Het wachten is op DOB.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:37 schreef avonne het volgende:
staat er nog iets op het programma vandaag?
Ik denk het niet, he? Het personeel achter zal wel druk zijn met de voorbereidingen voor morgen.
Weten de bewoners al dat er morgen een live show is?
DOB zou komen, maar dat is nog afwachten.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:37 schreef avonne het volgende:
staat er nog iets op het programma vandaag?
Ik denk het niet, he? Het personeel achter zal wel druk zijn met de voorbereidingen voor morgen.
Weten de bewoners al dat er morgen een live show is?
Ja, maar ik zat vooral te denken aan de bescherming van Huub in het kader van vele keren drankverboden en het verplaatsen van Brian uit de villa om erger te voorkomen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:16 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat is dus onzin.
Amanda had ook al exit kunnen zijn na haar thee gooien.
Later dat gevecht warbij Brian Amanda spugde en sloeg, en Huub en hij elkaar te lijf gingen, toen hadden Brian en hUUB exit kunnen zijn.
Al zou het nooit gebeurd zijn als ze Amanda de deur al hadden gewezen.
Jaap die de jurk van Lieke bijna hard handig uittrok.
Natasja die Nadia krabte, en zo zijn er nog genoeg voorvallen te noemen.
Jups.....quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:45 schreef petraa het volgende:
Komt DOB echt weer ?????
Ik ook. Die plant groeit nou ook niet echt dat je zegt van 'wowww'......quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:45 schreef pasjesjen het volgende:
Echt kan die stream niet ergens op pfff ik heb dit nu wel gezien
Huub heeft notabene pianoles, zelfs dat laten ze niet zien.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:46 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik ook. Die plant groeit nou ook niet echt dat je zegt van 'wowww'......
lijkt me een stuk boeiender dan brain en amanda iddquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub heeft notabene pianoles, zelfs dat laten ze niet zien.![]()
Zou me niks verbazen idd.quote:
Terrorquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:52 schreef petraa het volgende:
Jaap wrijft over zijn been!!!
ja is dennisquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:52 schreef petraa het volgende:
Dennis ligt op de bank in de tuin een boekje te lezen!
edit: Tenminste ik denk dat het Dennis is, want het is beetje wazig me beeld!![]()
Zijn eksteroog? Ik denk dat we dan ander weer krijgen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:52 schreef petraa het volgende:
Jaap wrijft over zijn been!!!
Ik heb liever andere streams.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zijn eksteroog? Ik denk dat we dan ander weer krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |