Nu je het zegt ja.. Al die nachtwedstrijden helpen daar niet aan mee nee.. En een stuk minder regenpauzes waarschijnlijk...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:36 schreef Ambrosius het volgende:
Mooi, we komen zeker niet over dat aantal topics trouwens. Met name door het vele nachtwerk
.
Moet die niet eerst qualifyen?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:35 schreef Tim86 het volgende:
Robin Haase mag ook wel genoemd worden in de OP
volgens mij NOS pas in een later stadium en zijn we afhankelijk van eurosportquote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:20 schreef APK het volgende:
Weet iemand wie het uit gaat zenden in Nederland?
Ik denk Talpaquote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:20 schreef APK het volgende:
Weet iemand wie het uit gaat zenden in Nederland?
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:38 schreef borisz het volgende:
[..]
jij bent hier ook weer
hoi Kleinzusje![]()
![]()
Erg spijtigquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:17 schreef Heero87 het volgende:
Mauresmo meldt zich af, liesblessure. Jammer.![]()
Hoi kleinzusje.quote:
Als hij nog maar iets last heeft van die blessure geef ik hem niet echt heel veel kans tegen Federer, maar als die een off-day heeft en Nadal heeft geen last heb je de ingrediënten voor een spannende pot tennis.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:34 schreef Szura het volgende:
Ik gaf Nadal een goede kans maar eerst eens zien hoe het met die blessure gaat. Roddick speelt altijd goed voor z'n thuispubliek maar wint em nooit als Federer en Nadal aanwezig zijn. Misschien kan Dancevic voor een verrassing zorgen.
Dan geef je Nadal te weinig credit vind ik. Federer hoeft echt geen offday te hebben wil Nadal van hem kunnen winnen. Federer heeft nog geen enkele keer makkelijk van Nadal gewonnen; hij heeft zelfs maar één keer in straight sets van Federer gewonnen. Zie: http://www.atptennis.com/3/en/players/headtohead/?player1=Federer%2C+Roger&player2=Nadal.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:57 schreef uncle_sjohie het volgende:
[..]
Als hij nog maar iets last heeft van die blessure geef ik hem niet echt heel veel kans tegen Federer, maar als die een off-day heeft en Nadal heeft geen last heb je de ingrediënten voor een spannende pot tennis.![]()
Sorry, maar dit slaat echt nergens opquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:01 schreef Tim86 het volgende:
het titelgevecht zal gaan tussen Blake, Youzhny, Isner, Nishikori, Haase, Dancevic en Querrey...trust me![]()
en denk je dat ik dat niet snap ambroquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Sorry, maar dit slaat echt nergens op. Alleen Blake kan ver komen, Youzhny is gewoon niet goed genoeg op deze ondergrond, rest haalt misschien een derde ronde ronde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 44% gewijzigd door Tim86 op 16-08-2007 16:13:26 ]Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Helemaal gek, ben toch bang voor djokoquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:01 schreef Tim86 het volgende:
het titelgevecht zal gaan tussen Blake, Youzhny, Isner, Nishikori, Haase, Dancevic en Querrey...trust me![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:01 schreef Tim86 het volgende:
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoi kleinzusje.Leuk je weer te zien.
![]()
Youzhny vorig jaar op US hardcourt voor zijn wereldprestatie op de US Open:quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:11 schreef Ambrosius het volgende:
Youzhny was gisteren behoorlijk matig tegen Querrey, hij had de wedstrijd gewoon af moeten maken, maar de service van Querrey was te goed en zelf ging hij zwakker serveren. Als hij zo speelt als gisteren haalt 'ie nooit de SF. En die namen van vorig jaar zijn nou niet grote hardcourt-namen.
Ik acht alleen Roddick in staat om Federer MISSCHIEN te bedreigen, maar eigenlijk durf ik Federer al wel als winnaar op te schrijven.
quote:
okquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:20 schreef Tim86 het volgende:
knip![]()
Ben andy niet vergeten,
![]()
Mijn glazen bol maakt overuren![]()
Ik ?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:15 schreef leroytje het volgende:
Wel weer net zoals bij Wimbledon vele mooie foto's tijdens het toernooi in de OP erbij patsen he:P
Zoals: ff goed strekken
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:01 schreef Tim86 het volgende:
Ow.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
en denk je dat ik dat niet snap ambro![]()
Youzhny was overigens wel een held op de US Open vorig jaar hoor maar de rest kan weinig plannen hebben haha...misschien een stuntje van een Dancevic of Querrey maar ver zullen ze niet komen vrees ik..
Ik gaf gewoon aan wie mijn voorkeur hebben![]()
Davy weet heel goed waar hij mee bezis is jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:00 schreef Norrage het volgende:
Roddick zie ik geen potten breken. Nadal ook niet, zeker na zijn blessure. Sowieso heeft hij niet veel te zoeken op een snelle ondergrond als deze (is op andere manier snel dan wimbledon)...
Het zal tussen Fed, Davydenko en Djokovic gaan denk ik. Davydenko is nu ook al weer erg goed zijn moment om te pieken aan het opzoeken
Davydenko heeft volgens mij echt geen kans tegen Federer. Mocht hij bijvoorbeeld de finale tegen Federer halen dan choket Davydenko die partij als hij goed speelt wel weg denk ik.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Davy weet heel goed waar hij mee bezis is ja
Ik vrees dat djoko het fysiek niet aankan daar in de states...hij moet echt geluk hebben met lotingen en korte wedstrijden wil hij nog wat waard zijn aan het einde..
Afgezien van Nadal's H2H tegen Federer (8-5) zijn er veel (ook veel toppers) met een zwaar negatieve H2H tegen Federer. In willekeurige volgorde:quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:41 schreef Tim86 het volgende:
Davy is idd geen gegadigde om federer te verslaan...alleen wel om ver te komen..
H2H 9-0:
22/2007 ATP French Open (FRA) Clay Roger Federer Nikolay Davydenko 7-5 7-6(5) 7-6(7) 1/2
35/2006 ATP U.S. Open (USA) Hard Roger Federer Nikolay Davydenko 6-1 7-5 6-4 1/2
3/2006 ATP Australian Open (AUS) Hard Roger Federer Nikolay Davydenko 6-4 3-6 7-6(7) 7-6(5) 1/4
19/2005 ATP Hamburg (GER) Clay Roger Federer Nikolay Davydenko 6-3 6-4 1/2
7/2005 ATP Rotterdam (NED) I_Hard Roger Federer Nikolay Davydenko 7-5 7-5 1/4
1/2005 ATP Doha (QAT) Hard Roger Federer Nikolay Davydenko 6-3 6-4 1/2
33/2004 ATP Athens (GRE) Hard Roger Federer Nikolay Davydenko 6-3 5-7 6-1 First
12/2004 ATP Miami (USA) Hard Roger Federer Nikolay Davydenko 6-3 3-6 7-5 Second
5/2002 ATP Milan (ITA) Carpet Roger Federer Nikolay Davydenko 6-3 6-7(5) 7-5 Second
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Afgezien van Nadal's H2H tegen Federer (8-5) zijn er veel (ook veel toppers) met een zwaar negatieve H2H tegen Federer. In willekeurige volgorde:
Federer-Youzhny: 10-0
Federer-Davydenko: 9-0
Federer-Roddick: 13-1 (laatste 9 x gewonnen)![]()
Federer-Hewitt: 12-7 (laatste 10 x gewonnen)
Federer-Haas: 8-2
Federer-Gonzalez: 10-0
Federer-Blake: 6-0
Federer-Robredo: 8-0
Federer-Ferrero: 9-3 (laatste 7 x gewonnen)
![]()
Heeft iemand hier nog leuke aanvullingen op?
quote:
ja,quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Afgezien van Nadal's H2H tegen Federer (8-5) zijn er veel (ook veel toppers) met een zwaar negatieve H2H tegen Federer. In willekeurige volgorde:
Federer-Youzhny: 10-0
Federer-Davydenko: 9-0
Federer-Roddick: 13-1 (laatste 9 x gewonnen)
Federer-Hewitt: 12-7 (laatste 10 x gewonnen)
Federer-Haas: 8-2
Federer-Gonzalez: 10-0
Federer-Blake: 6-0
Federer-Robredo: 8-0
Federer-Ferrero: 9-3 (laatste 7 x gewonnen)
![]()
Heeft iemand hier nog leuke aanvullingen op?
quote:
quote:
Ow, ik dacht dat het kwetsend bedoeld was voor kleinzusje. Sorry.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:48 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
verrader, niet blij zijn op FedEx dat ie roddick 13 keer de pan in heeft gehakt.
bneem een nieuwe nick ofzo...winnaar_fan of gloryhufter_fan
![]()
Heeeeeeeeee, psssssssssst Federer Fan: Misschien is het niet zo handig om mij steeds kusjes te geven en mijn naam te noemen in jouw postings. Het is vast heel lief bedoeld, maar het is een beetje veel aan het worden en ik kan echt prima voor mezelf opkomen hoor. Ik ben niet zielig, dus je hoeft me niet te beschermen. Ok ? thxquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat het kwetsend bedoeld was voor kleinzusje. Sorry.![]()
Ik ben wel blij, maar ik vind het sneu voor kleinzusje.![]()
Ik heb in ieder geval niks tegen jou hoor, alleen tegen roddickquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heeeeeeeeee, psssssssssst Federer Fan: Misschien is het niet zo handig om mij steeds kusjes te geven en mijn naam te noemen in jouw postings. Het is vast heel lief bedoeld, maar het is een beetje veel aan het worden en ik kan echt prima voor mezelf opkomen hoor. Ik ben niet zielig, dus je hoeft me niet te beschermen. Ok ? thx![]()
Ow, sorry.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heeeeeeeeee, psssssssssst Federer Fan: Misschien is het niet zo handig om mij steeds kusjes te geven en mijn naam te noemen in jouw postings. Het is vast heel lief bedoeld, maar het is een beetje veel aan het worden en ik kan echt prima voor mezelf opkomen hoor. Ik ben niet zielig, dus je hoeft me niet te beschermen. Ok ? thx![]()
Als Nadal hersteld is van zijn polsblessure misschien wel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:33 schreef harrypiel het volgende:
Hopelijk krijgen we weer een editie van "Clash of the Titans" Federer VS Nadal als finale![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ow, sorry.Was niet vervelend bedoeld. Wilde idd voor je opkomen.
![]()
In elk geval doei en veel plezier met het tennis.![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:22 schreef Federer-fan het volgende:
Is Federer nu eigenlijk nog wel de favoriet voor de US Open?
DIK.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:22 schreef Federer-fan het volgende:
At Tim86 en Ambrosius: Oké, maar ik bedoel meer: zou Federer gezien zijn huidige vorm nog wel als dé favoriet voor de US Open moeten worden beschouwd.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
DIK.
Betfair geeft als quoteringen:
Federer: 1.61
Nadal: 8.2
Djokovic: 9.2
Roddick: 30
Wie zou anders de favoriet moeten zijnquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:22 schreef Federer-fan het volgende:
Als hij met zijn huidige vorm al de finale haalt, moet 'ie op de US Open met een iets betere vorm met links nog winnen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
At Tim86 en Ambrosius: Oké, maar ik bedoel meer: zou Federer gezien zijn huidige vorm nog wel als dé favoriet voor de US Open moeten worden beschouwd.
Ook van Djokovic en Nadal?quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als hij met zijn huidige vorm al de finale haalt, moet 'ie op de US Open met een iets betere vorm met links nog winnen.
Dat denk ik ook ja.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:33 schreef Norrage het volgende:
Fed is uiteraard gewoon de favoriet, en hij gaat het ook gewoon weer op zijn sloffen winnen. Djoko gaat hem in 5 sets echt niet hebben, en ik denk dat Fed toch echt wel iets gemotiveerder zal zijn in een grand slam dan in een TMSje...
Waarom niet? Hoe is het met Nadal? Iemand iets gehoord over zijn blessure?quote:Ik denk dat de enige uitdager nu Djokovic is geworden. Nadal zie ik niks doen...
nopg altijd niet echt fit..sukkelt eigenlijk al lange tijd een beetje...het snelle hardcourt van de US Open ligt hem ook niet zo..quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja.
[..]
Waarom niet? Hoe is het met Nadal? Iemand iets gehoord over zijn blessure?
De ondergrond is gewoon te snel voor hem.....en volgens mij is hij best heftig geblesseerd,,maar je weet het nooit bij hem...Volgens mij is hij dat al het hele jaarquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja.
[..]
Waarom niet? Hoe is het met Nadal? Iemand iets gehoord over zijn blessure?
Ik had ook het idee dat het ernstig was. Polsblessures zijn nooit fijn.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
De ondergrond is gewoon te snel voor hem.....en volgens mij is hij best heftig geblesseerd,,maar je weet het nooit bij hem...Volgens mij is hij dat al het hele jaar
Naja, op wimbledon dit jaar kon je de regen ook zowat als een extra umpire zien, dat heeft veel wedstrijden wel wat beinvloed naar mijn idee. Ik gun Federer de tournooi winst wel, al was het alleen maar omdat het zo'n aardige kerel is, maar puur voor het entertainment moeten het wel wat stevige wedstrijden zijn, als hij alleen maar in straight sets er doorheen fietst is dat natuurlijk wel een mooi voorbeeld van zijn grote klasse, maar het haalt wel een stukje vermaak voor ons weg.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:56 schreef Norrage het volgende:
wat ik hoop deze USOpen is dat Gasquet, Baghdatis, Monfils, Murray en zo ook allemaal weer een rol gaan spelen...Dat maakte Wimbledon echt topEn dat dan tesamen met een Hewitt, een Blake, davydenko...gewoon dat iedereen tegelijk goed speelt, en niet van die stomme spelers die één toernooitje per half jaar de sterren van de hemel splene.
Want over een jaar of 1/2 zullen zij de hele top bezetten, dus ik wil wel nog een voorproefje voor als het tennis echt weer bijzonder interessant gaat worden...Niet met een Fed die zelfs als hij dramatisch speelt het meeste wint.
Precies, vind ik ook.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:56 schreef Norrage het volgende:
Want over een jaar of 1/2 zullen zij de hele top bezetten, dus ik wil wel nog een voorproefje voor als het tennis echt weer bijzonder interessant gaat worden...Niet met een Fed die zelfs als hij dramatisch speelt het meeste wint.
Die is gewoon een extra lange kuurtje aan het volgenquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
De ondergrond is gewoon te snel voor hem.....en volgens mij is hij best heftig geblesseerd,,maar je weet het nooit bij hem...Volgens mij is hij dat al het hele jaar
quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:52 schreef Federer-fan het volgende:
Federer staat nu meer dan 2000 punten op Nadal voor op de wereldranglijst: 7605 tegen 5485.(Zie www.atptennis.com).
Ja, inderdaad.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:42 schreef TheGeneral het volgende:
[..]Het is dat hij bijna 1000 punten heeft verloren door IW en Miami... Anders had het veel groter geweest.
Nog meer dan een week wachten.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
We gaan weer grandslammen, veel bekende gezichten hier
.
Maar ze kijken wel naar die andere stand wat betreft het aantal weken op nr1 enzo .quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:27 schreef Norrage het volgende:
Hij heeft ook bijzonder veel punten te verdedigen, Nadal niet. In de Race staat Nadal nog steeds voor, en de Race is wat uiteindelijk de stand is aan het eind van het jaar...Dus als ze nu zouden eindigen zou nadal de #1 zijn.
Ach, 11 punten. Dat is niks. En Nadal heeft sowieso al zijn optionele extra toernooien al gebruikt, Federer niet. En als ze nu zouden eindigen zou Federer de nummer 1 zijn. Hij staat gewoon 1e op rankingpunten. Die race points zijjn alleen belangrijk voor de kwalificatie voor de Masters Cup aan het einde van het jaar.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:27 schreef Norrage het volgende:
Hij heeft ook bijzonder veel punten te verdedigen, Nadal niet. In de Race staat Nadal nog steeds voor, en de Race is wat uiteindelijk de stand is aan het eind van het jaar...Dus als ze nu zouden eindigen zou nadal de #1 zijn.
Fed heeft echter nog de USopen, de indoor TMS en de TMC te gaan, en in al die toernooien heeft hij veel meer kans om verder te komen dan Nadal dus ik denk dat de #1 positie dit jaar nog een makkie voor hem zal zijn.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:57 schreef Djokovic-fan het volgende:
[..]
ik ook, ik hoop dat djoko niet wint.
Klopt, maar de Race is iets actueler...Dus uit de race kan je makkelijker halen hoe het aan het eind van het jaar is.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:32 schreef Vaud het volgende:
[..]
Maar ze kijken wel naar die andere stand wat betreft het aantal weken op nr1 enzo .
Ja....maar de volgorde van de 8 die aan de TMC meedoen is ook precies de volgorde van de top 8 van de wereld op dat moment. Aan het eind van het jaar zijn de entry ranking en de race eigenlijk precies gelijk...(gewoon de race x5 doen en je hebt de entry)....(alleen TMC punten tel je er uiteraard nog even bij)quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:48 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ach, 11 punten. Dat is niks. En Nadal heeft sowieso al zijn optionele extra toernooien al gebruikt, Federer niet. En als ze nu zouden eindigen zou Federer de nummer 1 zijn. Hij staat gewoon 1e op rankingpunten. Die race points zijjn alleen belangrijk voor de kwalificatie voor de Masters Cup aan het einde van het jaar.
Dat valt wel mee. In Toronto heeft hij goed gespeeld, alleen de finale was minder. Maar hij was erg scherp in dat toernooi. Cincy was hij belabberd tot de finale. Maar goed, dat was zijn 10e partij in 12 dagen dus er zal ook wel wat vermoeidheid bij zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:36 schreef Djokovic-fan het volgende:
mooi, dat maakt hem misschien extra gemotiveerd na de magere optredens van de afgelopen weken.
Daar heb je gelijk in ja. Maar Nadal gaat de race echt niet winnen.. En ook geen #1 wordenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja....maar de volgorde van de 8 die aan de TMC meedoen is ook precies de volgorde van de top 8 van de wereld op dat moment. Aan het eind van het jaar zijn de entry ranking en de race eigenlijk precies gelijk...(gewoon de race x5 doen en je hebt de entry)....(alleen TMC punten tel je er uiteraard nog even bij)
Dus hoewel het misschien niet belangrijk oogt, is het net zo realistisch...
Uiteindelijk is de enige echte ranking natuurlijk de jaarranking, en daar baseren ze plaatsingen enzo ook op...maar de vraag hier was of Fed zijn #1 ging behouden tot het eind van het jaar en dan is de race nauwkeuriger op dit moment...En hoewel hem dat wel gaat lukken, is dat zeker nog niet zeker....integendeel, Nadal staat voor.
dat was toch in montreal?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:55 schreef TheGeneral het volgende:
Dat valt wel mee. In Toronto heeft hij goed gespeeld, alleen de finale was minder. Maar hij was erg scherp in dat toernooi. Cincy was hij belabberd tot de finale. Maar goed, dat was zijn 10e partij in 12 dagen dus er zal ook wel wat vermoeidheid bij zijn.
Grrrrrrrrrrr nog zo een.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:57 schreef Djokovic-fan het volgende:
[..]
Die pool is een link figuur.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
Onze Dick maakt trouwens ook wel een kans:
Marcel Granollers-Pujol ESP
vs.
Leonardo Mayer ARG
Philipp Petzschner GER
vs.
Dick Norman BEL (21)
Alex Bogdanovic GBR (16)
vs.
Robert Smeets AUS
Michal Przysiezny POL
vs.
Paolo Lorenzi ITA
Bogdanovic heeft ie volgens mij onlangs nog verslagen en die meeste anderen zijn nogal jong.
Schultz heeft het een stuk lastiger, die zou in de tweede ronde tegen Zi Yan moeten, die vorige week nog de halve finale van een WTA-toernooi haalde.
En dan hebben we ook nog Tamaela, maar eigenlijk heb ik wat haar betreft geen idee.
Lekkere fan ben jij.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:57 schreef Djokovic-fan het volgende:
[..]
Troicki is wel een goede speler hoor, erg gevaarlijk in mijn ogen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:55 schreef XL het volgende:
Haase zit in een goed kwalificatiedeel.
Die Troicki schijnt wel een sympathieke gast te zijn.
Echagaray won van hem in the Bronx.
Niemeyer stond tweede ronde Cincinnati.
Robin moet dit gewoon (zie plaatsing) makkelijk redden.
Robin Haase NED (2)
vs.
Nicolas Tourte FRA
Frederic Niemeyer CAN
vs.
Michael Lammer SUI
Grega Zemlja SLO
vs.
Brian Wilson USA
Bruno Echagaray MEX
vs.
Viktor Troicki SRB (28)
Sluiter zit zwaarder als je het mij vraagt
Raemon Sluiter NED (8)
vs.
Michal Mertinak SVK
Brendan Evans USA
vs.
Jamie Baker GBR
Julien Jeanpierre FRA
vs.
Rohan Bopanna IND
Adrian Menendez ESP
vs.
Pablo Cuevas URU (19)
Mertinak is een gelijkwaardige oude rot.
Bopanna heeft volgens mij een positieve Head-to-Head tegen Raemon.
Cuevas versloeg hem in Scheveningen wel erg makkelijk.
Wessels zit goed
Bobby Reynolds USA (9)
vs.
Joseph Sirianni AUS
Stefan Wauters BEL
vs.
Peter Wessels NED
Marc Fornell ESP
vs.
Benedikt Dorsch GER
Kevin Kim USA
vs.
Rik De Voest RSA (31)
Rik de Voest versloeg dan wel Verkerk bij zijn rentree. Peter moet hem WEL kunnen hebben.
Voor de rest eigenlijk niets spannends. Bobby Reynolds kan goed serveren.
Huta Galung had mee kunnen doen maar is niet in New York![]()
Dat verlies je Federer gaat gewoon weer winnen en ik heb een gevoel dat Nadal er in de eerste ronde uitvliegt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:35 schreef Eppie_NL het volgende:
Iemand voor ¤ 100 wedden? durf jij TheGeneral? ik zeg dat Federer de US Open niet gaat winnen.
Federer wint: ik krijg 100 van jou.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:35 schreef Eppie_NL het volgende:
Iemand voor ¤ 100 wedden? durf jij TheGeneral? ik zeg dat Federer de US Open niet gaat winnen.
Die Troicki zet sporadisch een leuk resultaat neer en dan gaat heel MTF uit z'n dak, maar echt kwalitatief kan hij niet wat Haase moet kunnen hoor.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Troicki is wel een goede speler hoor, erg gevaarlijk in mijn ogen.
Wessels zal het ook zwaar krijgen..Reynolds is in goede vorm de laatste weken in het challenger circuit en ook Dorsch won een paar weken geleden nog een hardcourt challenger..daarnaast is er ook nog een Kevin Kim die ook ervaren genoeg is en degelijke resultaten kan neerzetten..Wessels gaat het niet redden denk ik.
Sluiter heeft nog de beste loting in mijn ogen![]()
die bet wil ik ook wel nemen van hem ambroquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Federer wint: ik krijg 100 van jou.
Federer wint niet: jij krijgt 100 van mij?
Het is niet grappig om 2 accounts aan te maken met zo'n naam hoor...Ik weet echt wel wie je bentquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:40 schreef Nadal-fan het volgende:
[..]
Dat verlies je Federer gaat gewoon weer winnen en ik heb een gevoel dat Nadal er in de eerste ronde uitvliegt.![]()
![]()
Zo'n gevoel heb ik..........
Als je denkt dat ik Djoko-fan of Nadak-fan ben zit je er flink naast.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het is niet grappig om 2 accounts aan te maken met zo'n naam hoor...Ik weet echt wel wie je bent![]()
Het feit dat je je meteen aangesproken voelt zegt genoegquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:11 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
Als je denkt dat ik Djoko-fan of Nadak-fan ben zit je er flink naast.![]()
Prima dan ben ik het toch...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het feit dat je je meteen aangesproken voelt zegt genoeg
maar ook al ben je het niet, mijn kotssmilie is in ieder geval van toepassing want het is niet echt grappig
Ik vind het eigenlijk best wel grappigquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het is niet grappig om 2 accounts aan te maken met zo'n naam hoor...Ik weet echt wel wie je bent![]()
vandaagquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:05 schreef suus21 het volgende:
wanneer begint het kwalificatie toernooi?
Ik sluit aan achter Timmie.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:50 schreef Tim86 het volgende:
die bet wil ik ook wel nemen van hem ambro
Ik hoop dat ze genoeg handdoeken hebben. Wat is dat toch altijd primitief, dat ze met honderd man tegelijk op hun knieën op de baan liggen om de baan droog te maken als er plassen liggen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:30 schreef Ambrosius het volgende:
Dan moet het wel eerst droog worden in New York.
Ik ben altijd optimistischquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je had het op zich ook bij die 3 kunnen laten. Djoko is de verliezer van de loting, damn zijn schema volgen is niet echt leuk
.
quote:
BVO, nu we toch filters hebben mag je wel een WTA US Open topic aanmakenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ben altijd optimistisch. Nee, ik vind haar niet kansloos tegen Petrova hoor. Ze heeft wel weer geluk met de loting; in R3 ontmoet ze als 32e 1t/m8, dus het had slechter gekund dan Petrova (7).
Niks mis met WTAquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:22 schreef XL het volgende:
[..]
BVO, nu we toch filters hebben mag je wel een WTA US Open topic aanmaken![]()
Wel een posticon gebruiken he!
maar ik ben serieus. Een apart WTA-topic kan makkelijk. Het worden allebei reeksen, dat kan niet missen. Binnen het tennisfilter is er ook makkelijk de ruimte voor.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Niks mis met WTA.
M'n PI vergetn was een beetje dom.
Simpel... wijven in het wijventopic en tennis in het echte topic.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:28 schreef Ambrosius het volgende:
Werkt voor geen meter, omdat al die wedstrijden tegelijk zijn, moet je constant kijken in welk topic je post.
Zou goed kunnen. Hantuchova werd vandaag nog geveegd door die Hongaarse. Krajicek heeft wel een wat betere service natuurlijk, maar ze gaat het heel moeilijk krijgen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:51 schreef Tim86 het volgende:
Krajicek gaat er keihard af tegen Szavay..trust me..
Szavay is echt ongelooflijk gegroeid dit jaar..speelt al maandenlang super en is goed op alle ondergronden...gaat echt moeilijk worden voor Krajicek vrees ikquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zou goed kunnen. Hantuchova werd vandaag nog geveegd door die Hongaarse. Krajicek heeft wel een wat betere service natuurlijk, maar ze gaat het heel moeilijk krijgen.
Jawel hoor.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:13 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
mag mn schat nu helemaal niet meer meedoen ??
![]()
Hoe kom je daarbij? Blake's H2H tegen Davydenko is 6-0 (http://www.atptennis.com/3/en/players/headtohead/default.asp?playernum1=B676&playernum2=D402).quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:29 schreef Tim86 het volgende:
Despite the fact that it's a tough quarter I expect the top seeds to get out of it and personally I'm hoping for Blake to reach the semi's. Davy leads their H2H but Blake annihilated him last weak already.
Puik plan.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:29 schreef XL het volgende:
[..]
Simpel... wijven in het wijventopic en tennis in het echte topic.
Thxquote:
Hee moppentrommelquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:29 schreef XL het volgende:
[..]
Simpel... wijven in het wijventopic en tennis in het echte topic.
Hoi.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:05 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Thx![]()
Is er nou al bekend waar ik kan kijken, zijn er gratis streams, wie zend het uit ???
Of moet ik terug gaan lezen![]()
Ik bedoel niet dat jij naar het vrouwentopic moet hoor, het geneuzel over tennis blijft gewoon hier. Alleen dat gezever of die huisvrouwenpotjes de hele tijd, dat moet dan in een apart wijventennistopic.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:09 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hee moppentrommel![]()
Dan stel ik wel voor dat er bij een eventuele scheiding geen naaktcaps van wijven in het heren topic komen en in het damessubjesforumpje mag Andy bloot, ok![]()
Rogiertje is een homoquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:03 schreef XL het volgende:
[..]
Ik bedoel niet dat jij naar het vrouwentopic moet hoor, het geneuzel over tennis blijft gewoon hier. Alleen dat gezever of die huisvrouwenpotjes de hele tijd, dat moet dan in een apart wijventennistopic.![]()
en Deceit, de aandacht komt vanzelf als het topic er is. Ik weet dat er een paar homo's op fok zitten, daarvan zijn er vast een aantal geinteresseerd in dat langzame, zachthandige tennis.
Dat zou wel Mirka verklaren.quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:21 schreef XL het volgende:
Er draait een nieuwe film van Mandy in de bioscoop. Maar zijn ze nu nog bij elkaar?
het liefdesleven van een herentennisser mag dan weer wel in het herentopic uiteraard.quote:
Zeg nou maar waar ik die schijtpotjes kan bekijkenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:29 schreef XL het volgende:
[..]
het liefdesleven van een herentennisser mag dan weer wel in het herentopic uiteraard.
Dus als je caps hebt van Stepanek en Hingis die stiekem toch nog zoenen achter de grandstand, dan mag je ze gewoon hier plaatsen.
Die Dr. Phil-cheerleeadersmiley is liev. Hoe heb je die gemaakt?quote:
was een foutje...haalde 2 H2H's door elkaar daar..quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Blake's H2H tegen Davydenko is 6-0 (http://www.atptennis.com/3/en/players/headtohead/default.asp?playernum1=B676&playernum2=D402).
Ja, en wacht maar. Over 2 weken ongeveer staat hij 14-1 voorquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:18 schreef MikeLowrey het volgende:
jezussss, heeft Federer echt een head to head van 13-1 tegen Mandy Roddick![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moet kunnen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
was een foutje...haalde 2 H2H's door elkaar daar..
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:50 schreef TheArt het volgende:
Tuurlijk hoor, Haase verliest de eerste set van Tourte met 6-3
Haase wintquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:43 schreef Tim86 het volgende:
3-6 6-1 3-3 nu
homo, zie je meteenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:57 schreef XL het volgende:
Neerlands hoop:
[afbeelding]
Speelt de tweede partij op baan 8
Dan hebben ze het meestal over zichzelf. En het is niet vergezocht dat Federer en Roddick de kwartfinale halen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Spelers willen nooit vooruit kijken in het schema, maar ondertussen heeft Hewitt het ook al over Roddick - Fed in de kwartfinale.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:31 schreef Tim86 het volgende:
tegenvaller dit..hopelijk hersteldt hij zich weer..
zelfs ik ben maar een mensquote:
Ik ook.quote:
Ik hoop ook dat je ongelijk hebt.quote:3-0 achter nu..einde verhaal (hoop dat ik ongelijk heb)
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:29 schreef leroytje het volgende:
Gewonnen![]()
![]()
![]()
2-6, 7-6 (3) en 6-3
Gelukkig maar
Hantuchova wel in het wijventopic he!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:50 schreef Tim86 het volgende:
ik ben fan van Moya en Hantuchova en ga ze passioneel toejuichen...ik zeg het vast even
Moya gaat de derde ronde halen, toch?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:50 schreef Tim86 het volgende:
ik ben fan van Moya en Hantuchova en ga ze passioneel toejuichen...ik zeg het vast even
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:50 schreef Tim86 het volgende:
Carlos Moya:quote:
ik hoop het anders stuur ik de hele balkan op hem af...die ene joego die nog over is kan ik dan wel hebbenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:58 schreef APK het volgende:
[..]
Moya gaat de derde ronde halen, toch?![]()
Anders stuur ik een Joegoslaaf op je af.
of heel wos houdt van me of heel wos haat me apkquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:45 schreef APK het volgende:
De vraag is of die vogel op het onderste plaatje ook een beetje kan tennissen.
Wat een mooie mannen, spelen die ook tennis ?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Carlos Moya:
[afbeelding]
Richard Gere:
[afbeelding]
Ik kan niet spreken voor de rest van WOS, maar jouw preview was geweldig.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:48 schreef Tim86 het volgende:
of heel wos houdt van me of heel wos haat me apk
ghehe..Carlos Moya wel, Richard Gere is een (inmiddels stuk oudere) bekende acteurquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:52 schreef KZ-FAN het volgende:
[..]
Wat een mooie mannen, spelen die ook tennis ?![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:58 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kan niet spreken voor de rest van WOS, maar jouw preview was geweldig.![]()
Mijn pensioenplan salueert:
[afbeelding]
hahaha...als youzhny wint koop ik een ticket en ga ik naakt door moskou rennen![]()
Die staat.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:10 schreef Tim86 het volgende:
hahaha...als youzhny wint koop ik een ticket en ga ik naakt door moskou rennen
jij bent dan wel in staat om mijn ticket te betalen toch?quote:
Als jij foto's maaktquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
jij bent dan wel in staat om mijn ticket te betalen toch?![]()
Jammer, denk dat Richard beter speelt dan Moyaquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ghehe..Carlos Moya wel, Richard Gere is een (inmiddels stuk oudere) bekende acteur
dan heb ik een 2e foto nodig want om foto's van mezelf te maken terwijl ik naakt door de straten ren is toch moeilijker dan het lijkt...quote:
dat durf ik te betwijfelen haha...enne Youzhny gaat winnen geloof me nu maar...als de Russiische maffia mijn bericht leest zorgen zij er wel voor dat Youz wintquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:02 schreef KZ-FAN het volgende:
[..]
Jammer, denk dat Richard beter speelt dan Moya
Maar ach, als Nadal maar wint, toch![]()
Dat is een WTA-Tour topic, dit is een speciaal toernooitopic. Gewoon hier dus imo.quote:
Hoi.quote:
Dan moet er dus nog een US Open wijventopic komen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 08:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is een WTA-Tour topic, dit is een speciaal toernooitopic. Gewoon hier dus imo.
dat klopt niet..de lucky loser plekken worden verloot onder de 4 LL's met de hoogste ranking...stel dat er maar 1 plek vrijkomt dan is de kans dus 1/4 en bij 2 plekken 1/2quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:01 schreef XL het volgende:
Daarmee lijkt Haase zo goed als zeker van deelname.
Monfils heeft zich al teruggetrokken voor de US Open.
Er is dus al 1 plek voor een lucky loser.
Als Frank Dancevic wint is Haase dus zeker.
Als Haase zelf wint is hij ook zeker.
Als nog iemand zich terugtrekt is Haase ook zeker.
Als hij het op eigen kracht moet doen, dan moet hij winnen van de Mexicaan waar hij vorige week van verloor.
Dat is niet meer zo. Dat was alleen op de Australian Open (klote voor Gicquel). Om te voorkomen dat iemand een partij ging wegtanken. Dat kan Robin nu wel doen, als qualifier heb je kans op Federer. Op de plek van Monfils (in het mietjeskwart tegen een qualifier) zit je beter. Soderling kan ik niet vinden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
dat klopt niet..de lucky loser plekken worden verloot onder de 4 LL's met de hoogste ranking...stel dat er maar 1 plek vrijkomt dan is de kans dus 1/4 en bij 2 plekken 1/2
Stand van zaken nu:
Soderling en Monfils hebben teruggetrokken...50-50 dus als hij verliest vandaag.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:26 schreef Norrage het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Vu7OKS9fU14
Djoko @ Nalbandian
hahahahaha ik ga helemaal kapot hierquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:26 schreef Norrage het volgende:
Djoko @ Nalbandian
echt briljant..heb hem ook in mijn sig staan nuquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:26 schreef Norrage het volgende:
Djoko @ Nalbandian
http://www.youtube.com/watch?v=VM6RUfeGLIE&mode=related&search=quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
echt briljant..heb hem ook in mijn sig staan nu![]()
![]()
Uiteraard irriteerde ik me er na 1 x al aan. Het zou acceptabel kunnen zijn in demonstratiepartijen, als de geimiteerde erbij is. Nu is het smakeloos en goedkoop scoren, dat past dan wel weer bij zijn spelletje.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:26 schreef Norrage het volgende:
Maar het idee om op die manier Nalbandian te imiteren
Hij moet het alleen allemaal niet te vaak gaan doen, dan gaat het arrogant ogen...maar ja, nu vraagt iedereen het hem natuurlijk steeds.
Jij zou het ook niet waarderen hoor, als de discussies over jouw eigenaardigheden niet met jou gevoerd worden. Maar ze uiteindelijk wel in het clubblad van je vereniging terecht komen, waardoor je er vervolgens wel zelf achterkomt.quote:
Wil Tim wel makenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:47 schreef XL het volgende:
[..]
Dan moet er dus nog een US Open wijventopic komen.
ik reageerde meer op de afsluiter van je postquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:28 schreef XL het volgende:
[..]
Jij zou het ook niet waarderen hoor, als de discussies over jouw eigenaardigheden niet met jou gevoerd worden. Maar ze uiteindelijk wel in het clubblad van je vereniging terecht komen, waardoor je er vervolgens wel zelf achterkomt.
quote:
ach de rituelen voor de serivce. boeit niet heel veel. dat moet je kunnen incaseren hoorquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:28 schreef XL het volgende:
[..]
Jij zou het ook niet waarderen hoor, als de discussies over jouw eigenaardigheden niet met jou gevoerd worden. Maar ze uiteindelijk wel in het clubblad van je vereniging terecht komen, waardoor je er vervolgens wel zelf achterkomt.
Als Nadal het had gedaan had je moord en brand geschreeuwd.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:01 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
ach de rituelen voor de serivce. boeit niet heel veel. dat moet je kunnen incaseren hoor
omdat nadal zijn spel zelf 1 en al ritueel is. bij djoko is dat, afgezien van de 100 stuitereraar voor elke service, niet het geval.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:08 schreef XL het volgende:
[..]
Als Nadal het had gedaan had je moord en brand geschreeuwd.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:09 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
omdat nadal zijn spel zelf 1 en al ritueel is. bij djoko is dat, afgezien van de 100 stuitereraar voor elke service, niet het geval.
Nadalbashers hebben de selectieve verontwaardiging uitgevonden, zo lijkt het.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:08 schreef XL het volgende:
[..]
Als Nadal het had gedaan had je moord en brand geschreeuwd.
nee ik ben 100% anti opsplitsing...vind 1 topic wel genoeg...zou dan liever 1 slowchat topic zien met livescore en gejuich en eentje waarin er echt zinnig over tennis wordt gepraatquote:
Zijn reactie op de persconferentie na afloop was zo leuk.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:18 schreef TheGeneral het volgende:
Ik hoop weer op een afstraffing voor Roddick door Federer. Gisteren weer even de halve finale van de Australian Open gezien. Wat werd Roddick daar gebitchslapt zeg![]()
![]()
Werkt ook niet denk ik, gewoon alles hierin jassen. Wel is belangrijk om zo min mogelijk te baggeren, tenminste niet zoveel als bij Wimbledon.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
nee ik ben 100% anti opsplitsing...vind 1 topic wel genoeg...zou dan liever 1 slowchat topic zien met livescore en gejuich en eentje waarin er echt zinnig over tennis wordt gepraat![]()
maar daar regende het dan ook idioot veelquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:26 schreef Ambrosius het volgende:
Wel is belangrijk om zo min mogelijk te baggeren, tenminste niet zoveel als bij Wimbledon.
Bagger bij Wimbledon ging vrijwel allemaal over vrouwentennis.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Werkt ook niet denk ik, gewoon alles hierin jassen. Wel is belangrijk om zo min mogelijk te baggeren, tenminste niet zoveel als bij Wimbledon.
Klopt ja. Deed hij erg tof jaquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:25 schreef XL het volgende:
[..]
Zijn reactie op de persconferentie na afloop was zo leuk.
Voor wie het wil terugzien: http://www.youtube.com/watch?v=kGiSrj97txcquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:33 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Klopt ja. Deed hij erg tof ja![]()
Ik heb hem er ook bijgezet jaquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:35 schreef XL het volgende:
[..]
Voor wie het wil terugzien: http://www.youtube.com/watch?v=kGiSrj97txc
Oh jezus, straks zit ik in 3 topics te postenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
nee ik ben 100% anti opsplitsing...vind 1 topic wel genoeg...zou dan liever 1 slowchat topic zien met livescore en gejuich en eentje waarin er echt zinnig over tennis wordt gepraat![]()
Gatverdamme, haal die link eens gauw weg.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:55 schreef kleinzusje het volgende:
Leuk SlowChatfilmpje alvast: Andy![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:08 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Gatverdamme, haal die link eens gouw weg.![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:11 schreef Tim86 het volgende:
Haase pakt set 1 met 7-6
boooooooooooooom haaseeeeeeee
wat een held
Mentaal gezien lijkt hij echt klaar voor de top.
(gejuich, livescore en een zinnige post in 1)
Het gaat ver om op basis van een livestream dit soort dingen te roepen, maar sinds zijn overwinning op Berdych staat hij hoog op het verlanglijstje om snel nog eens te zien spelen. Hij lijkt alles in zich te hebben om nu door te stoten naar een plek in de top70.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:11 schreef Tim86 het volgende:
Haase pakt set 1 met 7-6
boooooooooooooom haaseeeeeeee
wat een held
Mentaal gezien lijkt hij echt klaar voor de top.
(gejuich, livescore en een zinnige post in 1)
Die wedstrijd tegen Berdych heb ik ook gezien. Inderdaad dat was super. Daarom wil ik hem vaker zien spelen. Vooral het geduld en de rust in die partij, want hij kwam er lang echt niet aan te pas. Bleef knokken voor zijn servicegames en ging echt als een held die laatste servicegames van Berdych in de tweede set in.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:23 schreef Tim86 het volgende:
heb hem tegen Berdych gezien en dat was echt heel erg goed...Berdych was verre van fantastisch maar het was echt Haase die de wedstrijd won, niet T-Berd die hem verloor..
Voor deze wedstrijd heb ik geen stream hoor helaas...zit achter scorebord..
DatkanBeterquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:26 schreef Norrage het volgende:
Djoko @ Nalbandian
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:46 schreef MikeLowrey het volgende:
Zijn we het op dat punt eens Djoko![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Oh jezus, straks zit ik in 3 topics te posten![]()
Of misschien wel 4( een slowchat met gejuich als Maria kreunt).
voorbeeld:
US vrouwen: 6-0 Maria, mooie topspin...........zeker vergeleken met Martina in 1867 ..... 2e ronde RC..... !!!
SC vrouwen:dat gekut kreun, jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh
, oh, nee toch niet, hup Maria
![]()
US mannen: 6-0, 6-0, 5-2 Andy, wat eeen bal, weer een ace zoals in 2006 bij de finale........
SC mannen: Hup andy, ohhhhhhhhhh, neeeeeeeeee
, jeeeeeeeeeeeeeeeeee
top !!!
Altijd.quote:Zo lang ik maar aan jullie mag blijven vragen wat choken is, zonder finaal uitgelachen te worden is het prima![]()
2 games later lukt het hem niet...7-6 5-7 nuquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:57 schreef Tim86 het volgende:
Haase overleeft setpoint en komt terug tot 5-5 (geen breaks)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |