Dat lijkt me wel een streamlock waardquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:13 schreef beequeen het volgende:
Streamlock, er is een overstroming in de slaapkamer.
Jammer, vertel ik had net de streams uitgezet.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:13 schreef beequeen het volgende:
Streamlock, er is een overstroming in de slaapkamer.
Opperzwabber loopt naar beneden en Huub zegt: Wat heb je met mijn vloer gedaan......en streamlock.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:15 schreef DrsH het volgende:
[..]
Jammer, vertel ik had net de streams uitgezet.
Stond het echt blank???????quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Opperzwabber loopt naar beneden en Huub zegt: Wat heb je met mijn vloer gedaan......en streamlock.![]()
Ze waren te snel met het wegdraaien van het beeld. We hebben er niets van kunnen zien helaasquote:
En waar zouden die veranderingen uit kunnen bestaan, enig idee? Misschien nog meer streamlocks?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:17 schreef akveor het volgende:
Goedemorgen een ieder.
Wat een zielig programma is het geworden.
Je mag niets meer zien. Ik mag hopen dathet na vrijdag beter wordt anders heb ik het wel bekeken. Het is een grote ergernis. Je kunt nauwelijks nog de lijnen van het spel volgen.
Dan zal Palma vandaag ook niet aaqn werkene toe komen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Opperzwabber loopt naar beneden en Huub zegt: Wat heb je met mijn vloer gedaan......en streamlock.![]()
Natasia weer terug?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:18 schreef DrsH het volgende:
Stond het echt blank???????
Je hebt gelijk, de vraag is waarom?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:22 schreef blomst het volgende:
Huub en Lieke liggen in Jaap zijn bed?
Nee Jaap duikt bij hun in bed de vraag is waarom??quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, de vraag is waarom?
Het is toch heel simpel: Brian noemde laats een adres van Cora. Dat was in mijn ogen een echte streamlock omdat er personen buiten de kooi in geding komen. Alle ander streamlocks zijn een coverup voor interne problemen. Er is dus veel aan de hand. Ze zijn de regie kwijt en geven daar de streamers de schuld van. Ze beseffen niet dat de consument veel macht geeft en op de manier zullen ze DGK laten vallen als een baksteen. De redaktie verwacht een meningsloos publiek en wil hen kunnen manipuleren. Ze zijn totaal verkeerd bezig en DGK zal op deze manier niet lang meer duren.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
En waar zouden die veranderingen uit kunnen bestaan, enig idee? Misschien nog meer streamlocks?
Dat laat ik wel aan VOL en Nowlive over, kun je op wachten namelijk.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Na vele onzinnige akties van de streamers en fora is dit een echte aktie waard. Protest.... massaal voor de villa met spandoeken dat we serieus genomen willen worden.
Ja en daarbij ook nog de pulken uit zijn neus halen en droppen wat een varken is het toch ook letterlijk en figuurlijkquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:35 schreef beequeen het volgende:
Lekker uitslapen voor Lieke, licht aan en een zingende Jaap.
Mijn zenattitude bij het kijken naar de streams behoeft geen aanpassing hoor. Alleen ze hoeven me niet proberen te helpen bij mijn meditatie door voortdurend die vallende regendruppels in de vijver te laten zienquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:43 schreef Peter6000 het volgende:
De streamlocks zijn de schuld van bepaalde users op fora.
Als die normaler zouden reageren als er iets spannends gebeurt, zou er iets minder negatieve publiciteit zijn, en zouden er dus minder streamslocks zijn.
Een typisch geval van eigen schuld.
Doe hier wat mee, mensen.
LOLquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:43 schreef Peter6000 het volgende:
De streamlocks zijn de schuld van bepaalde users op fora.
Als die normaler zouden reageren als er iets spannends gebeurt, zou er iets minder negatieve publiciteit zijn, en zouden er dus minder streamslocks zijn.
Een typisch geval van eigen schuld.
Doe hier wat mee, mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |