is het risico nemen wel waard overigens. wie weet gaat het prima met Jaapquote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:19 schreef pasjesjen het volgende:
Huub jongen als je lieke donderdag naar huis stuurt ga jij volgende maand
Misschien wel ja, maar voor zover ik weet wil Dennis huub op de stoel dus heb je kans dat lieke huub naar huis stemt ipv andersomquote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
is het risico nemen wel waard overigens. wie weet gaat het prima met Jaap![]()
Tssssssss....quote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:17 schreef Casshern het volgende:
jaap loopt ook rond...owe huub zegt net tegen lieke: val dood tering-hoer
Wie heeft er de stomme zonnebril?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:21 schreef Disana het volgende:
De aanleiding zou 'een stomme zonnebril' zijn, die allemaal verwijten uitlokt bij Lieke. Een tijdschrift en een zonnebril. Dit volgens Huub. Lieke loopt weer weg.
och ja, dan gaat Huub toch lekker naar huis. ik denk niet dat het bevorderlijk is voor de spanning in het huis, maar wie weetquote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:22 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Misschien wel ja, maar voor zover ik weet wil Dennis huub op de stoel dus heb je kans dat lieke huub naar huis stemt ipv andersom
denk dat z'n batterijen op zijnquote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:23 schreef Disana het volgende:
Nu is het weer slecht te verstaan omdat Huubs zender niet goed zit.
Ben ik met je eensquote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
och ja, dan gaat Huub toch lekker naar huis. ik denk niet dat het bevorderlijk is voor de spanning in het huis, maar wie weet
Ik schrijf toch ook alleen maar op wat ik meekrijg? Echt geen idee hoorquote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:22 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wie heeft er de stomme zonnebril?![]()
ah ja, ik dacht dat je dat misschien ook had meegekregen. ik niet namelijkquote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik schrijf toch ook alleen maar op wat ik meekrijg? Echt geen idee hoor![]()
hoe is hij arrogant dan?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Huub is weer eens een arrogante klootzak, dit is precies de reden waarom
ik toch zo hoop dat Lieke hier gaat winnen en Huub naar huis stuurt ......
Dat is ook niet ergquote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:28 schreef Tissik het volgende:
Ik denk niet, dat Lieke zich voor "tering-hoer" laat uitschelden, en dat vervolgens gaat accepteren. Ik denk dat Huub hier een foutje heeft gemaakt dat onherstelbaar zal zijn.
err. ik heb haar net toch echt luid gehoordquote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:29 schreef koppiesoep het volgende:
Is er nou niemand die mij kan vertellen waarom nadia nou niet zo hysterisch liep te gillen en te hijgen tijdens haar nachtelijke praktijken met dennix? Ben er blij om hoor daar niet van, maar ik vind het wel opvallend. Tijden lang geen "echte" sex en ze krijgt het ene orgasme naar het andere, en nu heeft ze wel sex en dan hoor je haar niet. Hoe kan dat?
Lieke zit daar niet om te winnen (per sé) maar Huub wel, en als Lieke er de brui aan geeft, dan is het een kleine moeite voor de groep om Huub naar huis te sturen...quote:
het is een stuk minder als eerst, maar toch hoor ik te veelquote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:29 schreef koppiesoep het volgende:
Is er nou niemand die mij kan vertellen waarom nadia nou niet zo hysterisch liep te gillen en te hijgen tijdens haar nachtelijke praktijken met dennix? Ben er blij om hoor daar niet van, maar ik vind het wel opvallend. Tijden lang geen "echte" sex en ze krijgt het ene orgasme naar het andere, en nu heeft ze wel sex en dan hoor je haar niet. Hoe kan dat?
Misschien zou het dan handig zijn als hij de volgende keer tijdens een ruzie wat meer in dimt aangezien hij meestal zelf er de oorzaak van is dat de ruzie "wat hoog oploopt".quote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:27 schreef Disana het volgende:
Huub haat het als je in een relatie tijdens een ruzie niet meer naar mekaar luistert omdat het te hoog oploopt.
ik ookquote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
err. ik heb haar net toch echt luid gehoord
ik ookquote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
Da's dan ook niet echt erg.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:30 schreef Tissik het volgende:
[..]
Lieke zit daar niet om te winnen (per sé) maar Huub wel, en als Lieke er de brui aan geeft, dan is het een kleine moeite voor de groep om Huub naar huis te sturen...
Ik denk dat Huub daar anders over zal denken, en vandaar ook dat ik denk dat Huub hier een foutje heeft gemaakt dat hem zelf nog wel eens de kop zal kunnen kosten.quote:
Dat is onduidelijk. Hij sliep al, en toen liep hij ineens weer rond met iets in zijn hand.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:33 schreef farceman het volgende:
Hoezo is Jaap eigenlijk wakker?
Die is wel mooi scherpquote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:32 schreef pasjesjen het volgende:
Jaap als jij een discussie wint verliest je geliefde
en een verliezer in een relatie is nooit goed
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:32 schreef pasjesjen het volgende:
Jaap als jij een discussie wint verliest je geliefde
en een verliezer in een relatie is nooit goed
wijs gesproken van jaap
eerlijk is eerlijk lieke kan er ook wat vanquote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:34 schreef Tissik het volgende:
[..]
![]()
Zo is het maar net! En dat is wat Huub steeds doet, hij zoekt in Lieke steeds een tegenpartij ipv een medestander/partner.
dat doet ze toch niet, dan kan zij de maand erop vertekkenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik heb haar alleen op het laatst gehoord, maar tijdens de worstelpraktijken vooraf hoorde ik haar amper. Of kijk ik nou naar de verkeerde streams.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
het laatst? ze zijn nog bezigquote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:35 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik heb haar alleen op het laatst gehoord, maar tijdens de worstelpraktijken vooraf hoorde ik haar amper. Of kijk ik nou naar de verkeerde streams.![]()
Vaak hoor je het geluid van nada niet op een stream waar zij op te zien is, maar via een andere..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:35 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik heb haar alleen op het laatst gehoord, maar tijdens de worstelpraktijken vooraf hoorde ik haar amper. Of kijk ik nou naar de verkeerde streams.![]()
Toch op een heel andere manier, dan Huub dat doet. Lieke spreekt haar irritaties uit, maar hoopt dan dat ze samen tot een oplossing kunnen komen, of dat er iig begrip bestaat en rekening met elkaar gehouden wordt. Huub spreekt zijn irritaties uit en wil Lieke dan overtuigen en zijn gelijk behalen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:34 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
eerlijk is eerlijk lieke kan er ook wat van
Ik denk dat we dat morgen pas zullen weten. Is een beetje afhankelijk van de reactie van Nadia als ze weer in de spiegel kijkt. Ik weet niet of die rommel die er vanavond in is gegaan nog door blijft werken terwijl ze slaapt, hopelijk welquote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:42 schreef Leandra het volgende:
Zo... ik heb de OP's ff gescand maar mijn vraag is:
Is het haar van Nadia volledig mislukt door Dennis, of schuilt er een kapper in hem??
Dat zou het kunnen verklaren, ik kijk maar 1 stream per keer omdat het anders zo echoot (hoe schrijf je dat in godsnaam?) .quote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vaak hoor je het geluid van nada niet op een stream waar zij op te zien is, maar via een andere..
misschien is ze boven even met nadia en/of jaap aan het praten?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:46 schreef pasjesjen het volgende:
Huub terug in bed lieke nog niet?
Was ze maar kapot.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:46 schreef Casshern het volgende:
nadia loopt ook boven in een klein handoekje om drinken te halen. ze zegt tegen huub dat ze helemaal kapot is...
Als Dennis dat ene spul ook vergeten is dan welquote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik denk dat we dat morgen pas zullen weten. Is een beetje afhankelijk van de reactie van Nadia als ze weer in de spiegel kijkt. Ik weet niet of die rommel die er vanavond in is gegaan nog door blijft werken terwijl ze slaapt, hopelijk welVanavond is het nog niet mis gegaan in ieder geval
![]()
Ik kan het je echt niet zeggen. Heb de balle verstand van haar en haarschubben enzo. Nee wacht, het is wel waarschijnlijk, jaquote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als Dennis dat ene spul ook vergeten is dan wel
Maar we kunnen dus morgen drama verwachten?![]()
Het werd eens tijd.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als Dennis dat ene spul ook vergeten is dan wel
Maar we kunnen dus morgen drama verwachten?![]()
Ik zie hier iedereen al slapen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:46 schreef pasjesjen het volgende:
Huub terug in bed lieke nog niet?
knap ik heb een leeg bed op stream 4quote:
Het was al een wonder dat de streams er daarstraks op werden gezet; meestal mag je raden.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:54 schreef farceman het volgende:
Hallo redactie!!
Huub , Jaap en lieke zijn nog wakker, beelden graag
Eveneens vanuit donker en nat Groningen: welterusten, ik ga ook zoquote:Op donderdag 16 augustus 2007 03:01 schreef koppiesoep het volgende:
Ik ga slapen, kom morgenvroeg wel weer kijken. Trustte luitjes.![]()
dito, welterusten fokkertsquote:Op donderdag 16 augustus 2007 03:01 schreef koppiesoep het volgende:
Ik ga slapen, kom morgenvroeg wel weer kijken. Trustte luitjes.![]()
WB, op vakantie geweest?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:47 schreef pullup het volgende:
Een nieuw schoonmaakmoppie
Dat lijkt me de grootste verandering na drie weken als ik zo wat teruglees
Morgen![]()
Morning, iedereen slaapt nog dus nog even afwachten.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:00 schreef Copycat het volgende:
Morning!
Hoe ziet het haar van Nadia eruit op deze druilerige donderdag?
Ik denk persoonlijk dat haar haar en gedrag vandaag er net zo uit ziet als het weer, dus zoals je omschreef druilerigquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:00 schreef Copycat het volgende:
Morning!
Hoe ziet het haar van Nadia eruit op deze druilerige donderdag?
Merciquote:
Dat lijkt me wel een streamlock waardquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:13 schreef beequeen het volgende:
Streamlock, er is een overstroming in de slaapkamer.
Jammer, vertel ik had net de streams uitgezet.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:13 schreef beequeen het volgende:
Streamlock, er is een overstroming in de slaapkamer.
Opperzwabber loopt naar beneden en Huub zegt: Wat heb je met mijn vloer gedaan......en streamlock.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:15 schreef DrsH het volgende:
[..]
Jammer, vertel ik had net de streams uitgezet.
Stond het echt blank???????quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Opperzwabber loopt naar beneden en Huub zegt: Wat heb je met mijn vloer gedaan......en streamlock.![]()
Ze waren te snel met het wegdraaien van het beeld. We hebben er niets van kunnen zien helaasquote:
En waar zouden die veranderingen uit kunnen bestaan, enig idee? Misschien nog meer streamlocks?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:17 schreef akveor het volgende:
Goedemorgen een ieder.
Wat een zielig programma is het geworden.
Je mag niets meer zien. Ik mag hopen dathet na vrijdag beter wordt anders heb ik het wel bekeken. Het is een grote ergernis. Je kunt nauwelijks nog de lijnen van het spel volgen.
Dan zal Palma vandaag ook niet aaqn werkene toe komen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Opperzwabber loopt naar beneden en Huub zegt: Wat heb je met mijn vloer gedaan......en streamlock.![]()
Natasia weer terug?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:18 schreef DrsH het volgende:
Stond het echt blank???????
Je hebt gelijk, de vraag is waarom?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:22 schreef blomst het volgende:
Huub en Lieke liggen in Jaap zijn bed?
Nee Jaap duikt bij hun in bed de vraag is waarom??quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, de vraag is waarom?
Het is toch heel simpel: Brian noemde laats een adres van Cora. Dat was in mijn ogen een echte streamlock omdat er personen buiten de kooi in geding komen. Alle ander streamlocks zijn een coverup voor interne problemen. Er is dus veel aan de hand. Ze zijn de regie kwijt en geven daar de streamers de schuld van. Ze beseffen niet dat de consument veel macht geeft en op de manier zullen ze DGK laten vallen als een baksteen. De redaktie verwacht een meningsloos publiek en wil hen kunnen manipuleren. Ze zijn totaal verkeerd bezig en DGK zal op deze manier niet lang meer duren.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
En waar zouden die veranderingen uit kunnen bestaan, enig idee? Misschien nog meer streamlocks?
Dat laat ik wel aan VOL en Nowlive over, kun je op wachten namelijk.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Na vele onzinnige akties van de streamers en fora is dit een echte aktie waard. Protest.... massaal voor de villa met spandoeken dat we serieus genomen willen worden.
Ja en daarbij ook nog de pulken uit zijn neus halen en droppen wat een varken is het toch ook letterlijk en figuurlijkquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:35 schreef beequeen het volgende:
Lekker uitslapen voor Lieke, licht aan en een zingende Jaap.
Mijn zenattitude bij het kijken naar de streams behoeft geen aanpassing hoor. Alleen ze hoeven me niet proberen te helpen bij mijn meditatie door voortdurend die vallende regendruppels in de vijver te laten zienquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:43 schreef Peter6000 het volgende:
De streamlocks zijn de schuld van bepaalde users op fora.
Als die normaler zouden reageren als er iets spannends gebeurt, zou er iets minder negatieve publiciteit zijn, en zouden er dus minder streamslocks zijn.
Een typisch geval van eigen schuld.
Doe hier wat mee, mensen.
LOLquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:43 schreef Peter6000 het volgende:
Als die normaler zouden reageren als er iets spannends gebeurt, zou er iets minder negatieve publiciteit zijn, en zouden er dus minder streamslocks zijn.
Je hebt helemaal gelijk Peter, maar er iets mee doen? Dat streamers met een IQ, lager dan dat van Amanda, het nodig vinden om iets stuk te maken moeten ze helemaal zelf weten. Dat ze daarbij zeer selectief zijn in het beoordelen moeten ze ook zelf maar weten.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:43 schreef Peter6000 het volgende:
Het is een kwestie van doseren, als je bijvoorbeeld ziet hoe Beequeen en Mootie posten, denk ik: dat kan minder.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:47 schreef Copycat het volgende:
Welke reacties zijn volgens jou debet aan de streamlocks? En lees ik uit jouw woorden dat kritische noten beter achterwege kunnen worden gehouden?
Reacties door 112 te bellen en alle tweede kamerleden een brief te sturen. Dat soort acties spelen zeker wel mee.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
LOL
Gevalletje omgekeerde wereld?
Welke reacties zijn volgens jou debet aan de streamlocks? En lees ik uit jouw woorden dat kritische noten beter achterwege kunnen worden gehouden?
Voor klapvee gaan ze maar bij Deal or no deal recruteren.
Het zou logischer zijn als dat soort dingen in het huis bestraft worden. Niet de streamers die er getuige van zijn. Ik ga echt niet anders posten om die nitwit redactie 'te vriend' te houden. Ik post wat ik denk en dat is meestal niet positief tov de redactie. Maar dat is mijn mening en die mag ik nog steeds uiten.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:50 schreef Peter6000 het volgende:
Als je bij een incident meteen gaat roepen: AANRANDING VAN 6 TEGEN 2, en dat 26.000 keer herhaald, is het logisch dat er een volgende keer in een soortgelijke situatie gelockt wordt.
De redactie leest hier ook mee, dat is algemeen bekend, dus wat beter doseren en wat gevarieerder proberen te posten.
Dus Moots en ik krijgen de schuld voor de streamlocks, LMAO.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het is een kwestie van doseren, als je bijvoorbeeld ziet hoe Beequeen en Mootie posten, denk ik: dat kan minder.
Dat zijn inderdaad erg overtrokken reacties. Maar dan nog is het te triest voor woorden om om de haverklap een streamlock erop los te laten.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:52 schreef TiNo_Flo het volgende:
Reacties door 112 te bellen en alle tweede kamerleden een brief te sturen. Dat soort acties spelen zeker wel mee.
Bitches!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:54 schreef beequeen het volgende:
Dus Moots en ik krijgen de schuld voor de streamlocks, LMAO.
De redaktie zou eerlijk een open moeten zijn. Wat is er mis mee wanneer zij zouden communiceren dat wat de fora users hebben gedaan het programma schaadt. IPV ons op een kinderachtige manier te behandelen en alleen maarstelletjes laten zien of Amanda en Nadia en alles wat maar iets van inzicht te streamlocken. Zielig en dom. Ik heb voor 2 pc net weer de licenties verlengd maar zit er sterk over te denkenb er mee te kappen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat laat ik wel aan VOL en Nowlive over, kun je op wachten namelijk.
We kunnen rustig stellen dat op fora meer emotionele puinhopen zitten dan in DGK. Volgens mij een hoop mensen die een relatief nutteloos leven leiden en weinig anders te doen hebben dan streams bekijken. Daarnaast ook nog eens in het bezit zijn van zeer selectieve verontwaardiging en meten met twee maten. Het is het gepeupel, de grijze massa, het plebs van drie hoog achter die het stuk maken. Soms denk ik "Jammer dat de uitkering zo hoog is dat ze uberhaupt in staat zijn om een pc en internet aansluiting kunnen betalen". Tegelijkertijd besef ik dat dat een valse gedachte is en dat hij niet terecht is, al was het alleen maar omdat ik het niet weet.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:52 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Reacties door 112 te bellen en alle tweede kamerleden een brief te sturen. Dat soort acties spelen zeker wel mee.
Het is overtrokken en toch ook weer niet. Als streamers zich teveel met het spel bemoeien omdat hun favorietje onder vuur ligt, Tien dat laat zien, dan staan de vliegtuigen al weer klaar om op te stijgen, maakt DHL overuren om pakketten te versturen. Dat is een ongewenste spelbeinvloeding.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad erg overtrokken reacties. Maar dan nog is het te triest voor woorden om om de haverklap een streamlock erop los te laten.
Je kiest er als programmamaker voor om 24/7 live te zijn, dan moet je ook kunnen snappen dat je niet alleen halleluja en hosanna ten deel valt. Beetje childish om dat 'af te straffen' met onzinnige streamlocks.
Nou als je zoiets vraagt neem ik je niet serieusquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:01 schreef beequeen het volgende:
Zou ik mogen posten dat Nada barst van de honger?![]()
Dus jullie hebben het programma om zeep geholpen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus Moots en ik krijgen de schuld voor de streamlocks, LMAO.
Peter had volledig gelijk, totdat hij namen begon te noemen. Dat is een klein foutje. Je kunt het niet één of twee personen aanrekenen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:04 schreef blomst het volgende:
[..]
Dus jullie hebben het programma om zeep geholpen.![]()
Niet de productie/redaktie die zich niet strak aan hun eigen regels houden.
Foei.
Je begeeft je in gevaarlijk vaarwater als 'jij' dat doetquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:01 schreef beequeen het volgende:
Zou ik mogen posten dat Nada barst van de honger?![]()
Binnen de korste keren hebben we een streamlock, dus ik ben erg voorzichtig op dit moment.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:07 schreef Charmian het volgende:
[..]
Je begeeft je in gevaarlijk vaarwater als 'jij' dat doet![]()
Het is idd safer om het de domme meute te blijven verwijten.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Peter had volledig gelijk, totdat hij namen begon te noemen. Dat is een klein foutje. Je kunt het niet één of twee personen aanrekenen.
Je kunt op je tien vingers natellen dat, wanneer je een 24/7 te volgen programma maakt, er mensen zijn die 24/7 meeleven, verontwaardigd zijn over zaken die niet kloppen en die verontwaardiging ook niet onder stoelen of banken steken.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het is overtrokken en toch ook weer niet. Als streamers zich teveel met het spel bemoeien omdat hun favorietje onder vuur ligt, Tien dat laat zien, dan staan de vliegtuigen al weer klaar om op te stijgen, maakt DHL overuren om pakketten te versturen. Dat is een ongewenste spelbeinvloeding.
Zo is het.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:04 schreef blomst het volgende:
[..]
Dus jullie hebben het programma om zeep geholpen.![]()
Niet de productie/redaktie die zich niet strak aan hun eigen regels houden.
Foei.
Precies, ze wisten precies wat de bende van 6 van plan was en hadden idd in moeten grijpen. In plaats daarvan laten ze het volledig uit de hand lopen en vervolgens mogen wij dan niet verbaasd zijn. Dat is de omgekeerde wereld imo.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:15 schreef Meganog het volgende:
[..]
Zo is het.
Een blind paard kon zien aankomen dat de 6-2 terror volledig uit de hand zou gaan lopen. Als de redactie de dagen voor die bewuste zondag (wat mij betreft het breekpunt in het programma) wat meer de fora hadden bekeken hadden ze misschien nog kunnen inzien wat er te gebeuren stond en ingegrepen. In plaats daarvan krijgen de 6 geweoon toestemming om ermee door te gaan.
Of hadden ze verwacht dat Lieke zich elke dag zonder tegensputteren de vijver in zou laten gooien..
Uiteraard mogen streamers verbaasd zijn. Maar door alle commotie die daaruit is ontstaan, bv dat overal op de voorpagina's van landelijke dagbladen heeft gestaan dat er een aanranding heeft plaatsgevonden, was DGK wel genoodzaakt om maatregelen te treffen. Nog meer negatieve publiciteit kan wel eens de doodsteek zijn voor DGK. Ze willen momenteel geen enkel risico nemen en daarom komen er om de haverklap streamlocks. En dat komt voort uit de reacties van veel streamers op het "aanrandings" incident.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies, ze wisten precies wat de bende van 6 van plan was en hadden idd in moeten grijpen. In plaats daarvan laten ze het volledig uit de hand lopen en vervolgens mogen wij dan niet verbaasd zijn. Dat is de omgekeerde wereld imo.
De redaktie zou dat ook op een normale manier kunnen communiceren. We zijn consumenten die afnemen. Maar als het te ingewikkeld wordt junnen ze alleen maar streamlocks bedenk. Dat zegt genoeg over deze redaktie. En idd ongewenst omdat de pogingen van de redaktie om de spelers en het programma te manipuleren in de soep loopt. Want dat het een eerlijke strijd tussen de bewoners is allang bekent dat dit zo is.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is overtrokken en toch ook weer niet. Als streamers zich teveel met het spel bemoeien omdat hun favorietje onder vuur ligt, Tien dat laat zien, dan staan de vliegtuigen al weer klaar om op te stijgen, maakt DHL overuren om pakketten te versturen. Dat is een ongewenste spelbeinvloeding.
Je kunt het ook anders stellen. Juist door het onbreken van maatregelen door de redactie richting de 6 is alle commotie buitenproportioneel geraakt. Redactie verzaakt keer op keer. Ze meet met 2 maten. Houdt de hand boven het hoofd van sommige bewoners.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:32 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Uiteraard mogen streamers verbaasd zijn. Maar door alle commotie die daaruit is ontstaan, bv dat overal op de voorpagina's van landelijke dagbladen heeft gestaan dat er een aanranding heeft plaatsgevonden, was DGK wel genoodzaakt om maatregelen te treffen. Nog meer negatieve publiciteit kan wel eens de doodsteek zijn voor DGK. Ze willen momenteel geen enkel risico nemen en daarom komen er om de haverklap streamlocks. En dat komt voort uit de reacties van veel streamers op het "aanrandings" incident.
Ja, daar heb je ook wel een punt. Ze hebben hinder van de "normale" reflex. Zodra je onder vuur ligt ga je je terugtrekken. Dat zouden ze idd niet moeten doen, maar gewoon open en communicatief naar buiten treden. De vraag is echter of dat wel mogelijk is bij die streamers die er helemaal doorheen schieten vanwege het onder vuur liggen van hun favoriet. Ik had en heb het gevoel dat die niet voor rede vatbaar zijn en dat welke communicatie dan ook alleen maar olie op het vuur zal zijn.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:32 schreef akveor het volgende:
[..]
De redaktie zou dat ook op een normale manier kunnen communiceren. We zijn consumenten die afnemen. Maar als het te ingewikkeld wordt junnen ze alleen maar streamlocks bedenk. Dat zegt genoeg over deze redaktie. En idd ongewenst omdat de pogingen van de redaktie om de spelers en het programma te manipuleren in de soep loopt. Want dat het een eerlijke strijd tussen de bewoners is allang bekent dat dit zo is.
Klopt, daar zit ook wat in.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
Je kunt het ook anders stellen. Juist door het onbreken van maatregelen door de redactie richting de 6 is alle commotie buitenproportioneel geraakt. Redactie verzaakt keer op keer. Ze meet met 2 maten. Houdt de hand boven het hoofd van sommige bewoners.
Staat op de Tiensite.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:41 schreef riri het volgende:
Weet iemand het adres van de kooi waar je een kaart voor een bewoner naar toe kunt sturen?
Sorry Eric was ook 6 tegen 1. Anderen, waaronder Jaap, hebben wekenlang onder vuur gelegen en moesten de meest afgrijselijke vernederingen ondergaan. Bijna niemand hoorde je erover. De reactie van streamend Nederland op de zes tegen twee was enorm overtrokken, enkel en alleen vanwege het feit dat Lieke en Huub betrof. Die zijn namelijk heilig en die mogen niets aangedaan worden. Ok, dat is intepretatie, dat besef ik, maar ik kan het niet anders zien dan zo.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
Je kunt het ook anders stellen. Juist door het onbreken van maatregelen door de redactie richting de 6 is alle commotie buitenproportioneel geraakt. Redactie verzaakt keer op keer. Ze meet met 2 maten. Houdt de hand boven het hoofd van sommige bewoners.
Er werd ooit nog wel eens tot een actieve houding aangespoordquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:41 schreef beequeen het volgende:
Van het bed naar de bank.
[afbeelding]
Hier gaat m'n post helemaal niet over.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sorry Eric was ook 6 tegen 1. Anderen, waaronder Jaap, hebben wekenlang onder vuur gelegen en moesten de meest afgrijselijke vernederingen ondergaan. Bijna niemand hoorde je erover. De reactie van streamend Nederland op de zes tegen twee was enorm overtrokken, enkel en alleen vanwege het feit dat Lieke en Huub betrof. Die zijn namelijk heilig en die mogen niets aangedaan worden. Ok, dat is intepretatie, dat besef ik, maar ik kan het niet anders zien dan zo.
Lieke heeft trouwens zelf al eens aangegeven dat zij het absoluut niet als aanranding heeft gezien. Toen zij en Huub zich realiseerden dat het mooi in hun straatje te pas kwam zijn ze het echter in één tweetjes gaan gebruiken.
Het verschil is dat de actie tegen Huub & Lieke fysiek was en de acties tegen Eric & Jaap waren hoofdzakelijk verbaal. Er gaan geruchten dat Huub Eric een elleboog in het zwembad heeft gegeven, maar dat is nooit bewezen en ook niet te zien op de streams.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sorry Eric was ook 6 tegen 1. Anderen, waaronder Jaap, hebben wekenlang onder vuur gelegen en moesten de meest afgrijselijke vernederingen ondergaan. Bijna niemand hoorde je erover. De reactie van streamend Nederland op de zes tegen twee was enorm overtrokken, enkel en alleen vanwege het feit dat Lieke en Huub betrof. Die zijn namelijk heilig en die mogen niets aangedaan worden. Ok, dat is intepretatie, dat besef ik, maar ik kan het niet anders zien dan zo.
Lieke heeft trouwens zelf al eens aangegeven dat zij het absoluut niet als aanranding heeft gezien. Toen zij en Huub zich realiseerden dat het mooi in hun straatje te pas kwam zijn ze het echter in één tweetjes gaan gebruiken.
Ik dacht van wel, jij wilde maatregelen zien tegen die zes in het kader van hun aanval richting 2. Als ze dat gedaan hebben, dan zou het pas echt meten met twee maten zijn. Immers anderen werden ook aan hun lot overgelaten.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:46 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hier gaat m'n post helemaal niet over.
Ik hoop het tweede, maar die DOB dames zijn volgens mij maar wat verzot op exposure.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:49 schreef farscapevr6 het volgende:
kwam dob nou of gaat dat hetzelfde als tilly gister?
Post, bestemd voor de Miljonairs, kunt u zenden naar:quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:49 schreef riri het volgende:
Ik kan het adres voor een kaartje sturen nergens vnden op de tien site![]()
Post, bestemd voor de Miljonairs, kunt u zenden naar:quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:49 schreef riri het volgende:
Ik kan het adres voor een kaartje sturen nergens vnden op de tien site![]()
daagquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik dacht van wel, jij wilde maatregelen zien tegen die zes in het kader van hun aanval richting 2. Als ze dat gedaan hebben, dan zou het pas echt meten met twee maten zijn. Immers anderen werden ook aan hun lot overgelaten.
Ik ben daar nog steeds woedend over. In mijn opinie had de redaktie dat aan moeten zien komen. Immers het was veel te ver bij het water vandaan. Zij hebben (on)bewust dat risico genomen. En wat ik die zondag gezien heb was niet fijn. Wanneer de redaktie hierover een open en eerlijk verklaring had afgelegd door er open en eerlijk over te spreken, misschien zelfs inbreken via de streams dan hadden de streamers daar begrip voor gehad. Maar, heel ouderwets, kozen ze ervoor dat het gelocked moest worden en dat volhouden bij elk gesprek die over dat incident gaat. Zij creeerden hiermee zelf de roddels en lieten de woede instant. Plus dat bijna alle streamers al 3 keer hadden aangeven dat Natasia exit moest na haar brute aanvallen op Jaap, Lieke en Nadia.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:32 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Uiteraard mogen streamers verbaasd zijn. Maar door alle commotie die daaruit is ontstaan, bv dat overal op de voorpagina's van landelijke dagbladen heeft gestaan dat er een aanranding heeft plaatsgevonden, was DGK wel genoodzaakt om maatregelen te treffen. Nog meer negatieve publiciteit kan wel eens de doodsteek zijn voor DGK. Ze willen momenteel geen enkel risico nemen en daarom komen er om de haverklap streamlocks. En dat komt voort uit de reacties van veel streamers op het "aanrandings" incident.
Wake-up call voor de niet zo uitgeslapen ogende Lieke?quote:
Dank je Copycatquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Post, bestemd voor de Miljonairs, kunt u zenden naar:
Talpa Producties
De Gouden Kooi
T.a.v. *naam Miljonair*
Postbus 406
1200 AK HILVERSUM
En was alle commotie ook ontstaan als de redactie hun eigen regels hadden uitgevoerd en handelingen hadden afgestraft met een exit?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:32 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Niet pissig over de muziek, maar pissig over het aftrekken van het dekbed.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:52 schreef TiNo_Flo het volgende:
Ze springen op het bed waar Lieke nog ligt te slapen en zingen: "Een bosje, een bosje, een bosje rode rozen!!"
[afbeelding]
[afbeelding]
Huub was toch laatst pissig op Lieke omdat zij hem wakker maakte met harde muziek"![]()
Ik vind ook dat Huub, Brian en Amanda (en toen Natasia) veel te ver mochten gaan ivm fysiek geweld. Dat hebben ze geprobeert op te lossen met een boetesysteem wat ik totale onzin vind omdat het juist de grenzen oprekt.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En nu krijg je dus een Jaap die daar op probeert in te spelen en Huub daarmee in een kwaad daglicht probeert te plaatsen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:47 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Het verschil is dat de actie tegen Huub & Lieke fysiek was en de acties tegen Eric & Jaap waren hoofdzakelijk verbaal. Er gaan geruchten dat Huub Eric een elleboog in het zwembad heeft gegeven, maar dat is nooit bewezen en ook niet te zien op de streams.
Ik kots op alle stelletjes. Ik wil individuen een spel zien spelen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:07 schreef farceman het volgende:
de casting heeft bij Nadia en Nix een grote fout gemaakt en dat is dat zij geschikt zijn voor BB 6; een show zonder ruzies en alleen maar lief en aardig doen....
Redactie we kotsen op het stelletje Nix en Nadia! Doe r iets aan.
Ja, eigenlijk lopen er daar van allerlei problemen door elkaar heen. Ze hebben achter natuurlijk te maken met organisatie, verhaallijnen, planningen voor individuele bewoners, screening van nieuwe. Iemand eruit zetten is zo gedaan, maar een nieuwe erin, die weer van alles moet leren, waar je iets omheen moet bouwen is natuurlijk een hele klus. Het spel is veel en veel meer dan alleen bewoners in een huis en zie maar wie het het langste vol gaat houden. Als er geen activiteiten, individueel en groepsgewijs omheen gebouwd zouden worden, dan zou het echt niet om aan te zien zijn. Ze hebben het misschien allemaal iets te licht opgevat. Daarnaast is het de eerste keer dat ze het runnen. Een beetje clementie is dus wel op zijn plaats. Aan de andere kant moet men wel tegen terechte kritiek kunnen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind ook dat Huub, Brian en Amanda (en toen Natasia) veel te ver mochten gaan ivm fysiek geweld. Dat hebben ze geprobeert op te lossen met een boetesysteem wat ik totale onzin vind omdat het juist de grenzen oprekt.
En Lieke kan wel vind dat het geen aanranding is maar de strijd was oneerlijk (begrijpelijk vanuit het oogpunt gezien van de 6) en daar heb ik eigenlijk niet echt problemen mee (al brengt dit een kut sfeer in het huis). Ik heb er een probleem mee dat de redaktie had moeten zien aankomen dat het zou uitdraaien op fysiek geweld. Het is dan misschien geen aanranding maar het kwam heel dicht bij molestatie omdat de 6 zich niet in de hand konden houden. IPV dat ze dat gewoon toegeven (mensen maken nu eenmaal fouten) proberen ze dat incident te bannen. Wat mij alleen maar kwader maakt. Je krijgt een kijkje achter de schermen maar alleen wat de readktie wil laten zien. Hiermee blokkeren ze misschien akties van de sommige streamers maar erger is dat ze ook de objectieve streamers te kort doen en geen eerlijk verslag meer kunnen geven van de streams
Dat is dus onzin.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind overigens ook dat de redactie met twee maten meet. Maar dan vooral in het voordeel van Huub en Brian. Die twee nemen ze bij voortduring in bescherming. De anderen veel minder.
En dan ook nog eens alle bedreigingen die er zijn gedaan......quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:16 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat is dus onzin.
Amanda had ook al exit kunnen zijn na haar thee gooien.
Later dat gevecht warbij Brian Amanda spugde en sloeg, en Huub en hij elkaar te lijf gingen, toen hadden Brian en hUUB exit kunnen zijn.
Al zou het nooit gebeurd zijn als ze Amanda de deur al hadden gewezen.
Jaap die de jurk van Lieke bijna hard handig uittrok.
Natasja die Nadia krabte, en zo zijn er nog genoeg voorvallen te noemen.
Er is slechts een echt geval geweest en dat is de schop van Natasia richting Jaap.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:16 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat is dus onzin.
Later dat gevecht warbij Brian Amanda spugde en sloeg, en Huub en hij elkaar te lijf gingen, toen hadden Brian en hUUB exit kunnen zijn.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:19 schreef petraa het volgende:
BQ en Moots jullie schuld dat er niets meer aan is!!! Door jullie hebben we alle streamlocks, door jullie wordt JdM nu steeds armer, want steeds minder mensen nemen streams. Stouterds![]()
![]()
Als ze de regels consequent hadden toegepast, was het niet zo ver gekomen idd. Natasia had zeker weggestuurd moeten worden na het trappen tegen Jaap aan. De redactie heeft zeker niet goed gehandeld met alle gevolgen vandien.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:06 schreef blomst het volgende:
[..]
En was alle commotie ook ontstaan als de redactie hun eigen regels hadden uitgevoerd en handelingen hadden afgestraft met een exit?
Nee, de verontwaardiging kwam voort uit het niet juist handelen van de redactie, volgens mij dan.
Ze Hadden Natasja na het trappen al weg moeten sturen, maar nee het moest eerst erger worden.
Waarom denk je dat ik bijna niet post, voor je het weet een streamlock, ik ben erg voorzichtig op dit moment.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:19 schreef petraa het volgende:
BQ en Moots jullie schuld dat er niets meer aan is!!! Door jullie hebben we alle streamlocks, door jullie wordt JdM nu steeds armer, want steeds minder mensen nemen streams. Stouterds![]()
![]()
Helemaal mee eens. Het gaat om nog steeds om mensen en die mogen gerust fouten maken en dat geld voor de redaktie als de bewoners. Ik baal van de streamlocks omdat het sorus in DGK betreft en daar mag je best eerlijk mee omgaan. Op zo'n manier creeer je begrip bij de streamers en kijkers ipv aversie tegen bepaalde bewoners en redaktie. Zoals eerder gezegd vind ik het vreemd dat een prive adres wel op de streams komt maar relevantie gesprekken constant gelocked worden en daarin voel ik me niet te kort gedaan maar ik heb meer het gevoel dat we gestraft moeten worden. Wees eerlijk en open en de redaktie zal begrip krijgen. Nu is het woede op de redaktie.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk lopen er daar van allerlei problemen door elkaar heen. Ze hebben achter natuurlijk te maken met organisatie, verhaallijnen, planningen voor individuele bewoners, screening van nieuwe. Iemand eruit zetten is zo gedaan, maar een nieuwe erin, die weer van alles moet leren, waar je iets omheen moet bouwen is natuurlijk een hele klus. Het spel is veel en veel meer dan alleen bewoners in een huis en zie maar wie het het langste vol gaat houden. Als er geen activiteiten, individueel en groepsgewijs omheen gebouwd zouden worden, dan zou het echt niet om aan te zien zijn. Ze hebben het misschien allemaal iets te licht opgevat. Daarnaast is het de eerste keer dat ze het runnen. Een beetje clementie is dus wel op zijn plaats. Aan de andere kant moet men wel tegen terechte kritiek kunnen.
Ik voel mij eigenlijk niet tekort gedaan. Ik baal daarentegen wel enorm van streamlocks. Maar goed, wat kun je en mag je verwachten van 4 euro per maand? Ik rook meer euro per dag op.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:24 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Brian heeft koude handen?
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Waarom denk je dat ik bijna niet post, voor je het weet een streamlock, ik ben erg voorzichtig op dit moment.![]()
er valt ook niks te melden hoor.![]()
Kan ik met een gerust hart terugkomen of gewoon wegblijven?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik bijna niet post, voor je het weet een streamlock, ik ben erg voorzichtig op dit moment.![]()
er valt ook niks te melden hoor.![]()
Precies Natasia was heilig... net als sommige andere bewoners overigens. Ook Brian, Huub en Amanda is de hand boven het hoofd gehouden.. Toen dat eenmaal toegelaten was kon de redaktie hen er niet meer uitzetten ze kwamen daarop met een dom boetesysteem. Met als resultaat dat nix een boete van een ton en 1000 euro van z;'n borg af kreeg. Wat eigenlijk te lachwekkend voor woorden is. In mijn opinie heeft de redaktie dan ook streamers proberen te paaien door een boete te geven aan een tegenstander van Huub. Volgens mij heeft niemand die boete aan zien komen. Wat wel weer genoegt zegt.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:06 schreef blomst het volgende:
[..]
En was alle commotie ook ontstaan als de redactie hun eigen regels hadden uitgevoerd en handelingen hadden afgestraft met een exit?
Nee, de verontwaardiging kwam voort uit het niet juist handelen van de redactie, volgens mij dan.
Ze Hadden Natasja na het trappen al weg moeten sturen, maar nee het moest eerst erger worden.
Ook Amanda is niet te verstaan, maar je hebt gelijk. Amanda moet tegen Lieke zeggen dat ze helemaal niet grappig is.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:29 schreef Clank het volgende:
Ik kan Brian niet helemaal goed verstaan, maar hij lijkt Amanda weer opdracht te geven wat ze allemaal moet zeggen tegen Lieke om haar te dissen.
Vooral niet zelf doen Brian.
En Dennis ligt als een zoutzak op de bank. Die knul zal werkelijk nooit zelf iets ondernemen of bedenken. Het enige wat hij kan doen is achter anderen aan lopen.. doen de anderen niets dan weet hij het al helemaal niet meer.quote:
Als je het nergens over wilt hebben, WBquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:28 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Kan ik met een gerust hart terugkomen of gewoon wegblijven?
![]()
Ge-ni-aal!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:30 schreef pasjesjen het volgende:
Brain verteld even hoe amanda lieke moet dissen
door te zeggen dat lieke niet grappig is
Nou daar is Lieke vast van onder de indruk![]()
Als je hier wilt posten over saaiheid dan mag het!! Maar streams zou ik nog ff niet nemen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:28 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Kan ik met een gerust hart terugkomen of gewoon wegblijven?
![]()
Natasia heeft toen die zondag ook Huub een trap gegeven.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:18 schreef farceman het volgende:
[..]
Er is slechts een echt geval geweest en dat is de schop van Natasia richting Jaap.
Zeker omdat we met de exit van Nena hier een maatstaf voor (dachten) te hebben.
Ja echt hequote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ge-ni-aal!
Een humorloos persoon die je vertelt dat je geen humor hebt. Dat doet pijn.
Raar he en dat voor iemand die alle tijd van de wereld heeft gehad om plannen van tevoren te bedenken en alles al heeft kunen analyseren.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:31 schreef Clank het volgende:
[..]
En Dennis ligt als een zoutzak op de bank. Die knul zal werkelijk nooit zelf iets ondernemen of bedenken. Het enige wat hij kan doen is achter anderen aan lopen.. doen de anderen niets dan weet hij het al helemaal niet meer.
volgens mij weten ze het niet stond gisteren op de voorpagina van de telegraaf en die was weggehaald dus dat hebben ze niet gelezenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:37 schreef avonne het volgende:
staat er nog iets op het programma vandaag?
Ik denk het niet, he? Het personeel achter zal wel druk zijn met de voorbereidingen voor morgen.
Weten de bewoners al dat er morgen een live show is?
Het wachten is op DOB.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:37 schreef avonne het volgende:
Ik denk het niet, he? Het personeel achter zal wel druk zijn met de voorbereidingen voor morgen.
DOB zou komen, maar dat is nog afwachten.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:37 schreef avonne het volgende:
Ja, maar ik zat vooral te denken aan de bescherming van Huub in het kader van vele keren drankverboden en het verplaatsen van Brian uit de villa om erger te voorkomen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:16 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat is dus onzin.
Jups.....quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:45 schreef petraa het volgende:
Komt DOB echt weer ?????
Ik ook. Die plant groeit nou ook niet echt dat je zegt van 'wowww'......quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:45 schreef pasjesjen het volgende:
Echt kan die stream niet ergens op pfff ik heb dit nu wel gezien
Huub heeft notabene pianoles, zelfs dat laten ze niet zien.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:46 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik ook. Die plant groeit nou ook niet echt dat je zegt van 'wowww'......
lijkt me een stuk boeiender dan brain en amanda iddquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub heeft notabene pianoles, zelfs dat laten ze niet zien.![]()
Zou me niks verbazen idd.quote:
Terrorquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:52 schreef petraa het volgende:
Jaap wrijft over zijn been!!!
ja is dennisquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:52 schreef petraa het volgende:
Dennis ligt op de bank in de tuin een boekje te lezen!
edit: Tenminste ik denk dat het Dennis is, want het is beetje wazig me beeld!![]()
Zijn eksteroog? Ik denk dat we dan ander weer krijgen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:52 schreef petraa het volgende:
Jaap wrijft over zijn been!!!
Ik heb liever andere streams.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zijn eksteroog? Ik denk dat we dan ander weer krijgen.
Cynthia.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:56 schreef pasjesjen het volgende:
de schoonmaakster hoe heet ze eigenlijk?
heeft zich bij nix gevoegd maar er wordt natuurlijk nix gezegt
[afbeelding]
Dan hoop ik dat DOB wel komt en het er ff goed inwrijft (I know ijdele hoopquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:47 schreef riri het volgende:
Die stomme Amanda moet eens snappen dat al die mensen die voorheen nog wel naar de kooi kwamen niet meer komen om die molestatie die zij met hun zessen hebben verricht...dat zelfs dringt nog niet eens tot haar door...hoe dom kan je zijn
er gebeurt wel veel, maar wat er bij dennix gebeurd speelt zich voornamelijk 's nachts afquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:57 schreef avonne het volgende:
Dennis "er gebeurt heel veel (in de villa). Af en toe moet je een beetje bijtanken"
(als uitleg dat hij op de bank ligt)
Als dat zo is, heeft ze nu al zichtbaar spijtquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:57 schreef Clank het volgende:
Deze 'schoonmaakster' zal zich wel opgegeven hebben om een paar dagen in de villa te mogen verblijven. Op deze manier ws even proefdraaien??
Lekker handig, schoonmaken met zo'n lange kralenketting omquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:56 schreef pasjesjen het volgende:
de schoonmaakster hoe heet ze eigenlijk?
heeft zich bij nix gevoegd maar er wordt natuurlijk nix gezegt
[afbeelding]
Waar moet de dooie Dennis in hemelsnaam van bijtanken? Van de seks met Nadia? Van zijn handen in de broekzak terror? Waarvan???quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:57 schreef avonne het volgende:
Dennis "er gebeurt heel veel (in de villa). Af en toe moet je een beetje bijtanken"
Met je handen in je zakken rondlopen is natuurlijk ook " a hell off a job"quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:57 schreef avonne het volgende:
Ze was wel heel vriendelijk tegen Lieke, de laatste keer... dus als ze dat vandaag ook even zijn, is dat wel weer leukquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:58 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat DOB wel komt en het er ff goed inwrijft (I know ijdele hoop)
Is dit niet weer zo'n geintje van FEBO....tijdelijke bewoonster nr1.quote:
Hij is 's nachts urenlang met nada aan het klooien onder het dekbed, douchen en weer verder klooien..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Met je handen in je zakken rondlopen is natuurlijk ook " a hell off a job"
Wat heeft ze uitgestald ?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:02 schreef Clank het volgende:
Brian tegen Amanda: Jij bent zó'n viesch varken.
Amanda heeft van alles uitgestald op het bed van Natasia.
Ik snap niet dat iemand die toch behoorlijk sportief is geweest zijn hele leven (ook amateurvoetballers op hoog niveau trainen 2/3 per week) zo lamlendig kan zijn.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar moet de dooie Dennis in hemelsnaam van bijtanken? Van de seks met Nadia? Van zijn handen in de broekzak terror? Waarvan???
volgens mij is ze dr kast aan het opruimenquote:
Zou ze weten hoe je dat moet spellen?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:04 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
volgens mij is ze dr kast aan het opruimen
SuperDennis kiest zijn vrouwen natuurlijk ZORGVULDIG uit en gaat nietquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:58 schreef avonne het volgende:
Voor een self proclamed womanizer is hij niet erg vlot met babbelen
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Zou ze weten hoe je dat moet spellen?
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
tuttut, een echte heer behandelt elke vrouw als een dame.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:06 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
SuperDennis kiest zijn vrouwen natuurlijk ZORGVULDIG uit en gaat niet
zomaar met de eerste-de-beste schoonmaakster aanpappen he !!!
Daarom is Dennis ook niet zomaar een 'charmeur'.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:09 schreef avonne het volgende:
Een charmeur charmeert iedereen.
Aard van het beestje.
tot laterquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:09 schreef beequeen het volgende:
Amanda wil haar zwangerschapstest bewaren.
Ik kap ermee, kom later wel weer even kijken.![]()
onder andere daarom scoort huub 44 in de popo en nix 1 %quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:11 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Daarom is Dennis ook niet zomaar een 'charmeur'.
Dennis charmeert alleen de vrouwen waarbij echte liefde zijn gevoelens sturen !
Hij is geen Huub die 'semi-populair es effe met de meissies een babbeltje doet' !
Eigenlijk is Brian de hele dag bezig om Amanda op te voeden (leiden) en te commanderen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:11 schreef Clank het volgende:
Brian kon het wel leuk vinden om de troep van Amanda op te ruimen??
GOUDEN DENNIS: Leuk, Ondeugend, Betrouwbaar, Sexy, Open, Avontuurlijk, Knuffelig,quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:11 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Daarom is Dennis ook niet zomaar een 'charmeur'.
Dennis charmeert alleen de vrouwen waarbij echte liefde zijn gevoelens sturen !
Hij is geen Huub die 'semi-populair es effe met de meissies een babbeltje doet' !
Die popo-sms-ertjes zijn meissies van 13.... Dennis' fans zijn volwassen jongequote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:12 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
onder andere daarom scoort huub 44 in de popo en nix 1 %![]()
Jaaaaa daaaaaagquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:14 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Die popo-sms-ertjes zijn meissies van 13.... Dennis' fans zijn volwassen jonge
vrouwen en mannen die de echte Gentleman in deze Alphense Boy zien !![]()
Zelfs zijn vriendin in de kooi is het niet met je eens.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:14 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ach, ze zijn gewoon lekker bezig. Gezellig toch.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:13 schreef Meganog het volgende:
[..]
Eigenlijk is Brian de hele dag bezig om Amanda op te voeden (leiden) en te commanderen.
Amanda is zijn bitch en ze vinden het allebei prima.
Ik ben geen meissie van 13 en ik sms voor Huub, ik zou nooit voor Dennis smsen, want hij is alles behalve dat wat jij in je onderschrift heb staan.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:14 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Het komt op mij ook over alsof hij dit alleen doet om "de baas te spelen".quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:13 schreef Meganog het volgende:
[..]
Eigenlijk is Brian de hele dag bezig om Amanda op te voeden (leiden) en te commanderen.
Amanda is zijn bitch en ze vinden het allebei prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |