Ik snap niet dat iemand die toch behoorlijk sportief is geweest zijn hele leven (ook amateurvoetballers op hoog niveau trainen 2/3 per week) zo lamlendig kan zijn.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar moet de dooie Dennis in hemelsnaam van bijtanken? Van de seks met Nadia? Van zijn handen in de broekzak terror? Waarvan???
volgens mij is ze dr kast aan het opruimenquote:
Zou ze weten hoe je dat moet spellen?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:04 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
volgens mij is ze dr kast aan het opruimen
SuperDennis kiest zijn vrouwen natuurlijk ZORGVULDIG uit en gaat nietquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:58 schreef avonne het volgende:
Voor een self proclamed womanizer is hij niet erg vlot met babbelen
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Zou ze weten hoe je dat moet spellen?
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Huub is weer eens een arrogante klootzak, dit is precies de reden waarom
ik toch zo hoop dat Lieke hier gaat winnen en Huub naar huis stuurt ......
tuttut, een echte heer behandelt elke vrouw als een dame.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:06 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
SuperDennis kiest zijn vrouwen natuurlijk ZORGVULDIG uit en gaat niet
zomaar met de eerste-de-beste schoonmaakster aanpappen he !!!
Daarom is Dennis ook niet zomaar een 'charmeur'.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:09 schreef avonne het volgende:
Een charmeur charmeert iedereen.
Aard van het beestje.
tot laterquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:09 schreef beequeen het volgende:
Amanda wil haar zwangerschapstest bewaren.
Ik kap ermee, kom later wel weer even kijken.![]()
onder andere daarom scoort huub 44 in de popo en nix 1 %quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:11 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Daarom is Dennis ook niet zomaar een 'charmeur'.
Dennis charmeert alleen de vrouwen waarbij echte liefde zijn gevoelens sturen !
Hij is geen Huub die 'semi-populair es effe met de meissies een babbeltje doet' !
Eigenlijk is Brian de hele dag bezig om Amanda op te voeden (leiden) en te commanderen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:11 schreef Clank het volgende:
Brian kon het wel leuk vinden om de troep van Amanda op te ruimen??
GOUDEN DENNIS: Leuk, Ondeugend, Betrouwbaar, Sexy, Open, Avontuurlijk, Knuffelig,quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:11 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Daarom is Dennis ook niet zomaar een 'charmeur'.
Dennis charmeert alleen de vrouwen waarbij echte liefde zijn gevoelens sturen !
Hij is geen Huub die 'semi-populair es effe met de meissies een babbeltje doet' !
Die popo-sms-ertjes zijn meissies van 13.... Dennis' fans zijn volwassen jongequote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:12 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
onder andere daarom scoort huub 44 in de popo en nix 1 %![]()
Jaaaaa daaaaaagquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:14 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Die popo-sms-ertjes zijn meissies van 13.... Dennis' fans zijn volwassen jonge
vrouwen en mannen die de echte Gentleman in deze Alphense Boy zien !![]()
Zelfs zijn vriendin in de kooi is het niet met je eens.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:14 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ach, ze zijn gewoon lekker bezig. Gezellig toch.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:13 schreef Meganog het volgende:
[..]
Eigenlijk is Brian de hele dag bezig om Amanda op te voeden (leiden) en te commanderen.
Amanda is zijn bitch en ze vinden het allebei prima.
Ik ben geen meissie van 13 en ik sms voor Huub, ik zou nooit voor Dennis smsen, want hij is alles behalve dat wat jij in je onderschrift heb staan.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:14 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |