Dat is ook niet ergquote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:28 schreef Tissik het volgende:
Ik denk niet, dat Lieke zich voor "tering-hoer" laat uitschelden, en dat vervolgens gaat accepteren. Ik denk dat Huub hier een foutje heeft gemaakt dat onherstelbaar zal zijn.
err. ik heb haar net toch echt luid gehoordquote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:29 schreef koppiesoep het volgende:
Is er nou niemand die mij kan vertellen waarom nadia nou niet zo hysterisch liep te gillen en te hijgen tijdens haar nachtelijke praktijken met dennix? Ben er blij om hoor daar niet van, maar ik vind het wel opvallend. Tijden lang geen "echte" sex en ze krijgt het ene orgasme naar het andere, en nu heeft ze wel sex en dan hoor je haar niet. Hoe kan dat?
Lieke zit daar niet om te winnen (per sé) maar Huub wel, en als Lieke er de brui aan geeft, dan is het een kleine moeite voor de groep om Huub naar huis te sturen...quote:
het is een stuk minder als eerst, maar toch hoor ik te veelquote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:29 schreef koppiesoep het volgende:
Is er nou niemand die mij kan vertellen waarom nadia nou niet zo hysterisch liep te gillen en te hijgen tijdens haar nachtelijke praktijken met dennix? Ben er blij om hoor daar niet van, maar ik vind het wel opvallend. Tijden lang geen "echte" sex en ze krijgt het ene orgasme naar het andere, en nu heeft ze wel sex en dan hoor je haar niet. Hoe kan dat?
Misschien zou het dan handig zijn als hij de volgende keer tijdens een ruzie wat meer in dimt aangezien hij meestal zelf er de oorzaak van is dat de ruzie "wat hoog oploopt".quote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:27 schreef Disana het volgende:
Huub haat het als je in een relatie tijdens een ruzie niet meer naar mekaar luistert omdat het te hoog oploopt.
ik ookquote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
err. ik heb haar net toch echt luid gehoord
ik ookquote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
Da's dan ook niet echt erg.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:30 schreef Tissik het volgende:
[..]
Lieke zit daar niet om te winnen (per sé) maar Huub wel, en als Lieke er de brui aan geeft, dan is het een kleine moeite voor de groep om Huub naar huis te sturen...
Ik denk dat Huub daar anders over zal denken, en vandaar ook dat ik denk dat Huub hier een foutje heeft gemaakt dat hem zelf nog wel eens de kop zal kunnen kosten.quote:
Dat is onduidelijk. Hij sliep al, en toen liep hij ineens weer rond met iets in zijn hand.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:33 schreef farceman het volgende:
Hoezo is Jaap eigenlijk wakker?
Die is wel mooi scherpquote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:32 schreef pasjesjen het volgende:
Jaap als jij een discussie wint verliest je geliefde
en een verliezer in een relatie is nooit goed
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:32 schreef pasjesjen het volgende:
Jaap als jij een discussie wint verliest je geliefde
en een verliezer in een relatie is nooit goed
wijs gesproken van jaap
eerlijk is eerlijk lieke kan er ook wat vanquote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:34 schreef Tissik het volgende:
[..]
![]()
Zo is het maar net! En dat is wat Huub steeds doet, hij zoekt in Lieke steeds een tegenpartij ipv een medestander/partner.
dat doet ze toch niet, dan kan zij de maand erop vertekkenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Huub is weer eens een arrogante klootzak, dit is precies de reden waarom
ik toch zo hoop dat Lieke hier gaat winnen en Huub naar huis stuurt ......
Ik heb haar alleen op het laatst gehoord, maar tijdens de worstelpraktijken vooraf hoorde ik haar amper. Of kijk ik nou naar de verkeerde streams.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |