Uiteraard mogen streamers verbaasd zijn. Maar door alle commotie die daaruit is ontstaan, bv dat overal op de voorpagina's van landelijke dagbladen heeft gestaan dat er een aanranding heeft plaatsgevonden, was DGK wel genoodzaakt om maatregelen te treffen. Nog meer negatieve publiciteit kan wel eens de doodsteek zijn voor DGK. Ze willen momenteel geen enkel risico nemen en daarom komen er om de haverklap streamlocks. En dat komt voort uit de reacties van veel streamers op het "aanrandings" incident.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies, ze wisten precies wat de bende van 6 van plan was en hadden idd in moeten grijpen. In plaats daarvan laten ze het volledig uit de hand lopen en vervolgens mogen wij dan niet verbaasd zijn. Dat is de omgekeerde wereld imo.
De redaktie zou dat ook op een normale manier kunnen communiceren. We zijn consumenten die afnemen. Maar als het te ingewikkeld wordt junnen ze alleen maar streamlocks bedenk. Dat zegt genoeg over deze redaktie. En idd ongewenst omdat de pogingen van de redaktie om de spelers en het programma te manipuleren in de soep loopt. Want dat het een eerlijke strijd tussen de bewoners is allang bekent dat dit zo is.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is overtrokken en toch ook weer niet. Als streamers zich teveel met het spel bemoeien omdat hun favorietje onder vuur ligt, Tien dat laat zien, dan staan de vliegtuigen al weer klaar om op te stijgen, maakt DHL overuren om pakketten te versturen. Dat is een ongewenste spelbeinvloeding.
Je kunt het ook anders stellen. Juist door het onbreken van maatregelen door de redactie richting de 6 is alle commotie buitenproportioneel geraakt. Redactie verzaakt keer op keer. Ze meet met 2 maten. Houdt de hand boven het hoofd van sommige bewoners.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:32 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Uiteraard mogen streamers verbaasd zijn. Maar door alle commotie die daaruit is ontstaan, bv dat overal op de voorpagina's van landelijke dagbladen heeft gestaan dat er een aanranding heeft plaatsgevonden, was DGK wel genoodzaakt om maatregelen te treffen. Nog meer negatieve publiciteit kan wel eens de doodsteek zijn voor DGK. Ze willen momenteel geen enkel risico nemen en daarom komen er om de haverklap streamlocks. En dat komt voort uit de reacties van veel streamers op het "aanrandings" incident.
Ja, daar heb je ook wel een punt. Ze hebben hinder van de "normale" reflex. Zodra je onder vuur ligt ga je je terugtrekken. Dat zouden ze idd niet moeten doen, maar gewoon open en communicatief naar buiten treden. De vraag is echter of dat wel mogelijk is bij die streamers die er helemaal doorheen schieten vanwege het onder vuur liggen van hun favoriet. Ik had en heb het gevoel dat die niet voor rede vatbaar zijn en dat welke communicatie dan ook alleen maar olie op het vuur zal zijn.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:32 schreef akveor het volgende:
[..]
De redaktie zou dat ook op een normale manier kunnen communiceren. We zijn consumenten die afnemen. Maar als het te ingewikkeld wordt junnen ze alleen maar streamlocks bedenk. Dat zegt genoeg over deze redaktie. En idd ongewenst omdat de pogingen van de redaktie om de spelers en het programma te manipuleren in de soep loopt. Want dat het een eerlijke strijd tussen de bewoners is allang bekent dat dit zo is.
Klopt, daar zit ook wat in.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
Je kunt het ook anders stellen. Juist door het onbreken van maatregelen door de redactie richting de 6 is alle commotie buitenproportioneel geraakt. Redactie verzaakt keer op keer. Ze meet met 2 maten. Houdt de hand boven het hoofd van sommige bewoners.
Staat op de Tiensite.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:41 schreef riri het volgende:
Weet iemand het adres van de kooi waar je een kaart voor een bewoner naar toe kunt sturen?
Sorry Eric was ook 6 tegen 1. Anderen, waaronder Jaap, hebben wekenlang onder vuur gelegen en moesten de meest afgrijselijke vernederingen ondergaan. Bijna niemand hoorde je erover. De reactie van streamend Nederland op de zes tegen twee was enorm overtrokken, enkel en alleen vanwege het feit dat Lieke en Huub betrof. Die zijn namelijk heilig en die mogen niets aangedaan worden. Ok, dat is intepretatie, dat besef ik, maar ik kan het niet anders zien dan zo.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
Je kunt het ook anders stellen. Juist door het onbreken van maatregelen door de redactie richting de 6 is alle commotie buitenproportioneel geraakt. Redactie verzaakt keer op keer. Ze meet met 2 maten. Houdt de hand boven het hoofd van sommige bewoners.
Er werd ooit nog wel eens tot een actieve houding aangespoordquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:41 schreef beequeen het volgende:
Van het bed naar de bank.
[afbeelding]
Hier gaat m'n post helemaal niet over.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sorry Eric was ook 6 tegen 1. Anderen, waaronder Jaap, hebben wekenlang onder vuur gelegen en moesten de meest afgrijselijke vernederingen ondergaan. Bijna niemand hoorde je erover. De reactie van streamend Nederland op de zes tegen twee was enorm overtrokken, enkel en alleen vanwege het feit dat Lieke en Huub betrof. Die zijn namelijk heilig en die mogen niets aangedaan worden. Ok, dat is intepretatie, dat besef ik, maar ik kan het niet anders zien dan zo.
Lieke heeft trouwens zelf al eens aangegeven dat zij het absoluut niet als aanranding heeft gezien. Toen zij en Huub zich realiseerden dat het mooi in hun straatje te pas kwam zijn ze het echter in één tweetjes gaan gebruiken.
Het verschil is dat de actie tegen Huub & Lieke fysiek was en de acties tegen Eric & Jaap waren hoofdzakelijk verbaal. Er gaan geruchten dat Huub Eric een elleboog in het zwembad heeft gegeven, maar dat is nooit bewezen en ook niet te zien op de streams.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sorry Eric was ook 6 tegen 1. Anderen, waaronder Jaap, hebben wekenlang onder vuur gelegen en moesten de meest afgrijselijke vernederingen ondergaan. Bijna niemand hoorde je erover. De reactie van streamend Nederland op de zes tegen twee was enorm overtrokken, enkel en alleen vanwege het feit dat Lieke en Huub betrof. Die zijn namelijk heilig en die mogen niets aangedaan worden. Ok, dat is intepretatie, dat besef ik, maar ik kan het niet anders zien dan zo.
Lieke heeft trouwens zelf al eens aangegeven dat zij het absoluut niet als aanranding heeft gezien. Toen zij en Huub zich realiseerden dat het mooi in hun straatje te pas kwam zijn ze het echter in één tweetjes gaan gebruiken.
Ik dacht van wel, jij wilde maatregelen zien tegen die zes in het kader van hun aanval richting 2. Als ze dat gedaan hebben, dan zou het pas echt meten met twee maten zijn. Immers anderen werden ook aan hun lot overgelaten.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:46 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hier gaat m'n post helemaal niet over.
Ik hoop het tweede, maar die DOB dames zijn volgens mij maar wat verzot op exposure.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:49 schreef farscapevr6 het volgende:
kwam dob nou of gaat dat hetzelfde als tilly gister?
Post, bestemd voor de Miljonairs, kunt u zenden naar:quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:49 schreef riri het volgende:
Ik kan het adres voor een kaartje sturen nergens vnden op de tien site![]()
Post, bestemd voor de Miljonairs, kunt u zenden naar:quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:49 schreef riri het volgende:
Ik kan het adres voor een kaartje sturen nergens vnden op de tien site![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |