Grrrrrrrrrrr nog zo een.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:57 schreef Djokovic-fan het volgende:
[..]
ik ook, ik hoop dat djoko niet wint.
Die pool is een link figuur.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
Onze Dick maakt trouwens ook wel een kans:
Marcel Granollers-Pujol ESP
vs.
Leonardo Mayer ARG
Philipp Petzschner GER
vs.
Dick Norman BEL (21)
Alex Bogdanovic GBR (16)
vs.
Robert Smeets AUS
Michal Przysiezny POL
vs.
Paolo Lorenzi ITA
Bogdanovic heeft ie volgens mij onlangs nog verslagen en die meeste anderen zijn nogal jong.
Schultz heeft het een stuk lastiger, die zou in de tweede ronde tegen Zi Yan moeten, die vorige week nog de halve finale van een WTA-toernooi haalde.
En dan hebben we ook nog Tamaela, maar eigenlijk heb ik wat haar betreft geen idee.
Lekkere fan ben jij.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:57 schreef Djokovic-fan het volgende:
[..]
ik ook, ik hoop dat djoko niet wint.
Troicki is wel een goede speler hoor, erg gevaarlijk in mijn ogen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:55 schreef XL het volgende:
Haase zit in een goed kwalificatiedeel.
Die Troicki schijnt wel een sympathieke gast te zijn.
Echagaray won van hem in the Bronx.
Niemeyer stond tweede ronde Cincinnati.
Robin moet dit gewoon (zie plaatsing) makkelijk redden.
Robin Haase NED (2)
vs.
Nicolas Tourte FRA
Frederic Niemeyer CAN
vs.
Michael Lammer SUI
Grega Zemlja SLO
vs.
Brian Wilson USA
Bruno Echagaray MEX
vs.
Viktor Troicki SRB (28)
Sluiter zit zwaarder als je het mij vraagt
Raemon Sluiter NED (8)
vs.
Michal Mertinak SVK
Brendan Evans USA
vs.
Jamie Baker GBR
Julien Jeanpierre FRA
vs.
Rohan Bopanna IND
Adrian Menendez ESP
vs.
Pablo Cuevas URU (19)
Mertinak is een gelijkwaardige oude rot.
Bopanna heeft volgens mij een positieve Head-to-Head tegen Raemon.
Cuevas versloeg hem in Scheveningen wel erg makkelijk.
Wessels zit goed
Bobby Reynolds USA (9)
vs.
Joseph Sirianni AUS
Stefan Wauters BEL
vs.
Peter Wessels NED
Marc Fornell ESP
vs.
Benedikt Dorsch GER
Kevin Kim USA
vs.
Rik De Voest RSA (31)
Rik de Voest versloeg dan wel Verkerk bij zijn rentree. Peter moet hem WEL kunnen hebben.
Voor de rest eigenlijk niets spannends. Bobby Reynolds kan goed serveren.
Huta Galung had mee kunnen doen maar is niet in New York![]()
Dat verlies je Federer gaat gewoon weer winnen en ik heb een gevoel dat Nadal er in de eerste ronde uitvliegt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:35 schreef Eppie_NL het volgende:
Iemand voor ¤ 100 wedden? durf jij TheGeneral? ik zeg dat Federer de US Open niet gaat winnen.
Federer wint: ik krijg 100 van jou.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:35 schreef Eppie_NL het volgende:
Iemand voor ¤ 100 wedden? durf jij TheGeneral? ik zeg dat Federer de US Open niet gaat winnen.
Die Troicki zet sporadisch een leuk resultaat neer en dan gaat heel MTF uit z'n dak, maar echt kwalitatief kan hij niet wat Haase moet kunnen hoor.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Troicki is wel een goede speler hoor, erg gevaarlijk in mijn ogen.
Wessels zal het ook zwaar krijgen..Reynolds is in goede vorm de laatste weken in het challenger circuit en ook Dorsch won een paar weken geleden nog een hardcourt challenger..daarnaast is er ook nog een Kevin Kim die ook ervaren genoeg is en degelijke resultaten kan neerzetten..Wessels gaat het niet redden denk ik.
Sluiter heeft nog de beste loting in mijn ogen![]()
die bet wil ik ook wel nemen van hem ambroquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Federer wint: ik krijg 100 van jou.
Federer wint niet: jij krijgt 100 van mij?
Het is niet grappig om 2 accounts aan te maken met zo'n naam hoor...Ik weet echt wel wie je bentquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:40 schreef Nadal-fan het volgende:
[..]
Dat verlies je Federer gaat gewoon weer winnen en ik heb een gevoel dat Nadal er in de eerste ronde uitvliegt.![]()
![]()
Zo'n gevoel heb ik..........
Als je denkt dat ik Djoko-fan of Nadak-fan ben zit je er flink naast.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het is niet grappig om 2 accounts aan te maken met zo'n naam hoor...Ik weet echt wel wie je bent![]()
Het feit dat je je meteen aangesproken voelt zegt genoegquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:11 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
Als je denkt dat ik Djoko-fan of Nadak-fan ben zit je er flink naast.![]()
Prima dan ben ik het toch...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het feit dat je je meteen aangesproken voelt zegt genoeg
maar ook al ben je het niet, mijn kotssmilie is in ieder geval van toepassing want het is niet echt grappig
Ik vind het eigenlijk best wel grappigquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het is niet grappig om 2 accounts aan te maken met zo'n naam hoor...Ik weet echt wel wie je bent![]()
vandaagquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:05 schreef suus21 het volgende:
wanneer begint het kwalificatie toernooi?
Ik sluit aan achter Timmie.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:50 schreef Tim86 het volgende:
die bet wil ik ook wel nemen van hem ambro
Ik hoop dat ze genoeg handdoeken hebben. Wat is dat toch altijd primitief, dat ze met honderd man tegelijk op hun knieën op de baan liggen om de baan droog te maken als er plassen liggen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:30 schreef Ambrosius het volgende:
Dan moet het wel eerst droog worden in New York.
Ik ben altijd optimistischquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je had het op zich ook bij die 3 kunnen laten. Djoko is de verliezer van de loting, damn zijn schema volgen is niet echt leuk
.
quote:
BVO, nu we toch filters hebben mag je wel een WTA US Open topic aanmakenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ben altijd optimistisch. Nee, ik vind haar niet kansloos tegen Petrova hoor. Ze heeft wel weer geluk met de loting; in R3 ontmoet ze als 32e 1t/m8, dus het had slechter gekund dan Petrova (7).
Niks mis met WTAquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:22 schreef XL het volgende:
[..]
BVO, nu we toch filters hebben mag je wel een WTA US Open topic aanmaken![]()
Wel een posticon gebruiken he!
maar ik ben serieus. Een apart WTA-topic kan makkelijk. Het worden allebei reeksen, dat kan niet missen. Binnen het tennisfilter is er ook makkelijk de ruimte voor.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Niks mis met WTA.
M'n PI vergetn was een beetje dom.
Simpel... wijven in het wijventopic en tennis in het echte topic.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:28 schreef Ambrosius het volgende:
Werkt voor geen meter, omdat al die wedstrijden tegelijk zijn, moet je constant kijken in welk topic je post.
Zou goed kunnen. Hantuchova werd vandaag nog geveegd door die Hongaarse. Krajicek heeft wel een wat betere service natuurlijk, maar ze gaat het heel moeilijk krijgen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:51 schreef Tim86 het volgende:
Krajicek gaat er keihard af tegen Szavay..trust me..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |