuiven en achterin een wijziging aanbrengen. Waarschijnlijk heeft hij het voordat we naar Praag gaan ook wel door.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Stekelenburg
Heitinga
Gabri - Urby
Bakircioglu
Rommedael - KJH - Suarez
0-4![]()
arbitrage zaakquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:26 schreef amsterdammertje113 het volgende:
[..]
Sorry maar ik ben er bang voor dat het gewoon Hamburg blijft. HSV heeft Valencia een brief gestuurd waarin ze gevraagd word te stoppen met bieden op Vaartje. Deze brief is ook gestuurd naar DFB en FIFA dus denk dat Valencia deze speler wel kan vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |