daagquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik dacht van wel, jij wilde maatregelen zien tegen die zes in het kader van hun aanval richting 2. Als ze dat gedaan hebben, dan zou het pas echt meten met twee maten zijn. Immers anderen werden ook aan hun lot overgelaten.
Ik ben daar nog steeds woedend over. In mijn opinie had de redaktie dat aan moeten zien komen. Immers het was veel te ver bij het water vandaan. Zij hebben (on)bewust dat risico genomen. En wat ik die zondag gezien heb was niet fijn. Wanneer de redaktie hierover een open en eerlijk verklaring had afgelegd door er open en eerlijk over te spreken, misschien zelfs inbreken via de streams dan hadden de streamers daar begrip voor gehad. Maar, heel ouderwets, kozen ze ervoor dat het gelocked moest worden en dat volhouden bij elk gesprek die over dat incident gaat. Zij creeerden hiermee zelf de roddels en lieten de woede instant. Plus dat bijna alle streamers al 3 keer hadden aangeven dat Natasia exit moest na haar brute aanvallen op Jaap, Lieke en Nadia.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:32 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Uiteraard mogen streamers verbaasd zijn. Maar door alle commotie die daaruit is ontstaan, bv dat overal op de voorpagina's van landelijke dagbladen heeft gestaan dat er een aanranding heeft plaatsgevonden, was DGK wel genoodzaakt om maatregelen te treffen. Nog meer negatieve publiciteit kan wel eens de doodsteek zijn voor DGK. Ze willen momenteel geen enkel risico nemen en daarom komen er om de haverklap streamlocks. En dat komt voort uit de reacties van veel streamers op het "aanrandings" incident.
Wake-up call voor de niet zo uitgeslapen ogende Lieke?quote:
Dank je Copycatquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Post, bestemd voor de Miljonairs, kunt u zenden naar:
Talpa Producties
De Gouden Kooi
T.a.v. *naam Miljonair*
Postbus 406
1200 AK HILVERSUM
En was alle commotie ook ontstaan als de redactie hun eigen regels hadden uitgevoerd en handelingen hadden afgestraft met een exit?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:32 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Uiteraard mogen streamers verbaasd zijn. Maar door alle commotie die daaruit is ontstaan, bv dat overal op de voorpagina's van landelijke dagbladen heeft gestaan dat er een aanranding heeft plaatsgevonden, was DGK wel genoodzaakt om maatregelen te treffen. Nog meer negatieve publiciteit kan wel eens de doodsteek zijn voor DGK. Ze willen momenteel geen enkel risico nemen en daarom komen er om de haverklap streamlocks. En dat komt voort uit de reacties van veel streamers op het "aanrandings" incident.
Niet pissig over de muziek, maar pissig over het aftrekken van het dekbed.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:52 schreef TiNo_Flo het volgende:
Ze springen op het bed waar Lieke nog ligt te slapen en zingen: "Een bosje, een bosje, een bosje rode rozen!!"
[afbeelding]
[afbeelding]
Huub was toch laatst pissig op Lieke omdat zij hem wakker maakte met harde muziek"![]()
Ik vind ook dat Huub, Brian en Amanda (en toen Natasia) veel te ver mochten gaan ivm fysiek geweld. Dat hebben ze geprobeert op te lossen met een boetesysteem wat ik totale onzin vind omdat het juist de grenzen oprekt.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sorry Eric was ook 6 tegen 1. Anderen, waaronder Jaap, hebben wekenlang onder vuur gelegen en moesten de meest afgrijselijke vernederingen ondergaan. Bijna niemand hoorde je erover. De reactie van streamend Nederland op de zes tegen twee was enorm overtrokken, enkel en alleen vanwege het feit dat Lieke en Huub betrof. Die zijn namelijk heilig en die mogen niets aangedaan worden. Ok, dat is intepretatie, dat besef ik, maar ik kan het niet anders zien dan zo.
Lieke heeft trouwens zelf al eens aangegeven dat zij het absoluut niet als aanranding heeft gezien. Toen zij en Huub zich realiseerden dat het mooi in hun straatje te pas kwam zijn ze het echter in één tweetjes gaan gebruiken.
En nu krijg je dus een Jaap die daar op probeert in te spelen en Huub daarmee in een kwaad daglicht probeert te plaatsen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:47 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Het verschil is dat de actie tegen Huub & Lieke fysiek was en de acties tegen Eric & Jaap waren hoofdzakelijk verbaal. Er gaan geruchten dat Huub Eric een elleboog in het zwembad heeft gegeven, maar dat is nooit bewezen en ook niet te zien op de streams.
Ik kots op alle stelletjes. Ik wil individuen een spel zien spelen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:07 schreef farceman het volgende:
de casting heeft bij Nadia en Nix een grote fout gemaakt en dat is dat zij geschikt zijn voor BB 6; een show zonder ruzies en alleen maar lief en aardig doen....
Redactie we kotsen op het stelletje Nix en Nadia! Doe r iets aan.
Ja, eigenlijk lopen er daar van allerlei problemen door elkaar heen. Ze hebben achter natuurlijk te maken met organisatie, verhaallijnen, planningen voor individuele bewoners, screening van nieuwe. Iemand eruit zetten is zo gedaan, maar een nieuwe erin, die weer van alles moet leren, waar je iets omheen moet bouwen is natuurlijk een hele klus. Het spel is veel en veel meer dan alleen bewoners in een huis en zie maar wie het het langste vol gaat houden. Als er geen activiteiten, individueel en groepsgewijs omheen gebouwd zouden worden, dan zou het echt niet om aan te zien zijn. Ze hebben het misschien allemaal iets te licht opgevat. Daarnaast is het de eerste keer dat ze het runnen. Een beetje clementie is dus wel op zijn plaats. Aan de andere kant moet men wel tegen terechte kritiek kunnen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind ook dat Huub, Brian en Amanda (en toen Natasia) veel te ver mochten gaan ivm fysiek geweld. Dat hebben ze geprobeert op te lossen met een boetesysteem wat ik totale onzin vind omdat het juist de grenzen oprekt.
En Lieke kan wel vind dat het geen aanranding is maar de strijd was oneerlijk (begrijpelijk vanuit het oogpunt gezien van de 6) en daar heb ik eigenlijk niet echt problemen mee (al brengt dit een kut sfeer in het huis). Ik heb er een probleem mee dat de redaktie had moeten zien aankomen dat het zou uitdraaien op fysiek geweld. Het is dan misschien geen aanranding maar het kwam heel dicht bij molestatie omdat de 6 zich niet in de hand konden houden. IPV dat ze dat gewoon toegeven (mensen maken nu eenmaal fouten) proberen ze dat incident te bannen. Wat mij alleen maar kwader maakt. Je krijgt een kijkje achter de schermen maar alleen wat de readktie wil laten zien. Hiermee blokkeren ze misschien akties van de sommige streamers maar erger is dat ze ook de objectieve streamers te kort doen en geen eerlijk verslag meer kunnen geven van de streams
Dat is dus onzin.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind overigens ook dat de redactie met twee maten meet. Maar dan vooral in het voordeel van Huub en Brian. Die twee nemen ze bij voortduring in bescherming. De anderen veel minder.
En dan ook nog eens alle bedreigingen die er zijn gedaan......quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:16 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat is dus onzin.
Amanda had ook al exit kunnen zijn na haar thee gooien.
Later dat gevecht warbij Brian Amanda spugde en sloeg, en Huub en hij elkaar te lijf gingen, toen hadden Brian en hUUB exit kunnen zijn.
Al zou het nooit gebeurd zijn als ze Amanda de deur al hadden gewezen.
Jaap die de jurk van Lieke bijna hard handig uittrok.
Natasja die Nadia krabte, en zo zijn er nog genoeg voorvallen te noemen.
Er is slechts een echt geval geweest en dat is de schop van Natasia richting Jaap.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:16 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat is dus onzin.
Amanda had ook al exit kunnen zijn na haar thee gooien.
Later dat gevecht warbij Brian Amanda spugde en sloeg, en Huub en hij elkaar te lijf gingen, toen hadden Brian en hUUB exit kunnen zijn.
Al zou het nooit gebeurd zijn als ze Amanda de deur al hadden gewezen.
Jaap die de jurk van Lieke bijna hard handig uittrok.
Natasja die Nadia krabte, en zo zijn er nog genoeg voorvallen te noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |