Hoi kleinzusje.quote:
Als hij nog maar iets last heeft van die blessure geef ik hem niet echt heel veel kans tegen Federer, maar als die een off-day heeft en Nadal heeft geen last heb je de ingrediënten voor een spannende pot tennis.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:34 schreef Szura het volgende:
Ik gaf Nadal een goede kans maar eerst eens zien hoe het met die blessure gaat. Roddick speelt altijd goed voor z'n thuispubliek maar wint em nooit als Federer en Nadal aanwezig zijn. Misschien kan Dancevic voor een verrassing zorgen.
Dan geef je Nadal te weinig credit vind ik. Federer hoeft echt geen offday te hebben wil Nadal van hem kunnen winnen. Federer heeft nog geen enkele keer makkelijk van Nadal gewonnen; hij heeft zelfs maar één keer in straight sets van Federer gewonnen. Zie: http://www.atptennis.com/3/en/players/headtohead/?player1=Federer%2C+Roger&player2=Nadal.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:57 schreef uncle_sjohie het volgende:
[..]
Als hij nog maar iets last heeft van die blessure geef ik hem niet echt heel veel kans tegen Federer, maar als die een off-day heeft en Nadal heeft geen last heb je de ingrediënten voor een spannende pot tennis.![]()
Sorry, maar dit slaat echt nergens opquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:01 schreef Tim86 het volgende:
het titelgevecht zal gaan tussen Blake, Youzhny, Isner, Nishikori, Haase, Dancevic en Querrey...trust me![]()
en denk je dat ik dat niet snap ambroquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Sorry, maar dit slaat echt nergens op. Alleen Blake kan ver komen, Youzhny is gewoon niet goed genoeg op deze ondergrond, rest haalt misschien een derde ronde ronde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 44% gewijzigd door Tim86 op 16-08-2007 16:13:26 ]Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Helemaal gek, ben toch bang voor djokoquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:01 schreef Tim86 het volgende:
het titelgevecht zal gaan tussen Blake, Youzhny, Isner, Nishikori, Haase, Dancevic en Querrey...trust me![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:01 schreef Tim86 het volgende:
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoi kleinzusje.Leuk je weer te zien.
![]()
Youzhny vorig jaar op US hardcourt voor zijn wereldprestatie op de US Open:quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:11 schreef Ambrosius het volgende:
Youzhny was gisteren behoorlijk matig tegen Querrey, hij had de wedstrijd gewoon af moeten maken, maar de service van Querrey was te goed en zelf ging hij zwakker serveren. Als hij zo speelt als gisteren haalt 'ie nooit de SF. En die namen van vorig jaar zijn nou niet grote hardcourt-namen.
Ik acht alleen Roddick in staat om Federer MISSCHIEN te bedreigen, maar eigenlijk durf ik Federer al wel als winnaar op te schrijven.
quote:
okquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:20 schreef Tim86 het volgende:
knip![]()
Ben andy niet vergeten,
![]()
Mijn glazen bol maakt overuren![]()
Ik ?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:15 schreef leroytje het volgende:
Wel weer net zoals bij Wimbledon vele mooie foto's tijdens het toernooi in de OP erbij patsen he:P
Zoals: ff goed strekken
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:01 schreef Tim86 het volgende:
Ow.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
en denk je dat ik dat niet snap ambro![]()
Youzhny was overigens wel een held op de US Open vorig jaar hoor maar de rest kan weinig plannen hebben haha...misschien een stuntje van een Dancevic of Querrey maar ver zullen ze niet komen vrees ik..
Ik gaf gewoon aan wie mijn voorkeur hebben![]()
Davy weet heel goed waar hij mee bezis is jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:00 schreef Norrage het volgende:
Roddick zie ik geen potten breken. Nadal ook niet, zeker na zijn blessure. Sowieso heeft hij niet veel te zoeken op een snelle ondergrond als deze (is op andere manier snel dan wimbledon)...
Het zal tussen Fed, Davydenko en Djokovic gaan denk ik. Davydenko is nu ook al weer erg goed zijn moment om te pieken aan het opzoeken
Davydenko heeft volgens mij echt geen kans tegen Federer. Mocht hij bijvoorbeeld de finale tegen Federer halen dan choket Davydenko die partij als hij goed speelt wel weg denk ik.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Davy weet heel goed waar hij mee bezis is ja
Ik vrees dat djoko het fysiek niet aankan daar in de states...hij moet echt geluk hebben met lotingen en korte wedstrijden wil hij nog wat waard zijn aan het einde..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |